Ga naar inhoud

ArNa : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 198
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

nou uh tja.... ik zit even ergens anders geloof ik. Beetje onwerkelijk gevoel.

Dr kruppa is een prima man. Heeft wel een eentonige stem :P. Maar legde wel alles uit. Hij stelde voor anatomisch achter de spier uhm...... ik weet even niet meer hoeveel cc (dacht zelfs over de 400 :unsure: 430, dacht ik). Nou moet ik wel zeggen dat ik een volle c heb gehad tijdens mijn 2de zwangerschap en ook 40 kilo zwaarder was dan nu (tijdens mijn zwangerschap). Dus er is aardig wat 'vel' wat gevuld moest worden. Tenminste zoiets maakte dr kruppa er van. Als ik niet zoveel cc zou nemen, dan zou mijn eigen borst er over heen hangen in plaats van gevuld zijn :S.

Toen ik hem echter vroeg naar dual plane, kreeg ik het antwoord dat dit commercieel zou zijn en dat achter de spier na genoeg gelijk zou zijn. Omdat achter de spier nooit volledig achter de spier zou zijn. Hij heeft het helemaal uitgelegd met tekeningetjes, dus ik leg het vast niet hetzelfde uit :P.

Afijn later ook nog 1 van de dames achter de balie hierover gesproken en die vertelde hetzelde. Ik weet niet zo goed hoe ik hierover moet denken, maar aan de andere kant ik kan zelf wel wat willen, maar denk toch dat de pc's het beter weten.

Dan de datum, GoldenGirl er is nog ruimte op 12 juli (mits ze jou gewenste cc's op voorraad hebben) alleen ik ben er die datum ook :rolleyes::unsure::mellow: Dat is dus het onwerkelijke gevoel. Dat is al zo snel :blush:

Daarnaast ook het aantal cc's hoor, is toch hartstikke veel?

Gelukkig alles kunnen regelen met mijn werk, ik heb het hierdoor alleen heel erg druk deze week. Maar goed je moet er wat voor over hebben. Ben nu ook aan het werk :P, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat die dual plane en helemaal achter de spier betreft is wel degelijk verschil hoor , ook 'achteraf' . Maar goed , iedere chirurg werkt op zijn manier met de protheses die zijn voorkeur genieten . Desalnietemin kennen ze hun vak (zou toch moeten) en maken de beste keuze voor iedereen individueel daar we allemaal verschillend zijn natuurlijk .

Ik schrok ook even toen ik de cc's las maar als je dan uitlegt al een C gehad te hebben kan ik me dat weer wel inbeelden hoor en daarbij komt dat er met verschillende factoren moet rekening gehouden worden en daar is een chirurg uiteraard het beste van op de hoogte . Naast elasticiteit van je huid , stand borsten/tepels , ribben enz. speelt je omtrek ook een rol .

Zal idd wel spannend voor je zijn , 't gaat ineens allemaal heel snel . Voordeel is dat je niet lang kan piekeren want hoe langer je moet wachten hoe maar twijfels je krijgt om op 't einde van de rit toch maar totaal te vertrouwen op de chirurg . Daar blijf je in ieder geval van gespaard :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, ik denk dat ik gewoon in noodvaart ga twijfelen :mellow:. Ik hoop het niet, maar dat is wel echt iets voor mij.

Maar die cc's zitten mij ook wel dwars hoor :huh:. Ik heb wel gepast en 385 cc vond ik te uh..... nouja, kwam niet voorbij mijn zwemband :P en 485 vond ik te groot. 430 zou dan de tussenmaat zijn.

Kan natuurlijk ook gaan lijnen, maar dat red ik niet meer in 1 week om het ook nog even te passen. :D

En bedankt voor het verplaatsen van het topic ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, je hebt toch wel die pas protheses gepast aldaar??

Waarschijnlijk is die 400 CC no.5 ofzo.

Het is lastig om vooraf te zeggen hoe groot die dan gaan worden.

Ik kreeg het advies bij ACCZ voor 300 CC, groter kon ook aldus PC.

Vond het echter groot genoeg en goed bij mijn lijf passen.

Daarna begon ik ook te twijfelen, is dat niet te groot enz.

Heb nu een lege B, hoop dat het daarmee goed te vullen is.

Voorheen ook C gehad. Mijn man gaf echter aan dat die 300 CC prima stonden.

Gelukkig dat hij mee was.

Toen ontstond er twijfel over dual plane en anatomisch.

Zoveel om over te twijfelen. Kruppa heb ik overigens gezien bij een ooglidcorrectie, inderdaad een monotoom stemgeluid.

Nu anderhalve week voor mijn BV probeer ik het nu maar los te laten. Hopelijk kan ik nog een kort gesprek hebben met de PC vooraf. Maar de CC lijken me erg belangrijk, ga anders nogmaals om te passen wanneer mogelijk.

Succes met je beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoooo, lekker geslapen.... not :(

Pffff, wat een gedoe zeg.

Ik heb een paar protheses gepast. Mijn vriend vond eigenlijk de grootste mooi, ik vond ze ook mooi staan, maar het klonk allemaal zo groot. Dus die wilde ik niet :P. Ik moet het ook maar proberen los te laten, anders word ik maandag niet eens wakker, omdat ik zo weinig geslapen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhh sta ff versteld,dual plane en achter de spier is toch wel verschillend hoor,zeker het eindresultaat ervan zeg maar.

maar oke,we gaan ervanuit dat hij het gewoon goed vind passen bij jou,jou jij zeg maar hahaha

het komt vast goed,en 430cc in cijfertjes klinkt heel wat ja,klopt,maar als het eenmaal erin zit en op zijn plekkie zit na tal weken,valt het reuze mee,(plus er komt bij kijken dat een pasprothesen vaak groter lijkt,het ligt tenslotte maar in je bh te rollenbollen op je eigen borst)en hij zal vast een goede keus gemaakt hebben erin,je eigen niet al te druk maken hoor,om die paar cijfertjes,zolang jij je wensen hebt opengelegt op tafel,komt het goed :)

sucses met de laatste dagen aftellen...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh je had hier ook gereageerd :rolleyes:.

Nou precies, het zal idd wel een beetje vaag klinken, maar ik zat later nog eens te denken, misschien ligt het ook wel aan de hoogte waar de prothese geplaatst wordt. Weet het niet hoor, maar ik de uitleg van kruppa wel goed met tekeningetje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had nog helemaal niet gereageer bij jou zag ik..

Ik kreeg toen der tijd 440 cc om lege c cup op te vullen, anders zou je inderdaad los vel houden, zwemmende protheses noem ik het maar even ;)

Maar wat ik me afvraag plaatst deze pc alleen maar achter de spier anatomisch heb er nu paar gezien op het forum en lees enkel dit?

Er zijn trouwens veel pc's die meelezen ;)

Vooral de nieuewe generatie pc's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ArNa,

Voor jou ook veeeel succes morgen! :1bouncingboobs: Hoop dat je nog een beetje kunt slapen vannacht en profiteer ervan nog eens in je favoriete slaaphouding te liggen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje, dank je wel :rolleyes:.

Ik moet zeggen dat ik het redelijk uit hield, tot een half uur geleden. Ben helemaal misselijk van de zenuwen :unsure:. Maar goed, ik ga zo nog even wat eten en dan hup naar bed. Morgen vroeg op :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een brief gekregen waar in staat dat ik om 5 uur nog wat mag eten. Maar dat zie ik zelf niet zo zitten. Het wordt ook alleen een plakje ontbijtkoek of fruit. Maar bij nader inzien denk ik dat dat niet eens gaat lukken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.