Ga naar inhoud

Mamatje88 : 19 juli 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

44 minuten geleden zei best_boobie:

Zie het al, je hebt de CUI implantaten (dat is een merk van allergan idd)
3,4 cm projectie zie ik...
Stel je hebt dus van te voren toch wel een 75B gehad, want denk dat ik daar toch vanuit moet gaan als ik dit zo zie, dan zou ik normaal gezien gezegd hebben dat je met 3,4 cm een 75D gehad zou hebben.. Jij hebt daar dus nu een E mee gekregen.
Je gaat nu, met die 2,3 cm projectie meer, dan waarschijnlijk wel een maat of 2-3 omhoog, dus dan zou je uitkomen op een 75G/H. Maar ik vind het bij jou heel moeilijk gokken, aangezien jouw borsten blijkbaar bij de byzondere categorie horen hihi

xxx

Normaal zie je bij op de spier ook de protheses zitten, vooral als je wat groter gaat. Of het oogt heel plastisch..juiste woord? Bij mij, al zeg ik het zelf, oogt het heel natuurlijk, het zijn geen ballen die erop zitten met een rand. Dat komt volgens de pc ook omdat ik gewoon zelf aardig wat borstweefsel heb boven de tepel zeg maar vooral ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste Reactie

Of je de prothese ziet zitten, is afhankelijk van hoeveel weefsel je hebt idd, maar het is dus niet zo dat je het normaal ziet zitten ;) 
Als het goed is, wordt er alleen op de spier geplaatst als er voldoende weefsel of dikte van huid is, om de rand te bedekken :) 

Ik kan je even laten zien wat ik bedoel. Dit is de catalogus:
http://handicare.blob.core.windows.net/media/292000/cui_breast_implants.pdf

Het is dus van Allergan, maar wel het 'submerk' CUI :) 

Echt mooie grote boobs, en zeker voor het aantal cc !!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei best_boobie:

Of je de prothese ziet zitten, is afhankelijk van hoeveel weefsel je hebt idd, maar het is dus niet zo dat je het normaal ziet zitten ;) 
Als het goed is, wordt er alleen op de spier geplaatst als er voldoende weefsel of dikte van huid is, om de rand te bedekken :) 

Ik kan je even laten zien wat ik bedoel. Dit is de catalogus:
http://handicare.blob.core.windows.net/media/292000/cui_breast_implants.pdf

Het is dus van Allergan, maar wel het 'submerk' CUI :) 

Echt mooie grote boobs, en zeker voor het aantal cc !!

xxx

Ik heb nu dan 600 cc hp van mentor 

Begin me nu wel zorgen te maken waar ik straks bhs moet kopen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tieten van je worden met de minuut mooier ;) ... Tja bh's kopen hoeft geen probleem te worden want genoeg sites waar je los kunt gaan straks. Het enige is dat je merken/modellen moet gaan passen zoals bijv bij de Bijenkorf..uurtje of zo :45: Ook de duurdere...want heb ontdekt dat deze online in the outlet veel goedkoper zijn te vinden. Hiernaast kun je de primarkt proberen want die hebben een lijn voor big boobs. Persoonlijk slaag ik niet maar jij wellicht wel :) 

Geniet van je boobs want sjeeeeee zijn beautiess x

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Mamatje88:

Ik heb nu dan 600 cc hp van mentor 

Begin me nu wel zorgen te maken waar ik straks bhs moet kopen haha

Dat zei je idd, daar ben ik ook vanuit gegaan. 600 cc van mentor heeft deze hoeveelheid projectie,  dus in jouw geval waarschijnlijk deze cupmaat.

Nou ja, als je van 200 naar 600 cc gaat en met 200 een e hebt, dan kun je je wel van te voren bedenken dat je met 600 dan geen f zult krijgen haha, toch? :P

En bh's zijn er echt ook in de grote maten, alleen ff zoeken :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xxmelliexx ik mag niet klagen! Heb de eerste dagen totaal geen klachten of pijn gehad. Nu op dit moment voelt t alsof m'n ribben licht gekneusd zijn en het jeukt enorm maar ik ben blij dat ik eindelijk wat voel!

Ben echt blij met mn meiden hoewel iets groter ik ook niet erg gevonden had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Xxmelliexx:

Hahah nog groter? Ze zijn al huge haha.  Vind ze echt heel mooi mag je trots op zijn. En wat fijn zeg dat je herstel zo goed gaat. Gelukkig geen lift en zo te zien was dat ook niet nodig fijn hoor. Xxx

Jij mag vandaag toch? Hoelaat? Doe je kevin peters de groeten haha 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ben ik nou gek of zit er echt superveel verschil tussen m'n borsten. Of ligt het eraan dat ik aan 1 kant verkleurd ben en aan de andere kant niet..

