Ga naar inhoud

Club van 40+


Nonky

Aanbevolen berichten

  • Reacties 272
  • Created
  • Laatste Reactie

ook ik ben 46, dus mag ik bij de club? :D

ben nog steeds aan het oriënteren wat ik precies wil en vooral wanneer, want druk met werk, studie, dochter en laatste tijd wat gezondheidsprobleempjes die ik eerst opgelost wil hebben zodat ik 'zorgeloos' aan de bv kan beginnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei IngridH:

Deze is van afgelopen weekend 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Meid wat verschrikkelijk mooi!!!!  Wow een kunstenaar aan het werk geweest. Ik wil ook weten hoe je pc heet. Ik had al eerder gelezen dat het alleen bij niet al te grote borsten gedaan kon worden. Nu heb ik zelf echt flinke tepels, maar een hele kleine tepelhof. Ik vraag me af of dat een probleem zou zijn als ik ooit een lift op deze manier zou willen. 

Je ziet echt niets van de littekens bij jou zeg, prachtig.

Groeten Essi4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx Essi4. Ja ik ben echt blij ermee en ook met de littekengenezing.

  ik lees veel goede berichten van mijn PC op dit forum. Dr L.P. Van der Weij Ben heel blij dat ik naar hem ben gegaan. Heb mijn eerste consult ooit bij Schietecatte gehad via Diana Gabriels maar daar ging ik met een heel slecht gevoel weg. Omdat ik moeilijke borsten had. Hij wilde mij wel opereren maar dan in 2 x eerst een borstlift en 6 maanden later een vergroting voor een prijs van 6000 euro. Blij dat ik het niet bij hem heb gedaan hoewel sommigen op dit forum wel tevreden over hem zijn.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Phoebee:

Hoi, hier nog een 40+

Ik ben nog 42 jaar (wordt 26 maart 43) en wordt 5 april  geopereerd door F. Straten.

5 april al, das lekker snel! Aftellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Nonky:

5 april al, das lekker snel! Aftellen! 

15 maart is nog sneller ;)

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Phoebee:

Hoi, hier nog een 40+

Ik ben nog 42 jaar (wordt 26 maart 43) en wordt 5 april  geopereerd door F. Straten.

Welkom Phoebee!

 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Phoebee:

Hoi, hier nog een 40+

Ik ben nog 42 jaar (wordt 26 maart 43) en wordt 5 april  geopereerd door F. Straten.

Hallo Phoebee, welkom hier en nog ongeveer 5 weken wachten dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 lange weken. Wordt nu al helemaal gek van mezelf. Kan alleen nog maar aan mooie borsten denken en kijken om erachter te komen wat ik precies wil. Mijn man vindt dit niet erg en zelfs heel leuk 

Van mijn eerste consult bij Joanna (dochter van Diana Gabriels) weet ik al dat ik een borstlift nodig heb. Dit wist ik eigenlijk al voordat zij het mij vertelde. Met passen zijn wij uitgekomen op 400 cc rond mentor dual plane maar, nu wil ik toch meer cc. Ik denk zelfs aan 500 cc en meer. Ik ben best wel breed gebouwd (1,73  lang en 72 kg) en denk dat 500 cc en meer beter bij mij staat.

Mijn consult met pc Straten is op 16 maart. Dus Jaydee ik tel samen met je je af tot 15 maart als jij je operatie hebt, kan ik de volgende dag naar F. Straten. Zo duurt het niet meer zo lang tot 5 april.

Ik ben als voorbereiding op de afspraak met Straten een vragenlijst aan het maken. Heb jullie nog tips of ideeën wat ik niet moet vergeten te vragen?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Phoebee:

5 lange weken. Wordt nu al helemaal gek van mezelf. Kan alleen nog maar aan mooie borsten denken en kijken om erachter te komen wat ik precies wil. Mijn man vindt dit niet erg en zelfs heel leuk 

Van mijn eerste consult bij Joanna (dochter van Diana Gabriels) weet ik al dat ik een borstlift nodig heb. Dit wist ik eigenlijk al voordat zij het mij vertelde. Met passen zijn wij uitgekomen op 400 cc rond mentor dual plane maar, nu wil ik toch meer cc. Ik denk zelfs aan 500 cc en meer. Ik ben best wel breed gebouwd (1,73  lang en 72 kg) en denk dat 500 cc en meer beter bij mij staat.

