Ga naar inhoud

Club van 40+


Nonky

Aanbevolen berichten

Ik ben dit jaar begonnen met mijn gevecht tegen de aftakeling ;) Heb van een paar dames hier op het forum al goede tips gekregen tegen hangbillen. Ga daarmee aan de slag en hoop voor de zomer een strakke ronde achterwerk te hebben :D

Mocht dit niet lukken dan denk ik aan bil implantaten. Iemand hier ervaring mee? Siliconen zitten al in m'n borsten dus dan kunnen ze ook wel in mijn billen dacht ik zo... 

Heeft iedereen wel iets wat hij / zij aan zichzelf zou willen veranderen of zijn er ook dames die helemaal gelukkig zijn zoals ze zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 272
  • Created
  • Laatste Reactie

Gelukkig ben ik wel, gelukkig....Alleen het is wel verleidelijk om verder te kijken...het is zo makkelijk

Alleen fillers enbotox staat me echt tegen...

en een bilprothese heb ik niet nodig, hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minutes ago, Joy1980 said:

Ik ben dit jaar begonnen met mijn gevecht tegen de aftakeling ;) Heb van een paar dames hier op het forum al goede tips gekregen tegen hangbillen. Ga daarmee aan de slag en hoop voor de zomer een strakke ronde achterwerk te hebben :D

Mocht dit niet lukken dan denk ik aan bil implantaten. Iemand hier ervaring mee? Siliconen zitten al in m'n borsten dus dan kunnen ze ook wel in mijn billen dacht ik zo... 

Heeft iedereen wel iets wat hij / zij aan zichzelf zou willen veranderen of zijn er ook dames die helemaal gelukkig zijn zoals ze zijn?

haha nou, ik ben 27 en heb nu al hangende oogleden. Nog geen last van, maar aangezien ik voor 100% een kopie ben van mijn moeder zou het niet lang meer duren.

Ik vind mijn armen ook groot in verhouding met de rest van mijn lichaam. Het is dat ik het het geld niet waard vind haha.

En ik merk dat zolang ik sport ik tevreden ben over mijn lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

ooooooooooh tips voor hangbillen? Kan ik ook wel gebruiken. :o

En de aftakeling, tsja, met een paar rimpeltjes kan ik best leven hoor, maar de boel zakt in hellup ! Nu snap ik wat ze bedoelen met de zwaartekracht die de overhand krijgt , not funny :( 

Het gaat opeens zo hard ook. In een jaar tijd is de huid in mijn gezicht echt slap geworden en ben ik hard op weg naar een kippennek, gruwel ! Denk dat ik fillers en botox oversla en heul misschien ooit aan de facelift zal moeten. Brrrr. 

Maar eerst maar eens mooie boobies :D

Ach, als we maar kunnen blijven genieten toch !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Phoebee:

Ik ga het proberen en proberen zeker een jaar vol te houden :41:. Na een jaar wil ik kijken of ik mijn bezoek kan uitzwaaien zonder dat mijn armen nog nazwabberen als ze al de bocht om zijn :48:

 

ik had altijd een trucje voor dat gezwabber: met gestrekte arm zwaaien, dus alleen je hand heen en weer bewegen, dan zwabbert er bijna niks :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat ik zoveel afgevallen ben heb ik geluk gehad met mijn armen ..geen zwabber armen .

In mijn gezicht ook geen hangende hamsterwangen .

De enige plek waar de afvalsporen nog te zien zijn , zijn mijn bovenbenen .

Maar dat is niet heel dramatisch ..wellicht ooit laat ik een dijbeen lift doen .

Maar voor nu effe geen centen voor .

Verder ..tja ..wat rimpels horen erbij ...daarvoor ben ik blij met mijn strakke buik .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk hoort een rimpeltje erbij... Je bent wel gezegend met een goede huid denk ik als je zo weinig schade hebt opgelopen! Het is nogal niet wat! 

