Ga naar inhoud

Club van 40+


Nonky

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Stasja:

De cc word 250 en anatomisch,ik ben nl 1.65 en 54 kg en 70 A( dus echt niks)en met passen vond ik deze maat het mooist bij mij.

Maar of ik het ga doen, is mij allergrootste twijfel:D

en JJ ook succes Jaydee XXX 

Heb je nog geen operatiedatum? 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 272
  • Created
  • Laatste Reactie
44 minuten geleden zei Jaydee:

Heb je nog geen operatiedatum? 

Xxx Jaydee

Nee, maar vandaag moet ik wel dus de beslissing nemen van mezelf. Ik ga van alles vergeten, omdat mijn hersens alleen nog maar aan borsten kunnen denken. . . :D en liefst oogcorrectie erbij. . . 

Als ik toch onder het mes ga, dan maar oogleden er ook bij . . . Zou iemand ervaring met 2 operaties tegelijk hebben??? XXX 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei chica:

Hallo, 

Stasja, je hoeft je geen zorgen te maken  owv preventief borstonderzoek. Ik veronderstel dat dit standaard is. Eigenlijk ook wel normaal. De dr gaat in/ aan uw lichaam werken. En wil er dan ook zeker van zijn dat hij in gezond weefsel bezig is. 

Mij persoonlijk stelde dat wel gerust. Bij mij hebben ze een mammografie en een echografie gemaakt. De mammo deed bij mij totaal geen pijn! Uw borsten worden op 2 verschillende manieren tussen het toestel "gestoken". Dus 4 foto's in totaal. Even een drukkend gevoel , maar voor mij was dit zeker niet pijnlijk of storend. Bij de echo wordt er een gel op uw borsten gedaan, en dan met een "stick" zal ik maar zeggen erover van links naar rechts. 

Ik vond de echo minder omdat de dr steeds over mijn tepel bleef gaan. Maar ook dat is maar van korte duur. 

Ik word in mei geopereerd. Ga voor ronde protheses van 300cc achter de spier. Naarmate de tijd worden deze mooier van vorm door de natuurlijke zwaartekracht. Spannend allemaal he!

Zeker Chica, dank je wel. Naar welke kliniek ga jij en wie is jou arts? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Stasja:

Nee, maar vandaag moet ik wel dus de beslissing nemen van mezelf. Ik ga van alles vergeten, omdat mijn hersens alleen nog maar aan borsten kunnen denken. . . :D en liefst oogcorrectie erbij. . . 

Als ik toch onder het mes ga, dan maar oogleden er ook bij . . . Zou iemand ervaring met 2 operaties tegelijk hebben??? XXX 

Hoi Stasja,

Ik heb naast een borstvergroting tegelijkertijd een volledige buikwandcorrectie ondergaan. Een ooglidcorrectie moet dan ook mogelijk zijn lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eindelijk de beslissing genomen! 26 mei ivm mijn werk, komt de datum goed uit. as Dinsdag heb ik nog een afspraak, bij dr Laura Mooien-Z over eventueel de oogleden. Denk als ik onder het mes moet dan die er ook  maar bij :rolleyes: mijn ooglid is ietwat gerimpeld, dus kijken of het überhaupt wel zin heeft. En inderdaad Boobkamp een buikwand pfff daar is dit dan niks bij.

jullie zijn wel allemaal Bikkels hoor, vind het zelf echt nog doodeng, misschien toch de leeftijd:D 

gezellige dagen . . . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stasja,

 nou het is ook allemaal best eng. Waar ik persoonlijk het meest last van heb is het wennen aan je nwe ik....

aan de ene kant blij en dan ook nog een beetje in de war. Ik denk dat het vooral komt doordat je leven er wel wat door ontwricht raakt.... Dat herstellen is pittig, je wilt eigenlijk de dag erna gewoon alles weer "normaal". Maar het is een heel proces, lichamelijk en ook geestelijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stasja,

Nu je een datum hebt die vaststaat kan het aftellen beginnen. Toch best spannend allemaal he!

En 26 mei gaat er zo zijn.  Ik tel ook af naar mijn datum: 9 mei. Pff .... met een bang hartje. 

Met wat je daar zegt ; bikkels? Bedoel je mee; harde tantes veronderstel ik? 

Want ja, deze dames hebben het allemaal al doorstaan. Ze weten wat het inhoud en hoe de revalidatie verloopt. 

Ik  ben echt super blij met deze site , verhalen van de andere lezen en vragen kunnen stellen. 

Het stelt u voor een stuk gerust he. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stasja en Chica,

Dan moeten we in dezelfde maand; Ik mag 13 mei voor een prothesewissel. ... vrijdag de dertiende :45:.

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jaydee,

Ik was even gaan spieken en zag dat jij 21 jaar terug protheses achter de spier hebt laten plaatsen. Klopt dat?

dat is toch al best een hele tijd he? En waarom nu de wissel als ik vragen mag? Valt dat mee, zo volledig achter de spier?

Ikzelf ga voor 300cc volledig achter de spier. Vandaar mij vraag.

