Ga naar inhoud

Anouk78 : 27 juni 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 4 weeks later...

Hi @Anouk78, ik heb je verhaal gelezen en heb precies dezelfde vragen en zorgen vooraf haha. Hoe heb je, je voorbereid op de bv? Wat heb je meegenomen naar de kliniek, wat had je aan? En kan je wel gewoon kleren aan met die band? Wel jammer dat je die omkrijgt...

Ik vind je boobs trouwens erg mooi! Maar twijfel nu over mijn eigen cc's na het zien van jouw voor en na foto's. 

Hoe is het nu na 2 maanden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...
Op 22-6-2016 om 21:56 zei best_boobie:

Je zou eens aan @F-cupje moeten vragen. zij heeft een 75F dacht ik :)
Maar ik heb haar al voor je getagd, met een beetje mazzel reageert ze zelf ;) 

Zoek eens rechtsboven in de zoekbalk op Zele en op Wellnesskliniek, dan kun je ervaringen lezen!
Het roesje hebben de meesten wel goede ervaringen mee. Niemand die iets merkt van de borstvergroting, dus dat zit wel goed ;) 

xxx

Ik weet niet meer hoe ik je moet taggen best_boobie Haha 

Zo lang al niet meer actief geweest.

Zou je voor mij een voorspelling kunnen doen, ik had van mezelf een 75B nu 425XP van monobloc en ben uitgekomen op een 75G Nu ben ik laatst bij Nio geweest omdat ik gewoon niet tevreden ben over mijn BV. Nu was zijn advies 1050CC en nu las ik op het BF dat 800CC van eurosilicoon 7.7 projectie heeft en de 1050CC minder. Klopt dit? Nu ga ik dan liever voor de eurosilicoon omdat de breedte dan ook iets minder is. Als ik de 800 CC neem weet jij dan op welke maat ik ongeveer uit ga komen? Alvast bedankt!

Liefs Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anouk78:

Ik weet niet meer hoe ik je moet taggen best_boobie Haha 

Zo lang al niet meer actief geweest.

Zou je voor mij een voorspelling kunnen doen, ik had van mezelf een 75B nu 425XP van monobloc en ben uitgekomen op een 75G Nu ben ik laatst bij Nio geweest omdat ik gewoon niet tevreden ben over mijn BV. Nu was zijn advies 1050CC en nu las ik op het BF dat 800CC van eurosilicoon 7.7 projectie heeft en de 1050CC minder. Klopt dit? Nu ga ik dan liever voor de eurosilicoon omdat de breedte dan ook iets minder is. Als ik de 800 CC neem weet jij dan op welke maat ik ongeveer uit ga komen? Alvast bedankt!

Liefs Anouk

@voorr mijn naam tikken ;) 
Toevallig dat ik het nu zie staan haha.

Maar wil je me dit even in pb sturen? Dat is iets makkelijker voor me!
Dan heb ik alles bij elkaar staan :)

Laat maar ff weten!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk78, Hey meis, wat lees ik nu? Ben je niet tevreden over je maat? Ik vind jouw borsten juist zo mooi. Maar goed... het belangrijkste is dat je er zelf tevreden over bent hè? En je gaat bij Nio nu, las ik. Spannend hoor! Heb je al een operatiedatum? Ben benieuwd. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Jaydee:

@Anouk78, Hey meis, wat lees ik nu? Ben je niet tevreden over je maat? Ik vind jouw borsten juist zo mooi. Maar goed... het belangrijkste is dat je er zelf tevreden over bent hè? En je gaat bij Nio nu, las ik. Spannend hoor! Heb je al een operatiedatum? Ben benieuwd. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Oh nu valt me iets in!!!! Was helemaal vergeten om te reageren op onze privégesprekken. Sorry doe ik zo even. Want hoop dat alles goed is dikke x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-5-2017 om 21:16 zei Jaydee:

@Anouk78, Hey meis, wat lees ik nu? Ben je niet tevreden over je maat? Ik vind jouw borsten juist zo mooi. Maar goed... het belangrijkste is dat je er zelf tevreden over bent hè? En je gaat bij Nio nu, las ik. Spannend hoor! Heb je al een operatiedatum? Ben benieuwd. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Nee eigenlijk niet meer helaas, de bolling is er niet meer kan gewoon het vel pakken en mee wiebelen Whahaha. En de grote is heel erg veranderd. Heb vorige week consult bij Nio gehad en bij de pasbeurt kwam ik op 1050 met die kipfilets. Nou nee een beetje te groot en te breed ;) 

Ik wil nu voor de 800 cc van eurosilicoon gaan en hopen dat ik het dan helemaal te gek vind. Ik kan 1 augustus al voor de wissel gaan als het financieel mogelijk is, duimen maar. Trouwens wat een super leuke van de kleinkinderen ik stuur je Zometeen nog ff een priveetje.

Dikke x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.