Ga naar inhoud

Jaydee : 13 mei 2016 : Dr. Macaré


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Bruisend:

Ff terug gelezen en wat vervelend dat je bijna out ging maar wat fijn dat de PC je gerust hebt weten te stellen!

Zou ik ook een foto mogen zien? Want ben wel benieuwd naar wat je precies bedoelt. Als je bedoelt dat je twee borstplooien hebt (een nieuwe en een oude) dan trekt dat idd gewoo weg! Alleen bij de een wat sneller dan bij de ander. Heb iemand (weet naam niet meer) die had er ook een half jaar last van en uiteindelijk toch helemaal weg!

Hoi Bruisend. Ik zal je ff een pb sturen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat was even goed schrikken meis dat je bijn out ging. Gelukkig had je een alerte pc die je meteen neerlegde. Moet er niet aan denken dat je van het bed gevallen zou zijn. Ik neem tenminste aan dat je op een bed verlost werd van de drains. Die 5 dagen die jou al lang vond itt de pc vind ik ook best lang. Ik dacht dat een dag of 2 normaal was voor dit soort operaties. Blijkbaar niet. Weer iets geleerd.

Heerlijk dat je nu lekker ongestoord naar het toilet kunt gaan zonder de kletterende flessen achter je aan. Dat moet er hilarisch uitgezien hebben lijkt me.  Kan me zo voorstellen dat dat het laatste is waar je aan denkt om op te tillen. Zat hubbie niet meteen rechtop in bed?

En onvoorstelbaar dat je geen pijnstilling nodig hebt. Wat heerlijk zeg. Je bent een kanjer hoor meis. 

Doe lekker rustig aan. Precies zoals je zegt, omdat het kan.

Dikke :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei what ELSE:

Dat was even goed schrikken meis dat je bijn out ging. Gelukkig had je een alerte pc die je meteen neerlegde. Moet er niet aan denken dat je van het bed gevallen zou zijn. Ik neem tenminste aan dat je op een bed verlost werd van de drains. Die 5 dagen die jou al lang vond itt de pc vind ik ook best lang. Ik dacht dat een dag of 2 normaal was voor dit soort operaties. Blijkbaar niet. Weer iets geleerd.

Heerlijk dat je nu lekker ongestoord naar het toilet kunt gaan zonder de kletterende flessen achter je aan. Dat moet er hilarisch uitgezien hebben lijkt me.  Kan me zo voorstellen dat dat het laatste is waar je aan denkt om op te tillen. Zat hubbie niet meteen rechtop in bed?

En onvoorstelbaar dat je geen pijnstilling nodig hebt. Wat heerlijk zeg. Je bent een kanjer hoor meis. 

Doe lekker rustig aan. Precies zoals je zegt, omdat het kan.

Dikke :53:

Hoi Else, 

Ja, ik schrok zelf ook wel hoor, dat ik ineens haar stem heel ver weg hoorde en sterretjes zag. Ik zat op dat moment op de behandeltafel, omdat ze bezig was de drain uit de linkerborst te trekken; maar dat gaf zo'n weerstand, dat ze heel hard moest trekken. En om eerlijk te zijn deed dat helemaal geen pijn, maar het was gewoon een heel naar gevoel en daardoor ging het niet goed met me. ...... hahaha, en dan noem jij me een kanjer :45:...... Een watje bedoel je :D.

Maar ik ben er gelukkig van verlost nu. ... Kan mijn man ook weer lekker slapen. Want nadat dat 's nachts twee keer gebeurd was, dat ik de flessen vergat mee te nemen, leek het hem toch een beter idee dat ik hem ff wakker zou maken om de lamp aan te doen; dan zou hij iig rustiger wakker worden dan door het grove geweld van achter mij aan slepende flessen wondvocht :45:. Nou ja. ... Ik bedoelde het goed, zullen we maar zeggen :rolleyes:.

En ja. .... Als ik geen pijn voel, dan is het zonde toch om pijnstilling te nemen? Ik baal er al van dat ik die antibioticumkuur af moet maken. Duurt namelijk nog een paar dagen voordat de gaatjes van de drain dicht zitten en zolang moet ik antibioticum slikken om geen infectie op te lopen. Ik heb iig ook een probioticum besteld om weer wat evenwicht in mijn lijf te krijgen. 

