Ga naar inhoud

ArNa : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

ARNA!!! lotgenoootje!!

Ik ben net thuis en wilde toch nog even op het forum kijken.

Heel veel succes morgen, ik weet nu wat jij doormaakt en vice versa.

Heb koppijn, maar neem niks in, is geloof ik niet verstandig als ik die brief goed begrijp.

Ik mag na 6:00 niks meer eten (ben een uur later dan jij he)

en na 10:00 ook geen water meer enzo.

Meissie, tot morgen in 'ons' kamertje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 198
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Arna, jij bent nu onderweg, begrijp ik uit je vorige post.

Die autorit gaat lang duren ben ik bang.

Vanuit Amsterdam is het zo'n 2 uur rijden(maar die vrijdag van het consult hadden we 3 kwartier file op de A1)dus wij (vriendin en ik) vertrekken om 9:15.

Toi toi toi meissie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ArNA, jij bent wrsl ook al op weg...jouw grote dag vandaag!!! Ik duim voor je!!

Als je weer op dit forum komt, heb je alles achter de rug en heb je ze hé :1big_boobs: Ontzettend veel sterkte en ik wens je nu alvast een niet te pijnlijk herstel toe. Rustigaan doen hoor!! Liefs, K'tje

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel sterkte ArNa met de pijn! Paar daagjes doorbijten meid en je hebt het ergste achter de rug! Volgende week voel je je vast al weer zo goed dat je spoedig vergeet hoe rot je je nu voelt! :147: Ook gefeliciteerd natuurlijk! :1bouncingboobs: Rust goed uit en laat je verwennen en neem maar flink je pijnstillers!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ArNA,ook van mij GEFELICITEERD met je nieuwe :1boobs: ..Tis niet niks hé meid :unsure:

Neem idd goed je pijnstillers en andere medicatie goed in en laat je maar lekker verzorgen. Hopelijk is die ergste pijn binnen een paar daagjes al wat minder! Take care!! Liefs, K'tje

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo daar ben ik dan. Allemaal harstikke bedankt voor jullie berichtjes.

Wat een hel zeg! Verschrikkelijk! Kan helemaal niets zelf. Zelfs mijn broek optrekken als ik naar de wc ga :(. Gelukkig is mijn vriend thuis gebleven vandaag.

Ik moest om 11 uur aanwezig zijn, maar zat er al om 10 uur. Veels te vroeg, maar goed. nog even met een man zitten praten, die zat te wachten op zijn vrouw. De tijd vloog in ieder geval. Om 11 uur kreeg ik een gesprekje met de anesthesist en het enige wat ik nog wilde weten is of mijn astma ergens invloed op zou hebben. Hij verzekerde me dat hij van alles voorzien was en er goed op zou letten.

Daarna kwam dokter kruppa die wat foto's ging maken voor zijn twitter account :P. Zoals goldengirl al zei hij heeft droge humor. En hij heeft mooie tekeningen gemaakt.

Uiteindelijk naar de kamer waar het infuus wordt aangebracht en ik moest lachen toen ik mezelf weg voelde glippen. 1 uur later werd ik naar de uitslaapkamer gebracht. Ook vrij snel kreeg ik extra pijn stilling en Conny heeft me heel erg gesteund en gezorgd dat ik rustig werd. Ik heb daar bijna een uur gelegen.

Van mijn vriend hoorde ik later dat mijn ademhaling tijdens de narcose heel snel ging en dat ik er moeite mee had. Later heeft dr Kruppa nog gezegd dat het niets was, wat de anestehist niet aan kon. Hij heeft keurig op me gelet.

Uiteindelijk mocht ik naar een andere kamer. Er zijn daar meerdere kamers, dus vroeg me af of ik goldengirl wel zou zien. Maar mijn vriend kwam binnen en zei dat ze inderdaad in dezelfde kamer zou komen en hij had telefoonnummers gewisseld, zodat we elkaar konden sms-en. Gisteravond kreeg ik ook een sms-je van haar.

Ik heb mijn bh nog niet uitgedaan, maar mijn :1boobs: zien er nu al mooi uit. Ik wilde eigenlijk gaan douchen, maar het wordt toch gewoon een washand vrees ik.

Afgelopen nacht op de bank geslapen en ik denk de komende nacht ook.

Ik hoop dat het snel minder wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ik hoop het zo.

Ik leef ook alleen op paracetamol, maar of het helpt.

Van een schuine zit stand lukt het soms om omhoog te komen, maar vraag me af of het wel mag. Je mag je spieren toch nier forceren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat gebeurt bij mij ongemerkt toch...Je moet het nog zó afleren...En door die pijnscheuten laat je het op een gegeven moment wel af denk.

Ik heb af en toe ook dat ik een beweging maak dat ik denk: shit, auw! En meteen een kloppende stekende pijnscheut..

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.