Ga naar inhoud

Anouk78 : 27 juni 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

@Bobbi spannend allemaal. Ik heb maar 1 consult gehad en arts adviseerde me tussen 350 en 380 te gaan, en ja ik wilde grote borsten hihi dus heb ik gekozen voor 425. Als het goed is zouden ze nog wat moeten groeien als de spier losser begint te worden hoop ik. Nee ben super blij. Als je wil kan je eens in mijn album kijken staan de voor en na foto's op. Morgen plaats ik sowieso nieuwe. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ga kijken. Net nieuw hier. Dus even uitvogelen. 

Heb net een voorstel bericht geplaatst. Maar als zo'n dokter zeg ik zou dit doen, zei jij oké, maar ik wil dat?! Ik wil ook grote, dus ik denk dat ik gewoon eerst vraag wat er in past. 

Thx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bobbi ik heb een foto.laten zien met wat ik wilde. Toen vroeg hij of ik echt van die ronde borsten bovenaan wilde. Had niet mijn voorkeur ik wilde nog wel.dat ze natuurlijk zouden vallen. Hij adviseerde dus een aantal cc. En toen heb ik gezegd nou ik wil.toch een maat groter gewoon te bang dat het te klein uit zou vallen haha. Die van mij zitten nog erg hoog en moeten nog ploppen zoals ze dat hier noemen en als de spier losser wordt zouden ze ook nog wat naar voren komen. Als je naar mijn profiel toe gaat en dan op activiteit klikt en dan kiest voor albums dan kan je mijn boobies:wub: bekijken.

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waauw! Heel mooi.. Maar je had al best grote van jezelf.  Tenminste die foto voor dat je geopereerd worden met stift op je borsten daar lijken ze echt groot. 

We gaan t mee maken morgen. Denk als hij idd zeg van Ik zou je dat aanraden dat ik dan net iets meer wil. Voor t idee. 

:-);-)zin in

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bobbi gewoon 1 maatje meer als het past haha. Kan je achteraf tenminste nooit denken had ik maar. Ja op die foto ogen ze idd groter echter als je die andere bekijkt valt het wel mee. Echt heel veel succes laat je wat weten? 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boven 18 dagen po onder 11 dagen po. Hoop dat ze nog voller worden :wub: wat denken jullie? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje1234 dank je wel. Nog fftjes en dan heb jij ook je boobies leuk he. Ik was toen ik de datum.had alleen nog maar met tieten bezig jij ook last van  :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bobbi whahaha ik werd om drie uur opgehaald en om 16.10 was ik weer terug op mijn kamertj. Dus heel snel die narcose wat ze daar geven en de plaatselijke verdoving is super je bent gelijk wakker zonder pijn :P en mij maakte ze op de ok wakker voordat ze de boobies in deden pakken dus ik.mik.mocht nog ff spieken haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bobbi wat hij mij vertelde is dat ze 10 jaar garantie op de implantaten geven whahhaa en dan van de fabriek uit he. En verder vertelde hij dat als je geen last of kapselvorming hebt dan kunnen ze gewoon blijven zitten. Dus bij deze die van mij blijven zitten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Anouk78 Hee vrouwke! Ja ik ben echt nerveus haha nog maar eventjes:blush: Gelukkig is het druk op het werk, en in de weekenden zorg ik dat ik leuke dingen te doen heb. Gaat de tijd was sneller hihi! Ooh kan niet wachten!! En hoe gaat het bij jou? De laatste x dat ik foto van je zag zag het er echt al super uit:wub: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje1234 ja echt nog fftjes he 4 augustus toch? Ik ga je volgen. Nu begint het aftellen. En jazeker alles volplannen nu kan je je tenminste niet deuk maken haha. Echt het valt allemaal reuze mee en wie mooi wil zijn....... trouwens hoe lang heb je vrij genomen van je werk?

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk78

Jaaa gaat goed.. Blij!!! 

11 dagen geleden.. 

Verband heb ik er met 7 dagen afgehaald. Gek van. Dus nu lekker sportbh aan. Ook een mooie decolleté jurk gekocht voor een bruiloft over 3 weken. Heerlijk dit.  

Nog wel beetje spierpijn maar ja hoort erbij. 

En met die van jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bobbi ja met mij alles prima alleen de zwelling is nu weg en nu vind ik ze te klein whahaha hopen dat ze nog moeten ploppen en de spier losser gaat worden zodat ze nog een beetje groeien. Ja alles beter dan wat het was :P oh ja leuk he zo'n jurkjes nu dragen heb zelf nog altijd die beha en vand om nog 2 weken en dan verlost whahahaha. Ben je nog op controle geweest? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.