En ik doe lekker rustig aan. .. hubbie heeft niet voor niks twee weken vrij genomen hè..... Al heeft ie het ook wel druk met de auto;  hij heeft namelijk zondag een ongeluk met de auto gehad. Gelukkig heeft hij zelf niks, maar er moet wel van alles geregeld worden om de auto weer te laten maken en spuiten. Maar hij heeft nog tijd genoeg over om mij te verwennen hoor. ..... Hij verdient de titel "kanjer" meer dan ik :127:.

Bedankt voor je berichtje, Else. 

Dikke :54: XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jaydee, 

Helemaal bijgelezen en dat stukje van die drains eruit halen :88: niets voor BrownieG ... Heb ooit een keer gezien hoe die krengen eruit zien...nou bedankt :18: Maar gelukkig ben je daar vanaf en kun je heerlijk bijkomen en je laten verwennen door je hubbie. Balen van jullie autoschade maar gelukkig is je man gezond!! Voor nu lekker genieten van je nieuwe tweeling.

oh en dat van je dubbele borstplooi kinkt heel bekend na een wissel. Heb vaker topics en foto's voorbij zien komen nadat de operatie er net op zat. Moet allemaal bijtrekken..zie dat je PC dit ook bevestigd heeft dus dat gaat helemaal goedkomen :35: 

Fijn herstel en mooooooie booooobies xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jaydee,

Toch vind ik je een kanjer hoor. En godzijdank ben je netjes op de tafel blijven liggen. Ik kan me het gevoel van bijna out gaan zo voelen. Echt heel erg naar. Bah.

Antibiotica in moeten nemen is voor een deel van je lichaam niet goed maar voor het andere weer wel. Je zou er niet aan moeten denken dat je nu een ontsteking oploopt. Heel goed trouwens dat je prebiotica besteld hebt. Dat ben ik dan weer vergeten. Dat gaat je zeker weer snel in het zadel helpen met natuurlijk de nodige rust en en de verpleging van hubbie. :P

Tjee zeg een auto-ongeluk. Gelukkig dat hij zelf niks heeft. Een engel op zijn schouder. Blikschade is te verhelpen maar lichamelijke schade is echt vreselijk.

Die beker voor nummer 1 verdient hij zeker.

Lekker van elkaar genieten de aankomende weken. Slaap lekker voor nu.

Dikke :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei BrownieG:

Hey Jaydee, 

Helemaal bijgelezen en dat stukje van die drains eruit halen :88: niets voor BrownieG ... Heb ooit een keer gezien hoe die krengen eruit zien...nou bedankt :18: Maar gelukkig ben je daar vanaf en kun je heerlijk bijkomen en je laten verwennen door je hubbie. Balen van jullie autoschade maar gelukkig is je man gezond!! Voor nu lekker genieten van je nieuwe tweeling.

oh en dat van je dubbele borstplooi kinkt heel bekend na een wissel. Heb vaker topics en foto's voorbij zien komen nadat de operatie er net op zat. Moet allemaal bijtrekken..zie dat je PC dit ook bevestigd heeft dus dat gaat helemaal goedkomen :35: 

Fijn herstel en mooooooie booooobies xx

 

Dank je wel, BrownieG. Komt helemaal goed.  Bedankt voor je berichtje. 

:53:

15 minuten geleden zei what ELSE:

Hoi Jaydee,

Toch vind ik je een kanjer hoor. En godzijdank ben je netjes op de tafel blijven liggen. Ik kan me het gevoel van bijna out gaan zo voelen. Echt heel erg naar. Bah.

Antibiotica in moeten nemen is voor een deel van je lichaam niet goed maar voor het andere weer wel. Je zou er niet aan moeten denken dat je nu een ontsteking oploopt. Heel goed trouwens dat je prebiotica besteld hebt. Dat ben ik dan weer vergeten. Dat gaat je zeker weer snel in het zadel helpen met natuurlijk de nodige rust en en de verpleging van hubbie. :P

Tjee zeg een auto-ongeluk. Gelukkig dat hij zelf niks heeft. Een engel op zijn schouder. Blikschade is te verhelpen maar lichamelijke schade is echt vreselijk.

Die beker voor nummer 1 verdient hij zeker.

Lekker van elkaar genieten de aankomende weken. Slaap lekker voor nu.

Dikke :53: 

Dank je wel, Else. Gaan we doen hoor, dat genieten van elkaar. Tot snel. ... Hier, op WhatsApp en binnenkort in het eggie :35:.

Dikke kusssssssss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jaydee.

Fijn te lezen dat je van die drains af bent maar wat naar dat je bijna out ging.

Ik herken mij zo in je bericht bij mijn eerste BV in 1989 zijn mijn drains hardhandig verwijderd , door een verpleegster die haar dag niet had.

