Ga naar inhoud

Sammiej : 22 juli 2010 : Dr. Koopman : Bergman Clinics ,


sammiej

Aanbevolen berichten

ooh dat is erg jammer ja,maar mischien met de loop der tijd dat het nog wat wegtrekt dan?

ja met kleding kan je het in elk geval bedekken en zie je er slank uit,alleen in bikini,is een ander verhaal.

vind wel dat je er goed op vooruit gegaan bent hoor,enorm verschil.

en fijn dat je zelf ook tevreden bent,en ook met je navel?lees veel verschillende verhalen erover,de meeste zijn ontevreden,hoop jij niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ja ben redelijk tevreden over mijn navel.. daar kijk ik niet heel erg naar.. enige wat je ziet zijn de striemen die vallen gewoon echt heel erg op..

hoop dat ze nog beetje minder worden maar ik betwijfel het..

volgens mij heb ik ook geen last van vocht dus dat kan het ook niet zijn..

ik ben wel heeeeel tevreden over mijn platte buik en mooie borsten

en kan ook een monokini aan.. net geen bikini en ook geen badbak dus.. :D

jij hebt bijna je consult toch in september??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh super dat je tevreden bent,en terecht ook,want je bent goed vooruit gegaan met de stap bwc :1bouncingboobs:

het zal me benieuwen hoe je jeans en broeken voelen na een tijd,als je die weer aankan,vraag me zelf nu al wel eens af,hoe zou het zitten,nu is me jeans altijd qua lengte goed,maar moet maatje groter pakken wegens me buik :wacko: en dan klopt me lengte enzo niet meer,volg je me nog :blush:

die striemen,ja ik denk toch dat dat nog wle iets vervaagt hoor,heeft ff tijd nodig,je huid heeft tenslotte toch een optater gehad ook he,laten we het hopen in elk geval.

klopt,ik heb 1sep me consult,was al eens eerder langs geweest bij me arts,maar ik dacht dat ik wel ff met een lipo klaar zou zijn,maar die lol ging niet op,en toch blijf ik me enorm storen aan me buik,dus ga toch nu weer op consult en kijken of een bwc met lipo een oplossing kan bieden voor me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nou misschien dat je nu de stap durft te zetten..

jaa ik herken dat met spijkerbroeken hoor..!! doet zo zeer aan je buik soms omdat het bij je buik te strak zit en de rest is goed.. dat probleem heb ik nu in ieder geval niet meer.. me buik is zo plat! ben ik heeeeel blij mee..:D

1 september heb ik weer een controle dan ben ik bijna 6 weken en hoop ik bh's te mogen dragen..:D

en ook lekker beginnen met buik spier oefeningen als dat lukt.. me spieren voelen nog wel wat gevoelig aan als ik met me hand eraan zit.. verder heb ik er geen last meer van..

ben gewoon echt zo blij dat ik dit heb gedaan als ik in de spiegel kijk..!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat met die broeken,dat is dus echt me struikelblok,en kan het niet acepteren hihi

ja alleen dat grote litteken he,ga hopen dat het dan toch gezet word zodat ik wel een leuk bikini broekje nog aan kan,en idd ga ook hopen dat het enigszins aantoonbaar word,heb ook striemen waar je u tegen zegt.

soms twijfel ik wel het te doen,maar als ikd an berichten lees zoals van jou,dat je zo blij bent,denk ik weer,ik ga er gewoon voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik was ook beetje bang voor het litteken maar dat valt me eigelijk wel mee.. hij zit redelijk laag er kunnen makkelijk bikini broekjes overheen hoor.

en aan de andere kant had ik ook zoiets van ja me buik ziet er nu al niet uit om in een bikini te gaan lopen met die vel en striemen.. dus als mijn buik maar plat word ben ik blij dat litteken is te verbergen..

