Ga naar inhoud

Jaydee : 13 mei 2016 : Dr. Macaré


Aanbevolen berichten

@Jaydee het is toch wat zo'n narcose. echt bij iedereen heeft dat een andere uitwerking...

dat is inderdaad wel een fijne gedachte, dat je het de volgende keer dan echt gelijk goed kunt doen:101:.

Wat wil je precies door Nio laten beoordelen?  want je wil wel bij je huidige pc blijven dus?

er is gelukkig altijd licht aan het eind van de tunnel maar soms zal je vast even een dipje hebben, heel begrijpelijk! hopelijk kun je hier je ei ook een beetje kwijt wat dat betreft.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie
16 uur geleden zei Jaydee:

Hey Brownie,

Dus jij vindt ook dat het erger geworden is? Nog niemand heeft de term "bottoming out " genoemd hoor.... maar ik ben er zelf eigenlijk bijna van overtuigd dat dit een bottoming out is. Maar goed; ik ben geen chirurg hè. En het maakt niet uit hoe het genoemd wordt.... een blinde kan nog zien dat hier iets helemaal niet klopt. Maar wat bedoel jij met "ik vind een jaar zo lang"?

Bedankt iig voor het duimen hè, meis. Ik hoop dat het helpt. 

:53:

Hey hey,

"Erger" is weer een te zwaar woord ervoor want ik merk op deze foto dat je " oude borstplooi" of lijn nu doorloopt naar de binnenkant/zijkant. Op je vorige foto die je mij stuurde zag ik deze namelijk niet. Er gebeurt wel wat maar kan nu niet zeggen of dit nu ten gunste is van je borst of niet. Dit kun jij het beste inschatten en je PC het beste voor je verhelderen. 

Ik bedoelde ermee te zeggen; Er staat een jaar voor een bv en dus ook je weefsel die zn plek moet vinden maar ik vroeg mij dus het volgende af...stel...dit is wat jij denkt...is het dan niet mogelijk om deze uit te sluiten door je PC? Lijkt mij dat ze dit toch al enigzins kunnen inschatten bij 3 maanden? Hoef jij je ook niet ondertussen gek ermee te maken xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 20-6-2016 om 12:03 zei Boekjoe:

@Jaydee het is toch wat zo'n narcose. echt bij iedereen heeft dat een andere uitwerking...

dat is inderdaad wel een fijne gedachte, dat je het de volgende keer dan echt gelijk goed kunt doen:101:.

Wat wil je precies door Nio laten beoordelen?  want je wil wel bij je huidige pc blijven dus?

er is gelukkig altijd licht aan het eind van de tunnel maar soms zal je vast even een dipje hebben, heel begrijpelijk! hopelijk kun je hier je ei ook een beetje kwijt wat dat betreft.

X

 @Boekjoe Ik heb Nio een mail gestuurd met foto's van mijn borsten en daarin aangegeven dat mijn eigen pc mijn borstplooi in wil snoeren en aan mijn ribbenvlies vast wil hechten, als het in oktober niet vanzelf goed gekomen is. Maar Nio zegt op basis van de foto's, dat mijn weerbarstige borstspier/borstklier het probleem is en dat deze ingesneden moet worden i.c.m. grotere protheses. Het voorstel van mijn eigen pc om mijn borstplooi in te snoeren, zou hij nooit doen, omdat dat de protheses juist omhoog zou duwen, waardoor de tepels (nog) lager komen te zitten. Hij noemt wat ik nu heb een double bubble. Dus ik wil in augustus zowiezo naar hem toe om het even in levende lijve te laten beoordelen door hem. En met dat advies ga ik naar mijn eigen pc in oktober en aan de hand van haar reactie ga ik beslissen of ik door haar of door Nio geopereerd wil worden. Het liefst wil ik door Nio geopereerd worden, maar het grote verschil is dat het bij mijn eigen pc vergoed wordt (valt onder nazorg) en dat ik bij Nio gewoon weer de volle mep moet betalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
23 minuten geleden zei Ank:

@Jaydee

Ik wil je voor 7 september heel veel succes wensen bij dr.Nio voor je SO.

xx Ank

Dank je wel, Ank. Ik heb volgens mij alleen de verkeerde datum in mijn statusupdate gezet. Want ik moet donderdag 8 september. Sorry... foutje :blush:. Maar wel lief van je... dank je wel. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Lotte90:

Wow wat een heftig verhaal zeg, en wat fijn dat er eindelijk licht in de tunnel gaat schijnen.

Hoe gaat het verder met je? 

