Ga naar inhoud

Anouk78 : 27 juni 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

@Anouk78

Leuk verslag! Gefeliciteerd met je boobies en succes met je herstel!

Hier ook geen oog dichtgedaan, vanwege de pijn in mijn rug en ribben. Nu flink aan de paracetamol. Hoor van alle meiden hier dat de pijn vanaf dag 4 (donderdag) al stukken minder is. Nog eventjes volhouden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Anouk78:

@Mamalisa ik denk van de narcose want als ik het met het verband zie dan denk ik oh valt wel mee. Mag ik vragen welke cupmaat jij hebhebt?

@Pinkylicious dank je wel

Ehm, geen idee nog welke cupmaat ik heb meid. Ik ben nu 4 dagen po dus voorlopig ook nog geen bh's passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anna84:

@Anouk78

Leuk verslag! Gefeliciteerd met je boobies en succes met je herstel!

Hier ook geen oog dichtgedaan, vanwege de pijn in mijn rug en ribben. Nu flink aan de paracetamol. Hoor van alle meiden hier dat de pijn vanaf dag 4 (donderdag) al stukken minder is. Nog eventjes volhouden :-)

@Anna84 boh hou op zeg ik.blijf paracetamol ibuprofen eten haha en met rechtkomen heb je dat ook zo'n pijn weet me geen houding te geven.

En als ja als.ik.mag vragen hoeveel cc heb jij gemomen en wat had je voor een cup maat? En heb je ook zo'n ittitante band om? Leuk he boobies haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk78

Pfoeh, gelukkig zijn er pijnstillers. Ik neem er iedere 3 uur 2, anders bonkt het te erg!! Au au au! Kan ook niet zelf overeind komen, mijn man geeft me een zetje in mijn rug. 

Ik heb 445 cc gekregen. Had hiervoor 75 AA of A (nooit echt laten opmeten). Hoop op een mooie volle D uit te komen. Ben 1.74 cm en 72 kilo. Heb inderdaad ook een band om. Die doet geen pijn gelukkig. Wat heb jij gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé, gefeliciteerd met je boobies!!
Die grootte komt wel, tussen week 8 en 10 zul je zien dat er nog even vanalles gaat veranderen. (ja hoopvol he hahaha, zo lang geduld moeten hebben :P )

Hoe je met je gsm een album aanmaakt, heb ik uitgelegd in een topic. Misschien (nu je toch tijd zat hebt ;) ) kun je dat even lezen :P
http://www.borstenforum.com/topic/15207-album-aanmaken-en-privacy-instellen-nieuwe-forumsetting-2016/

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ga je niet menen he :77:

Twee keer alles opnieiw gedaan en nu een zwarte foto als ik in het album bij nieuwe afbeeldingen kijk. Oh hoe dom.kan je zijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:
Ik lach je niet uit hoor, maar heb het even voor je aangepast, want het stond niet op de juiste plaats.. Heb ze nu in 1 album op de goede plaats gezet.
Als jij verder nummert als je foto's toevoegt, komen ze in de goede volgorde te staan. Wel van onder naar boven, hoe dat kan, weet ik ook niet... :P

Mooi ingepakt zit je.. ben benieuwd hoe het straks is zonder verband!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22 juni 2016 om 22:57 zei best_boobie:

Dat wordt een 70F, heb ik zelf namelijk ook. Had 70b'tje en heb nu een 70F. Ziet er uit als een D :)

Ik ben echter wel 7 kilo zwaarder.. dat kan wel een beetje schelen.. maar geen hele cupmaat, neem ik aan..

xxx

@best_boobie

Ik zie juist dat wij ongeveer dezelfde lengte en gewicht hebben, kan dat? Ik ben 1 M 68 en 66 kilo. Mag ik jouw foto's dan eens zien van 450cc? 

Ben nog altijd aant twijfelen over de cc's :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei AAA-cupje:

@best_boobie

Ik zie juist dat wij ongeveer dezelfde lengte en gewicht hebben, kan dat? Ik ben 1 M 68 en 66 kilo. Mag ik jouw foto's dan eens zien van 450cc? 

Ben nog altijd aant twijfelen over de cc's :P

dat mag!
Ik heb een album aangemaakt met mijn voorsituatie en foto's door de tijd heen, tot 4 jaar po (dat deze maand was)
xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei best_boobie:

dat mag!
Ik heb een album aangemaakt met mijn voorsituatie en foto's door de tijd heen, tot 4 jaar po (dat deze maand was)
xxx

Bedankt! Je hebt echt de perfecte borsten! Kon ook niet anders met een naam als Best boobie :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.