Ga naar inhoud

Mamatje88 : 19 juli 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Op 16-8-2016 om 11:40 zei Mamatje88:

Precies 4 weken po!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Mamatje88, Heel mooi, meis. Zo zou ik ze ook wel willen. Zou ik jouw foto als voorbeeldfoto mogen gebruiken bij Nio? 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag ff snel een bikini gescoord bij de zeeman. Kindjes wilden persee zwemmen. Mn boobs kwamen er steeds onderuit haha en dit was de grootste maat...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mamatje88:

Vandaag ff snel een bikini gescoord bij de zeeman. Kindjes wilden persee zwemmen. Mn boobs kwamen er steeds onderuit haha en dit was de grootste maat...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Maar hij is wel errugggg leuk! En je boobs komen er prachtig in uit. Gave kleur ook :35:.

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jaydee:

Maar hij is wel errugggg leuk! En je boobs komen er prachtig in uit. Gave kleur ook :35:.

Xx Jaydee 

Haha zie nu dat me buik ook goed zichtbaar is...godallemachtig wordt tijd voor een dieetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Mamatje88:

Haha zie nu dat me buik ook goed zichtbaar is...godallemachtig wordt tijd voor een dieetje

Ik vind het wel meevallen hoor.... ik zou willen dat ik zo'n buikje had (en doe dan ook maar gelijk die borsten erbij..... want die vind ik ook erg mooi :38:)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Jaydee:

Ik vind het wel meevallen hoor.... ik zou willen dat ik zo'n buikje had (en doe dan ook maar gelijk die borsten erbij..... want die vind ik ook erg mooi :38:)

Xx

Haha wat een lieve reactie!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mamatje88:

Vandaag ff snel een bikini gescoord bij de zeeman. Kindjes wilden persee zwemmen. Mn boobs kwamen er steeds onderuit haha en dit was de grootste maat...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Boobs kwamen er onderuit? Dacht eerder dat de touwtjes het zouden begeven :P :45::45: Staat je supermooi en sexy!  Idd geweldige kleur, love it! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei BrownieG:

Boobs kwamen er onderuit? Dacht eerder dat de touwtjes het zouden begeven :P :45::45: Staat je supermooi en sexy!  Idd geweldige kleur, love it! 

X

En dat voor die 7 euro bij de zeeman haha

 

Thnx thnx m'n ego wordt weer lekker gestreeld hier 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe bh's gekocht.. beetje geklungel met de maat. Volgens hunkemuller h75 en volgens thriumph i75..

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Mamatje88:

Nieuwe bh's gekocht.. beetje geklungel met de maat. Volgens hunkemuller h75 en volgens thriumph i75..

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw.....Hottie! Heel mooi hoor. Ik vind het trouwens heel dapper dat je met dit weer bh's gaat passen....pfffffff. Ik lig lekker topless in de tuin...... heb geen zin in bandjes, lusjes, touwtjes en strikjes.  Dus petje af hoor. Hij staat je heel goed; je borsten komen er prachtig in uit. Sexy kleur ook :35:.

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een bh en bikini...

 

Bikini's lijken er niet te zijn in mijn maat.... heel vervelend! Deze is ook te klein maar kon hem niet laten liggen voor die welgetelde 5 euro. Waren de bhs maar zo goedkoop, 3 stuks voor 120 euro, heb je dure tieten moet je ook nog eens dure bhs kopen haha.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Mamatje88:

Nog een bh en bikini...

 

Bikini's lijken er niet te zijn in mijn maat.... heel vervelend! Deze is ook te klein maar kon hem niet laten liggen voor die welgetelde 5 euro. Waren de bhs maar zo goedkoop, 3 stuks voor 120 euro, heb je dure tieten moet je ook nog eens dure bhs kopen haha.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Erg mooie bh! Staat je goed! En tja die te kleine bikini.. Is niet eens heel erg storend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Mamatje88 Oh dat is wat minder :P vind het alleen op de foto zo voor het zicht niet super klein lijken!

M'n vent gooide me ook nog eens in t water dus toen dacht ik ff dat ik ze in mn nek had zitten maar de bikini had t toch overleefd haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Mamatje88:

Nog een bh en bikini...

 

Bikini's lijken er niet te zijn in mijn maat.... heel vervelend! Deze is ook te klein maar kon hem niet laten liggen voor die welgetelde 5 euro. Waren de bhs maar zo goedkoop, 3 stuks voor 120 euro, heb je dure tieten moet je ook nog eens dure bhs kopen haha.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heel mooi.  Die bh vind ik ook schitterend; met dat kant is sexy, naar ook heel chique en stijlvol. Welke maat heb je nu? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jaydee:

Heel mooi.  Die bh vind ik ook schitterend; met dat kant is sexy, naar ook heel chique en stijlvol. Welke maat heb je nu? 

Xx

Ze hebben me opgemeten bij hunkemuller en daar zeiden 75i en bij thriumph 70h.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.