Ga naar inhoud

Anouk78 : 27 juni 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

He allemaal,

Zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw op dit forum. A.s. maandag krijg ik dan eindelijk na jaren mijn borstvergroting. Ik vind het fijn om verhalen en ervaringen van anderen te lezen omdat ik het nogal spannend vind. En mss hebben jullie een idee welke cupmaat ik kan verwachten. Ik heb zelf een 75 b en krijg 425 cc achter de borstspier geplaatst de implantaten zijn van monobloc en dan de XP probeer zelf het 1 en ander uit te zoeken en helaas. Nou meiden albast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meis, wat leuk dat je voor een bv gaat! Nog paar dagen wachten dus..spannend zeg! Ik kan je niet helpen qua maat maar zal ik heel lief aan @best_boobie vragen of ze haar glazen bol weer eens uit de kast wilt pakken en een kijkje wilt nemen? 

Veel succes in ieder geval met alle voorbereidingen enzo..aftellen is begonnen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Marietje:

Heb ze al lekker getagd dus nu is het wachten tot ze haar glazen bol gevonden heeft :45: 

hahaha ! speelt ze die soms dan kwijt? :45: hahahahahaha :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begreep vandaag dat je per 150cc een cupmaat omhoog gaat. Reken maar uit... :-))

spannend voor je, maandag al!!

hou je ons op de hoogte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Marietje:

Krijgt ze de kans niet voor :45: 

Ach nee haha best boobie is zo'n beetje het meeste getagde lid op het forum. Zo'n 15 x per dag gemiddeld. we mogen wel uitkijken dat ze niet overspannen raakt.:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Mamalisa:

Ach nee haha best boobie is zo'n beetje het meeste getagde lid op het forum. Zo'n 15 x per dag gemiddeld. we mogen wel uitkijken dat ze niet overspannen raakt.:54:

Haha misschien zelfs wel meer.. ja dat mogen we niet laten gebeuren hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mom4:

Ik begreep vandaag dat je per 150cc een cupmaat omhoog gaat. Reken maar uit... :-))

spannend voor je, maandag al!!

hou je ons op de hoogte?

Dit is niet standaard zo :)
Ligt aan het profile en aan het merk van de prothese

@Marietje @Miss.S @Mamalisa stelletje grapjassen :45:
Die bol komt meestal niet eens meer in de kast.. heeft een vaste plek in de woonkamer gekregen ;) 

@Anouk78
Jouw prothese is 12,5 cm breed en heeft een projectie (volume naar voren) van 5,4 cm. Als je nu een 75B hebt, dan ga je in bh uitkomen op een 75F met die 425 cc.
Dit gaat er echter uitzien als een goede DD/kleine E
Schrik niet van de bh maat, want dat klinkt groter dan het is.. Een nepborst heeft altijd en grotere bh nodig dan dat het oogt.. waarschijnlijk te wijten aan de breedte van de prothese :) 

xxx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor de reactie. Nu denk ik dat het te min is want ik ben zelf 1.70 en weeg 68 kg. Hebben jullie mss een vb van die cup maat mss een foto ben nu echt onzeker :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens ik ben gisteren naar de wellness kliniek geweest en wordt geholpen door Dr van Zele iemand ervaringen met hem? En ze zeggen daar je gaat niet helemaal onder een normale narcose maar een soort roesje. Iemand hier ook ervaringen mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou eens aan @F-cupje moeten vragen. zij heeft een 75F dacht ik :)
Maar ik heb haar al voor je getagd, met een beetje mazzel reageert ze zelf ;) 

Zoek eens rechtsboven in de zoekbalk op Zele en op Wellnesskliniek, dan kun je ervaringen lezen!
Het roesje hebben de meesten wel goede ervaringen mee. Niemand die iets merkt van de borstvergroting, dus dat zit wel goed ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Anouk78:

@best_boobie ik ben net op dit forum dus ik weet nog niet hoe ik bij je kan kijken :D

Klik op mijn naam hier op het scherm, dan kom je op mijn profiel. Vervolgens scrol je naar onder en dan zie je activiteiten staan met een pijltje ernaast, klik op het pijltje en dan kies je albums. Daar staan mijn foto's :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eventjes meegelezen

en stel mijzelf die vraag ook af op welke cupmaat ik uit zal gaan komen

bang dat het te groot zal gaan worden 

 

zou je voor mij ook een gok willen doen  @best_boobie

Ik draag 70b krijg 450 cc hp van mentor

en ben 1.67 en weeg 57 kilo

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei lissie:

Ik heb eventjes meegelezen

en stel mijzelf die vraag ook af op welke cupmaat ik uit zal gaan komen

bang dat het te groot zal gaan worden 

 

zou je voor mij ook een gok willen doen  @best_boobie

Ik draag 70b krijg 450 cc hp van mentor

en ben 1.67 en weeg 57 kilo

Dat wordt een 70F, heb ik zelf namelijk ook. Had 70b'tje en heb nu een 70F. Ziet er uit als een D :)

Ik ben echter wel 7 kilo zwaarder.. dat kan wel een beetje schelen.. maar geen hele cupmaat, neem ik aan..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.