Ga naar inhoud

Club van 40+


Nonky

Aanbevolen berichten

Hoi dames, ik ben eigenlijk benieuwd hoeveel dames er op dit moment boven de 40 jaar op het forum actief zijn! Volgens mij best veel!

ik word dit jaar 48 :43: en krijg op 15 mrt de tweede wissel! 

Xx Nonky

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 272
  • Created
  • Laatste Reactie
6 uur geleden zei Blondie94:

Jullie zijn de moeders van het forum :) 

Dankje lieverd! Er zitten ook leuke oma's bij! :D

8 uur geleden zei Jaydee:

Ik word in juli al 50....... Mag ik dan nog bij jullie cluppie van 40+ of moet ik dan bij de 50+club? :P

Xxx Jaydee

Ja tuurlijk hoor je erbij :43:

klein clubje nu nog, 4 stuks haha. Wie sluit aan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jaydee:

Ik word in juli al 50....... Mag ik dan nog bij jullie cluppie van 40+ of moet ik dan bij de 50+club? :P

Xxx Jaydee

Nog even ter informatie; Ik ben inderdaad al  oma van een superlieve en mooie kleindochter van 2 jaar:wub:....

En ik heb in 1995 mijn eerste borstvergroting gehad en ik krijg nu in maart/april mijn wissel (mijn protheses zitten dus al 21 jaar).

En Nonky........Bedankt dat ik ook welkom ben bij de club van 40+, ook al loop ik al naar de 50. Toppie!:35:

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa, me too! 

Ben vorig jaar 50 geworden en heb eind november mijn bv gehad. En straks in april in de revisie :rolleyes: Hopelijk heb ik daarna dan eindelijk de borsten waar ik al zo lang van heb gedroomd !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei boobcamp:

Vandaag 3 weken en 3 dagen na mijn borstvergroting en volledige buikwandcorrectie.

Niks mis met 40+  hahaha!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Inderdaad niks mis mee! Wauw, wat een body heb jij nog zeg ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jetje60:

Ik ben 55 en heb in januari mijn borstvergroting gehad............

Hoi Jetje60, ik heb even twee foto's van jou gezien. Ohhh mooi zeg en zonder lift gedaan. Ik Ben zelf tevreden over wat ik heb hoor. Maar hoe langer ik rond dwaal op het forum hoe meer ik denk dat ik misschien iets te gehaast ben geweest, door tegen mijn pc te zeggen dat ik niet groter wilde bij mijn wissel.  Het had bij mij misschien ook wel een iets liftender effect gegeven als ik meer had laten plaatsen?

Groeten Essi4

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei ambertje:

Jaaaaa, me too! 

Ben vorig jaar 50 geworden en heb eind november mijn bv gehad. En straks in april in de revisie :rolleyes: Hopelijk heb ik daarna dan eindelijk de borsten waar ik al zo lang van heb gedroomd !

 

 

Waarom in april in de revisie, Ambertje? Is er de eerste keer iets niet goed gegaan?

 

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tinka:

Waauuww @boobcamp, ben het helemaal eens met @Ils74 , mooi lichaam heb jij zeg! Mag je trots op wezen!! :35:

ils74,  ben jij 41? Had ik ook echt niet verwacht, WoW! Aan je foto's te zien, leek je altijd veel jonger! 

Hoe houden jullie je zo jong dames :D tips zijn altijd welkom, hahaha , vertel jullie geheimen 

Bedankt Tinka! Mooi compliment! :-) Het zal grotendeels aan de genen liggen dan denk ik...ben nooit sportief geweest, lang gerookt... Wel altijd opgepast met zonnen, en het schijnt dat alcohol een goed conserveermiddel is dus af en toe een glaasje wijn zal zeker ook geen kwaad kunnen! :-)

En vooral: je jong blijven voelen houdt ook jong! Ik trek me niet te veel meer aan van wat anderen denken. Als ik zin heb in een strak jurkje of een kortere rok, doe ik dat gewoon. Als mijn vriend het maar sexy vindt en ik me er mooi in voel!:136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.