Ga naar inhoud

Jaydee : 13 mei 2016 : Dr. Macaré


Aanbevolen berichten

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

@Niesje @best_boobie

@Sweetboobs16@MarTietje

 

 @BrownieG 

@jaino  

Bedankt voor jullie berichtjes, dames. Wat mij als eerste opviel toen ik Nio zag was; "Wat is hij lang!" Ik had een heel klein manneke verwacht :45:. En na het kijken en voelen, toen ik weer tegenover hem zat, viel me nog iets op: hij had wel haar op zijn vingers en handen, maar op zijn armen nagenoeg niet. Ik bedacht gelijk dat ie misschien in een wokrestaurant heeft gewerkt.... die mannen hebben ook nooit haren op hun armen... dat is er afgeschroeid door de vlammen :45:. Moest me daarna erg focussen op wat hij zei...... ik visualiseer altijd nogal, dus wilde bijna een zalmpje met knoflook bij hem bestellen :38:. Maar ff serieus...... het was een aardige man en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Ik zei dat ik het zo'n "wereldreis" vond en toen zei hij gelijk dat ie me dan later op de dag in zou plannen voor de operatie, zodat ik voor die tijd nog naar de anesthesist kon.... hoefde ik daar niet speciaal voor te komen... vond ik wel heel tof van hem. En BB... geen idee of hij gaat reven.... hij gaat de spier insnijden,oprekken en soepel maken zei hij... is dat reven? En ja.... het duurt nog wel lang, maar ik heb het de komende tijd zo druk, dat de tijd wel voorbij zal vliegen. Ik zie het maar als een soort zwangerschap van 10 maanden; over tien maanden wordt mijn tweeling geboren :38:

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: denk dat je eerder een indonesische tafel kan bestellen denk dat je dan meer kans maakt bij hem ;) Lang is hij inderdaad ja maar ook erg lief rustig en toch zo bescheiden en normaal he? Geen poespas gewoon normaal daar hou ik zelf wel van.. :) Heerlijk nuchtere man met het hart op de juiste plaats :D

Fijn ook dat hij zo lekker meedenkt he? Echt top! 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei MarTietje:

:45: denk dat je eerder een indonesische tafel kan bestellen denk dat je dan meer kans maakt bij hem ;) Lang is hij inderdaad ja maar ook erg lief rustig en toch zo bescheiden en normaal he? Geen poespas gewoon normaal daar hou ik zelf wel van.. :) Heerlijk nuchtere man met het hart op de juiste plaats :D

Fijn ook dat hij zo lekker meedenkt he? Echt top! 

xx

@MarTietje, ja, een prima vent, denk ik zo. Inderdaad een nuchtere man, die zijn vak goed verstaat. Ik vroeg of het misschien verstandig was om twee verschillende maten te nemen in verband met de ongelijkheid, maar dat leek hem geen goed plan, omdat de tepel, die nu al hoger staat dan de andere, dan nog meer omhoog gaat wijzen en dan wordt het verschil te groot. Dat legt hij dan keurig uit. Komt vast helemaal goed. Net zoals bij jou. Jij hoeft gelukkig niet zo lang te wachten... fijn hoor! Oja.... hij heeft ook gezegd dat ik na de operatie wel drie maanden tot een half jaar last kan hebben van een dubbele borstplooi, dus dat ik daar niet van moet schrikken... dat trekt vanzelf weg. Had hij dat tegen jou ook niet gezegd? 

Xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt heeft hij tegen mij ook gezegd. Erg fijn want dan schrik je niet zo. Heb dus nu al in gedachten dat ik in de eerste herstel weken het niet zo nauw moet kijken met hoe ze eruit zien en erop vertrouwen dat het goedkomt. Ik weet niet of je Melonas volgt? Bij haar een beetje hetzelfde en je ziet dat ze mooi aan het bijtrekken zijn bij haar dus dat geeft goede hoop :) Dus onze boobs zullen niet gelijk boobylicious zijn maar komen gewoon wat later uit hun cocon en dan hebben we een stel prachtige vlinders :D Ga mijn geduld alvast weer opsparen haha.. jij hebt daar nog iets langer de tijd voor ;) 

Idd heel fijn hoe hij alles zo goed uitlegt wat hij bedenkt. Klinkt ook allemaal zo logisch! Vooral zijn tekeningen vond in erg fijn krijg je er gelijk een beeld bij wat ik ook echt nodig heb. Ben ook erg visueel aangelegd net als jij

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daarbij ben eigenlijk nog geen echt negatieve ervaring tegengekomen over deze beste man dus onze boobs zitten er warmpjes en mooi bij straks.. jep nog 21 dagen voor mij.. lijkt nog best veel maar is zo. Voorbereidingen al volop aan de gang en al 5 dagen niet gerookt al heb ik het soms echt moeilijk! Maar het is beter zo.. Ach voor je het weet ben jij alweer aan de beurt. Gaat zo snel allemaal, eerst heerlijk de nieuwe aanwinst van je familie verwennen en dan je prachtige nieuwe boobs.. meid 2017 word jouw jaar :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee

Fijn te lezen dat de SO zo voorspoedig is verlopen bij Dr.nio en nu op naar het nieuwe jaar.

