Ga naar inhoud

Anouk78 : 27 juni 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei best_boobie:

Dat wordt een 70F, heb ik zelf namelijk ook. Had 70b'tje en heb nu een 70F. Ziet er uit als een D :)

Ik ben echter wel 7 kilo zwaarder.. dat kan wel een beetje schelen.. maar geen hele cupmaat, neem ik aan..

xxx

Bedankt voor je reactie!

ik moet zeggen ik toch altijd schrik van die bh maten

is het ook lastiger om bh's te vinden in die maat!? 

Mij twijfel heel erg tussen de 425 en 450

heb de 425 gepast en vond dat ook wel het maximale wat ik kan hebben bij mijn lichaam

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Anouk78:

Ja is best lastig he @lissie

Heel lastig! Ik was zo zeker van m'n zaak ik wil dit al zolang en riep altijd dat ik een grote d wou

nu de datum vast staat word ik steeds onzekerder 

word het niet te groot?

het is zo moeilijk in te schatten sommige foto's hier dan schrik ik dat het best groot uitvalt en bij andere totaal weer niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tussen 425 en 450 zit heel weinig verschil.. dus dat maakt niet zoveel uit wat je neemt :)
Ja die bh maten haha.. Ik zei ook altijd, ik wil geeeeeeeeeeeen E.. heb ik een F en ben er dolblij mee en zou niet kleiner willen :P 
Maar ga niet kleiner, want het moet eruit zien als een D.. ook al zegt het bh label iets anders..

Bh's online kopen, dat hoeft geen probleem te geven.. In het begin is het zoeken naar de merken die je goed zitten, dat is voor iedereen anders (maarja, ook met natuurlijke borsten is dat voor iedereen anders) en daarna is het een walhalla online ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei best_boobie:

Tussen 425 en 450 zit heel weinig verschil.. dus dat maakt niet zoveel uit wat je neemt :)
Ja die bh maten haha.. Ik zei ook altijd, ik wil geeeeeeeeeeeen E.. heb ik een F en ben er dolblij mee en zou niet kleiner willen :P 
Maar ga niet kleiner, want het moet eruit zien als een D.. ook al zegt het bh label iets anders..

Bh's online kopen, dat hoeft geen probleem te geven.. In het begin is het zoeken naar de merken die je goed zitten, dat is voor iedereen anders (maarja, ook met natuurlijke borsten is dat voor iedereen anders) en daarna is het een walhalla online ;) 

xxx

Dit ziet er denk ik wel uit als een d?

en klopt het ook dat er bij dual plane een aantal cc wegvalt? Is mij verteld er 25 cc verdwijnt

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 cc is ongeveer twee eetlepels? ;) 
dat ga je niet zien hihi

Zo gaat het idd wel ongeveer worden hoor!! Zo ziet het er bij mij ook wel ongeveer uit, met een voorgevormde bh

@lissie heb jij ook een eigen topic? Kunnen we daar in verder kletsen, anders komt dit allemaal bij Anouk te staan en wordt het verwarrend :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

25 cc is ongeveer twee eetlepels? ;) 
dat ga je niet zien hihi

Zo gaat het idd wel ongeveer worden hoor!! Zo ziet het er bij mij ook wel ongeveer uit, met een voorgevormde bh

@lissie heb jij ook een eigen topic? Kunnen we daar in verder kletsen, anders komt dit allemaal bij Anouk te staan en wordt het verwarrend :) 

xxx

Haha ja ik heb werkelijk geen idee hoe het allemaal met die cc en maten zit

 

heb veel gelezen over breedte projectie etc maar kwam er zelf maar niet uit haha

 

ja die heb ik geen idee nog hoe het allemaal verder werkt hier hoe kunnen we daar verder in kletsen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Nog maar heel even aftellen, spannend maar ook wel heel erg leuk.

