Ga naar inhoud

Sammiej : 22 juli 2010 : Dr. Koopman : Bergman Clinics ,


sammiej

Aanbevolen berichten

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hiii Sammie,

jee wat super te lezen dat je eindcontrole goed was,we hadden ook niet anders verwacht,want het ziet er allemaal zo goed uit,en ik geloof je meteen,dat je arts supertrots was op zijn werk,want je bent echt zeer goed vooruit gegaan hoor,mijn complimenten weer :1bouncingboobs:

ja klopt,ben zelf ook vandaag geweest,naar me arts,en ik was echt helemaal voorbereid op de stap naar een bwc,maar.... die is niet weg gelegt voor mij

stond perplex joh,nee ik heb goede rechte spieren,maar wel 4cm huid en vetophoping,dus bij mij word het een liposculpture.

ik heb het allemala even in mijn eigen topic gezet,zodat ik die van jou ook niet bevuil met mijn sores :rolleyes:

nu ga ik eerst jou buik en boobfoto,s bekijken,ben benieuwd :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hoi hoi

jaa het gaat goed.. ja nadat dat stukje hechting was verwijderd was dat wondje zo genezen dus kan alles lekker weer aan..!!

het gaat heel erg goed.. ik sport nu ook weer.. heerlijk

en heb nog geen last van vocht gehad.. ben ik zooo blij mee omdat lessila het zo erg had.

me striemen zijn ook wel minder geworden ze zijn nu niet meer zo dik gelukkig..

nu afwachten tot me litteken mooi wegtrekt he..!! :D hopen dat het volgend jaar zomer mooi is..

ik zal binnenkort wel weer foto maken.. maarja het is eigelijk nog beetje hetzelfde als op de laatste foto die ik heb geplaatst dus..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super te lezend at je niet in grote vorm vocht hebt gehad nee,want ik lees er vaak over,en dat vinden vele dames een probleem he,en dat begrijp ik wel,je wilt een mooie platte buik en dan hou je enorm vocht vast een half jaar lang,nou jij dus niet,ideaal en super dus!

ja ben toch eens benieuwd naar je nieuwe foto..

en heb je ookal ene jeans enzo aangehad?en zit dat al een beetje lekker ook?

ooh heerlijk he,weer sporten,was best eng en vreemd zeker de eerste paar keer?of viel het mee?

ja goede lekkere creme gebruiken om je litteken te maseren,kan wonderen verichten :rolleyes:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kan ook spijkerbroeken weer aan.. en zo lekker want alles staat nu gewoon leuk.. en heb geen last meer van die buik.!!

sporten is heerlijk vond het helemaal niet eng.. wel zijn mijn buikspieren na het trainen erg gevoelig vooral de keerste paar keer na buikspier oefeningen maar dat gaat nu ook al weer goed.. :Dben gewoon erg blij zal deze week ff foto's weer maken en plaatsen..

(als ik het niet vergeet haha)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh super te lezen zeg!

vind het jammer dat je vaker ontevredenheid leest en niet goed strak is ,zelfs na half jaar niet,maar dit positieve verhaal is echt super te lezen.

zelfs al sporten,jee petje af,en erg goed ook van je,ja ben benieuwd zeg naar je foto,s en maak je er dan ook 1 met een jeans aan?

greetzz moontje

ik heb je een pb gedaan met me buikfoto,s

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zal ook foto met kleding/ jeans maken..

nou je zegt schrik niet.. ik wou dat ik jou buik had..!! jou huid is veeeeel mooier..!!

mijn striemen zitten tot over mijn navel en zitten horizontaal en verticaal door elkaar heen..

maar het lijkt alsof jij niet echt te veel huid heb maar meer een vetschort (zo noemen ze dat toch)..

weet zeker dat jij een hele strakke buik kan krijgen!!

je ging toch liposcultuur laten doen of ben je er nog niet helemaal uit??

je ziet mijn foto's wel tegemoet komen

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik twijfel plots ineens weer zo,ik heb zowat dezelfde buik als Saskia,en die haalt het ook niet met enkel een lipo,dus nu ga ik weer twijfelen of ik wel een platte buik ga krijgen met enkel een lipo,volg je me nog hahahah

ja denk jij dat het puur vet is?me arts zegt van wel,puur babyvet om het zo te zeggen(van me zwangerschappen) en dat krijg je er idd niet af met sporten,want dat doe ik genoeg,te veel zelfs soms hahahahahha

wat denk jij? dat enkel een lipo me gaat helpen?

ja die striemen,ach die boeien me niet zo hoor,het gaat me meer om die homp :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

heb nog even naar je foto's van je buik gekeken.. maarja op foto is het toch anders dan je het in het echt ziet en voelt enzo lijkt mij..

als jij je buik inhoud ziet het er volgens mij wel strak uit of niet....???

bij mij hing er echt vel..en ja dat "babyvet" kan je sporten wat je wil maar die raak je niet kwijt nee dat had ik ook

en volgens mij heb ik nu nogsteeds te veel vet op mijn buik.. je ziet het nu minder goed.. ik ga eerst ff goed sporten ff kijken of ik het zo kwijt kan raken..

maar als je echt twijfelt zou ik als ik jou was bij een andere arts voor een second opinion gaan hoor..

het is niet gratis dus je moet niet iets doen waar je spijt van krijgt natuurlijk, niet dat je volgend jaar in je bikini loopt en je je alsnog aan je buik stort..

ik heb ff snel 2 foto's gemaakt en geplaatst in me strakste spijkerbroek hahaha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammiej

