Ga naar inhoud

Anouk78 : 27 juni 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Anouk78:

@best_boobie nee meen ik. Ik ben zo bang dat er niks overblijft kan niks zien helemaal ingepakt en zo groot ogen ze niet. Balen haha

Je hebt ze achter de spier he.. Geef het de tijd.. Pas tussen de 8 en 10 weken po beginnen ze dan normaal gesproken, wat meer volume te krijgen. (wat kort mijn computer raar af trouwens....)
Vreselijk.. dat geduld hihi..
Maar je zult het toch de tijd moeten geven... ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 4 dagen po en de pijn is zo goed als weg alleen in mijn rechterborst heb ik rond de tepel soms een stekend branderig gevoel dat dan naar beneden en dan naar boven in de borst  trekt. Maak me een beetje druk mss om niks en toch zou graag willen weten of iemand van jullie dames daar ook last van heeft of heeft gehad. Alvast bedankt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of meer hier last van hebben ben 6dagen PO. Ik heb slechte zin kan er heel.slecht tegen als anderen dingeb voor me doen denk altijd dat ze denken dat ik een aansteller ben en dan ga wil ik meteen zelf dingen doen. Hartstikke blij met de boobs en wat een emoties allemaal kan wel janken en  dan weer gefrustreerd.Al met al gaat het steeds beter en dan weer steken en branden in 1 borst waar ik me dan weer zorgen over maak voor nu ben ik er ff klaar mee. Ik wil niet klagen alleen heb een ontzettende baal dag vandaag. Herkenbaar?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Anouk78 was net even je verhaal aan het lezen:P Ik wordt binnenkort ook door dr van Zele geopereerd in de wellnesskliniek! Ben zelf nog ontzettend aan het twijfelen over het aantal cc's. Hoe is het jou bevallen daar? Zou ik jou foto's mogen zien als je die hebt hihi ben zo benieuwd vind het echt spannend maar tot nu toe gelukkig alleen maar goede dingen van dr van Zele gezien:blush: Hoop dat alles goed gaat met je herstel! Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He @Daantje1234 

Het is me super bevallen in de wellness kliniek super personeel super netjes goed verzorgd. Ik heb zelf 425cc gekozen dr  van Zele adviseerde me tussen de 350 en 380 ik had zelf een 75b denk ik . Het herstel gaat redelijk. Jazeker mag je kijken alleen er staan nu voor foto's op en een dik ingepakte boezem:D de 14de mag het verband eraf en dan plaats ik meteen foto's ben erg benieuwd.

Toen ik wakker werd op de ok dacht ik huh ik had toch een vergroting gehad ik vond ze klein kan ook een vertekend beeld zijn. Tussen welke maten twijfel je en wat heb je nu als ik vragen mag en wil.je achter de spier? En wanneer ga je? 

Liefs Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Anouk78:

He @Daantje1234 

Het is me super bevallen in de wellness kliniek super personeel super netjes goed verzorgd. Ik heb zelf 425cc gekozen dr  van Zele adviseerde me tussen de 350 en 380 ik had zelf een 75b denk ik . Het herstel gaat redelijk. Jazeker mag je kijken alleen er staan nu voor foto's op en een dik ingepakte boezem:D de 14de mag het verband eraf en dan plaats ik meteen foto's ben erg benieuwd.

Toen ik wakker werd op de ok dacht ik huh ik had toch een vergroting gehad ik vond ze klein kan ook een vertekend beeld zijn. Tussen welke maten twijfel je en wat heb je nu als ik vragen mag en wil.je achter de spier? En wanneer ga je? 

