Ga naar inhoud

ArNa : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 198
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

dat duurt nog wel even dan.... zucht. Schaam me dood zo. Met die witte band valt het niet zo op, maar goed.

Vraag me ook af of ik volgende week alweer aan het werk kan :unsure:. Zal wel niet, maar daar is niet op gerekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom schrok hij? omdat er nog een beetje raar uit zien?

Mijn man moest volgens mij ook wennen hoor, deed ook anders de 1e dagen.

Mischien is het voor hun ook wel ingrijpend?

Mischien moet je hem goed uitleggen dat het allemaal nog moet vormen enzo.

Maar ja mijn man heeft ze ook pas knipperlichten genoemd..die 'grappige' opmerking krijg ik niet echt uit mijn hoofd :24:

Maar goed snap dat je verdrietig bent, maar mischien vind hij het gewoon niet leuk dat je pijn heb?

Maar zou er wel over praten, anders voel jij je rot en loop je alles op te proppen.

Ik kreeg vandaag ook een huilbui hoor, het hoort er ook een beetje bij denk, omdat je allebei toch gespannen bent mischien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hij zei ook echt dat ze niet mooi waren en dat hij meer foto's had moeten zien. Ik heb hem namelijk wel verteld dat ze onder mijn oksel zouden zitten. Zijn reactie toen was dat ik mezelf bang aan het maken was :unsure:. Nou, blijkt dus niet zo te zijn. Gister was hij heel zorgzaam, maar vandaag is het al minder. Hij helpt me wel, maar ik zie gewoon aan hem dat hij het er moeilijk mee heeft.

En das ook altijd fijn he... die tactische opmerkingen van mannen. Tegen de mijne zegt hij 'joekeloerissen' :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ie meer geschrokken is van de hele onderneming,dan van je borsten zelf,hij werd nu met zijn neus op de feiten gedrukt,nieuwe borsten,en dat zag hij nu plots klaps,en dat is best ff wennen hoor,en jij hebt pijn enzo,raakt hem mischien toch meer dan je denkt???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid vervelend..mannen :unsure:

Gewoon goed uitleggen dat het vocht is dat bijna iedereen dat heeft en dat helaas nog wel weken kan duren..

Mijn man had het ook zwaarder de eerste dagen dan ik (en ik had helse pijn kun je nagaan).

Alles viel hem zwaar, het huishouden, de kinderen, alles was zuchten en steunen en chagerijnger met de dag.

Er heerste ook een andere sfeer dan normaal, terwijl ik juist dacht leuk en ik wordt verzorgd.

Nou ik kreeg wel thee als ik er om vroeg maar dan met een hele diepe zucht..

Ik weet ook nog steeds niet waar dit gedrag vandaan kwam :unsure:

Maar goed ik hoop voor jou dat hij bijtrekt en hij er gewoon aan moet wennen.

Wou hij wel dat je bv ging doen eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste wil ik je feliciteren met je nieuwe boobs!

Ik snap dat je geschrokken bent, maar het gaat allemaal nog dalen.

Komt echt wel goed!

Wat jammer dat je man even zo reageerde.

Ik denk net wat Moontje zegt het is voor hun toch wel erg ingrijpend ^_^

Praat er over dat lucht op en mischien kan hij dan ook zijn gedrag verklaren?

Ben erg benieuwd hoe mijn vriend gaat reageren..

Hij is nu al super zenuwachtig! Heb hem gezegt dat de eerste weken niet mooi zullen zijn maar hij stelde me gerust ^_^ Ik ga voor je zorgen en ze zullen prachtig worden ^_^

Maar dit zal ik donderdag moeten afwachten :56:

Veel beterschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me goed voorstellen dat het rot voelt voor je. Ben er zelf ook wel een beetje bang voor, borsten die hoog zitten. Maar lees toch steeds weer dat ze echt tijd nodig hebben om te zakken. Komt vast wel goed joh, geef het even de tijd. Praat er met je vriend over hoe het voelt voor je. Uiteraard mag hij zijn mening hebben maar je bent nu natuurlijk wel een beejte extra kwetsbaar. Hierdoor komt het ook harder aan voor je.

Sterkte meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meissie. Ik ga je zo smsen, maar hier ook even een steuntje.

Ik durf nog niet te douchen.

Ben heel misselijk nog/weer.

Mijn vriendin en haar dochter zijn nu bij me, maar wat voel je je ellendig alleen he?

Ik zou niet weten wat ik tegen je zou moeten zeggen om je beter te laten voelen, zit een beetje in dezelfde situatie namelijk.

Denk dat je vriend nog wel bij draait. Zonder band heb ik ze nog niet gezien, durf hem ook nog nie af te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij vond zn eigen heeeeel zielig maar goed ben wel blij dat ie nu weet wat ik nu doe op een dag.

Dat huisvrouw en moeder van 3 kids ook best zwaar is.

En dat als hij 4 uur klaar is met werken het ook echt klaar is, ik ben soms savonds laat nog bezig met veel was opvouwen en kids aant doen.

Vaak zei hij: je zit de hele dag thuis waar ben jij nu moe van <_<

Nou ik was die dag geopereerd hij was dus een halve dag alleen en hij was helemaal gesloopt!

Ook vind hij het nu irritant dat niemand zn schoenen uit doet want hij heeft net schoongemaakt haha.

Eerst liep hij met zijn bouvakkerskleren door het huis en zei hij ach beetje zand maak je niet druk :rolleyes:

Ook merk ik dat hij minder snel dingen in de was gooid, tja hij moet het nu zelf ook opvouwen haha.

En hij was gepikeerd dat hij terug kwam van boodschappen doen omdat het lijstje niet op volgorde van de winkelschappen stond..

haha..mannen :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh, dank jullie wel voor jullie berichtjes. Doet wel goed.

Ik was in slaap gevallen op de bank, dus die paar uur gingen snel voorbij. Mijn vriend heeft alleen nu boven de boel geinstalleerd, maar ik kan nu de slaap niet vatten. Het is ook zo heet.... ppppfffff

goldengirl, mijn telefoon is leeg en ik kan de oplader niet vinden. Morgen doet hij het weer hopelijk.

Na hoeveel dagen zaten jullie alleen? Morgen wil vriendlief weer aan het werk helaas :(.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend is na 2 dagen weer gaan werken en toen heeft mijn zusje me de hele week eigenlijk geholpen.. was af en toe wel een paar uurtjes alleen..

Heb je nog veel pijn Arna?! hoop dat je snel weer beetje opknapt..

Gr. Willlemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog heel veel pijn. kan nog geen eens de kraan opendraaien om een glas water te pakken :(. IK zie er ook echt tegenop om morgen alleen te zijn. Geen idee hoe ik me moet redden. Net weer geslapen en nu weer even bijkomen van de pijn. Ik hoop echt dat het snel overgaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.