Ga naar inhoud

Mamatje88 : 19 juli 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Lindasch:

:lol: de duckface doet het hem! Wauw erg mooi!! En zit de Anna lekker?

deden ze niet moeilijk over dat die te weinig ondersteuning zou bieden? Ik vind hem prima! 

Nee ik heb de xxl ivm de grote protheses maar zit prima hoor! Nergens last van! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste Reactie

Dit zijn  ze zonder ondersteuning. Maargoed t moet nog bijtrekken allemaal he!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames daar komt ie dan!

 

Vanmorgen was het zover, vandaag was mijn dag!

Begon al lekker omdat m'n vriendin niet meer mee kon want ze zat met haar dochtertje in het ziekenhuis. Hals over kop nog iemand anders kunnen regelen en toen ik al onderweg was bleken er nog wel meer die mee konden maar ach ik was toch al onderweg het maakte me niet meer uit haha.

Moest half 1 aanwezig zijn maar was er al om 12 uur. Daar kreeg ik te horen dat gabrielskliniek altijd ruime tijd plant ivm files en dergelijke dus ik was pas 2 uur aan de beurt. Ben ik maar weer weggegaan en lekker rondjes gereden langs t water en toen weer terug. Eenmaal terug moest ik nog 3 kwartier wachten maar dat ging sneller voorbij. Toen kwamen ze mij halen om af te tekenen en de laatste controles te doen.

Mocht ik nog aan kevin peters mijn wens doorgeven dat ik liever 600 cc wilde en hij ging kijken of het pastte.

Anesthesie team was echt geweldig lief! Ik ben bang voor naalden maar infuus was echt zo gepiept en hij wreef nog over m'n pols terwijl dat goedje in m'n aderen stroomde. Ik zei nog welterusten en voordat ik t wist werd ik wakker met nieuwe memmen!

Het eerste wat ik wilde was eten drinken en plassen haha, ik denk dan mag ik naar huis. Ik was hyperactief en hele tijd aan t praten, geen pijntjes niks. Kreeg m'n oude siliconen nog maar ik moest echt 2 uur blijven. Was protocol. Dus om 5 uur mocht ik gaan en nu zit ik weer lekker op de camping met m'n nieuwe vriendinnen! Nog steeds geen echte pijn maar zal morgen wel wat veranderen haha. 600 cc op de spier door Kevin Peters. Ik zeg topgozer!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Mamatje88:

Nou dames daar komt ie dan!

 

Vanmorgen was het zover, vandaag was mijn dag!

Begon al lekker omdat m'n vriendin niet meer mee kon want ze zat met haar dochtertje in het ziekenhuis. Hals over kop nog iemand anders kunnen regelen en toen ik al onderweg was bleken er nog wel meer die mee konden maar ach ik was toch al onderweg het maakte me niet meer uit haha.

Moest half 1 aanwezig zijn maar was er al om 12 uur. Daar kreeg ik te horen dat gabrielskliniek altijd ruime tijd plant ivm files en dergelijke dus ik was pas 2 uur aan de beurt. Ben ik maar weer weggegaan en lekker rondjes gereden langs t water en toen weer terug. Eenmaal terug moest ik nog 3 kwartier wachten maar dat ging sneller voorbij. Toen kwamen ze mij halen om af te tekenen en de laatste controles te doen.

Mocht ik nog aan kevin peters mijn wens doorgeven dat ik liever 600 cc wilde en hij ging kijken of het pastte.

Anesthesie team was echt geweldig lief! Ik ben bang voor naalden maar infuus was echt zo gepiept en hij wreef nog over m'n pols terwijl dat goedje in m'n aderen stroomde. Ik zei nog welterusten en voordat ik t wist werd ik wakker met nieuwe memmen!

Het eerste wat ik wilde was eten drinken en plassen haha, ik denk dan mag ik naar huis. Ik was hyperactief en hele tijd aan t praten, geen pijntjes niks. Kreeg m'n oude siliconen nog maar ik moest echt 2 uur blijven. Was protocol. Dus om 5 uur mocht ik gaan en nu zit ik weer lekker op de camping met m'n nieuwe vriendinnen! Nog steeds geen echte pijn maar zal morgen wel wat veranderen haha. 600 cc op de spier door Kevin Peters. Ik zeg topgozer!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hey hey!!

Zag op de chat dat je typte dat je verslag geplaatst had dus dacht meteen ff lezen.

Fijn dat alles goed gegaan is!! Super zeg!! En toch op de spier. Daar heb je nu profijt van. Geen pijn dus. 

Mooie grote borsten vrouw! Staan je goed. Geniet ervan en een goed herstel!

Xx lovelife 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff nieuwe fotootjes, nog wel beetje roze.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het maar zeggen, hihi! Wat een prachtige boobs voor zo kort PO nog! Zo mooi rond al! :wub:

Fijn dat alles goed is gegaan en dat de 600cc die je wilde geplaatst is.

Hoe gaat het qua pijn nu? Ben je blij met het tot nu toe behaalde resultaat?

Dat rozige heeft bij mij trouwens nog best lang gezeten, haha. Pas na ongeveer 6 à 7 was alles dacht ik pas weg bij mij. Heeft goed ingetrokken. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Fuchsbau:

Ik blijf het maar zeggen, hihi! Wat een prachtige boobs voor zo kort PO nog! Zo mooi rond al! :wub:

Fijn dat alles goed is gegaan en dat de 600cc die je wilde geplaatst is.

Hoe gaat het qua pijn nu? Ben je blij met het tot nu toe behaalde resultaat?

Dat rozige heeft bij mij trouwens nog best lang gezeten, haha. Pas na ongeveer 6 à 7 was alles dacht ik pas weg bij mij. Heeft goed ingetrokken. :P

Ik heb nog steeds geen last en gebruik ook 0 pijn medicatie behalve mijn medicijnen voor m'n whiplash en dat is 1x per dag (savonds) 10 mg oxynorm. Moet alleen wel ff die ontstekingsremmers op halen dat is wel belangrijk toch?

ik ben idd hartstikke blij met het resultaat tot nu toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mamatje88:

Ik heb nog steeds geen last en gebruik ook 0 pijn medicatie behalve mijn medicijnen voor m'n whiplash en dat is 1x per dag (savonds) 10 mg oxynorm. Moet alleen wel ff die ontstekingsremmers op halen dat is wel belangrijk toch?

ik ben idd hartstikke blij met het resultaat tot nu toe!

Als het is voorgeschreven zal ik het wel doen. Zou zonde zijn als er toch iets gebeurt, denk ik dan.

Begrijp wel dat sommige het liefst niks slikken, maar soms is het toch nodig. Moet zelf ook een lange ab kuur slikken en kan er maar niet aan wennen, niet dat ik het zou willen ofzo, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Fuchsbau:

Als het is voorgeschreven zal ik het wel doen. Zou zonde zijn als er toch iets gebeurt, denk ik dan.

Begrijp wel dat sommige het liefst niks slikken, maar soms is het toch nodig. Moet zelf ook een lange ab kuur slikken en kan er maar niet aan wennen, niet dat ik het zou willen ofzo, haha!

Ja alleen zit op de camping redelijk wat uit de buurt van m'n apotheek haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn nog geen 48 uur oud! En ik hou zoveel van ze haha

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.