Ga naar inhoud

Club van 40+


Nonky

Aanbevolen berichten

  • Reacties 272
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Olaaa,

Lang niet in dit topic op bezoek geweest dus :51: en zie dat het zich aardig uitbreid..gesellie!

Ben ondertussen weer een jaartje ouder en naarstig op zoek naar een tijdmachine :45: ...mja hou de gedachte nog stees vast" age is nothing but a number" whoehahahaha. Effe gezellig wat delen hier...kunnen we ook gebruiken hier... Mijn zelfspot!! Had laatst een date...leek wel een zestienjarige met mijn nieuwe tieten...zijn pas bij stap 1 hoor dus " ontdekje plekje " was nog lang niet aan de orde bij brownieG maar...ships zeg...zat alleen maar te denken" oh gaat ie dat verschil straks voelen" en " ziet ie mijn littekens" en "wat ga ik zeggen" of " z,n kwartbh maar aanschaffen"... :153::152:... Giller he! Had gewoon de slappe lach van mijn gedachten...volwassen vrouw..met nieuwe tieten..die DUS had bedacht ... :45: ga hem gewoon dronken voeren tegen die tijd:37:...daarna zien we wel ;) Moest ik effe delen hoor in deze club hihihihii

groetjessssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei BrownieG:

Olaaa,

Lang niet in dit topic op bezoek geweest dus :51: en zie dat het zich aardig uitbreid..gesellie!

Ben ondertussen weer een jaartje ouder en naarstig op zoek naar een tijdmachine :45: ...mja hou de gedachte nog stees vast" age is nothing but a number" whoehahahaha. Effe gezellig wat delen hier...kunnen we ook gebruiken hier... Mijn zelfspot!! Had laatst een date...leek wel een zestienjarige met mijn nieuwe tieten...zijn pas bij stap 1 hoor dus " ontdekje plekje " was nog lang niet aan de orde bij brownieG maar...ships zeg...zat alleen maar te denken" oh gaat ie dat verschil straks voelen" en " ziet ie mijn littekens" en "wat ga ik zeggen" of " z,n kwartbh maar aanschaffen"... :153::152:... Giller he! Had gewoon de slappe lach van mijn gedachten...volwassen vrouw..met nieuwe tieten..die DUS had bedacht ... :45: ga hem gewoon dronken voeren tegen die tijd:37:...daarna zien we wel ;) Moest ik effe delen hoor in deze club hihihihii

groetjessssss

Gekke griet! :45: Ben wel benieuwd hoe dit af gaat lopen. Houd ons op de hoogte hè? Ik smul van zulke verhalen  :32:.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Jaydee:

Gekke griet! :45: Ben wel benieuwd hoe dit af gaat lopen. Houd ons op de hoogte hè? Ik smul van zulke verhalen  :32:.

:53:

Whahahaha...nou @Jaydee zal vast weer hilarisch worden mezelf kennende. "Je eerste sex-date met protheses" :45: mwah...zal vast niets uitmaken maar ben zelf nog zo bewust van mijn nieuwe cocosnoten! Mot nog slijten denk ik :)..ach, zuipen gaat ie :45: 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

@BrownieG  :45:  ben wel benieuwd hoe je date gaat verlopen !!! Wanneer gaat het gebeuren?  Geen idee hoelang je eigenlijk al po bent? Anders hou je toch gewoon je sportbh aan? :45:  

Zelf heb ik gedate (na mijn eerste bv van november) en geen klachten gehad hoor, en dat met scheve kokosnoten :blush::45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ambertje nou...hij moet harder zn best doen hoor.." Old fashioned girl" ...laat mij niet zomaar veroveren :P Was toch wat vertrouwder met mijn ex. Ben inmiddels bijna 10 maanden en gelukkig zachte boobs. Gesprek zal vast ooit komen maar voor nu speel ik stommetje :45: ... To be continued xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei BrownieG:

@ambertje nou...hij moet harder zn best doen hoor.." Old fashioned girl" ...laat mij niet zomaar veroveren :P Was toch wat vertrouwder met mijn ex. Ben inmiddels bijna 10 maanden en gelukkig zachte boobs. Gesprek zal vast ooit komen maar voor nu speel ik stommetje :45: ... To be continued xx

 

 

Hahaha funnygirl! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Beetje stoffig hier zeg ...hatsjoeee :45: 

Oh @ambertje @Jaydee @Nonky vergeet ik gewoon te reageren op mijn laatste bericht :P Nou, laten we het erop houden dat mannen simpele zielen zijn :45: " In the heat of the moment " helemaal niets door!! Heb het zelf maar een keer verteld want zit te vaak op BF :45::45: Hij snapt er anders geen reet meer van whahaha. Eenmalig gesprekje geweest met allerlei vragen en klaar ermee! And life goes on..... 

Xxxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG, heerlijke wezens soms hè, die mannen. Soms zou ik ook wel zo willen zijn hoor..... wij maken ons vaak veel te druk overal om. Ik kan amper in de spiegel kijken, naar die mislukte boobs van mij en ik maak me nu al druk om de vakantie in oktober naar Gran Canaria; voor het eerst in 35 jaar niet topless :wacko:. En mijn man???? Die vindt ze prachtig, raakt er behoorlijk opgewonden van en zegt dat ik met een gerust hart topless kan gaan lopen, dat het niemand op zal vallen, die gekke bult onder mijn borst :45:. Heerlijk toch, dat zij zo'n andere kijk op de werkelijkheid hebben? En wij maar denken, tobben en ons zorgen maken om van alles en nog wat. Maar fijn, meis dat je date zo goed verlopen is. Uit je verhaal begrijp ik dat het een blijvertje is??? :35:

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee .. van mij mag het een blijvertje zijn maar of hij het volhoudt met z'n wervelstorm die af en toe een beetje koekoek doet :75::118::45: 

Soms overdenken wij vrouwen een beetje teveel en willen we graag de regie in handen houden. Dit ter voorkoming van ongemakkelijke situaties! Helaas hebben we niet alles in de hand of een glazen bol ( BB wel :P ) Denken we (onbewust) te vaak voor een ander... en blijkt het achteraf reuze mee te vallen. Deze wijsheid was ik zelf toen effe kwijt :45: 

Zul je idd zien dat je bult helemaal niet zo opvalt straks als je topless gaat liggen maar dat jij constant om je heen gaat kijken of mensen kijken :45::45: Slaat ook echt nergens op he :106: Maar goed dat je z'n vent hebt die er balans in brengt en hopelijk kun je er toch van gaan genieten als je tepels de Canarische zonnestralen opvangen :45: En jeetje...tijd vliegt voorbij joh..nog effe hoor dan is het zo 2017 pfff 

:53:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Haha ja hoor hier ook thuis ben 49 en borstverkleining gehad met prothesewissel. Heb nu weer erg jeugdige borsten of wordt het nu weer tijd voor een facelift? Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21 november 2016 om 22:32 zei lovertje:

Haha ja hoor hier ook thuis ben 49 en borstverkleining gehad met prothesewissel. Heb nu weer erg jeugdige borsten of wordt het nu weer tijd voor een facelift? Hahaha

Haha, wanneer ik denk dat dit topic onder het stof ligt..komt ie weer tot leven :45: Je hebt zeker mooie volle borsten en volgens mij geen facelift nodig maar eerder nieuwe bh's :P 

Uhum, laten we zeggen dat de deur naar meer is geopend.. :45: Ik betrap mezelf erop dat ik naar die before/after foto's kijk waar die lovehandels zijn weggewerkt :44: ( een mooie oplossing om de sportschool te omzeilen) ..en dan het vet ergens inspuiten :45::45: 

zal vast niet de enige zijn met een wensenlijstje hihi

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee idd hoe ouder we worden hoe kritischer misschien. Maar merk wel nu ik dus tijdelijk niet mag sporten dat alles slapper losser wordt. Ja zou ook mijn lovehandless weg willen maar ook mijn kipfiletjes en wil strakke buik en glad gezicht hahaha wil eigenlijk de klok terug zetten. Maar ja iedere leeftijd heeft zijn charmes en anders pas ik niet meer tussen mijn vrienden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
9 uur geleden zei senorita:

Nou dames ik mag morgen plaatsnemen op de tafel bij dr Nio!

Beetje huiverig voor de narcose maar dat hebben de meesten, denk ik.

Gaat het er toch eindelijk van komen op mijn 47e:D

 

X

 

Eindelijkkkkkk aan de beurt!! Heel veel succes en zal je topic in de gaten houden. Narcose is peanuts...feestje begint pas als je thuis zit en dat "geduld" moet gaan opbrengen :45: Good Luck!!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.