Ik heb wel een hele slechte huid gekregen na mn eerste zwangerschap totaal uitgerekt. Ik was zo jong en groeide in vier maanden de pan uit.....veel striae, het is ook erfelijk, mijn oma had t ook......

maar ik heb nog niks te klagen, kan mezelf best leuk maken...alleen niet smorgens als ik net uit bed kom. Dan ben ik helemaal,opgevouwen hahahaha. Maar een goede kapper, lekker makeupje en een lachend gezicht doet echt heel veel en houdt je jong! Gister nog tot tranen toe in een deuk gelegen met mn vriendin.......heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Joy1980:

Ik ben dit jaar begonnen met mijn gevecht tegen de aftakeling ;) Heb van een paar dames hier op het forum al goede tips gekregen tegen hangbillen. Ga daarmee aan de slag en hoop voor de zomer een strakke ronde achterwerk te hebben :D

Mocht dit niet lukken dan denk ik aan bil implantaten. Iemand hier ervaring mee? Siliconen zitten al in m'n borsten dus dan kunnen ze ook wel in mijn billen dacht ik zo... 

 

Volgens mij zijn bilprotheses geen lachertje... Je boobs kan je nog wat ontzien maar hoe moet je liggen/zitten/staan met pijnlijke billen?.... :kez_11:

Ik ben altijd te zwaar geweest en heb daardoor nooit veel energie gestoken in er goed uit zien . Nu ik eindelijk wel een mooi gewicht heb, heb ik het gevoel dat mijn lichaam me straft.. zo van: haha! Te laat!!!

Boobs zijn intussen in orde :43:, maar mijn buik is helemaal slap en mijn navel is ineens een horizontaal plooitje ipv een verticaal... Van mijn billen is niks meer over behalve 2 hangende kwabbetjes. ..

Gelukkig kan ik het met kleding allemaal nog een beetje camoufleren, en krijg ik dan ook regelmatig een complimentje. Ik probeer nog, in een laatste wanhoopspoging,  met oefeningen die buik en billen wat strakker te krijgen, maar verdere operaties laat ik maar achterwege denk ik. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom bij de clob van 40+ @ chica

Leuk je bv in mei, dat komt al snel. Kan je lekker in de zomer pronken met de borsten waar je al je halve leven over nagedacht hebt. Pfffff best lange tijd ! Wat is je reden om nu pas de knoop door te hakken als ik vragen mag?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei essi4:

Welkom bij de clob van 40+ @ chica

Leuk je bv in mei, dat komt al snel. Kan je lekker in de zomer pronken met de borsten waar je al je halve leven over nagedacht hebt. Pfffff best lange tijd ! Wat is je reden om nu pas de knoop door te hakken als ik vragen mag?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo , 

ja ik weet het. 20 jaar is lang.... zeer lang. Maar nooit de stap durven zetten. Ik keek altijd met een jaloers oog naar al die vrouwen met mooie decolleté.  Maar enige tijd terug ben ik een "oude" schoolvriendin tegen gekomen. Zij heeft 2 jaar geleden een BV laten doen. En vanaf toen heb ik de nodige stappen gezet om er dan toch werk van te maken. Maar eerlijk? Met een heeeeel bang hartje! Ik heb ondanks ik het zoooo graag wil nog steeds twijfels. Enkel mijn man en een goeie vriendin zijn van mijn plannen op de hoogte. In mijn omgeving zouden ze het niet begrijpen en aanvaarden als ik dat zou zeggen. Vandaar ook mijn lange twijfel denk ik.  Maar ik heb zo iets van ; nu is het de moment. Ik moet er geen jaren meer mee wachten. Het is nu of nooit.  Enkel heb ik zoveel schrik voor de pijn. Na 2 weken al terug gaan werken. Ik hoop dat te kunnen. Ik heb geen bureau job, dus rusten zit er niet in voor mij. Pfff ..... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei chica:

Hallo , 

ja ik weet het. 20 jaar is lang.... zeer lang. Maar nooit de stap durven zetten. Ik keek altijd met een jaloers oog naar al die vrouwen met mooie decolleté.  Maar enige tijd terug ben ik een "oude" schoolvriendin tegen gekomen. Zij heeft 2 jaar geleden een BV laten doen. En vanaf toen heb ik de nodige stappen gezet om er dan toch werk van te maken. Maar eerlijk? Met een heeeeel bang hartje! Ik heb ondanks ik het zoooo graag wil nog steeds twijfels. Enkel mijn man en een goeie vriendin zijn van mijn plannen op de hoogte. In mijn omgeving zouden ze het niet begrijpen en aanvaarden als ik dat zou zeggen. Vandaar ook mijn lange twijfel denk ik.  Maar ik heb zo iets van ; nu is het de moment. Ik moet er geen jaren meer mee wachten. Het is nu of nooit.  Enkel heb ik zoveel schrik voor de pijn. Na 2 weken al terug gaan werken. Ik hoop dat te kunnen. Ik heb geen bureau job, dus rusten zit er niet in voor mij. Pfff ..... 