Ik heb je topic titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie , hier kun je gewoon verder blijven schrijven, en na je operatie als je het leuk vind ook je verslag schrijven, en heb je alles netjes in 1 topic bij elkaar,

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer kan je het beste een bh kopen meteen nadat het verband eraf mag dus na de eerste twee weken en welke zijn goed? Zoveel vragen en nog maar 4 dagen! :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zometeen is het dan zover om elf moet ik in de kliniek zijn. Gisteren was ik nog kalm nu beginnen de zenuwen te komen. Steeds nieuwe vragen genoeg CC's? Wat meenemen? Veel napijn? Allemaal die dingen. Ga nog maar een wasje deaaien voor de afleiding. Jullie horen straks van me als ik de boobs heb :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Anouk78:

Zometeen is het dan zover om elf moet ik in de kliniek zijn. Gisteren was ik nog kalm nu beginnen de zenuwen te komen. Steeds nieuwe vragen genoeg CC's? Wat meenemen? Veel napijn? Allemaal die dingen. Ga nog maar een wasje deaaien voor de afleiding. Jullie horen straks van me als ik de boobs heb :D

Heel veel succes! laat het allemaal over je heen komen, het komt helemaal goed! Ik zelf twijfelde ook heel erg maar ben blij dat ik bij de cc's ben gebleven die ik heb gekozen bij het consult.

Zelf heb ik een kussen voor in de auto meegenomen en wat chocolade en drinken voor na de operatie. Lekker warme sokken en makkelijke kleding en eventueel je telefoon oplader.

De pijn is heel persoonlijk, maar als je de medicijnen optijd inneemt is het wat mij betreft goed te doen.

Heel veel succes en geniet van je nieuwe boobies!!

 

Liefs Clea 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hier komt mijn operatieverslag. Mijn operatie heeft gisteren plaats gevonden. Moest me om elf uur melden het exacte tijdstip wist ik nog niet in de mail stond ca na twee uur ivm met vooronderzoeken. Vol goede moed me gemeld moch ff plaatsnemen. Ff wetd drie kwartier. Gek genoeg was ik heel kalm en rustig jippie :D

Toen ze me kwamen halen was ik euforisch yes eindelijk boobs.

Ik was in de veronderstrlling dat ik een kamer voor mezelf kreeg dus niet wer op een kamer met iemand gelegd die al geholpen was en dat met alleen een gordijntje ertussen ( hoezo gluren bij de buren) na de bloeddruk gemeten te hebben en nog een paar fotos voor de pc mocht ik mijn operatieshortje aantrekken ( charming )

Na nog 1.5 uur wachten komt de pc om te overleggen of ik bij de maat wil blijven en gaat vanalles op mijn borsten tekenen ( picasspicasso is er niks bij )

Ik zou zo aan de beurt zijn! Uhu

Na een ongeveer een half uur komt een lieve verpleegster en zegt dat ik een prive kamer krijg met tv yes eindelijk wat afleiding dus me hele boeltje gepakt ik bedoel mijn vriend en lekker tv kijken.

Om drie uur wetd ik opgehaald en kon het gelukkig beginnen. Binnen gekomen op de ok ijskoud bbbrrrr stoppen met zeuren ik krijg tieten.

Was een beetje bang voor de verdoving omdat dit geen standaard narcose is hele lieve mensen die me gerust stelden en weg was ik. Na 45 min wakker en zo fit als een hoentje. Wilde wel gelijk kijken voor ze ingepakt werden oef viel dat tegen vond ze klein. Vertekend beeld?

Na 15 minuten op de recovery hup naar de kamer. Manlief nog weg volgens verpleging zou het 1.5 duren eer ik terug was. Gelukkig maskte de cola en de broodjes het helemaal goed. Bijna geen pijn jippie. Na een half uur mocht en wilde ik naar huis.

Thuis gekomen lekker de bank op op tijd medicatie ingenomen en gelachen netgens last van. Tot ik wilde slapen. Kon niet liggen rugpijn een enorme druk wat een ellende haha wie mooi wil zijn moet pijn lijden nou dus echt niet mee eens

Denk zelf dat de verdoving uitgewerkt was. Al met al een spannende en super dag want YES eindelijk na jaren heb ik boobies. Ik wil jullie graag de voor en na foto's laten zien als ik wist hoe ik ze met mijn mobiel erop kan zetten.  @best_boobie mss wil jij me helpen. Dus tips welkom. En ja nafotos? Strak in het verband als het eraf is volgen er meer.

Lady's en thanks voor jullie steun.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.