en me navel zit ik ook niet mee ik vind niks erger dan die striemen hahaha dus jaa

en de hele operatie is me echt meegevallen vooral de pijn en me buikspieren viel zo mee..! ik had echt zoiets van is me buik wel gedaan hahaha

hopen dat als jij de stap durft te zette ( wat ik gewoon zou doen) het bij jou ook zo meezit allemaal :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij jou zijn de spieren toch ook aangepakt?

dat is idd me angst ja,die enorme napijn zeg,het klinkt allemala zo pijnlijk hihi en heftig!

ja ik heb ok zoiets,me buik is toch al een oorlogsgebied en dat litteken neem ik maar voor lief,als ik maar me gewone kleding weer aankan,zonder aanpassingen enzo.

wel erg fijn te lezen dat de pijn dus ook kan meevallen.jij hebt ook weinig vocht gehad he,is ook me angst,dat ik weken of maanden met dikke bolle vocht buik rond moet lopen,dan zakt de moed me in de schoenen vrees ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik heb alleen aan het begin klein beetje last gehad van vocht en sinds dien niet meer..

ja mijn buikspieren zijn ook gedaan idd die zijn alleen gevoelig als ik met mijn handen eraan ga voelen anders voel ik ze niet..

ik vind het zo lekker dat mijn buik nu plat is voel me gewoon vrijer lijkt wel haha me buik was echt iets waar ik de hele dag mee bezig was hoe hij eruit zag enzo of ik er iets voor moest zette schaamde me wel der voor.. en nu hoeft dat allemaal niet meer.. ik let helemaal niet meer op me buik nu :D is echt een lekker gevoel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Nu moontje ik zou niet twijfelen hoor ook ik heb praktisch geen pijn pijn gehad het is me zo mee gevallen en ik heb ook haast geen vocht vast gehouden en heb nu een super platte buik ik heb foto geplaatst bij het buikwandenforum 2 juli

Mijn spieren zijn ook gereefd.

Dus als ik je over de streep zou kunnen zetten zeg ik echt doe het.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sammie,jee ja dat is erg herkenbaar voor mij,zo bezig zijn met je buik,ik pas zelfs me kleding erop aan,zo erg

ik durf heel veel kleding niet meer aan,dan zit alles goed,behalve bij me buik,dan zit het te strak,weg mooie vorm van me truitje of topje en alles steekt en puilt eruit(buik) waardoor ik dus ervoor kies het niet meer aan te doen,terwijl ik zo van korte/strakke truitjes hou.

blokkendoos,jee nog iemand die zo weinig last heeft ondervonden,dit doet me erg goed te lezen eigenlijk,want k ben echt serieus bang en terughoudend in die bwc,ik nog wel,de held en nooit bang is,snap je niet he

maar goed,me buik,het lijkt me gewoon zo pijnlijk en lastig,vooral die spieren,brrr nu zijn ze slap enzo,en strak aangetrokken,idee alleen al hihihi

zou je me de foto,s prive willen/kunnen sturen?want dat bwc forum is niet mijn ding,gruwelijk daar echt van foto,s en verhalen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bokkendoos.. je mag best reageren op mij forum tegen moon hihi :D

ik denk ook echt dat je het gewoon moet doen..! als je er zo mee zit.. ik weet zeker dat je achteraf zo blij bent.

als ik je nu ook zo hoor praten net als wat ik deed met me buik altijd..

weet ik wel zeker dat jij er gelukkiger van gaat worden.. dat ben ik nu ook echt

heb nog wel lelijke striemen helaas maar onder me kleding ziet niemand wat alleen mooi grote borsten en super platte buik..!! :D

buikwand forum kijk ik ook liever niet ik ging gister weer ff kijken maar ik vind sommige toch beetje eng.. (sorry)

ga wel ff jou foto's opzoeken blokkendoos..

