Ga naar inhoud

ArNa : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 198
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ach lieve arna.....nu voel ik mij rot...sorry meis. Het was niet bedoelt om je rot te laten voelen hoor :147:

er is wel heel degelijk verschil te zien hoor, echt wel. Het komt zeker weten helemaal goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohja, ik zag ook bij goldengirl dat haar 'wondjes' bijna niet meer zichtbaar zijn, maar ik heb gewoon mooie rode streepjes onder mijn borsten.

Verders geen last van. Iemand enig idee of dat kwaad kan?

Zal ook ff fotootje in de galerij zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ArNa, nou...gezakt of niet gezakt, ik vind dat dat truitje je prachtig staat!!! Je :1boobs: komen er geweldig in uit en je kan er echt fier op zijn. Maak je nu maar niet teveel zorgen, alles zal gewoon wat tijd vragen, kijk maar's hoe het al veranderd is toch! Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoihoi,

Alles gaat goed hier hoor. Ik ben geheel pijnvrij, kan echt alles weer doen. Littekens worden ook telkens mooier, maar zakken... ho maar :unsure:

Maar goed, we hebben nog even geduld.....

Ik zal straks eens een sms sturen naar dr kruppa voor mijn 2de controle. Ga ik het toch eens over hebben :blush:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Arna

super dat het zo goed gaat :1bouncingboobs:

ik heb ook paar weken zichtbare littekens gehad,tot me borsten gingen dalen toen zag je ze niet meer,ja enkel nog wel als ik me armen naar boven strek(denk dat we dat voor lief moeten nemen) pas na jaren als je serieus hang krijgt,dan valt de borst over de littekentjes.

we zijn nog jong he,en alles staat toch nog strak,onze huid enzo :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Geduld is een schone zaak :1big_boobs:

Ben weer een tijdje niet geweest, maar ik wil nu nog iedereen bedanken die zei dat alles goed kwam.

Jullie hebben (uiteraard) allemaal gelijk gekregen. Ben er echt super blij mee :).

Ik heb er een foto van geplaatst in de gallerij.

Ooohhh ben zo blij :)

Ze zijn alleen weer kleiner geworden :blush: en ik maara zeuren dat ze te groot waren in het begin, haahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Arna,

Net even gespiekt in je album, mooi zeg hoe ze zijn veranderd! :wub: Nu zien ze echt heel natuurlijk uit, dus toch uiteindelijk helemaal goed gekomen met de boobies! :136: Op welke maat ben je nu gekomen, vind ze er nog steeds groot uitzien hoor, maar heel mooi hoe ze nu gezakt zijn, mag je heel trots op zijn hoor! :116: Geniet ervan meis!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Ik zit nu op een mooie 75D. Dus mag helemaal niet klagen. Ik ben ook niet ontevreden met de maat, maar voor de operatie wilde ik perse een C en niet groter.

Ben toch wel blij dat ik naar mijn vriend en dr kruppa geluisterd heb. Want het staat echt super :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heel mooie maat inderdaad! Gelukkig is het niet een C geworden dan, hihi, goed dat je naar je pc en vriend hebt geluisterd! :101: Staat je zeker super, kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Arna,

jeetje ik sta verstelt joh,wat zijn jou borsten enorm veranderd,end an echt in de goede kant uiteraard

heel mooi zeg,natuurlijk ook ja wat Eefje zei,heel mooi.

je ziet idd dat ze iets bedaard en kleiner zijn,maar ik vind ze niet klein,volg je me nog hahaha

nee meid,vind ze heel mooi,en je had niet kleiner moeten gaan,dus dit was een heel goede keus zo,eerlijk!

geloof dat jij trots ben,en terecht ook toch,geniet er maar van,heb je dubbel en dwars verdiend na je herstel met toch wel twijfels en ongeduld :6:

fijn weekend..

en erg lief je reaktie in me topic,bedankt :116:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey, welkom!

Succes 6 juli! Spannend zeg :7:

Ik heb mijn BV laten doen door dr. Van Onselen, en ken dr. Kruppa niet, maar heb ook goede verhalen gelezen door vrouwen die door hem zijn geopereerd.

Na de operatie krijg je een nacontrole en daarin vragen ze of je een reactie wil geven op die site (kliniekoverzicht oid). Tegen mij zeiden ze dat ze elk kwartaal iemand eruit pikken die zijn/haar operatie geld terug krijgt. Dus dat was voor mij iig een reden om ook naar de site te gaan (Beetje jammer dat mijn hotmail adres niet geaccepteerd werd, dus het staat er niet op). Maar denk dat er daarom veel reacties staan. (Positief als negatief, niet alleen vragen ze om positief te reageren hoor haha).

Iig, succes met je consult :1:

Liefs

Excella

:116:

ik ben jolanda en ben geopereerd doorr dokter kruppa,in het olvg op 36 augustus,de mijne zijn verpest,ik heb vandaag om 11.55 een gesprek met kruppa,en nog 2 chirurgen om te praten wat er gaat gebeuren,ik heb ook een klacht ingedient,mijn foto,s heb ik geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.