Maar heb er zo veel schrik voor. Moet na 2 weken ook weer terug gaan werken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chica,

Ja, ik heb ze volledig achter de spier. Maar doordat mijn borstspier vrij strak staat (terwijl ik nooit sport) en door steeds een wisselend gewicht, zijn mijn protheses omhoog geduwd en is mijn eigen borst eroverheen gezakt ( de zogenaamde double bubble). Vandaar mijn wissel. 

Ik vond achter de spier toendertijd best wel pijnlijk. ... Duurde ook best lang, voordat ik helemaal pijnvrij was.... Maar had toen drie kleine kinderen, dus na twee weken vakantie van mijn man, moest ik gewoon weer door... Dat viel niet altijd mee. Nu krijg ik waarschijnlijk 560cc dual plane. Ik hoop nu na drie weken weer aan het werk te kunnen. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-3-2016 om 20:19 zei Nonky:

Hey Jaydee, ik lees 560 cc? Dan ben je toch groter gegaan? Mooi! Want eerst was het veel minder toch?

Xx

Ja klopt. Eigenlijk zou het gewoon 270cc worden, net als wat er nu in zit, maar omdat de chirurg een nieuwe pocket gaat maken (lager dan nu) moeten de protheses zowiezo groter, omdat ze anders zo terug kunnen schieten in de oude pocket. Dus toen heb ik 450/485 afgesproken met de pc, maar vorige week hebben we toch besloten om er 560cc van te maken. 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Nonky:

O wow! Dat wordt wel mooi hoor! Spannend he! Nog 1,5 mnd...... Krijg je dan rond of anatomisch?

xx

Nu heb ik 270cc,  rond, moderate profile, helemaal achter de spier geplaatst. 

En het gaat worden: 560cc, rond, full profile, dual plane geplaatst. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dinsdag geholpen, gisteren naar huis gegaan en heb nog wel een drain. Ik voel me eigenlijk wel goed,dat komt waarschijnlijk omdat ze nu op de spier zitten en niet meer eronder. Ik sport heel veel en ze sprongen altijd naar de zijkant :(

Ik heb nu 520 cc, ik had gevraagd of het wat minder kon maar volgens de arts was mijn huid nu al gerekt en kon dat niet. Ze zitten nog hoog en voelen erg gespannen maar ik voel me goed. Kapsel en alles is verwijderd, ik hoop nu maar dat het allemaal goed komt. Vast wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

..........ze sprongen altijd naar de zijkant...............wattuh???? :wacko: OMG, wat zal dat gek gevoeld hebben. 

Fijn dat je je goed voelt nu .

Watvoor protheses had je eerst? En nu? Wat een vragen he hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

ik ben nog maar een paar dagen lid hier en stiekem nog geen 40 (in novermber pas :P). Maar ik zou hier graag meekletsen. 

Ik heb in juni 1999 (22 jaar) mijn eerste bv gehad met 230cc en ga in september van dit jaar voor een wissel naar zeer waarschijnlijk 480cc. Niet omdat het moet, maar gewoon een leuk cadeau voor mijn 40e verjaardag vast :D Ik woon samen met de vader van mijn 3 prachtige kinderen (10, 8 en 4) en ik ben thuisblijfmoeder :wub: en sinds een krap jaar ook eigenaresse van mijn eigen bedrijfje (ik maak kinderkleding op bestelling). 

Ik heb nu al meer spanning voor mijn wissel dan ik ooit heb gehad voor mijn 1e BV!!! Nu moet ik ook zeggen daar had ik vrijdag mijn 1e consult voor en dinsdag lag ik al op de OK hahaha! Plus ik was blij met alles wat ik meer kon krijgen dan dat ik van mezelf had (netaan opgezette tepels en tepelhof...). Nu ben ik er al veel langer en meer mee bezig (lang leve internet!).

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Angeleye:

Mag ik der ook bij ik wordt 48 morgen 3 wkn geleden bv gehad.

Hoi Angeleye,

Tuurlijk mag je erbij. Gezellig hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Gaat het goed met je herstel na je bv? Lekker dat je het al achter de rug hebt. Ik mag nog. .. vrijdag 13 mei. Maar komt goed :35:.

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jaydee:

Hoi Angeleye,

Tuurlijk mag je erbij. Gezellig hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Gaat het goed met je herstel na je bv? Lekker dat je het al achter de rug hebt. Ik mag nog. .. vrijdag 13 mei. Maar komt goed :35:.

Xx Jaydee

Dank je wel. Hmmm mijn herstel....heb net voor zekerheid toch maar ff gebeld omdat de linkerborst vervelend aanvoelde maar schijnt normaal kwaaltje te zijn. Net alsof der een tennisbal zit. En mijn spieren....jeetje...je gaat zitten en lopen waar je je prettig buj voelt. Ff doorzetten. Bij hevige pijn slik ik wel nog 2x paracetamol. En echt niet teveel doen!!! Maarja is lastig als je dat niet gewend bent. 

Spannend voor je de 13e hoop op een goed herstel. Maar ondertussen kun je lekker meegenieten van onze ervaringen. Had ik misschien ook eerder moeten doen. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angeleye ik ben ook drie weken verder en heb links ook een zeurende borst...en mn borstpier springt soms in een kramp ofzo, alles is stijf. Maarja, dat ene G woord dat is t...

Morgen 48, alvast van Harte! Ik mag in aug 48 kaarsjes uitblazen...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.