Ga naar inhoud

ArNa : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

ik heb net zelf een nachjapon aangetrokken :126:. Zo dat je daar blij om kan worden, haha

vriendlief belde op, hij moest even weg voor zijn werk en zou vanavond met een vriend gaan eten en een hapje drinken. Maar nu heeft hij die vriend opgehaald en komen ze hierheen. Dan kan ik natuurlijk niet in mijn sexy lingerie blijven lopen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 198
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

maar ik voel ook wel dat de pijn minder wordt, alleen als ik achterover ga liggen (nog niet eens plat) doet het pijn en ook weer met het opstaan. En uiteraard de spieren in mijn rug, pppffff das een irritante pijn die niet meer weg wil <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Arna,ik denk dat ik nu je pijn begrijp

heb net even je foto,s bekeken,jee meis,wat een hompers zitten erin voor je slanke lijfie,en ik geef eerlijk toe

dat ik echt niet had gedacht dat dit achter de spier is geplaatst,vind ze daarvoor veel te bol van boven zeg heey,keek ff raar op gewoon.

hoop wel dat je snel van de pijn af bent hoor,en dat het allemala wat dragelijker word vo.or je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's ook bekeken. Ze zitten inderdaad wel erg hoog bij jou. Zo heb ik dat niet. Gek he, zelfde oepratie en protheses..(althans..moderate - high profile heb ik)

Maar geloof die meiden hier maar, dat probeer ik ook, m.b.t de mijne.. Ze gaan nog wat dalen.

MIjne lopennog steeds in een puntje, dr Kruppa zei dat dat nog wel even zo blijft staan, door mijn eigen weefsel.

Daar ben ik ook helemaaaaaaaal niet blij mee.

Maar ik heb dan wel weer het 'voordeel' dat ik geen man om me heen heb lopen die ze bekoekeloert.

Sterkte chickie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het er ook echt super raar uitzien. Hoop echt dat het goed komt. En ben ook echt benieuwd wat voor cupmaat ik dan heb :mellow:. Ik ging toch echt voor een C :unsure:. We zullen zien.

Ik moest op de terugweg in de auto na de operatie ook heel erg hoesten en ik had echt het idee dat ik daarmee mijn borsten omhoog aan het drukken was. Net als het lopen vanmiddag, had ik hetzelfde idee..... het zal toch niet? :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arna,nee hoor,dat gevoel heb je wel,maar dat kan niet hoor,geloof me hihi

zou wat zijn,dan zou je 6weken niet mogen hoesten,niezen en lachen enzo,zou wat zijn he :o

nee dat is echt je spieren die je voelt,en er zit nu overal vocht in(nauwe) ruimtes die drukpijn veroorzaken.

lekker alles op gemakje doen en hoesten kan pijnlijk zijn,maar het schaad niet :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Arna,

Heb ook je foto's gezien, vind je voorsituatie wel wat vergelijkbaar eruit zien met de mijne, behalve dat ze bij jou allebei even groot waren en bij mij verschillend. Kan me wel voorstellen dat je vriend en jij erg schrokken bij de eerste aanblik, maar dat komt allemaal goed hoor, je hebt enorm veel vocht zitten en bovenaan komt dat ook door je spier maar dat gaat allemaal zakken en ontzwellen,... ze worden heus wel mooier!

Veel sterkte nog met de pijn, gelukkig gaat het toch ook bij jou al wat beter!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goldie wel uitlijken met lijnen nu hoor,weet niet of je extreem lijnt soms,maar met neppers kan dat er raar uit gaan zien dan,maar volgens mij ben jij van jezelf een hele slanke meid toch?

En gigantische boobies door indalen,daar geloof ik niet in hoor.

Eerder slinken maar goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder, je vroeg of ik extreem aan het lijnen was?

Ik heb mijn eetpatroon sinds 31 mei omgegooid, ik snaaide te veel.

Ben sinds die dag 5 kg kwijt, maar er zit nu weer 1 kg protheses bij en een zooitje vocht. <_<

Ben op zich niet echt een magere tante, draag maat 38/40. (nu zal het 38 zijn, nadat ik ben afgevallen)

Ik wilde nog 3 kilo kwijt, dat zal geen kwaad kunnen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels de oplader gevonden en nieuwe foto's gemaakt. Maar zal ze er morgen opzetten. Ze zitten nog wel erg hoog, maar ik begin er aan te wennen. Ook vriendlief is van de ergste schrik af en wil eigenlijk alleen nog maar voelen :mellow::unsure::P.

Maar even een andere vraag. Ik heb mijn BH vandaag gewassen. Na 2 uur schoon en droog, lekker hoor. Alleen die band.... moet op de hand gewassen worden. Netjes gedaan, voorzover ik echt goed kan schrobben. Maar krijg hem niet schoon en hij stinkt! :134:. Hoe hebben jullie dit gedaan?

Overigens mijn tussen bh van de hema, maat 75c pas ik helemaal niet <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.