Mijn consult met pc Straten is op 16 maart. Dus Jaydee ik tel samen met je je af tot 15 maart als jij je operatie hebt, kan ik de volgende dag naar F. Straten. Zo duurt het niet meer zo lang tot 5 april.

Ik ben als voorbereiding op de afspraak met Straten een vragenlijst aan het maken. Heb jullie nog tips of ideeën wat ik niet moet vergeten te vragen?

 

 

 

Hey Phoebee,

Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt, want ik heb 15 maart mijn operatie niet. Die opmerking was voor Nonky....zij heeft 15 maart haar wissel. Maar dat maakt niet uit hoor. Ik hoop zelf ook snel aan de beurt te zijn voor mijn wissel. Ik sta al wel op de wachtlijst, maar ik heb aangegeven, dat ik pas na 18 maart geopereerd wil worden, omdat ik eerst nog mijn herhaling voor BHV af wil ronden. Want reanimatie zie ik niet zo zitten als ik net geopereerd ben :38:. Dus mijn operatie zal waarschijnlijk eind maart/ begin april plaats gaan vinden. Maar omdat ik gewoon in het reguliere streekziekenhuis hier vlakbij word geopereerd, hoor ik de operatiedatum pas 10 dagen van tevoren. Dat is wel jammer, juist ook omdat mijn hubby twee weken vakantie op gaat nemen dan. En op zijn werk hebben ze natuurlijk liever dat hij het eerder van tevoren weet, maar ja....dat is nu eenmaal niet zo.

Nou meis, heel veel sterkte met je consult op 16 maart. Ik hoor wel hoe het verlopen is. Ben reuze benieuwd.

xxx Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 lange weken. Wordt nu al helemaal gek van mezelf. Kan alleen nog maar aan mooie borsten denken en kijken om erachter te komen wat ik precies wil. Mijn man vindt dit niet erg en zelfs heel leuk 

Van mijn eerste consult bij Joanna (dochter van Diana Gabriels) weet ik al dat ik een borstlift nodig heb. Dit wist ik eigenlijk al voordat zij het mij vertelde. Met passen zijn wij uitgekomen op 400 cc rond mentor dual plane maar, nu wil ik toch meer cc. Ik denk zelfs aan 500 cc en meer. Ik ben best wel breed gebouwd (1,73  lang en 72 kg) en denk dat 500 cc en meer beter bij mij staat.

Mijn consult met pc Straten is op 16 maart. Dus Jaydee ik tel samen met je je af tot 15 maart als jij je operatie hebt, kan ik de volgende dag naar F. Straten. Zo duurt het niet meer zo lang tot 5 april.

Ik ben als voorbereiding op de afspraak met Straten een vragenlijst aan het maken. Heb jullie nog tips of ideeën wat ik niet moet vergeten te vragen?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, foutje.

ik zie dat ik nog veel moet leren hoe alles werkt op dit forum.

excuse moi:blush:

Jaydee, ik heb het inderdaad verkeerd begrepen. Ik bedoel dan tel ik samen af met Nonky. Wat vervelend dat je pas 10 dagen voor de operatie te horen krijgt wanneer de operatie is.

