Ga naar inhoud

Anouk78 : 27 juni 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

@anouk78 

Ik denk echt dat elke vrouw ze klein vind. Ik heb dat alleen met me kleding aan. Zodra ze bloot zijn denk ik woooow. Maar was voorheen ook nooit van de strakke kleding enzo. Nu even wennen dat dat kan. 

Mmm Vrijdag is t 14 dagen geleden. Dan heb ik een  afspraak bij onze dokter. Ben wel toe aan een echte douche. Jij al lekker gedouched? Nog even geduld dus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Foto met verband was 6 dagen PO

Zal straks is een nieuwe maken. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk78 hahah ja precies zo dacht ik ook! Je hoort zo veel verschillende verhalen de een super veel pijn en bij de ander valt het wel weer mee.. Ik probeer er gewoon lekker blanco in te gaan en proberen te denken ach ik zie het wel! 8 Augustus is mijn dag eerste dag van mijn vakantie. Heb 3 weken vakantie dus heb hopelijk genoeg tijd zo om te herstellen:P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daantje1234 

Meer als genoeg tijd. Ben nu 12 dagen verder en zou echt m'n werk kunnen hervatten. T is dat ik vakantie heb en ze zeggen dat je t niet mag forceren maar t zou zo kunnen. En dan ben ik vrachtwagen chauffeur van beroep. Die heel de dag moet tillen. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zijn ze nu. Zullen toch nog wel zakken zeker?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@best_boobie ik doe het maar op deze manier. Ik weet niet of dit een goede foto van de zijkant is zo niet plaats ik morgen een nieuwe. 

X

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

Deze is goed, nu nog van de andere zijkant :P

Vindt de bolling hier trouwens ook wel oke, moet ik zeggen.
Neem als je toch bezig bent met de foto van de andere zijkant, ook nog eens een foto recht van voren (dus niet zo van onderen als die andere foto ;) )

xxx

Komt er nu aan hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Anouk78:

Komt er nu aan hihi

@best_boobie Ff manlief gevraagd om foto's te maken. Eerste voorzijde whahhaa spreekt voor zich

Tweede zijkant linker borst

Derde zijkant rechterborst.

Graag u mening als ervaringsdeskundige hihi

X

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. jij mag niet zeggen dat je hangborsten hebt haha, ze zijn keimooi!!
Wel moet je rechterborst nog een beetje meer zakken dan je linker, maar het kan geen kwaad om de band nog even te dragen.
En idd, ze moeten nog een beetje 'ploppen' (wat een stom woord is het ook :45: )

Maar zijn en worden echt hele mooie boobs hoor meid.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei best_boobie:

Nou.. jij mag niet zeggen dat je hangborsten hebt haha, ze zijn keimooi!!
Wel moet je rechterborst nog een beetje meer zakken dan je linker, maar het kan geen kwaad om de band nog even te dragen.
En idd, ze moeten nog een beetje 'ploppen' (wat een stom woord is het ook :45: )

Maar zijn en worden echt hele mooie boobs hoor meid.

xxx

Whaha dank je wel. Ik vind ze gewoon van de zijkant raar uitzien en die tepels zo laag. En als de mama der tetten dat zegt geloof ik haar meteen 

Hoe lang denk je dat ik de band ingeveer moet dragen? Want van de pc mocht eigeijk alles af ik twijfelde ook al.

Het leed dat tettuh heet:D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.