X

Hoi Lotte,

Gaat prima hoor. 8 September ga ik voor een second opinion naar Nio en aan de hand van zijn bevindingen ga ik in oktober (als mijn eigen pc terug is van zwangerschapsverlof) terug naar mijn eigen pc en aan de hand van wat zei zegt over het advies van Nio, ga ik beslissen door wie ik de hersteloperatie wil laten doen. Maar heel stiekem denk ik nu al dat ik liever door Nio geopereerd wil worden, gewoon omdat ik nooit echt een fijn gevoel heb gehad bij mijn eigen pc. Prima vrouw hoor, maar is denk ik meer geschikt voor het reconstrueren van geamputeerde borsten, want daar is ze echt een kei in. Dus ben benieuwd. Maar ik laat de hersteloperatie pas volgend jaar zomer doen hoor, want ik ga eerst een cursus volgen via mijn werk van augustus tot februari en in maart is mijn dochter uitgerekend van ons tweede kleinkind.... en ze heeft gevraagd of ik bij de bevalling wil zijn en wil komen kramen, en dat vind ik veel belangrijker dan mijn borsten. Dus die komen volgend jaar zomer wel. Heeft geen haast. Uiteindelijk komt alles goed :35:. En ik zit ook niet bij de pakken neer ofzo hoor. Ik blijf gewoon lekker positief. Want negativiteit helpt niet en daar maak je het jezelf alleen maar moeilijker mee. En als ik hier zo eens om me heen kijk, dan valt mijn complicatie wel mee. 

Met jou ook alles goed? Mooie bh op je profielfoto zeg. Wauw!:wub:.

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jaydee:

Hoi Lotte,

Gaat prima hoor. 8 September ga ik voor een second opinion naar Nio en aan de hand van zijn bevindingen ga ik in oktober (als mijn eigen pc terug is van zwangerschapsverlof) terug naar mijn eigen pc en aan de hand van wat zei zegt over het advies van Nio, ga ik beslissen door wie ik de hersteloperatie wil laten doen. Maar heel stiekem denk ik nu al dat ik liever door Nio geopereerd wil worden, gewoon omdat ik nooit echt een fijn gevoel heb gehad bij mijn eigen pc. Prima vrouw hoor, maar is denk ik meer geschikt voor het reconstrueren van geamputeerde borsten, want daar is ze echt een kei in. Dus ben benieuwd. Maar ik laat de hersteloperatie pas volgend jaar zomer doen hoor, want ik ga eerst een cursus volgen via mijn werk van augustus tot februari en in maart is mijn dochter uitgerekend van ons tweede kleinkind.... en ze heeft gevraagd of ik bij de bevalling wil zijn en wil komen kramen, en dat vind ik veel belangrijker dan mijn borsten. Dus die komen volgend jaar zomer wel. Heeft geen haast. Uiteindelijk komt alles goed :35:. En ik zit ook niet bij de pakken neer ofzo hoor. Ik blijf gewoon lekker positief. Want negativiteit helpt niet en daar maak je het jezelf alleen maar moeilijker mee. En als ik hier zo eens om me heen kijk, dan valt mijn complicatie wel mee. 

Met jou ook alles goed? Mooie bh op je profielfoto zeg. Wauw!:wub:.

Veel liefs, Jaydee 

Wat ben jij een sterke vrouw zeg!

En goed van je dat je een second opinion heb aangevraagd.  Ben heel benieuwd wat Nio de wonderdokter gaat adviseren, en als je een beter gevoel hebt om bij nio te gaan moet je dat ook zeker doen! Maar 2 weten meer dan 1 dus dat is wel fijn dat je erna ook echt meer achter je keuze kan staan en er ook geen spijt van gaat krijgen.

Wat leuk zeg dat je weer oma wordt! Gefeliciteerd! En heel lief van je dat je borsten op dat moment op 2 zet wat ik ook zou doen mocht ik in jou situatie zitten.

Ik vind je heel erg dapper hoe je denkt en staat in het leven na je tegenslag. 

Met mij gaat het super heb geen pijn en kan lekker bikini's en bh's aan, vind ik erg fijn dat ik van de martelband af ben.

Dinsdag ga ik 2 weken op vakantie naar griekenland heb er erg zin in maar ga het forum wel missen hoor x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lotte90,

Nou, valt wel mee hoor, zo sterk en dapper ben ik helemaal niet. Ook ik heb soms ff een dipje. Maar ik ben gewoon realistisch, want die dipjes helpen zo weinig helaas. Dus dan laten we de dipjes maar zoveel mogelijk achterwege :P.

En ja, mijn kinderen en kleinkinderen gaan voor alles... dan zijn die borsten ineens niet meer zo belangrijk voor me. Alles op z'n tijd. 

Ik had ff in je album gespiekt.... mooie borsten heb je hoor..... en je verpakt ze ook in hele mooie bh's zeg. 

Dat wordt straks lekker pronken in Griekenland met je nieuwe boobs! Geniet ervan, meis. Alvast een hele fijne vakantie gewenst. 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@Lotte90,

Nou, valt wel mee hoor, zo sterk en dapper ben ik helemaal niet. Ook ik heb soms ff een dipje. Maar ik ben gewoon realistisch, want die dipjes helpen zo weinig helaas. Dus dan laten we de dipjes maar zoveel mogelijk achterwege :P.

En ja, mijn kinderen en kleinkinderen gaan voor alles... dan zijn die borsten ineens niet meer zo belangrijk voor me. Alles op z'n tijd. 

