Ga naar inhoud

Sammiej : 22 juli 2010 : Dr. Koopman : Bergman Clinics ,


sammiej

Aanbevolen berichten

Ja hoor Sammie, is gelukt, is beveiligd met ww! :35: Bij deze, zou ik je ww mogen?

Wat goed dat je controle in orde was en je weer rechtop mag lopen, kan me voorstellen dat dat een hele opluchting is! Nog een fijn herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Sammie,ik had het je al gepb,t

maar meid,wat een verandering zeg! en dat nu al,na net po,hoop dat de vocht achterwege blijft en dat je heerlijk na je herstel mag en kan genieten.

je borsten zien er nu in verhouding ook erg mooi uit,je totaalplaatje klopt nu gewoon precies he,toppie! :105:

je zult trots zijn,en terecht ook,is toch een hele stap zo een bwc en een bv,en je doorstaat het goed.

ben benieuwd hoe je herstel verders verloopt.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt moon..!!

ik ben ook blij met het resultaat,, stiemen is helaas niks meer aan te doen maar me buik word mooi plat en borsten vind ik helemaal goed.. eerste keer schrok ik beetje van de groote hahaha ben een klein cupje gewend en zit nu nog tegen de cup d aan maar ze zullen nog wel iets kleiner worden denk ik..

hoop dat me herstel zo goed blijft gaan als nu..!! :D me rug is ook minder aan het worden nu ik lekker rechtop loop.. nog ff volhouden op me rug te slapen alleem..

vannacht draaide ik weer bijna om naar me zij hahahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Sammie

ja die striemen,die heb ik ook hoor in grote aanwezigheid,en heb me toen al neergelegt dat die dus niet weg gaan,boeit me ook niks

als ik maar platte buik heb en me broeken weer normaal aankan,dan ben ik al lang blij hahaha

ja je hebt wel een van de resultaten tot nu toe,die ik geweldig vind.

ja ik vroeg me nog wel af,hoe tot nu toe je navel geneest en eruit ziet?

dus als je eens de gelegenheid hebt een foto te maken,graag! :blush:

fijn he dat je weer rechtop kan lopen,dat ontlast zeker je rug ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op die foto's heb ik nog plakband op mijn litteken, foto van me litteken heb ik nog niet gemaakt.

foto van mijn navel alleen heb ik ook niet, maar die geneest wel erg goed zal der binnenkort ff foto van maken voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hallo Sammiej,

Leuk nog iemand met een mommy make-over! Je bent op t forum gekomen tijdens mijn vakantie. Ik zou eigenlijk 1 sept. geopereerd worden aan mijn buik en een borstlift met vergroting, maar helaas ben ik op vakantie heel ziek geworden en moet die ok dus uitgesteld worden, hopelijk maar iets van 4 weken ofzo..

Ik zou het ook heel leuk vinden als ik je foto's mag bewonderen <_< zou ik je ww aub mogen?

Zo te horen uit de reakties van de anderen is het supermooi geworden?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ohhhhh ik vind het echt super-supermooi!!

De verhouding platte buik en mooie rechtopstaande borsten moet super voelen, volgens mij sta je tig keer per dag voor de spiegel jezelf te bewonderen :33::59:

, ik zou me zo voorstellen dat ik niet meer kan stoppen met in etalageruiten kijken enzo hihi. Geniet er lekker van! Wat vind je omgeving ervan?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

groot gelijk,dit is echt een goede zet geweest :43:

en nu heb je nog iets vocht,ookal is het niet veel naar je gevoel,maar aanwezig is het wel,dus het word nog platter,moet je nagaan :38:

en ja je borsten is een goede maat bij je lichaam,echt toppie alles bij elkaar :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sammie,

Bedankt voor je ww, sta echt versteld van het resultaat zeg! Wat een enorme verandering! Vind het heel mooi geworden, boobs mooi in verhouding tot je lichaam en superplatte buik! Wees maar heel trots en geniet van je nieuwe jij!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt iedereen bedankt voor de lieve reacties.!! :D

jaa we zullen zien hoe het gaat.. ik heb wel wat vocht nu ook aan de zijkanten,

maar niet echt veel dat het opvalt.

ik zie het wel.. over paar weken gaat toch alles weg als het goed is..

