Ga naar inhoud

ArNa : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 198
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ehhh..

ik heb toevallig vandaag ook mijn BH van de kliniek en ook de band gewassen..gewoon in de machine hoor... :mellow: Op 30 graden, niets aan het handje. Maar in de band zitten wel wat jodium vlekken die er evengoed niet uitgaan.

Ik heb ook een bh van de hema, 75C, maar die zit behoorlijk strak.

ga hem zo weer even omwisselen voor mijn bh van de kliniek (75D)

Arna, wel gek dat jij een bh van de kliniek hebt gekregen van 75C als je die van de hema nie past..zit die van de kliniek wel goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een foto geplaatst van vandaag en ze beginnen al wat rustiger te worden. Mijn rechter borst zit ook al iets lager. Komt helemaal goed.

Ik baal er alleen van dat ik nog steeds niet op mijn rug kan slapen en de wond onder mijn rechterborst steekt heel veel :mellow:.

Aankomende zaterdag controle, ben wel erg benieuwd. Ook of de bh wel goed is, want dat ding zit zo strak dat ik niet weet of dat wel goed is. Doet gewoon pijn. Ik ben nu even aan het smokkelen, lekker 1 uurtje zonder lopen :blush:

Vanmorgen mijn werk gebeld. Moest eigenlijk vandaag weer aan de slag, maar aangezien ik nog geen spijkerbroek kan aantrekken, heb ik maar besloten om thuis te werken. En gelukkig mag dat :D.

Eind deze week komen de kinderen terug van hun vader en gaan we naar de camping voor 2 weken. Aantal mooie weken in het verschiet!

Zo, dan moet ik nu maar ook echt gaan werken thuis :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ArNa,

Je nieuwe foto gezien, er zit al veel betering in hé meid, de zwelling vanboven begint af te nemen, gaat helemaal goed komen! :35: Je houd er zeker een mooi maatje aan over en ze zitten ook mooi dicht bij elkaar hé! :57: Geniet alvast van je vooruitgang! Wel nog opletten zonder bh rond te lopen hoor :39: , effe zonder op de bank zitten of liggen kan geen kwaad maar als je rondloopt zou ik toch minstens je band wel om doen! Kun je geen maatje groter halen van sportbh, als het echt zo strak zit en onaangenaam is?

Ook een fijne vakantie op de camping! :P

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh heb jij kinderen????

jaja, 2 kids van 3 en 5 :D. En ik moet zeggen, ik hoef ze niet meer te tillen en ze kunnen al heel veel zelf, maar wat ben ik blij dat ze 2 weken bij hun vader vakantie aan het vieren zijn :rolleyes:. Ik heb ze wel uitgelegd dat ik een operatie zou krijgen en mijn dochtertje van 3 kwam dus van de week even langs om te kijken hoe het met me gaat. Zo schattig :33:.

Zonder BH doe ik niet veel hoor, beetje zitten maar dat is het, haha. Ik heb zowiezo al het idee dat mijn linker prothese verplaatst is :82:. De dag van de operatie kreeg ik dat gevoel al. Maar goed.... misschien is het psychisch.

Ik slaap trouwens de helft van de nacht ook met de rits van mijn bh los, vanwege de pijn. Maar het haakje zit dan nog wel vast en de band ook. Deze BH komt van de kliniek en ik mag geen andere aan zeggen ze :unsure:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien dat ik maar een grotere bh ga kopen dan, overdag overleef ik het wel, maar 's nachts :139:.

Ik slaap nog steeds niet op mijn rug en ik word echt een paar keer per nacht wakker van de pijn. Tijdens de nacht slik ik ook pijnstillers, voor de rest niet :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken je nagaan,ik liep gewoon 6 weken lang met een mega strakke bh die ik zelf niet eens aan kreeg zo strak zat hij,zat vol met striemen en ik maar denken(mja ze zeiden dat ik m topch gewoon moest dragen dag en nacht,slecht even af kon )dat t nodig was allemaal,anders dalen ze verkeerd in of krijg ik later spijt,etc...

dus ik heb braaf me kliniekenbhs gedragen,einde van t liedje zei de arts ook: wat vond jij van de bh? ik zei rampending...bladibla....

zegt die arts,ja we hebben ,meer klachten gehad ,we gaan anderen bestellen! GRrrrrrrrrrrrrrrrrrr,en ik maar 6 wkn afzien!

