Ga naar inhoud

Sammiej : 22 juli 2010 : Dr. Koopman : Bergman Clinics ,


sammiej

Aanbevolen berichten

ik ga nog maatje groter met boobs,en ik wil dus ook die bwc,maar ben zo mega bang,ben al bijna jaar hier en daar aan informeren,en steeds als ik denk,ik ga,deins ik weer terug,gek,want zo ben ik niet.najaar ga ik nogmaals weer eens met me arts praten en dan ga ik echt een beslissing maken :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

haha jaa dat is zo lesilla..

en bwc is idd ook echt een beetje eng.. dat vind ik ook wel

maar ik wil echt volgend jaar zomer gewoon mooi in een bikini rond kunnen lopen

ben deze buik meer zat dan dat ik de operatie eng vind.. haha

dus jij bent echt een boobie lover hahaha :D

je moet er van houden denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ben echt benieuwd ook hoe mijn litteken gaat worden..

ik ben meer bang voor de pijn denk ik..ook wel voor het litteken maar die kan je toch verstoppen dus.

want met de keizersnee hebben mensen mij wijsgemaakt dat het wel mee viel

nou ik heb het anders ervaren, ik wist niet wat me overkwam zo veel pijn..

maarja dat was vooral de eerste week na die week ging het met de dag beter

en met 2 weken ging het eigelijk al weer goed dus.

ik zit nu te kijken voor een elektrische verstelbaar bedbodem ofzo....

denk dat dat geen overbodige luxe zal zijn hahaha..

pfff wat is het weer heet he.. net een uur gelopen met de meiden boodschappe gedaan,

had ik maar de auto gepakt was ik met 15min weer thuis geweest hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja een keizersnede,brrrr dat is ook niet lekker nee,heb er ook gehad,en vond ik ook zwaar,ik deed na 4dagen alweer stofzuigen en me krammen sprongen eruit,dat deed zeer,maar toen kwam ergste nog,ik moest terug,ze opnieuw laten zetten,zonder verdoving he,aaii heb afgezien toen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat niet optillen went wel hoor

Ik had mijn kindjes verteld dat het niet kon omdat mama last had van haar buik (voordat ze op heeeeel de school rondvertellen dat mama nieuwe tieten had, haha) en nu na een week of vier (4 en 2 jaar oud) weten ze heel goed dat ik ze niet kan optillen...

Al merk ik dat ik wel al weer veel meer doe dan de bedoeling is...

Maar goed, na 6 weken mag je toch ook weer sporten, dus moet je daar niet een beetje naartoe werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee omdat het ongeveer 6 weken duurd voordat je prothese helemaal ingekapseld is ;)

Dan zit hij veilig vast zeg maar ;)

Als je eerder zware dingen gaat doen heb je kans dat je nieuwe kapsel openscheurd, en ben je verder van huis.

Zit je straks met een omgeklapte prothese en een prothese die los zit etc.

Ook kunnen je borsten er niet mooier op worden, je hele borst kan hier door gaan vervormen/verharden etc.

Zou alles boven de 10 kilo zeker 6 weken met rust laten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoo moon.. dat klinkt niet lekker.. au au au..!!

ik heb 4 dagen in ziekenhuis gelegen na mijn keizersnede en had daarna nog 4 dagen kraamhulp dus..

en ze zeiden tegen mij dat ik mijn dochter na 4 weken wel weer kon tillen.. ze weegt 8 kilo..

dan hou ik het alsnog mininaal als dat gaat lukken.. we zien het dan wel..

@susan.. jaa mijn oudste dochter snapt het ook wel, zij is 4,5 jaar. maar die van 10 maanden, vind het zo zielig dat ik haar straks niet meer vaak kan optillen.. maar jaa komt wel goed..is maar voor een paar weekjes dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoo moon.. dat klinkt niet lekker.. au au au..!!

ik heb 4 dagen in ziekenhuis gelegen na mijn keizersnede en had daarna nog 4 dagen kraamhulp dus..

en ze zeiden tegen mij dat ik mijn dochter na 4 weken wel weer kon tillen.. ze weegt 8 kilo..

dan hou ik het alsnog mininaal als dat gaat lukken.. we zien het dan wel..

