Ga naar inhoud

Sammiej : 22 juli 2010 : Dr. Koopman : Bergman Clinics ,


sammiej

Aanbevolen berichten

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

haha jaa heerlijk he die ondeugende kindjes hahahaha

het is hier weer lekker rustig.. nog maar 2 kindjes niet zo leuke week gehad..

mijn neef is overleden dus had een begravenis hij was pas 23 jaar pff..

en mijn man is jarig geweest dus groot feest gegeven.. het leven is erg dubbel..!!

maar nu nog maar 3 nachtjes slapen en dan is het zo ver.. brrrrrr eng..:D

ik hoop maar dat ik met de 325cc op cub c uitkom.. ben bang dat ze toch kleiner blijven en me buik niet mooi plat word..

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa.. mijn gedachtes komen gewoon door de zenuwen denk ik

alles zal vast goed gaan:D en mooi worden.. posiief blijven..!!

nog ff 2 dagen lekker het huis schoonmaken enzo ben gister ook al druk met de keuken geweest pff

vandaag ook nog genieten van het weer, volgens mij zou het weer ook weer minder gaan worden he na donderdag..

hoe gaat het met jou ? geneest het allemaal snel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben je lekker je huisje aan kant brengen,groot gelijk! :)

die zenuwen en twijfels horen erbij hoor,eerlijk,maar goed komen doet het wel,je gaat zoiezo erop vooruit,en ja je buik,die twijfels heb ik dus ook steeds,ik ben me serieus aan het orienteren op een bwc,ga 1sep op consult ervoor,spannend.

ik ben zo bang voor de plaats van me litteken

Link naar reactie
Delen op andere sites

beter dat je vrijwel al genezen bent:D

jaa ik ben ook bang voor het litteken.. maar mijn buik is nu al zo lelijk en vol met striemen en te veel vel dat het idd alleen maar beter kan worden..

ik ga ook zegge dat ik het litteken zo laag mogelijk wil maarja het moet dan ook wel mogelijk zijn natuurlijk..

moest aan het begin 6 weken wachten en nu is het nog maar 1 dag bijna..

zo snel gegaan.. vooral omdat me oudste vakantie heeft nu gaat het nog sneller..hoop dat me herstel ook zo snel gaat haha

maar idd spannend dat je op consult gaat :35:

ik heb het eigelijk echt heel snel besloten.. ik had het een paar keer op tv gezien en met mijn 1ste wou ik het al graag een mommy make over en na mijn 2de helemaal.. echt van ene dag op andere dag zei ik tegen mijn man dat ik het wou paar weken later afspraak gemaakt kon al heel snel komen en 6 weken daarna stond me operatie gepland dus..

wil niet langer wachten ga het gewoon doen.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik pieker en denk er al wel lang overna hihi :blush:

ja en nu ga ik dan echt op consult bij me arts,ik was al wel eens geweest,om te kijken of ene lipo mogelijk was,nou duidelijk nee dus hahahah en toen wou hij me alles uitleggen over een bwc en uit angst heb ik meteen afgehaakt,nu toen weer steeds in me hoofd blijven spoken,wel niet wel niet wel niet enz

en nu ga ik toch gewoon weer eens op consult,kijken wat er nog gered kan worden :101:

stoor me toch net iets te veel aan me kleding,dat me buik eruit prikt enzo,nee heb het er wel voor over toch ja,alleen dat herstel en plaats litteken,daar zie k tegen op.

jij lekker genieten nog door heerlijk te slapen wat je fijn vind,kan straks ff niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

snap je wel.. en jaa consult is vrijblijvend dus..

litteken is toch te verstoppen en het meeste van het jaar draag je kleren en geen bikini hahaha toch..?

pff ben weer druk geweest wil zoveel mogelijk gedaan hebben moet straks 6 weken rustig aan doen en dan ga ik mij genoeg ergere aan dingen die ik niet kan schoonmaken enzo dus nu ff lekker schoonmaken tot het me strot uit komt whahahaha en dat begint het nu al te komen..

we hebben een nieuw bed gekocht met elektrisch verstelbare lattenbodems.. zoooo fijn!! ben blij dat ik die heb nu

vanavond lekker alleen met mijn man de meiden gaan allebij ergens anders slapen tot zondag dat is ook wel fijn

word erg moeilijk voor mij om mijn kleine prinses te missen.. ze is echt beetje eenkennig.. maarja niet te veel aan denken en als het niet gaat komt zij gewoon lekker naar huis.. de oudste vind het alleen maar leuk om ergens te logeren gelukkig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt je laatste dagje vandaag,en dan je GROTE dag :1bouncingboobs:

spannend joh..

ja je hebt gelijk,je draagt meer gewone kleding dan bikini,maar toch,ik heb toch angst dat het overal bovenuit steekt enzo,zie toch wel eens foto,s dat ik echt schrik van de plaats van het litteken,en naakt moet het ook nog aan te zien zijn he :ph34r::blush:

ik ga hopen dat je vanacht noh wat kunt slapen van de zenuwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi.. nou ben weer lekker thuis..

en het gaat heel goed.. heb alleen last van mijn borsten eigelijk.. een ernome druk staat erop en me buik voel ik eigelijk niet echt behalve als ik me spieren aanspan natuurlijk.. hij zei al me spieren waren zo slap dus hij heeft ze extra strak gemaakt hahaha

heb vanmorgen ff me buik gezien en is super plat voor zo ver ik zeg dus ik ben blij..

mijn bortsen heb ik nog niet gezien maar de grote ben ik wel blij mee..

nou nu lekker rustig aan doen en herstellen zondag mag ik douchen dus worden de eerste fotos gemaakt :D:D

spannenddd

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEEERD met je nieuwe jij! :43:

ik heb super benieuwd hoe de dagen verder gaan,of je nog pijn gaat krijgen of dat het gewoon goed te doen is.

ook ben ik super benieuwd naar je foto,s voor en na uiteraard,en wat zul je zelf ook benieuwd zijn zeg :6:

beterschap :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had eerder gedacht dat je last van je buik zou hebben dan van je spieren.

beter toch,liever van beide geen pijn.

maar goed,hopend at het zo blijft ook,want lees hier en daar toch wel dat het na een tijd ineens zeer kan doen,ik ga hopen bij jou van niet,dat maakt mij weer minder zenuwachtig voor me bwc :blush:

ik tel af naar zondag....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

het gaat nog steeds goed.. gisteravond deden me bortsen zeer maar dat was vanmorgen alweer redelijk over..

en ja me buik gaat echt heel goed nog steeds.. alleen als ik me spieren aanspan ofzo dan voel ik het.

ik dacht ook dat ik meer last van mijn buik zou hebben maar heb dus meer last van me borsten..

ik hoef bijna geen pijnstillers te nemen ook het is gewoon niet nodig.

krijg nu alleen wel erg last van mijn rug van het scheef lopen en op je rug liggen.

wanneer mag je eigelijk weer op je zij liggen?????

nog 1 dagje en morgen lekker douchen pfffffff dat heb ik hard nodig whahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liefst 6 weken niet, maar aangezien dat bijna voor niemand haalbaar is mag het ook vaak vanaf 2/3 weken.

Maar goed somiige mensen draaien vanzelf op hun zei al na paar dagen dat hou je niet tegen.

Du het liefst zo lang mogenlijk niet, maar als het niet lukt is het niet anders ;)

Ik probeer ook wel eens een beetje op mn zij te gaan maar voelt nog beetje raar/eng en draai dan maar weer teleurgesteld terug op mn rug hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.