en wat is nou een paar weken op de rest van je leven :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi hoi

eindelijk weer een update van hiero,,

heb bijna 3 weken hulp in huis gehad :D vandaat dat ik ff wachten met nieuwe foto's en zo.. beetje raar als er iemand bij is naakt foto's van jezelf te gaan plaatsten:P maar vanaf vandaag ben ik weer alleen thuis met de kleine meid

gister was ik precies 4 weken po en dan mocht ik haar weer gaan tillen.. dus ff kijken hoe dat zal verlopen

verder gaat het goed geen last meer van vocht gehad (tot nu toe) ff afwachten of dat nog gaat komen dan.. want bij lessila was het heel erg.. dus ik weet wat me te wachten kan staan...

littekens genezen ook goed op mijn zij heb ik alleen 1 stukje die is nu beetje ontstoken waar de drain in zat..

verder baal ik nog ontzettend van mijn stiemen daar zit ik echt heel erg mee.. ze zijn heel dik ik had verwacht dat ik er juist minder last van zou krijgen en dat het mooier zou gaan worden maar helaas ik vind me buik dus niet echt mooi voor een bikini... wel is me buik mooi plat en daar ben ik wel super blij over...

trek gewoon een sexy monokini aan en dan zie je de stiemen ook haast niet.. :D

me borsten ben ik ook heeeel tevreden over.. alleen stoor ik me dat de ene wat groter is dan de ander hahaha (ik heb overal wat te klagen over )

ik denk nu toch dat ik gewoon beide met 325 had moeten doen en niet 1 met 300.. maar goed in een bikini top(voor in de tuin) of bh zie je dat ook weer bijna niet..

littekens op me borsten genezen goed.. geen last van gehad dus me borsten zijn al lekker soepel en beginnen mooi in vorm te komen..:D

gister even bh's wezen shoppe heb nu 4 nieuwe bh'.. ik vind het zo raar dat ik nu naar een grote maat moet kijken.. ik heb nu maat 70 D en ik zat gister te kijken naar die maat (livera) ik kon gewoon niet geloven dat ik dat zou passen.. dus even gepast en zit perfect..!! ga zo even nog foto's maken :D

dat was het wel weer zoon beetje... al met al ben ik wel tevreden en ben ik heeeel blij dat ik het heb laten doen..!! ik ga me zeker een stuk zelf verzekerder voelen..

wanneer mogen je borst band en sport bh uit??? echt pas met 6 weken..?me buikband mag nu wel af en ik mag corrigerende ondergoed gaan dragen.. zit stuk lekkerder..!!

maar kan niet wachten tot ik lekker weer bh'tjes aan kan doen.. pfff

en heb 2 nieuwe foto's geplaast in mijn album van gister 4 weken..

ga misschien straks weer nieuwe foto's maken..

en hoe verloopt het met jullie allemaal??????

liefs sammiej

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sammie

heb net meteen ff je 4weken foto,s bekeken,jee wat een verschil steeds zeg,zeker als je die laaste van 8dagen po erbij pakt :1bouncingboobs:

die strepen/plooien of wat het is(zie slecht omdat foto is) zijn dat huidplooien of is dat van je speciale broekje die je aanmoet na een bwc??

heb je trouwens nu ook een lipo erbij gehad?

super dat het zo goed gaat zeg,dat lezen we graag :)

p.s ik zie erg weinig verschil tussen je borsten hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

nee ik heb geen lipo gehad..

dat zijn striemen.. ze zijn heel erg en dik op de foto zie ze je niet goed gelukkig..

op deze foto's zie je inderdaad weinig verschil tussen me borsten en in een bh merk je ook geen verschil

als ik voor de spiegel sta zie ik het wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh ik dacht echt dat het striemen waren van je speciale broekje of dat het plooien waren ofzo,maar dat zijn dus dikke striemen,maar waar komt dat vandaan?jeetje,want voor je bwc had je dat toch niet in deze mate???

ik vind je figuur wel erg mooi nu hoor,merk je zelf ook al verschil met je broeken enzo??dat ze losser zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee het waren wel hele dikke strepen maar wel gladder als nu.. en als ik me buik inhield dat gingen ze rimpelen

dus het was voor de bwc ook heeel erg..

nu staan ze iets bol baal der heel erg van..!! er kan volgens mij ook niks aan gedaan worden dus.

is echt door de zwangerschap gekomen ik had zwangerschaps suiker en dat hebben ze gewoon te laat ontdekt dus ik was te veel aangekomen en dat met mijn kleine smalle lichaam heeft gewoon zijn sporen nagelaten.. :(

de broeken zullen bij mijn buik ongetwijfeld lekkerder gaan zitten nu maar ik heb nog niet zo vaak een spijkerbroek aan vind het nog eng met mijn litteken omdat dat stukje waar de drain zat beetje ontstoken is..

ff geduld nog met de broekjes....

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.