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaa het is echt een obsessie geworden lijkt het soms wel

en weet je,ik denk maar zo,ik loop maar enkele weken in bikini per jaar,de rest heb je kleding aan.

en als ik mag kiezen,dan liever ene litteken voor enkele weken zichtbaar(mischien ) maar een platte mooie buik en in kleding gewoon je mooie lijntje weer terug,dan een buik waardoor je je kleding niet meer aan wilt van ellende,ja toch?

zo vaak is het geen bikini weer,dus ik denk toch dat ik ervoor ga,alleen die angst he,of me navel wel goed mooi weer terecht komt,de napijn enz enz

ach dat zijn zenuwen vermoed ik,horen erbij hahaha die rottige onzekerheid en twijfel :blush:

tja striemen heb ik ook enorm,in zelfde maten als jou,maar net wat je zegt,onde rkleding ziet niemand dat,neem ik maar op de koop toe tegenover ene platte buik :1:

blokkendoos,kei mooie vooruitgang zeg,jee stond er van te kijken joh,eerlijk

afijn heb je ook ff ene pb gedaan :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa idd dat hoort erbij onzekerheid en twijfel.. ik zou het dan ook duidelijk maken dat je daar tegen opziet..

maarja ik weet zeker dat je gewoon blij met je buik gaat zijn..!!ik heb ook geen problemen met mijn navel.. let er eigelijk niet echt op hahahvind hem best.. het is toch een zware operatie en ze kunnen je ook weer niet perfect maken maar wel erg mooi..tja je navel word wel wat anders en littekentje erom heen maar ik zit daar niet zo mee denk ook niet dat de mensen daar op letten bij mij eerder de striemen hahahaha.. ik hoop echt dat die nog wat minder gaan worden hoor.. pff ff afwachten gewoon he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je trouwens zoiezo last en pijn na operatie bij je navel?of zijn het meer de spieren??

ja ik denk zoiezo dat de striemen nog wle iets vervagen,maar niet volledig weg uiteraard,en klopt,onde rkleding zie je daar niks van,die enkele weekjes bikiniweer.

maar zelfs daar heb ik al wat op gevonden,de tankini :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee van mijn navel heb ik helemaal geen last gehad..

ja je buikspieren zijn ff gevoelig.. die moet je gewoon ontzien

maar pijn heb ik niet gehad.. en ik heb ook heeeel veel aan mijn bed gehad met elektrisch verstelbare lattebodem..

zonder dat bed had ik niet zelf kunnen opstaan omdat ik ook mijn armen niet mocht gebruiken..

jaa er zijn echt wel leuke alternatieve voor een bikini en idd die paar weken dat is een keer in een bikini kan.....

de rest van het jaar zie je er super goed uit..:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik was ook beetje bang voor het litteken maar dat valt me eigelijk wel mee.. hij zit redelijk laag er kunnen makkelijk bikini broekjes overheen hoor.

en aan de andere kant had ik ook zoiets van ja me buik ziet er nu al niet uit om in een bikini te gaan lopen met die vel en striemen.. dus als mijn buik maar plat word ben ik blij dat litteken is te verbergen..

en me navel zit ik ook niet mee ik vind niks erger dan die striemen hahaha dus jaa

als ik vragen mag Sammiej, hoe lang is je litteken? Geen plooitjes aan de uiteinden? en ja, het ligt net onder je broeklijn, gelukkig maar met een brasilian wax valt het toch erg hard op hoor.....naakt te verstaan, het blijft me storen zo een jaap van een snee (ik was al blij dat mijn vrouw geen keizersnede had gehad met haar bevallingen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag mijn laatste controle gehad..

alles was goed :D mag lekker bh's gaan dragen.. nog meer shoppe morgen :D

mijn litteken van mijn buik geneest erg snel zei hij

en dat stukje die ontstoken is zat nog een stukje hechting(oplosbare) die heeft hij maar verwijderd dus waarschijnlijk gaat dat nu veel sneller over..

hij was helemaal tevreden over zijn eigen werk hahaha hij zei nog dat het een hele klus was bij mij en dat geloof ik best

ik heb vandaag weer wat foto's gemaakt die ga ik zo ff plaatsen

en hoe was jou afspraak moon ?

heb je gelijk een afspraak gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.