Ga naar inhoud

Sammiej : 22 juli 2010 : Dr. Koopman : Bergman Clinics ,


sammiej

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben nieuw hier, heb al wat verschillende verhalen hier gelezen en denk ga gewoon een topic openen...

Over 2 weken en 1 dag krijg ik mijn mommy make over.. in het begin vond ik het nog niet zo eng, maar 22 juli komt steeds dichter bij en ik begin nu echt heel zenuwachtig te worden...

Ik heb 2 kindjes nu en dat is ook goed te zien.. mijn hele buik zit onder de striemen en heb wat extra vel erbij gekregen en ja die borsten hangen lekker.. ben ook 1 cub achteruit gegaan.

Ik ben echt zo benieuwd hoe ik eruit kom te zien!

En begin ook beetje bang te worden voor het herstel, heb 2 dochters 1 van 10 maanden en 1 van 4,5 jaar.

En aangezien je 6 weken niet mag tilen vraag ik me af hoe ik dat met mijn jongste dochter ga doen.. mijn man is maar 1 week thuis en dan moet hij weer aan het werk.

Dus ja ik denk dat ik nog snel even hulp erbij moet gaan zoeken..

Ik ben erg benieuwd naar meiden die de operatie ook hebben ondergaan en hoe het is verlopen.

Groetjes Sammie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi

Oke das heel mooi.!

denk ook dat het verschilt per persoon toch?

Vind het eel spannend in ieder geval..

Dus als het meevalt kan ik mijn dochter dan na 1 week weer tillen denk ik.

Ze weegt 8 kilo ongeveer..

Als de operatie is gedaan zal ik voor en na foto's plaatsen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het nog goed meevallen hoor!

Met zo een buik kunnen ze zeker wat moois maken, echt typisch zwangerschap buikje gaat prachtig worden! weet het nu al!!!!

Je moet eens naar prinsessje kijken die had een gelijkaardige buik, en nu heeft ze een mega mooie buik!

Niks waar jij je moet voor schamen of triest zijn nog twee weken meid :147:

Kan begrijpen dat het zo moeilijk voor je is, had ik ook

Bij wie ga je het doen en hoeveel cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je.. Bij haar ziet het er idd super uit..! Ik hoop zeker op zoon resultaat!

Ja je kijkt anders naar je eigen lichaam dan andere mensen.

Ik laat het bij bergman clinics doen door dr. Koopman. (iemand ervaring met deze dr.)

Ik krijg een grote bwc incl spieren aantrekken dus en 325cc.

Dat word volgens mij een kleine C cub toch ..? haha

Heb nu een a cub, had voor mijn meiden een kleine b.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa en een c cup is groot zat voor mij ben maar een klein meisje..

1,57cm en 47 kilo dus jaa hahaha wou niet groter gaan..

ik wilde het echt tegelijk ben ik in 1 keer klaar.. ik haat operaties!!

en ik ben die buik ZO ZAT..!!

kan niet wachten tot het 22 juli is..:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa daar zit ik nu ook mee.. met mijn dochter van 10 maanden, ze zeiden vandaag dat ik haar de eerste 4 weken zeker niet mag tillen..

maar ja ik ben druk met hulp regelen en oppassen inplannen dan komt het wel goed..

ben blij als we 2 maandjes verder zijn en ik bijna hersteld ben..

ben zo beniewd hoe het gaat worden:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sammie

welkom :)

jeetje wat een stap he,zo een make over,en dat al zo jong,je was er vroeg bij met kindjes ook B)

en ja kindjes geven een hoop na,lichamelijk,zonde he

maar erg spannend ja,je zal zoieoz opknappen,dat heb ik al wel meer voorbij zien komen hier,pittig,dat is het wel.

veel sucses met het aftelen naar je GROTE make over dag :6: (gelukkig is het niet lang meer)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sammie,

Welkom! :D

Ben zelf 1,58 m en 48 kg, en ben met slechts 200cc van 70A/AA naar 70C gegaan! Dus denk dat jij makkelijk op een D zult uitkomen of misschien wel een E (maar schrik niet, dat ziet er niet zo groot uit als natuurlijke D en E cup), zal je vast heel mooi staan! En dan ook nog je buik weer piekfijn in orde, wordt vast supermooi allemaal!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

haha ja ik was idd jong met me eerste, 17 jaar en ben nu 22 jaar dus.

ach, als me borsten wat groter uitvallen dat is dat maar zo whahaha zal mijn man niet erg vinden. :P ik krijg ook de high profile implantaat omdat ik smal ben heb jij die ook eefje, want wij schelen bijna niks van elkaar dus.

heb laatste tijd rare dromen, vannacht weer

was me buik gedaan, werd ik wakker zonder pijn dus keek naar mijn buik, was die wel iets kleiner maar stond nog bol en al mijn striemen zater er nog.. pfffff mijn vorige droom zal ik maar niet vertellen die was echt drama..

ach jaa ik hoef idd niet lang meer dus nog ff volhouden :D dan zie ik er hopelijk weer als nieuw uit :D kan niet wachten..!!

baal alleendat ik me kleine niet mag tillen die zit sinds kort in der eenkennigheids fase grrr..

niks aan te doen helaas..

ik vertrouw er gewoon op dat alles goed zal verlopen....

en genietse iedereen van het mooie weer..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb McGhan 510 MX (M=Moderate Hight, X=Extra High Profile)! De afmetingen staan in m'n handtekening.

Wat krijg jij, rond of anatomisch en welk merk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 nee daar wwin ik het niet van ;)

Mijn kleine ontwijkt mij juist :blink:

Net of hij weet of er wat is, de 1e dag sloeg hij zelfs steeds op mijn been, hij leek wel boos.

Maar nu gaat hij gewoon zn gang en laat hij mij verder met rust terwijl hij normaal gesproken steeds opgepakt wilt worden.

Dus mischien voelen ze wel aan dat er wat anders is dan normaal?

Die dromen horen erbij..helaas haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat weet ik niet meer.. erg he :69: wel rond

zou ik jou foto's mogen zien eefje

oke apart he.. haha beter dat dan dat hij elke keer opgetild wil worden of niet?

hoop dat het goed zal gaan met oppas enzo.. we zien het wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

lesilla, heb een foto van jou gezien.. super platte buik :136: wat mooi..!!

hoop echt dat het bij mij ook zo mooi word, pff is zo lang gelden voor mij haha vanaf me 17de hahaha

ja heb met me laatste dochter een keizersnee gehad dus ik weet wat voor pijn me te wachten staat(als je dat met elkaar kan vergelijken)

heb 8 dagen kraamhulp gehad en toen zij weg was alles zelf gedaan zonder hulp dus ja..

maar de kleine is nu natuurlijk een paar kilo zwaarder whahahaha

ik weet dat het in het begin gewoon lastig word maar ik weet waar ik het voor doe en ik weet ook dat ik de pijn aankan..

ben der helemaal klaar voor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Butterfly,ik was 21 toen ik de eerste kreeg,was toend e tijd,jong,en was je een schande,nu zie je niet anders meer.

Sammie,ik ga je volgen hoor,ben zelf ook een make over van plan,maar dan net een tikkie anders hahaha dus ben mega nieuwschierig naar resultaten van bwc :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.