Ga naar inhoud

Club van 40+


Nonky

Aanbevolen berichten

44 minuten geleden zei Jaydee:

Hoi BB,

Wat fijn toch dat wij, oudjes, jou hebben. Bedankt voor de uitleg. Toppie!:35:

En lach nog maar ff.........nog drie jaar, en dan hoor je er ook bij :45:. We houden je plaatsje al vrij.

XXX Jaydee

Hahaha alvast bedankt :P

Zoek maar een mooi plaatsje uit dan alvast... ik wilde eerst schrijven: mag ik dan een plaatsje aan het raam? Maar bedacht me dat dat nogal 'dubbel' over kon komen :lol:

Dus Uhm kijk maar :P

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 272
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei best_boobie:

Hahaha alvast bedankt :P

Zoek maar een mooi plaatsje uit dan alvast... ik wilde eerst schrijven: mag ik dan een plaatsje aan het raam? Maar bedacht me dat dat nogal 'dubbel' over kon komen :lol:

Dus Uhm kijk maar :P

Xxx

Hahaha. ..... Als jij bij het raam wil, dan mag dat hoor. ..... Wat je daar ook wil gaan doen bij dat raam :45:

Je bent van harte :viannen_01:

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei best_boobie:

Beste 40++ :45:

Als er een stuk tekst geciteerd wordt dat je eigenlijk niet wilde citeren  (bug in het forum dat nog niet opgelost kan worden) dan klik je in de werkbalk op 'broncode' 

Haal dan alles weg wat er staat en klik weer op 'broncode '

Nu kun je citeren of typen wat je wilt ;)

Wel fijn dat ik deze doelgroep nu meteen in 1 keer te pakken heb. Is toch een voordeel als jullie je zo samenpakken :45:

Xxx BB  (still37) :153:

 

Ja dat krijg je met die ouwetjes ...:45::45: allemaal een leesbril en dan nog lukt t niet...:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Nonky:

Ja dat krijg je met die ouwetjes ...:45::45: allemaal een leesbril en dan nog lukt t niet...:154:

Die leesbril heb ik gelukkig nog steeds niet. Was enige twijfel omdat mijn arm tekort leek te worden, :45: maar ik zag niet beter met de minimale sterkte. Ik heb nog even uitstel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4 maart 2016om10:47 zei Phoebee:

Ik heb ook nog geen leesbril, wel last van hangende oogleden die mijn zicht belemmeren.:79:

Ja ...... 40+:45:

Mijn volgende project na bv

Yep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lisaliza:

Ik beken ook leeftijd,  45 jaar jong. Het leven begin toch pas bij 40? :D:D:D

Bij 40 ++ ha ha ..heb me nog nooit zo goed gevoeld als nu ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word dit jaar 29 maar in me lichaam voel ik me al lang 40 hahaha ( sorry voor de uitdrukking want jullie zien er allemaal jonger uit! Nou de lichaam toch :P) ik heb gelukkig nog 2 stevige billen maar me borsten zijn sinds mijn 20ste ( na bevalling van 2de) heel slap, me buik vol striemen en aan de slappe kant! Zo heb je dan voordelen en nadelen als je jong moeder wordt... Hopelijk zal ik na mijn bv zelfverzekerd voor de spiegel staan! En dames jullie zien er echt geweldig uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel natuurlijk boobcamp

Ik voel me nu ook beter als ooit tevoren. Ben zover ik me herinner niet zo slank geweest als nu. Ben altijd een prop geweest, boven de 80 kg en kledingmaat 42/44. Nu tussen 70 en 73 kg en kledingmaat 36/38. Ben best tevreden met mijn lichaam behalve met mijn hangende borsten en hangende ogen (wordt opgelost door operaties :D) en bolle buik en pudding armen. Ik hoop dit laatste op te lossen door dagelijks thuis oefeningen te doen. Iemand enig idee of dagelijks oefeningen doen voor buik en armen helpt om ze in model te krijgen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei sophiaF:

hoi allemaal,

 

ik ben in januari 50 geworden, op 12 april krijg ik mijn eerste bv en buikwandcorrectie :-)

spannend en heel benieuwd!

xxx

Zeker spannend sophiaf. 12 april is al snel!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel mij op mijn 48e ook beter dan ooit tevoren. Zeker nu ook naar de borstvergroting. Ik heb geluk dat ik geen dikke buik heb maar dat komt omdat ik geen kinderen heb gehad. Net als velen bij jullie zijn mijn oogleden het volgende project. :)

 

Ik ben heel slank maat 36/38 maar heb wel last van cellulite. 

iemand daar tips voor of behandelingen tegen cellulite? :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Phoebee:

Iemand enig idee of dagelijks oefeningen doen voor buik en armen helpt om ze in model te krijgen?

 

Ik vind deze oefeningen heel goed werken: http://www.trendystyle.net/beauty/invorm/zwabberarmen.html

Had er zelf ook wat last van. ;-) En hier ook buikspieroefeningen en ronde billen oefeningen aan het doen. Want mijn achterste gaat een beetje hangen... :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

IngridH zover ik weet heb ik geen last van cellulitis en kan je geen tip geven wat je hieraan kunt doen. Ik heb wel 2 kinderen die mijn buik behoorlijk uitgerekt hebben. Ik wil eerst proberen om een jaar lang trouw (dagelijks)oefeningen te doen en te kijken of het voor mij het gewenste resultaat geeft voordat ik onder het mes ga voor een buikwandcorrectie.

Dank je Ilse74 voor de tip. Ik ga het proberen en proberen zeker een jaar vol te houden :41:. Na een jaar wil ik kijken of ik mijn bezoek kan uitzwaaien zonder dat mijn armen nog nazwabberen als ze al de bocht om zijn :48:. Is dit niet het geval komt er bij mijn operatielijst van borstlift/borstvergroting en ooglid/wallencorrectie nog een armlift bij :D. Dit geldt ook voor mijn buik. Maar eerst maar eens met oefeningen proberen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja ....hangbillen heb ik ook maar vind ik bij mij nog niet zo erg als mijn buik en pudding armen. Ik vind dat, bij mooie volle ronde borsten die ik straks hoop te hebben, geen buik en zwabberarmen passen. Dus oefeningen doen voor mij !

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Phoebee:

Ohja ....hangbillen heb ik ook maar vind ik bij mij nog niet zo erg als mijn buik en pudding armen. Ik vind dat, bij mooie volle ronde borsten die ik straks hoop te hebben, geen buik en zwabberarmen passen. Dus oefeningen doen voor mij !

Puddingarmen :45:

ik voel me regelmatig in het geheel een monatoetje.....:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Akachanel:

Ik word dit jaar 29 maar in me lichaam voel ik me al lang 40 hahaha ( sorry voor de uitdrukking want jullie zien er allemaal jonger uit! Nou de lichaam toch :P) ik heb gelukkig nog 2 stevige billen maar me borsten zijn sinds mijn 20ste ( na bevalling van 2de) heel slap, me buik vol striemen en aan de slappe kant! Zo heb je dan voordelen en nadelen als je jong moeder wordt... Hopelijk zal ik na mijn bv zelfverzekerd voor de spiegel staan! En dames jullie zien er echt geweldig uit :)

Ik kreeg de eerste ook op mn 21e.. dat heeft wel veel schade aangericht. striae....als je jong bent heb je daar meer last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.