Volgens mij had ik jou foto's nog niet gezien?? zou ik ze mogen zien van je van voor en na. Ben vandaag bij de pc terug geweest en een mini bwc geeft niet het resultaat wat ik wil mijn spieren zijn ook uitgerekt boven mijn navel het zou dus een grote bwc worden maar hij wilt t pertinent niet in 1x doen:O(. Hij zei als ik mijn bv hebt zal ik mijn buik niet meer willen doen????? Hij zit er dan nog steeds en weet zeker dan ik er dan nog steeds mee zit. Omdat ik slecht op narcose reageer heb ik liever alles in 1x en zit te denken om naar de bergman kliniek te gaan op tv hele mooie filmpjes gezien met resultaten. Er zij daar zoveel pc dat ik geen idee heb bij wie ik een consult aan moet vragen. De lening was ook al aangevraagd

groetjes,

saskia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sammie,in een woord WOW!

echt toppie,wat een verschil he,zo een skinny staat mega beter nu,niks geen rollen meer,vind het mooi gelukt bij jou zeg :136:

zelf ben je ook super vrolijk van zo een resultaat,in begin bang,maar jee,wat je ervoor terug krijgt he,super!

ik heb eens zitten spitten voor mezelf ook,wat ik mee neem de 6de okt naar me arts,dat is dit

2. Liposculptuur met het onderhuids – endoscopisch- hechten van de abdominale spieren

Heeft U een strakke huid, maar teveel onderhuids vet en verslapte buikspieren dan kan liposuctie van buik en maag, met het endoscopisch, onderhuids, aanspannen van de buikspieren oplossing bieden.

Deze behandeling kan voor U geschikt zijn indien u teveel onderhuids vet hebt en uw buikspieren verslapt zijn, maar uw huid toch nog strak is.

Via een “heel kleine” insnede in de pubisstreek, brengt de chirurg een kleine camera lens

en fijne instrumentjes in, onder de huid. Op die manier kan hij "onderhuids" uw

buikspieren weer aanspannen.

nu weet ik alleen niet of mijn arts ermee werkt,met deze methode,en of hij uberhaud resultaat zal geven

ken jij het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ moon

dank je moon.. jaa ik ben zoo blij dat ik nu een strakke broek aan kan zonder vet en vel erover heen..!! voelt heeeerlijkkkkk :D

nee dit wist ik niet dat ze ook de buikspieren deden bij deze operatie

maar wat ik op de foto zie lijkt het mij ook niet dat jij te veel huid hebt.

als ik mijn buik inhield zag je heeeel duidelijk te veel huid dat hing echt en kon ik over mijn vuist heen trekken.. zo erg

dus als hij ook de buikspieren doet en het vet verwijderd lijkt mij voldoende bij jou.. jaa gewoon ff nog een keer vragen..

@ saskia

ik zal in een pb mijn link en wachtwoord sturen.

wat raar dat hij dat niet wilt doen in 1 keer.. jaa als je al niet goed tegen de narcose kan lijkt het mij ook fijner om het in 1 keer te doen.. vind het ook beetje raar dat hij zegt dat jij je buik misschien niet meer wilt laten doen als je borsten groter zijn.. zijn in mijn ogen 2 verschillende dingen waar je je aan stoort..

ja ik ben heel tevreden over bergman kliniek en zeker ook over mijn pc.. doker Koopmann

als je hem ontmoet dan komt hij misschien beetje kortaf over ofzo.. maar het is een aardige man

ik ben heel blij dat ik het door hem heb laten doen..!! ook heeeeel blij met het resultaat..!!

Ik raad hem zeker aan..! hij zit in denhaag.

Die afleveringen van gewoon mooier heb ik ook allemaal gezien vandaar dat ik het ook graag daar wou laten doen. over de lening weet ik niks want ik heb het gewoon in 1 keer betaald.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sammie,ja klopt,ik heb ook niet echt een huidoverschot ofzo,het is meer vet,en een bolling door me spieren vermoed ik,afijn,ik ga 6okt even bespreken hoe en of wat.

was allang blij dat ik geen volledige hoefde,maar wil hoe dan ook wel van me rol en bolling af :angry:

hou je op de hoogte...

ja echt super resultaat heb je behaald hoor,en die striemen vind ik niet opvallend ofzo verder :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

HHoi Sammie,

Heb jij een buikband gekregen of een corset na de operatie? Ik zou graag weten of ze alleen maar aan buikbanden doen in de bergman kliniek. Mischien verschilt dit ook per locatie ik ga naar scheveningen en krijg dan wel een lipo maar ook daar krijgen de meeste een corset behalve daar dus een band.

groetjes,

Saskia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammie,

Als jij een buikband heb gekregen met je bwc dan hebben ze er alleen buikbanden en jij hebt een hele mooi platte buik nu :rolleyes: dus ik hoop dat met lipo de band dan ook goed is. Zit de band wel echt overal goed strak van heel laag tot net onder je borsten?

Dan hoef ik me daar geen druk over te maken :rolleyes:

groetjes

sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

ookal vond ik de buikband super vervelend en hij was veel te groot voor mij zelfs nadat er een strook van af was geknipt hij zat wel echt overal strak.. maarja je kan hem zo strak maken als je zelf wilt he. ik had hem aardig sstrak de eerste 2 weken en met 3 of 4 weken mocht ik figuur corrigerend ondergoed dragen.. dat was echt een opluching haha..

de buikband moet je volgens mij dragen omdat je huid los is geweest zeg maar en het moet dus als het waren weer vast groeien..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.