Ga naar inhoud

Sammiej : 22 juli 2010 : Dr. Koopman : Bergman Clinics ,


sammiej

Aanbevolen berichten

Ben benieuwd naar je foto's!!

Dat op je zij draaien...pfff ik doe het nog niet in mijn slaap, maar 's morgens wil ik nog wel eens met mijn hond knuffelen(ja die ligt naast me in bed..) en dan kantel ik zachtjes op mijn zij. Het voelt alleen een beetje vreemd !!

Waarom zou het niet mogen? Vanwege kapselen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

zo is lastig om op de forum te komen zeg.. pff

ik wacht nog ff met foto's omdat ik het allemaal nog eng vind en nog erg moet wennen aan de nieuwe ik...

ik had foto's gemaakt en de meeste maar weer verwijderd.. wel paar bewaard en als ik zover ben over paar dagen ga ik ff kijken hoe je zoon prive album maakt met wachtwoord...ben wel erg blij met mijn borsten..!! mijn buik komt ook nog wel die moet denk ik eerst goed genezen en ik had verwacht dat ik minder striemen zou hebben maar heb nog best veel maarja mijn hele buik zat ook onder dus.. ik kan niet wachten tot ik paar maanden verder ben..

heb nu ook beetje last van vocht.. nog steeds niet echt pijn behalve me rug die kapot aan het gaan is haha

dus voor foto's moeten jullie nog ff wachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sammie,

Doe maar lekker rustig aan meid! Hier vind je alvast uitgebreide info hoe je een album aanmaakt en het beveiligd met een ww, kun je daar al rustig eens een kijkje gaan nemen. Als je er klaar voor bent zien we je foto's wel verschijnen! Wens je nog een goed herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

op je zij slapen moet je even aan je eigen arts vragen waneer je dit mag wegens dat je 2operatie,s hebt gehad he.

ik ben ook reuze benieuwd naar je voor ene nasituatie hoor,spannend allemaal,en snap zeker dat je zelf even moet wennen ook aan je nieuwe jij :rolleyes:

beterschap met je rug

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke dank je ga van de week ff rustig 1 aanmaken dan..

jaa ik blijf nog wel ff op me rug slapen.. is belangrijk dat alles mooi geneest en op zijn plek blijft en me rug gaat vanzelf wel weer over als ik rechtop kan lopen.. ik kan nu al rechtop lopen maar dat mag niet voor de hechtingen toch?? zoiets zeiden ze dat ik 1 week scheef moest lopen dus jaa..

en me rug is vandaag weer iets beter gelukkig.. heb redelijk goed geslapen vannacht gaat elke nacht beter.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh super te lezen dat het snachtds al goed gaat met slapen.niks is fijner als dat nachten wel te doen zijn.

hoe gaat het met de borsten?

heb je nog steeds meer last van de borsten of van de buik?

vind dat je je goed houd hoor,is niet niks allemaal.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa het gaat echt beter dan ik had verwacht..

borsten heb ik niet echt last meer van.. die band erop is wel vervelend

maar zolang ik geen kracht zet met me armen of buik heb ik nergens last van eigelijk.. me rug gaat ook al wat beter..

net ff kliniek gebeld en na mijn eerste controle mag ik rechtop gaan lopen en zelf op me zij liggen zeiden ze.. dus voor zekerheid ook aan de dokter vragen als ik op controle ga..

heb echt elke keer de neiging om al recht op te lopen en me hele lichaam te strekken pff nog ff volhouden!!! over 4 dagen eerste controle

gaan dan ook gelijk de hechtingen eruit??? of pas bij de 2de???

hoe gaat het met jullie??? iedereen goed aan het herstellen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

lesilla

gister in je album gekeken,, blijf het echt goed vinden!

weet zeker dat jij een groot voorbeeld kan zijn voor veel meiden. :D

waarom loop je nu nog scheef dan? echt voor het litteken? ben je beetje te strak aan elkaar genaaid hahaha.. gister avond liep ik perongeluk recht op :unsure: meteen weer scheef gegaan hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet voor het litteken zit al helemaal dicht, weet niet denk voor de strakke buikspieren ik kan gewoon niet helemaal recht zonder band. Heb jij eigenlijk een band?

