Ga naar inhoud

ArNa : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 198
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Jullie zijn misselijk door 2 dingen.

1 door de narcose eigenlijk moet je voordat je onder narcose gaat de dagen ervoor heel veel drinken, dat scheelt de helft maar goed daar hebben we nu niks meer aan ;)

2. doordat jullie niet eten! probeer echt wat te eten en dan heb ik het niet enkel over een crackertje en een hapje fruit, maar echt een flink stuk brood ofzoiets.

Zeker in combinatie met pijnstilling op lege maag daar wordt je heel misselijk van.

Probeer echt wat te eten en goed te drinken zodat je je lichaam zuiverd.

Red je het een beetje alleen Arna, vind het erg rot dat je vriend weer is gaan werken! :24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mazzel en een hele lieve vriend :). hij is toch nog thuis gebleven vandaag.

Zo en tijdens het typen heb ik even een tussenstop gemaakt om mijn broodje weer in de wc te gooien :139:. Wat een ellende zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de kliniek hebben we ook wat te eten gekregen en wat te drinken en ik had ook nergens last van maandag. Toen ik thuis kwam heeft mijn vriend allemaal fruit klaar gemaakt en ook nog warm eten. Alles op gegeten en geen last. De misselijkheid begon gister pas. Hele dag alleen maar fruit gegeten (wel veel). Zelfs vannavcht nog om een uur of 3. Ik ben nu nog steeds bezig met dat ene broodje van vanmorgen alleen nog iets langzamer.

mag je eigenlijk wel veel lopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja lopen mag,is goed zelfs,anders word je zo stijf als een koekepan :D

lekker veel vocht nemen,water,thee enz

de misselijkheid hebben er vaak,door de narcose,trekt weer weg hoor,maar juist daarom wel goed blijven eten,en als je daar nog niet veel trek in hebt,extra veel drinken dan dus :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies wat Arna zegt, gisteren is het begonnen, de misselijkheid. Maar voor de operatie hebben we ook een pilletje gekregen, alleen begreep ik niet of dat tegen misselijkheid of pijn was.

(duits he)

Ik ben ook al 2 uur bezig met een halve boterham. Neem muizenhapjes, haha

En er staat een pan naast me zodat ik het er evt gelijk in kan doen mocht het weer terug komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het pilletje voor de operatie was ook een pijnstiller. Conny gaf hem aan mij, dus dat weet ik zeker.

Volgens mij hebben we tijdens de narcose wel iets tegen misselijkheid gehad. Maar goed, dat heeft waarschijnlijk ook maar een werking van 24 uur.

Ik heb dus net wel even een stukje gelopen buiten en ik loop veel binnen. Maar het stukje buiten was misschien iets te veel, want sindsdien heb ik weer meer pijn.

Mijn broodje is inmiddels op en ik zit nu aan de crackers. blijf gewoon de hele dag door eten. Ben nu met 2 grote :1boobs: zelfs 2 kilo lichter dan voor de operatie. Is misschien niet al te best.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je zeker dat dat piiletje voor de operatie een pijnstiller was?

Vaak krijg je pijnstilling door je infuus en soms een pilletje van te voren,

dat pilletje is meestal om een rustig/slaperig te worden voor de narcose.

Maar goed mischien werken hun wel anders :)

Jeetje lichter ben ik nu zeker niet denk ik :unsure: , durf er ook echt niet op haha.

En inderdaad ook ik trok en 900 gram af vroeger aan siliconen haha, nu dan maar 700 gram ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net opgezocht wat voor rommel we allemaal hebben gekregen voor en tijdens de narcose. 5 verschillende soorten pijnstillers, 1 stofje voor de misselijkheid en propofol wat je in slaap brengt.

Overigens heb ik mijn boobies in de gallerij gezet. Hoop dat ze snel wat mooier worden. Dan weet ik tenminste waar ik dit allemaal voor gedaan heb :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap dat je vriend schrikt, maar goed wij weten natuurlijk dat dit allemaal moet indalen..echt waar.

Komt helemaal goed je heb alleen erg veel vocht en ze moeten nog heel veel indalen bij jou, dat zal geen kwestie van paar dagen zijn..

Bij een anatomische prothese vind ik het er altijd zo raar uitzien in het begin, ze zijn vaak ook ff hoger dan een ronde.

Waarom heb je eigenlijk voor anatomisch gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anatomisch werken ze bij accz mee en dat zou over zoveel jaar nog natuurlijk zijn. En dat vind ik wel belangrijk.

Morgen mijn eerste uitstapje buiten de deur :(. Zo geen zin in. Hadden jullie dat ook zo snel al?

Ik ga morgen ook mijn werk bellen en vragen of er iets te regelen valt. Ik zie mezelf nou niet echt werken volgende week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronde zakken ook in wat in der loop der jaren.

En ronde achter de spier worden vanzelf anatomisch omdat de spier het bovenste deel plat drukt ;)

Ja ik vroeg het omdat je borsten eerst hingen en er meestal dan rond wordt geadviseerd vandaar :)

Omdat je ook vulling in de bovenkant nodig heb en je juist geen glijbaanborsten meer wilt :4:

Maar zoals je al zei werken ze enkel met anatomische dan weet ik genoeg ;)

Nee ik zit al week binnen, erg he moet er ook niet aan denken hoor :unsure:

Hoop dat je volgende week vrij kan krijgen!

Ik heb nu geen pijn meer hoor, maar voel me nog net geopereerd hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat kijk ik daar naar uit.... geen pijn meer. ff boorbijten dan maar :unsure:

Hoe lang heb jij al geen pijn meer? Al hoewel, jij zat ook al een paar uur na je lift en bv achter de laptop..... dat zag ik toch echt niet zitten :P.

Kan dus niet vergelijken met jou denk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik had de 1e nacht en de dag erna helse pijn.

Maar goed ik lag op de bank met laptop dus dat scheelt.

Daarna ging het eigenlijk al snel beter, wel smorgens bij opstaan alles pijnlijk en stijf.

Dat nog steeds wel een beetje hoor en krijg overal spierpijn door het voorover lopen, rug liggen en spieren die je normaal nooit gebruikt.

Me buikspieren doen nu pijn omdat ik die nu moet gebruiken moet om op te staan, man ik krijg straks nog voor niks een platte buik erbij haha

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.