Liefs Anouk

@Anouk78 Gelukkig is het je daar zo goed bevallen!! Tijdens het consult vond ik van Zele ook wel echt een aardige man. Ben benieuwd hoe het bij je wordt, wel echt balen he van 2 weken verband om? Schrok daar wel een beetje van toen die dat zei dan kan je echt er nog niks van zien:P Ik heb nu ong een volle cup b maar een kleine omvang waardoor ik in bh maar groter uitkom qua cup. Hij adviseerde mij 260-280 dual plane maar ik wilde zelf minimaal 300 haha. Hoop uit te komen op toch wel een Cup d.. Hij durfde bij mij alleen niet echt veel meer te plaatsen dus ben wel echt benieuwd. Zit de heletijd met twijfels dalijk is het te groot of te klein:blush: 8Augustus is het voor mij zover, dus nog helaas wat geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje1234 haha heel herkenbaar met die cc's ik ben dinsdag op consult geweest en de maandag eena meteen geopereerd tijdens het consult 425 afgesproken. Thuis twijfel twijfel twijfel. Ondertussen toch maar eens gemaild of ik op de dag van de opratie nog kon veranderen, dat kon. Had dit buiten manlief omgedaan hihi. Dus maandag operatiedag komt de verpleegster waar manlief bij zat om te vragen of ik n.a.v. toch een groter implantaat wilde, uh slik, manlief keek me al eens vreemd aan dus toch maar bij 425 gebleven. En idd erg jammer dat ik ze niet kan bewonderen heb zelf het idee dat het kleiner is dan ik dacht. Alleen dan ga ik denken ja verband erom plat geduwd als ik ook nog op het forum hier lees achter de spier dus spier moet ontspannen. Nou ja alles beter dan wat het was. En ja augustus is het zo ik ga je volgen vind het wel leuk. En spannend voor je. Als je twijfelt zou ik toch voor het maatje meer gaan. En wat ik van de pc kan zeggen hij doet niks wat niet bij jou of je lichaam kan. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja erg die cc's @Anouk78 vooral omdat je er geen voorstelling van kunt maken. Maar komt bij jou vast helemaal goed, de meeste denken woow wat groot als het verband eraf is als ik zo lees op dit forum hihi en dan inderdaad die spier nog:D Ga inderdaad zelf ook liever voor wat meer, denk dat je eerder ook spijt hebt van te klein als van net iets te groot! Hoop alleen dat 300niet te klein is maar meer gaat er helaas niet in:blush: Komt vast goed allemaal, ben benieuwd naar je herstel bijna het verband eraf haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje1234 als ik lees dat je nu al een volle bcup hebt en dan met 300cc denk ik dat het aan je verwachtingen voldoet:wub:

Het herstel gaat redelijk na een week uit de running zijn geweest voel ik me vandaag weer mens en heb ik er genoeg van om op de bank te vertoeven heel de dag. Ja ff een klaag moment. Haha. Ik ga zometeen eens de stad in kijken of ik door een frisse neus me nog lekkerder ga voelen. Wat een achtbaan haha en ja nu maar hopen op een fijn resultaat volgende week.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff update. Vandaag eens naar de stad geweest na 8 dagen po. Wat een ellende weer druk, de tweeling wat op knappen staat. En ik voelde me vanmorgen weer mens dus dacht dat kan ik wel haha. Is dit normaal?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Anouk78:

@Daantje1234 als ik lees dat je nu al een volle bcup hebt en dan met 300cc denk ik dat het aan je verwachtingen voldoet:wub:

Het herstel gaat redelijk na een week uit de running zijn geweest voel ik me vandaag weer mens en heb ik er genoeg van om op de bank te vertoeven heel de dag. Ja ff een klaag moment. Haha. Ik ga zometeen eens de stad in kijken of ik door een frisse neus me nog lekkerder ga voelen. Wat een achtbaan haha en ja nu maar hopen op een fijn resultaat volgende week.

X

@Anouk78 haha ik hoop het van wel:blush: 

ooh joh dat is toch helemaal geen klagen!! Lijkt me ook niks dat je zolang niks kan doen alleen op de bank of bed hangen. Is het goed gegaan in de stad heeft het een beetje geholpen?:) Gaat vast goed komen volgende week, alleen dat stomme 'geduld' hebben he dat is lastig:P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update dag 11po vandaag terug naar de kliniek omdat mijn verband helemaal gekruld zit en enorm op de hechtingen duwt. Hopen dat ik de sportbeha aan mag ipv nog een week opnieuw verbonden te worden. Ben sinds gisteren weer echt op de been oh man wat heb ik een last gahd. Alleen nu hoef maar een paar honderd meter te lopen of de trap en af naar boven helemaal buiten adem. Meerdere van jullie last van? En nu spannend mag mijn nieuwe boobies voor het eerst bewonderen JIPPIE spannend. :wub:

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes voor het eerst mijn boobies gezien:wub: Super. Alleen ze mochten wel wat groter haha....... 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Anouk78:

@Boekjoe dank je wel. Ben er al blij mee beter dan wat het was. Ja mss het toverwoord op deze site maar eens toepassen, GEDULD haha.

X

 

ons geduld is al zo goed als op gegaan tijdens het wachten op de nieuwe boobies maar hopelijk kun je nog wat geduld vinden :)

Ze staan nu nog hoog en strak, dat verandert echt nog!

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Anouk78:

@Boekjoe whahhaha. Veranderd de cupmaat dan ook nog? X

Bij de één wel en bij de ander niet....  maar ze worden nog wel mooier en voller.

Heb je je maat al op laten meten dan? Die is meestal pas goed op te meten als ze wat soepeler zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw! Ik lees een beetje "mijn" verhaal. 400 cc in m'n gedachten. Heb zelf ook 75B 73 kilo en 1.80 bijna. 

Hoe zijn ze geworden???? 

Ben zo bang dat ik niet te groot of te klein neem. 

Vrijdag vind het plaats. Donderdag nog een consult. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.