Kan je helemaal recht of is het voor je gevoel recht, want soms heb ik het gevoel nou nu loop ik recht. En dan krijg ik commentaar dat ik nog harstikke scheef loop hahaha

Ben zo benieuwd naar je foto's, volgens mij gaat het toppie zijn bij jou! :136:

Maar waarschuw je al voor paar weken post op! Vocht word dan niet normaal! nu is het eindelijk aan het wegtrekken. Dus niet panikeren zoals ik deed hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha lichaamshouding is nu echt raar ziet er niet uit..maar goed

ja ik heb ook een buik band en ook om mijn borsten.. en met band kan ik echt al recht op (doe het niet)

en ik heb nu al last van vocht pff niet veel gelukkig.. maar dank je dat je het zegt dan weet ik dat ik niet in paniek moet raken idd hahaha probeer ook zo lang mogelijk rustig aan te doen.. ik wacht nog even met nieuwe foto's maken ga vanavond weer douchen..mischien dat ik dan wel nieuwe maak ff kijken..

het litteken van me buik kan ik eigelijk niet zien door korsten en pleister.. hij is wel recht van bot tot bot zeg maar en niet net als lesilla half rond.. dat ligt zeker aan degene die je opereert of niet????

kan niet wachten tot ik genezen ben..!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag precies 1 week po .. vanavond voor het douchen ga ik foto's maken

ging album aanmaken maar vind het eng om mijn foto's op internet te plaatsen.. is niet de bedoeling dat andere mensen het zien die het niks aan gaan.. ga morgen dan nog een keer proberen album te maken en foto's te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je album kan je beveiligen he,beter ook! dan kan je je ww geven aan de mensen die je vertrouwt en het wil laten zien :6:

zolang er een ww opzit,kan niet heel internet je album bekijken.

jee wat goed zeg,dat je je al zo goed voelt,en ja dat litteken is idd erg anders bij allen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh wat goed al zeg,ik lees ook vaak andere verhalen,dat ze 3weken krom lopen,lukt niet eens recht lopen,dus vind het super te lezen dat jij al recht kan lopen,ik denk wel dat het mag,maar als het zeer doet,dat je dan moet uitkijken,pijn is nooit goed teken,maar als jij geen pijn hebt,zal je vast recht mogen lopen.

huid is taai hoor,je zult vast niet uit je hechtingen schuren,al lijkt dat voor je gevoel wel.

kijk naar een bv,zo een draadje hechting,houd ff de zwaarte van je prothese tegen die er tegen drukt,hihi zo kan je al zien hoe taai en sterk huid is.

kijk uit na je foto,s en verslag van controle arts :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammiej!

Ik heb even jou topic bijgelezen; ik ben nu op vakantie maar kon het toch niet laten!

Wat klinkt jou herstel goed zeg! Bij mij was dat wel anders! Ik heb ook een mommy makeover gehad. Ik ben nog steeds niet 100% tevreden met m'n buik. Hoop dat het allemaal nog meer herstellen moet!

Ben benieuwd naar je foto's! Mag ik je ww als je die hebt??

Groetjes,

Prinsesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Alles was goed bij de controle.. hij was helemaal tevreden over zijn werk haha

ik mag lekker rechtop lopen heerlijk!!!! dit doet mijn rug zoooo goed..!!

blijf nog wel ff op mijn rug slapen dat lijkt me zelf beter

pleisters zijn ook van me hechting afgehaald, en litteken gaat volgens mij erg mooi worden..

ziet er nu nog eng uit bultjes met vocht enzo brrrrrr....

moontje jaa ik heb geen pijn in me buik of borsten met rechtop lopen ook niet.. ik voel dat het strakker zit maar verder niks..en huid is idd erg taai, helaas rekte het bij mijn zwangerschappen niet goed mee. en huidstriemen moet ik maar mee leren leven helaas......

princesje, waarom ben je dan niet tevreden over je buik?

had al paar foto's van jou gezien en zag er super uit..!

heb jij ook nog een album met ww??

heb een album gemaakt en zal af en toe een nieuwe foto erin plaatsen

de mensen waar ik mee praat krijgen moeten ff pb sturen voor ww kunnen jullie eindelijk mijn foto's zien hahahaha heeft ff geduurd he... :P

nu hopen op een mooi en goed herstel..!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.