Zit ik nog langer op het forum om jouw te volgen:45: maar dat doe ik met liefde.

Gelukkig heb je genoeg afleiding met je zwangerschap van je dochter :71: en een voorspoedige bevalling.

Wat een rijkdom heb je met kleinkinderen de mijne zijn 16 13 12 en 4 jaar:wub:

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee wat fijn zeg!! echt goed om te horen dat je zo'n positief en visualiserend gesprek hebt gehad hihi!

 

en ik geef je groot gelijk, als je dan toch onder het mes gaat en een deel vergoedt hebt van je vorige, zou ik ook gelijk groot gaan hoor! fijn om naar uit te kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MarTietje, ja ik volg Melonas ook een bij haar gaat het inderdaad vrij snel. Maar het grote verschil is dat jullie een stuk jonger zijn... mijn huid is volgend jaar al 51 jaar oud (:wacko:) en een oude huid is natuurlijk niet meer zo veerkrachtig, dus daar trekken vouwen en plooien niet zo snel uit als uit een jonge huid. Maar ik heb de tijd hoor. En ik word met kinderen altijd geprezen om mijn tomeloze geduld, dus dat gaat dan ook wel lukken denk ik. Wat knap dat je gestopt bent met roken :35:. Super meis! Is denk ik wel beter voor je herstel. Ik heb zelf ook vanaf mijn 15e gerookt, maar ben er gelukkig al 16 jaar mee gestopt. Wel 20 kilo zwaarder, maar goed... kleinigheidje hou je toch :45:. Nou meis... voor jou schiet het lekker op... je kunt al af gaan tellen. Heerlijk!

:53: Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ank, nee, je meent toch niet dat je speciaal voor mij op het bf blijft? Is toch gewoon gezellig? 

Ja, kleinkinderen zijn idd een hele rijkdom. Ik had nooit verwacht dat oma zijn zó leuk zou zijn. Mijn kleindochter van bijna drie is mijn allesie :wub:. En straks in maart komt nummer twee erbij...... zó leuk! Maar jij hebt al wat meer ervaring als oma... zowel het aantal als de leeftijd. Dan was jij zeker ook wel vroeg oma? Ik was 47. Soms zie je mensen denken: "Is dat nou een oudere moeder of een jonge oma?" :45:

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@TessaDLCDP, ja, ik ben er ook blij mee. Duurt nog wel ff, maar wat in het vat zit verzuurt niet toch? Wanneer moet jij op consult? En weet jij al of je ook groter gaat? Ben benieuwd of ze bij jou hetzelfde gaan doen als bij mij. Hou me maar op de hoogte. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Nu pas even de tijd gehad om je update te lezen, en dit is super goed nieuws, dat je nu weet dat er wat aan gedaan gaat worden.

En ok, het duurt nog even, maar in de tussentijd kun je je nog verheugen op andere leuke dingen, en dan maken die paar maanden ook niet veel uit, je weet tenminste, volgend jaar om deze tijd heb jij mooie boobs.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8 september 2016 om 22:49 zei Jaydee:

Wat mij als eerste opviel toen ik Nio zag was; "Wat is hij lang!" Ik had een heel klein manneke verwacht :45:. En na het kijken en voelen, toen ik weer tegenover hem zat, viel me nog iets op: hij had wel haar op zijn vingers en handen, maar op zijn armen nagenoeg niet. Ik bedacht gelijk dat ie misschien in een wokrestaurant heeft gewerkt.... die mannen hebben ook nooit haren op hun armen... dat is er afgeschroeid door de vlammen :45:. Moest me daarna erg focussen op wat hij zei...... ik visualiseer altijd nogal, dus wilde bijna een zalmpje met knoflook bij hem bestellen :38:

:45::45: OMG dat je daarbij heb stil gestaan!! Nu ga ik dus letten op armhaar als ik ga wokken ieuuuuwwww :45: 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei BrownieG:

:45::45: OMG dat je daarbij heb stil gestaan!! Nu ga ik dus letten op armhaar als ik ga wokken ieuuuuwwww :45: 

xx

Dat hebben ze dus niet achter die hoge vlammen :45:. Heb je dat nog nooit gezien? Tja...zulke dingen vallen mij dus op :38:. Of misschien hebben Aziatische mannen gewoon geen haar op hun armen..... en Joost mag weten waar nog meer niet...... maar Joost mag dat weten...... ik hoef het niet te weten :blink:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.