Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

jaaaaaaaa ik ben zoooooo blij met ze. Nog niet helemaal tevreden over de vorm, maar ze worden steeds ronder. En ik zie, dat ik met band om en bh aan een spleetje heb :rolleyes: Dus volgens mij komt dat ook goed!

Ze mogen alleen niet meer kleiner worden nu hoor. Ik wil op deze D blijven steken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey GoldenGirl,

Nee bij mij voelen ze echt nog heel hard aan!

Ik hoop dat het wel wat soepeler wordt, want er is geen beweging in te krijgen :1bouncingboobs:

Hoe is dit bij jou?

Bij mij gaat het aaien, kietelen enz. nog niet zo heel erg goed. Heb namelijk nog steeds 24 uur per dag die bh aan (die over 5 dagen eindelijk af mag) Maar heb gisteren wel mijn eerste bikini gekocht.

Oh zo mooi, eindelijk een strapless.

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaaaaa ik ben zoooooo blij met ze. Nog niet helemaal tevreden over de vorm, maar ze worden steeds ronder. En ik zie, dat ik met band om en bh aan een spleetje heb :rolleyes: Dus volgens mij komt dat ook goed!

Ze mogen alleen niet meer kleiner worden nu hoor. Ik wil op deze D blijven steken!

Ze zijn idd ronder geworden hoor, écht mooi!!Het zal zeker goed worden :136:

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey GoldenGirl,

Nee bij mij voelen ze echt nog heel hard aan!

Ik hoop dat het wel wat soepeler wordt, want er is geen beweging in te krijgen :1bouncingboobs:

Hoe is dit bij jou?

Bij mij gaat het aaien, kietelen enz. nog niet zo heel erg goed. Heb namelijk nog steeds 24 uur per dag die bh aan (die over 5 dagen eindelijk af mag) Maar heb gisteren wel mijn eerste bikini gekocht.

Oh zo mooi, eindelijk een strapless.

Liefs Jessica

Nou, ik trek 's morgens en 's avonds de bh even uit, heerlijk.

Dan houd ik ze vast, kriebel ze en druk ze in, of test waar dat kan.

En ik voel ze echt per dag zachter worden. Ik kan ze nog niet inknijpen of tegen elkaar aan duwen hoor, haha. Zoooooo zacht zijn ze nou ook weer niet. Maar gewoon, geen bakstenen. Nu eerder rijpe sinaasappel ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeyy

de pijn is draaglijk. Zodra ik de band goed strak heb zitten dan voel ik het wel weer behoorlijk, maar ik lig gewoon weer plat in bed en kan omhoog komen.

Ik heb gisteren wel geniesd, en daarbij mijn niet per ongeluk 'binnen' gehouden. Dat voelde ik wel even in mijn rechterborst zeg..

Momenteel is het bij de wondjes heel hard en beurs, daar heb ik dan ook de meeste last van.

En..zoals een aantal al weten, gepruttel boven mijn borsten, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid

hihi leuk om je verhalen te lezen!

Wat fijn dat het stukken beter gaat!

Hihi borrelen? hoe voelt dat :P

Oef niezen ja ^_^ laatst moest ik niezen en kuchen te gelijk auwtch :o

Ik vind ze al erg mooi hoor meid :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo..9 dagen PO, en ik voel me 100x beter dan vorige week!

Ik vind ze mooi, pijn is bijna weg en ze worden al iets zachter.

(heb wel jeuk!!)

Van het weekend gaan de hechtingen er waarschijnlijk uit.

Heb net weer evennieuwe foto's in mijn album gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy Goldengirl..

Wat ziet het er nu al mooooooooooooi uit1big_boobs.gif Gefeliciteerd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo afspraak staat. Zondag worden mn hechtingen verwijderd. Lekker hoor! :rolleyes:

Ben vandaag even de stad in geweest (redde het echter alleen maar ff door de Nieuwendijk te lopen, Kalverstraat trok ik nog ff niet)

Heb ALVAST een leuk lief nieuw behaatje gekocht, voor een 10tje! En een heel lief topje. Zou ik normaal niet aan doen, uit schaamte voor mijn lege boezem. :mellow:

Maar nu...woejowww zou er elke dag wel in willen lopen! :131:

Foto's in mijn album!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.