De pijn is per persoon anders. Ligt ook aan voor of achter de spier laten plaatsen. Ik heb ook geen kantoor baan. Maar rust voor je herstel is echt wel belangrijk. Kijk of je met je baas iets kan regelen en plak anders je vakantie net na je bv.

Bij welke arts ga je?

Ennuh laat je omgeving denken wat ze willen. Het is jou lijf he!

Groetjes Essi4

Link naar reactie
Delen op andere sites

:viannen_01: Chica. Een borstvergroting is niet iets waar je even gauw over beslist. Ook ik loop al jaren te klagen en denken aan borstvergroting en borstlift. Had eigenlijk al zoiets van mijn borsten zijn nou eenmaal zo dus leer er maar mee leven. Totdat mijn man vorig jaar voor de zomervakantie zei dat ik weer flink was afgevallen  en me een borstoperatie beloofde als ik onder een bepaald gewicht bleef. Het is me gelukt.

Voor de operatie,narcose en pijn ben ik niet bang. Wel maak ik me druk of ik de juiste hoeveelheid cc kies. Wil mooie volle ronde borsten en heb besloten om de maximale hoeveelheid cc te kiezen die Dr Straten mij aanbeveeld ( weet ik volgende week woensdag). Waar ik het meeste tegenop zie is weer aan het werk na 2 weken verlof. Ik werk namelijk in een restaurant waar ik constant borden en volle dienbladen wegbreng. Moet er echt aan gaan denken dat ik echt niet teveel ga tillen en dragen. Heb al mijn collega's ingelicht over de operatie zodat ze er een beetje rekening mee kunnen houden

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei chica:

Hallo, 

Ik ben 40 jaar , en in mei krijg ik mijn 1 ste BV. Na 20 jaar te hebben getwijfeld!

super spannend!

Heel spannend, maar leef je droom, droom niet je leven. En dat is gelukt lees ik! Bij welke chirurg ben je geweest? Het is zo mei! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nonky:

Heel spannend, maar leef je droom, droom niet je leven. En dat is gelukt lees ik! Bij welke chirurg ben je geweest? Het is zo mei! Xx

He hallo, 

leef je droom ; is mooi gezegd. 

Ik ben van België , en heb hier een plastische chirurg gevonden met zeer goede referenties. Het wordt in een ziekenhuis uitgevoerd, drains worden dag 2 verwijderd. Dus ook een overnachting in het ziekenhuis. Niet zo leuk , maar je wordt wel goed geobserveerd natuurlijk.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-3-2016om08:35 zei sophiaF:

hoi allemaal,

 

ik ben in januari 50 geworden, op 12 april krijg ik mijn eerste bv en buikwandcorrectie :-)

spannend en heel benieuwd!

xxx

hey sophiaF,

zo fijn om te lezen dat ik niet de enige 50-er ben die een bv laat doen. ik heb het gevoel dat ik er "zo oud" voor ben. hoe beleef jij dat? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Flupke! 

Te oud? Waarvoor? Om jezelf iets te geven wat je altijd al wilde? Om je mooi te voelen? Nee...daar ben je nooit te oud voor! De een wil graag een tattoo, de ander een piercing, de volgende grote of juist kleinere borsten.... Mooi toch dat het allemaal kan? 

Super voor je dat je dit besloten hebt, voor jezelf....en welkom bij de 40+ club, haha je bent niet alleen! En niet oud! 

Xx nonky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend allemaal he! 40 jaar , 50 jaar ,... het maakt niet uit hoe oud je bent. Ik dacht daar eerst ook zo over. Maar dat moeten wij uit ons hoofd zetten. We leven vandaag , genieten vandaag en haal uit het leven wat erin zit.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik meld me bij deze ook aan voor de club van 40+ 

Ik ben 46 en krijg 24 maart mijn nieuwe decolleté. Ik kan niet wachten.....eindelijk na ruim 20 daar dubben de stap gezet.
Heel erg nerveus geweest voordat ik de stap durfde te zetten naar Kliniek Amstelveen,maar nu kan ik niet meer wachten.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.