Toen ik in 2004 voor een wissel ging had ik meer angst voor de drains dan voor mijn BV , maar het was toen een fluitje van een cent ik moest diep inademen en voor ik het wist waren de drains eruit.

Ik wil je een voorspoedig herstel toewensen en dat zorgeloos kan genieten van je Boobs.

xxAnk

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Nonky:

Hey Jaydee darling, how are you? 

Lekker geslapen zonder drains? Beetje mobieler nu? 

Xxx

Hoi Nonk, gaat wel goed hoor. Eigenlijk vrijwel pijnvrij. Slapen gaat ook steeds beter en ben blij dat ik van die flessen af ben. Heerlijk! Het enige wat ik nogal laat van heb is vermoeidheid. ... Maar dat zal ook met de leeftijd te maken hebben:blush:. Met jou ook alles goed? 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Niesje,

Met mij lichamelijk gaat het prima. .. Eigenlijk pijnvrij, niet meer moe. .... gaat prima. Alleen vind ik de boobies niet mooi; gisteren zijn de pleisters eraf gegaan onder de douche en nu is die lelijke dubbele borstplooi helemaal goed zichtbaar.... Het litteken zit niet in mijn borstplooi, maar loopt over mijn borst, mijn tepels staan ongelijk, de borsten staan wijduit en de borsten zijn niet even groot. Maar voor de rest zijn ze prachtig :45::45::45::45::45:. Ach. ... misschien verandert het nog. Ik wacht maar af. Maandag moet ik op controle en dan zal ik het ook met haar bespreken. We zullen zien. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las het net al in een ander topic, balen hè.. die dubbele borstplooi trekt wel nog steeds bij, of wat is daarover gezegd? Ik hoop iig dat je heel snel wel tevreden kunt zijn!! :53: 

 De rest klinkt heel herkenbaar, ik heb ook 1 mooie tiet maar die ander (rechts) loopt nog steeds achter.. nog steeds niet helemaal gezakt ondanks 6 weken continu borstband en dus ook verschillende tepels en is ook kleiner en ze staan ook ver uit elkaar vind ik zelf.. kon me van tevoren zonder borsten geen beeld maken natuurlijk van hoe het zou worden.. en dan denk ik weer, alles beter dan eerst!! In bh's en bikini's zien ze er gelukkig wel mooi uit :6:

We zullen maar geduld moeten hebben, dacht ik zo :rolleyes: toch??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend Jaydee dat je je boobies niet mooi vindt. Maandag weer je controle dus dan hoor je hoe en wat nu verder.

Ik weet t eigenlijk nog steeds niet.. Ben zeker wel tevreden met de maat, maar wil eigenlijk zo graag een normale bh aan.. weten en zien hoe dat staat. Ik heb, zeggen en schrijven, 3 foto's gemaakt.. Ben nooit zo happig op foto's van mijn lijf. Had echt gehoopt dat het nu anders zou zijn. Maar helaas....

Ook die borstband.. eigenlijk haat ik m, maar momenten dat ik m niet draag, doe ik m zo snel mogelijk weer aan. En mijn kledingkeus is dezelfde als voorheen. Wijd en verbloemend. Moment dat ik alleen een hemdje aan heb, denk ik WOW, ze zijn GROOT!

Die emotionele rollercoaster blijft.. hopelijk kan ik snel uitstappen.

(sorry voor mn geklaag en het lange bericht in jouw topic Jaydee, maar ik moest t even kwijt. Als je het vervelend vind, haal ik t weg...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niesje, ja, eigenlijk zou ik ook gewoon tevreden moeten zijn. Als ik eraan denk dat mijn zus aan borstkanker is overleden en dat ik protheses heb laten plaatsen om zo beter knobbels op te kunnen sporen, dan denk ik;  "Mens, wat loop je nou te zeuren. ..... Je borsten zijn (nog) gezond." Maar ja. ... Aan de andere kant; voor zoveel geld had ik toch wel iets mooiers verwacht. Ach. ... Ik laat het gewoon bezinken. ... Heb nog wat geduld en ik zie wel waar het schip strandt. 

En @Alexandra,

Natuurlijk mag jij hier lekker je hart luchten meis. We zitten allemaal een beetje in een emotionele rollercoaster en het is juist heerlijk dat je hier lekker je ei kwijt kunt. ... Hier word je tenminste begrepen. Hoelang po ben je nu? Misschien moet je gewoon ff wennen meis. Geduld is het toverwoord hier, dus laten we nog maar ff geduld hebben hè. 