Ik werk in de horeca en heb in november al moeten aangeven dat ik in april 2 weken achter elkaar ( 3 weken of meer gaat bij ons niet) verlof wil. Toen ik mijn bazin vorige maand vertelde welke weken, zei ze dat het eigenlijk slecht uitkwam. Geen enkele andere collega heeft dan verlof. Dus je kunt je voorstellen hoe het is al ik 10 dagen voor de operatie zo komen met verlof vragen. Ik heb ook al mijn collega's ingelicht over de borstoperaties omdat, na 2 weken verlof ik echt niet de stapel borden en dienbladen vol drank til die ik nu til. Dan maar wat vaker lopen. Toch ben ik bang dat ik weer te snel te zwaar til. Hier moet ik echt op gaan letten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Phoebee:

 

Hoi Phoebee, 

Bij mij gaat het ook nog steeds niet geheel vlekkeloos hier op het forum. Dat stukje hierboven (2 uur geleden zei Phoebee) krijg ik namelijk ook niet weg. Maakt niet uit joh.....daarom juist zitten we bij de club van 40+ :45:.

Tja, ik vind het zelf ook erg vervelend. Vooral voor mijn man ook. Ik werk zelf in de kinderopvang met kinderen van 4-12 jaar. En als ik er niet ben, dan moet er voor mij inval geregeld worden. De planning op kantoor doet dit ook liever ruim van tevoren, maar ja.....dat gaat helaas niet. Ik ga zelf ongeveer drie weken niet werken, maar ik hoef gelukkig niet te tillen. Ik heb ook een stagiaire, dus dan moet zij de krukken maar op de tafels zetten aan het einde van de dag. En als een kind gevallen is, dan moet hij/ zij zelf maar weer ff op de benen gaan staan.....pas dan kan ik hem troosten :38:.

Maar hoe worden jouw protheses geplaatst? Voor de spier, achter de spier of dual plane? Want dat schijnt ook nogal te schelen qua pijn en qua wat je wel of niet kunt.

xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

Hoi Phoebee, 

Bij mij gaat het ook nog steeds niet geheel vlekkeloos hier op het forum. Dat stukje hierboven (2 uur geleden zei Phoebee) krijg ik namelijk ook niet weg. Maakt niet uit joh.....daarom juist zitten we bij de club van 40+ :45:.

 

Beste 40++ :45:

Als er een stuk tekst geciteerd wordt dat je eigenlijk niet wilde citeren  (bug in het forum dat nog niet opgelost kan worden) dan klik je in de werkbalk op 'broncode' 

Haal dan alles weg wat er staat en klik weer op 'broncode '

Nu kun je citeren of typen wat je wilt ;)

Wel fijn dat ik deze doelgroep nu meteen in 1 keer te pakken heb. Is toch een voordeel als jullie je zo samenpakken :45:

Xxx BB  (still37) :153:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei best_boobie:

Beste 40++ :45:

Als er een stuk tekst geciteerd wordt dat je eigenlijk niet wilde citeren  (bug in het forum dat nog niet opgelost kan worden) dan klik je in de werkbalk op 'broncode' 

Haal dan alles weg wat er staat en klik weer op 'broncode '

Nu kun je citeren of typen wat je wilt ;)

Wel fijn dat ik deze doelgroep nu meteen in 1 keer te pakken heb. Is toch een voordeel als jullie je zo samenpakken 

Xxx BB  (still37) :153:

 

Zo had ik het vanochtend ook ergens opgelost. Dacht dat ik iets fout deed:45:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei best_boobie:

Beste 40++ :45:

Als er een stuk tekst geciteerd wordt dat je eigenlijk niet wilde citeren  (bug in het forum dat nog niet opgelost kan worden) dan klik je in de werkbalk op 'broncode' 

Haal dan alles weg wat er staat en klik weer op 'broncode '

Nu kun je citeren of typen wat je wilt ;)

Wel fijn dat ik deze doelgroep nu meteen in 1 keer te pakken heb. Is toch een voordeel als jullie je zo samenpakken :45:

Xxx BB  (still37) :153:

 

Hoi BB,

Wat fijn toch dat wij, oudjes, jou hebben. Bedankt voor de uitleg. Toppie!:35:

En lach nog maar ff.........nog drie jaar, en dan hoor je er ook bij :45:. We houden je plaatsje al vrij.

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.