Ga naar inhoud

ArNa : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Ik kom vaker op forums, maar stel me eigenlijk nooit voor in de voorsteltopics. Maar ik surf nu zo'n 5 minuten over dit forum en nu heb ik er een goed gevoel bij.

Mijn naam is Arrianne en ik ben 29 jaar.

Toen ik op mijn 18de toch echt wel door had dat het niet meer zou worden, heb ik me voorgenomen om hier ooit iets aan te doen. Ik was toen 1.73 en woog 50 kilo. Mijn 75A in die tijd was niet groot, maar mijn borsten waren nog wel mooi.

Nu ruim 11 jaar en 2 zwangerschappen later heb ik een zielige cup die volgens bhmaat.nl niet eens bestaat :unsure:. Bijna belachelijk, maar wat was ik verdrietig toen die foutmelding in beeld kwam :139:. De maat komt in ieder geval neer op een 80AA.

Al een paar jaar leef ik met push up bh's en kipfiletjes vanwege de centen (erg romantisch ook als je met je vriend ligt te vrijen op de bank :huh: ), maar nu is het zover!!

6 juli om 14:30 heb ik een consult in zevenaar met dr kruppa. Super..!

Ga ik nu even verder snuffelen op het forum :118:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 198
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

oh is dat zo? Dat wist ik niet eens. Maar ik lees er zoveel goede reacties over dat ik niet eens verder heb gekeken.

Ik vraag me trouwens wel af hoe het kan dat zij op een bepaalde site ruim 100 reacties hebben over de operaties terwijl de andere klinieken (stuk of 100) niet eens boven de 10 uitkomen. Sterker nog, 80% staat op 0. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden :huh:

Maarja, dinsdag zullen we het beleven! :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dr is niets mis mee denk ik hoor,ik wilde alleen zekerheid voor mezelf,was een beetje bang voor enge dingen .

het zal heus wel een goede kliniek zijn,maar voor mij is t al weer een jaar gelden dat ik op zoek was naar een bekende kliniek,dus ja..zou me geen zorgen maken hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achja, is ook een beetje een tik van mij :unsure:. In dit soort situaties zoek ik naar van alles om te gaan twijfelen. Mijn vriend noemt dat vlucht gedrag :huh:. Ik wil dit al vanaf mijn 18de en hij heeft me nu eindelijk een schop gegeven, anders zou ik lekker verder blijven twijfelen, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Arna,

welkom :)

jeetje wat spannend zeg,dat is al over 4dagen,vandaag tellen we maar even niet meer mee he :D

en wat heb je zelf in gedachten?of laat je het advies nog even op je afkomen?logisch ook hoor,komt ineens zo veel bij kijken allemaal.

heb ook al goede verhalen over deze arts gelezen,dus je zit prima :6:

laat je het bij 1consult?of ga je er nog een doen bij een andere arts/kliniek?om te vergelijken?

sucses met de laatste dagen aftellen...

greetzz moontje

veel lees en post plezier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, welkom!

Succes 6 juli! Spannend zeg :7:

Ik heb mijn BV laten doen door dr. Van Onselen, en ken dr. Kruppa niet, maar heb ook goede verhalen gelezen door vrouwen die door hem zijn geopereerd.

Na de operatie krijg je een nacontrole en daarin vragen ze of je een reactie wil geven op die site (kliniekoverzicht oid). Tegen mij zeiden ze dat ze elk kwartaal iemand eruit pikken die zijn/haar operatie geld terug krijgt. Dus dat was voor mij iig een reden om ook naar de site te gaan (Beetje jammer dat mijn hotmail adres niet geaccepteerd werd, dus het staat er niet op). Maar denk dat er daarom veel reacties staan. (Positief als negatief, niet alleen vragen ze om positief te reageren hoor haha).

Iig, succes met je consult :1:

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel.

Tja, nog een paar nachtjes en dan is het zover. :unsure:. Ik heb echt elke nacht wel weer een spannende droom, vannacht ging ik op consult en 3 uur later werd ik geopereerd, terwijl we nog helemaal niks besproken hadden :wacko:. Achja....

Ik heb al aardig wat gelezen en ik denk dat ik ronde protheses wil, dual/plane geplaatst. Alleen tegen de herstelperiode zie ik wel enorm op. Ik denk ook niet dat mijn vriend er op zit te wachten mijn billen af te vegen (zoals ik hier ergens op het forum heb gelezen), maar verders zal hij wel helpen met douchen en het huishouden enz.

@Excella, mmm dat ze vragen om het in te vullen.... (let op nu ga ik weer in rare kronkels denken) vind ik aan de ene kant prima, dat er na zoveel reacties nog zo'n hoog cijfer uitkomt is alleen maar goed lijkt me. Maar ik ben dan weer niet van dat verkooppraatje, dan krijg je je geld terug. Vraag me dan af of ze dat ook echt doen <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

of je moet zelf een sportbh kopen,nou die keus kan je dan zelf maken hihi

of je krijgt een bh van de kliniek,jeetje,zie zijn foeilelijk,maar goed,dan krijg je hem,anders zelf sportbh kopen,hoor je op je consult wel of je er een krijgt of niet,vraag het desnoods zelf als het vergeten word te vertellen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane ja,whahaha..weet er alles van..in t begin zitten ze idd tot onder je oksels(nix mis mee vond ik zelf ,vond het zelfs geweldig!)

maar dat trekt snel weg hoor,voor je t weet hou je niets meer over hahaha..1bouncingboobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmmm net gebeld met accz, morgen consult.

Ik dacht dat ik al wat met mijn werk kon gaan regelen. Ik heb zelf vakantie vanaf 23 juli en dan 2 weken.

Maar dr van Onselen kan pas 9 augustus weer en ik weet zeker dat ik dan geen vrij kan krijgen.

En dr Kruppa kan inderdaad 12 juli al, heel snel alleen heb ik het weekend erna een weekendje weg gepland inclusief sauna bezoek.... dilemma's 19 juli kon misschien, maar daar kon de telefoniste niets over zeggen. Daarnaast weet ik ook niet of ik 12 juli wel vrij kan krijgen :unsure:

Even met vriendlief overleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enne..12 juli wil ik al!!

Ik heb vanaf de 12e 6 weken vrij (ben juf) dus dat komt me zó perfect uit!

Dat van dr onselen had ik ook gehoord ja.

Dat duurt me ook te lang, danbegint de school alweer bijna!

Heb jij een vragenlijst gemaakt en zou je die (beantwoord) naar mij willen sturen?

Dat scheelt mij weer vragen stellen namelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes meiden, prima kliniek overigens.

De 19de ben ik aan de beurt....

Hope for the best en inderdaad geen tieten onder de oksel ook ik heb die gezien...

Maar ook hele mooie anatomisch, dual, dus eht is toch een beetje afwachten en vertrouwen op. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh... tieten onder de oksel.... mmmmm.

Hoe kijk jij ernaar dat je met deze temperaturen waarschijnlijk met zo'n mooie bh gaat lopen? Ook zo'n leuke vraag waar ik me mee bezig hou :rolleyes:

Vreselijk ja, elke dag bedenken wat je nu weer aan moet wat de charmante bh en vooral band enigzins bedekt zonder dat je stikt van de hitte. Nog 2 wkn tot de verlossing. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.