@susan.. jaa mijn oudste dochter snapt het ook wel, zij is 4,5 jaar. maar die van 10 maanden, vind het zo zielig dat ik haar straks niet meer vaak kan optillen.. maar jaa komt wel goed..is maar voor een paar weekjes dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa soms kunnen die kleintjes ook alleen maar door mama getroost worden he..!!

dat heeft zij nu heel erg.. mijn man lukt het soms echt niet geeft hij haar aan mij nou in een halve seconde.. stil.. erg gewoon

en er komt waarschijnlijk voor 2 weken een vriendin hier slapen.. en mijn man is 1 week vrij.. dus al 3 weken geregeld gelukkig nog 1 weekje te gaan hahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ze maar in je schoot kunnen liggen toch? Dat van doorgeven herken ik wel, mijn vriend vond het ook erg moeilijk om ineens alles te moeten doen ( al duurde dit maar een dag of 5) Erg vermoeiend alles te moeten vragen, was blij toen ik zelf weer kon stofzuigen ( vriend gaf mij de stofzuiger en dan deed ik het) Ik heb erg naar mijn gevoel geluisterd, vond het herstel wel meevallen. Heb zelf een dochter van3,5 maar die snapte het wel (rugpijn ;))

Succes, de eerste dagen zijn echt pijnlijk maar daarna gaat het wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja na 6 weken mag je gewoon weer tillen hoor, de eerste 6 weken is het gewoon erg belangrijk dat je niet meer dan 10 kilo tilt.

Mij leek het ook erg om de kleine niet mogen te tillen, maar tot nu toe valt dat alemaal erg mee.

Hij ontwijkt mij zelfs een beetje lijkt wel.

Hier ook al een man die na een halve dag huishouden gesloopt was.

Liep te zuchten en steunen bij elk dingetje.

Had het eigenlijk nog zwaarder dan mij leek wel, mannen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahaha jaa mannen idd..

ach de mijne vind het stofzuigen en dwijlen niet zo erg.. vaatwasser in en uit ruimen is ook niet zoon groot probleem, maar de was hahaha denk niet dat hij dat leuk vind..

maarja dan word de was maar een weekje wat minder goed gedaan maak ik me niet druk om.. en des noods vraag ik me moeder even..

maar ik hou er niet zo van om mensen om hulp te vragen.. zo vervelend doe alles liever zelf dan weet ik dat het goed gebeurd.. maar ik denk dat de meeste vrouwen dat hebben toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ook hoor, zag hier er tegen op.

Mijn huis is normaal gesproken stof en vlekjes vrij en tja nu moet je je daar toch beetje overheen zetten.

Kan ondertussen niet wachten tot over 6 weken en ik het hele huis weer mag doen haha.

Mijn man nu doet het nu meer zonder mokken dan de eerste 2 dagen.

Groffe dingen vind die van mij ook niet erg maar zie hem niet gauw met een stofdoekje lopen haha, en was vouwen idd vind hij ook vreselijk.

Maar moet zeggen ik doe nu ook kleine dingetjes opvouwen hoor.

En ja hij doet alles wel maar net ff minder goed dan ik ;)

Het is even afzien allemaal, andere kant jeetje kan nu de hele dag achter de pc zitten ipv halve dag schoon te maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha jaa dat is lekker he hele dag achter de pc zitten..!!!

ik zit er nu ff niet meer zolang achter.. heb nu 4 kids rond huppelen hier (2 van mijn man zijn vorige relatie).

druk druk druk.. maar ergg gezellig :D

en heeft iedereen gister gekeken naar de wedstrijd?? ik half was in slaap gevallen hahaha

voetbal intresseerd mij niet echt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ook 3 maar gelukkig kunnen die hun eigen redelijk goed vermaken.

Ik ben vandaag voor het eerst zonder man, spannend.

Alleen pampertje omdoen was ff lastig maar tot nu toe gaat het goed :)

Voetbal intreseerd bij ook niet, maar vond het wel beetje zielig op t laatst.

Maar meer op de manier waarop, als je nou 3-0 verliest ok, maar nu bijna aant einde, das sneu hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh jaa dat is wel lekker, dan kun je goed rust houden als het nodig is..

wel makkelijk he wat oudere kids.. hier is de oudste 8jaar, zoon van mijn man.

en die kan ook al veel dingen dat is wel lekker.. kan niet wachten tot mijn 2 groot genoeg zijn

haha maar nu eerst nog maar ff genieten dat ze nog klein lief en onschuldig zijn he..

want later komen de zorgen en gedoe.....

morgen nog 1 week... :D:D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.