Ik had ff in je album gespiekt.... mooie borsten heb je hoor..... en je verpakt ze ook in hele mooie bh's zeg. 

Dat wordt straks lekker pronken in Griekenland met je nieuwe boobs! Geniet ervan, meis. Alvast een hele fijne vakantie gewenst. 

Xxx Jaydee 

Heel erg lief van je dankjewel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonky, hey meis, wat leuk om weer eens wat van je te horen. Hoe gaat het met je? Tja, donderdag 8 september idd voor een SO naar Nio. Ben heel benieuwd wat hij ervan zegt en wat zijn advies is. En ik word in maart 2017 idd weer oma, als alles goed gaat. Het is heel spannend, omdat mijn dochter vanaf november 2015 iedere maand een vroege miskraam heeft gehad (8 in totaal), dus daarom nu extra spannend. Maar ze is nu tien weken zwanger en ze hebben het hartje al zien kloppen, en dan gaat het meestal wel goed had de verloskundige gezegd. Dus daar hopen we dan maar op hè. Positief blijven. Voor jou begint het ook alweer op te schieten. Spannend hoor. Heb je er al zin in? Leuk dat je weer op het forum bent. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Jaydee, wat heftig voor je dochter (en ook voor jou natuurlijk!) Ik weet helaas dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is als het vaak lijkt.. kan ze nu wel een beetje genieten dan van de zwangerschap? Want dat is wel ook heel belangrijk! Ik ga sowieso heel veel positieve energie jullie kant op sturen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Niesje:

Jeetje Jaydee, wat heftig voor je dochter (en ook voor jou natuurlijk!) Ik weet helaas dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is als het vaak lijkt.. kan ze nu wel een beetje genieten dan van de zwangerschap? Want dat is wel ook heel belangrijk! Ik ga sowieso heel veel positieve energie jullie kant op sturen :) 

Wat lief van je, dankjewel. Het blijft natuurlijk best wel spannend (vooral toen ze anderhalve week terug ook weer een kleine bloeding had), maar het scheelt een hoop dat ze het hartje heeft zien en horen kloppen. En de verloskundige had gezegd dat je er dan eigenlijk wel vanuit kunt gaan dat het goed gaat. Dus daar houden we ons aan vast. Maar ik zal ook wel blij zijn als ze die magische termijn van 13 weken achter zich heeft gelaten. En verder proberen we er zoveel mogelijk van te genieten, want het is en blijft toch iets heel bijzonders hè. 

Bedankt voor je lieve berichtje, Niesje. Heel erg lief.... je  bent een schat!:wub:

:53: Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
2 uur geleden zei Niesje:

ik begin nou wel heel nieuwsgierig te worden :)

@Niesje @best_boobie @MarTietje

@Lotte90 @Nonky @Sweetboobs16

@TessaDLCDP @Ank  @ambertje

@fayenne1982 @BrownieG @Alexandra

@jaino @BoysMom @Eline33

@Jetje60 en iedereen die ik vergeten ben :blush:

Hahaha......pfffffff, om één uur van huis gegaan en nu net pas thuis; wat een wereldreis :45:. Maar ik ben bij onze grote vriend Nio geweest en hij heeft gekeken en gevoeld. Hij zegt inderdaad dat ik een hele stugge borstspier heb en dat deze ingesneden moet worden en soepel moet worden gemaakt. Dit kan met behoud van mijn huidige protheses... maar dat wil ik natuurlijk niet :38:. Als ik toch onder het mes moet, dan maar gelijk grotere protheses toch? Dus we hebben besloten dat er 800cc UHP ronde protheses in gaan. Maar omdat ik pas in juli geopereerd wil worden, moet ik in april weer contact met hem opnemen en dan gaan we alles even goed op een rijtje zetten en een operatiedatum plannen. Dus mijn verhaaltje wordt vanaf april vervolgd. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow Jaydee.. dat worden mooie meiden :123: Wat fijn dat zijn vermoedens nu ook echt bevestigd zijn, nu weet je wat er mis is gegaan en kun je heerlijk vooruit kijken naar je nieuwe borsten :D Ben zo blij voor je :43: Het is je zo gegund.. Dat word een topzomer voor jou.. weer oma worden en prachtige borsten krijgen. Kun je straks eindelijk je mooie jurkjes aan zonder die ellendige sportbh.

Er zal nu wel een last van je schouders gevallen zijn nu je weet dat het allemaal goed gaat komen :)

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo @Jaydee heeft ie effe lekker gevoeld :45: Wel fijn dat ie met eigen ogen je tetten heeft kunnen zien en toch op hetzelfde behandelplan is uitgekomen! Hij heeft duidelijk oog voor tietenfotos :P en 800cc wauwieee, gaat je prachtig staan :) Duurt wel effe maar is een mooi vooruitzicht naast je kleinkind die eraan komt!! 

Bewonder wel je geduld hoor...juli pas :122:vooral nu je bent geweest en weet dat ie het zo fixt. 

Dikke kus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.