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Er zit wel een verschil tussen de borsten, maar dit is nog heel normaal hoor,vooral in het begin, dus niet druk maken, dat is echt niet nodig, geen paniek.

Borsten genezen afzonderlijk van elkaar, zijn 2 aparte wonden,ene kant is ook al iets meer ingedaald dan de andere, en het vocht is in de ene borst nog iets meer aanwezig, maar dit gaat echt bijtrekken.

Maak volgende week gewoon weer een foto, en dan zul je zien wat een verandering er al weer op is getreden.

Komt echt goed meis.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

Er zit wel een verschil tussen de borsten, maar dit is nog heel normaal hoor,vooral in het begin, dus niet druk maken, dat is echt niet nodig, geen paniek.

Borsten genezen afzonderlijk van elkaar, zijn 2 aparte wonden,ene kant is ook al iets meer ingedaald dan de andere, en het vocht is in de ene borst nog iets meer aanwezig, maar dit gaat echt bijtrekken.

Maak volgende week gewoon weer een foto, en dan zul je zien wat een verandering er al weer op is getreden.

Komt echt goed meis.

xx

 

Op de foto links is meer ingedaald of heb ik t fout...

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt, en je ziet het ook aan de rechterkant dat de prothese nog iets hoger zit, maar dit heeft bijna iedereen in het begin, want 1 borst is eigenlijk altijd sneller met indalen, en er zit altijd een eigenwijze borst tussen die niet zoveel haast heeft.

Dus echt even geduld hebben.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Desert-Rose:

klopt, en je ziet het ook aan de rechterkant dat de prothese nog iets hoger zit, maar dit heeft bijna iedereen in het begin, want 1 borst is eigenlijk altijd sneller met indalen, en er zit altijd een eigenwijze borst tussen die niet zoveel haast heeft.

Dus echt even geduld hebben.

xx

Nou ik hoop dat t goedkomt maar vertrouw op jouw ervaring! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, kei mooie boobs al voor een week po zeg!!

Zit idd nog een verschil, maar dit gaat echt goed komen. Heel vaak is er in het begin een kant die wat langer hoog blijft zitten, maar naarmate de tijd verstrijkt, komen ze gelijk. Ik had dit zelf ook, alleen zag je dat niet altijd op de foto (goeie fotograaf haha)

Geef het zeker 6-8 weken de tijd, want zo lang duurt het minimaal :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Lotte90:

Hee meid, 

hoe is het met je ?

x

Hai! 

Lief dat je t vraagt! Met mij gaat t heel goed.

Lig momenteel wel in t ziekenhuis maar niet voor mezelf maar voor m'n oudste dochtertje. Ze was vanmiddag met de fiets heel hard gevallen en heeft nu een zware hersenschudding.. morgen weer naar huis!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He jasses meis,

Hoe gaat het nu? Met je dochtertje? Dat is wel even schrikken zeg! 

Beterschap voor je kleine meis 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach gossie, wat sneu nou, @Mamatje88. Ik hoop dat ze er snel van herstelt en er geen blijvende schade van zal ondervinden. Doe je zelf ook wel een beetje voorzichtig, dat je geen dingen doet, die je borsten kunnen benadelen? 

Een goed herstel toegewenst voor jou en je dochtertje.

Xx Jaydee 

P.s: Wat een mooie profielfoto heb jij :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Marietje:

He jasses meis,

Hoe gaat het nu? Met je dochtertje? Dat is wel even schrikken zeg! 

Beterschap voor je kleine meis 

xx

Oh hou op schei uit ben me rot geschrokken. Wij staan op een camping dus kind is eigenlijk hele dag roetsen, komt alleen naar de wagen als ze wilt eten of drinken. Werd ik gister gebelt je moet snel komen ze is gevallen. Nou ze zag eruit, hele gezichtje afgeschaafd, d'r borst geschaafd stukje van dr tepeltje afgeschaafd en uiteraard beide knieen. Dus snel onder de douche gezet en later t bad gevult dat de wondjes konden weken want kreeg t vuil er niet uit. Viel ze steeds in slaap dus maar naar bed gebracht want we zouden savonds weg gaan. Zitten we savonds te eten spuugde ze alles onder en later in de auto weer, ziekenhuis gebelt en moesten gelijk komen en al snel werd duidelijk dat ze moest blijven ter observatie...

Toen ze in de auto moest overgeven vloog ik naar de achterbank om een plastic tas onder haar te houden, vol met m'n tieten tegen de stoel oh kon wel janken maargoed niks aan t handje gelukkig. 

Hoop dat ze vanmiddag naar huis mag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.