Durfde geen lossere aan te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arna, vervelend dat jij nog steeds zo heel veel pijn hebt..

Ik word 's nachts nog wel 1 á 2 keer wakker, om te plassen (vocht ??normaal werd ik nooit wakker) en dan heb ik wel even pijn, maar zodra ik weer lig gaat het prima.

Ik zit op 2-4 pijnstillers per dag nu en ik hou het redelijk uit..

Hoop voor jou dat dat moment ook snel komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zooo weer terug van vakantie :D. Was gister al even actief op het forum, maar ik zat op het werk. Dus kon nog niet zoveel. (nu trouwens ook, hihi)

In ieder geval gaat het goed, borsten zijn al flink gedaald (gelukkig). Ik heb 2 andere bh's gekocht (want mijn boobies passen echt niet in de 75C die ik gekregen heb :unsure:. Ik zit nu op 81/102, maar groter dan een 80D past niet hoor :P. (zoals sommige tabellen wel beweren :wacko:).

Uuhhh verder profielfotootje maar aangepast. En ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn borsten wel erg groot vind :blush:. Met dat truitje op de foto zal ik dus in ieder geval voorlopig niet naar buiten gaan. En in bikini...... durf ik me niet eens te bewegen :P. Maar goed, misschien went dat nog!

Nou zal tussen de bedrijven door even verder op het forum spieken wat er allemaal gebeurd is.

Groetjes

Ohja, ik heb ook nieuwe foto's in de galerij geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Arna,

Fijn dat alles goed met je gaat! 80D is ook een flinke maat al, dus logisch dat je er even aan moet wennen, vind je profielfotootje wel heel mooi hoor! Maar zou zelf ook zo niet naar buiten gaan, zou me ook te bloot voelen hihi :blush:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje een dipje hier :(. Las gister een opmerking bij 1 van mijn foto's dat mijn borsten met 25 dagen po nog wel erg hoog zaten. Geen probleem, want ik was in de veronderstelling dat ze wel aan het zakken zijn. Dus ik denk... ik maak een zelfde foto en dan kan ik vergelijken. Maar een week later zijn ze nog precies hetzelfde :unsure:.

Foto heb ik in de gallerij geplaatst.

Ben gewoon een beetje bang dat ze te hoog geplaatst zijn. Dat idee heb ik al vanaf dag 1 en gaat maar niet weg <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ar, ik zie ze wel zakken hoor!

Het lijkt alleen of jouw spier ze niet echt plat drukt ofzo. Die bolling die jij boven hebt, heb ik niet. Ik heb een puntje en dat komt denk ik door die spier en die band die ik nog steeds 24/7 om moet.

JIj mocht hem 's nachts al af toch?

Mss toch weer om doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi arna, balen van die te strak bh! Ik had zelf een 70c gekocht en alhoewel ik hem nog wel aankan heb ik ook zo nu en dan behoefte aan lucht... Heb dus voor de afwisselen een sport bh gekocht bij hema die meteen mooie staat onder mijn kleding. Die strak doe ik nog wel aan maar dus niet meer altijd.

Ga je foto's eens bewonderen, vind je foto bij je naam al erg mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bh mocht uit 's nachts. Alleen de band moet ik nog wel dragen, omdat ze nog zo hoog zitten. En ik doe de band ook bewust heel strak om, totdat ik er last van krijg, dan doe ik hem even losser tussendoor.

Misschien heb ik gewoon zwakke spieren ofzo :mellow:

Boobstobe heb jij ook die grijze bh van de hema? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.