Veel liefs en een dikke knuffel voor jullie

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee ik ben 4 en een halve week po. Ik weet t geduld..

Maar iedereen pronkt met haar borsten en ik vind ze van iedereen ook zo mooi :wub:en dan kijk ik naar de mijne en dan denk ik 'ja zien er wel leuk uit...' Ik denk zelf als ik een andere bh aan kan of mag of aantrek,  ik er anders naar kijk.. (hoop ik) Thnx voor je lieve antwoord :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je wel hoor Jaydee, 't is inderdaad een duur grapje en dan verwacht je er ook dolgelukkig mee te zijn, toch? Wie weet komt dat nog wel.. 

Gelukkig voel je je wel alweer goed!! Ben benieuwd wat ze maandag tijdens de controle gaan zeggen, misschien kunnen ze je daar ook nog een beetje gerust stellen :6:

 

Fijn weekend! :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, 

Hier even een update; Ik ben vandaag (17 dagen po) op controle geweest. Zoals jullie weten vind ik mijn borsten niet zo heel mooi, maar de pc zegt dat ze tot drie maanden nog kunnen veranderen en dat ik dus geduld moet hebben. Ze vond ze er zelf wel goed uit zien; mooie natuurlijke vorm, littekens genezen heel netjes en de borsten voelen al heel soepel aan.  Ze maakte zich (samen met mij) wel zorgen om de gekke borstplooi onder mijn rechterborst. Ze durft ook niet te garanderen dat dat uit zichzelf goed gaat komen. Ze heeft nu voorgesteld om het tot oktober aan te kijken (dan komt ze weer terug van zwangerschapsverlof) en als het er dan nog zo lelijk uitziet, om dan een hersteloperatie te doen. Dan gaat ze het litteken weer open maken, mijn borstplooi insnoeren en vasthechten aan mijn ribvlies. Schijnt na de operatie voor een nogal pijnlijk herstel te zorgen :(. En dat maakt me niet zoveel uit. ... Wie mooi wil zijn, moet tenslotte pijn lijden hè? :38:  Maar gewoon het feit dat ik weer onder het mes moet. ... Weer dat herstel. ... Weer vrij moeten nemen van mijn werk. ...pffffffff. Daar zit ik eigenlijk niet echt op te wachten.  Maar ja. .. Als het zo is, dan is het zo. Maar stiekem hoop ik dat mijn lichaam me niet in de steek laat en er nog hard aan gaat werken om het zelf op te lossen. Enuhhhhhh..... klopt het dan toch echt? ... Dat vrijdag de dertiende ongeluk brengt? :45:

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Jaydee:

Hoi dames, 

Hier even een update; Ik ben vandaag (17 dagen po) op controle geweest. Zoals jullie weten vind ik mijn borsten niet zo heel mooi, maar de pc zegt dat ze tot drie maanden nog kunnen veranderen en dat ik dus geduld moet hebben. Ze vond ze er zelf wel goed uit zien; mooie natuurlijke vorm, littekens genezen heel netjes en de borsten voelen al heel soepel aan.  Ze maakte zich (samen met mij) wel zorgen om de gekke borstplooi onder mijn rechterborst. Ze durft ook niet te garanderen dat dat uit zichzelf goed gaat komen. Ze heeft nu voorgesteld om het tot oktober aan te kijken (dan komt ze weer terug van zwangerschapsverlof) en als het er dan nog zo lelijk uitziet, om dan een hersteloperatie te doen. Dan gaat ze het litteken weer open maken, mijn borstplooi insnoeren en vasthechten aan mijn ribvlies. Schijnt na de operatie voor een nogal pijnlijk herstel te zorgen :(. En dat maakt me niet zoveel uit. ... Wie mooi wil zijn, moet tenslotte pijn lijden hè? :38:  Maar gewoon het feit dat ik weer onder het mes moet. ... Weer dat herstel. ... Weer vrij moeten nemen van mijn werk. ...pffffffff. Daar zit ik eigenlijk niet echt op te wachten.  Maar ja. .. Als het zo is, dan is het zo. Maar stiekem hoop ik dat mijn lichaam me niet in de steek laat en er nog hard aan gaat werken om het zelf op te lossen. Enuhhhhhh..... klopt het dan toch echt? ... Dat vrijdag de dertiende ongeluk brengt? :45:

Veel liefs, Jaydee

Hoi jaydee, 

gelukkig dat het wel goed geneest en ze al soepel worden! 

Wel vervelend dat je misschien een herstel operatie te wachten staat :(

we hopen hier denk ik allemaal voor je mee dat je lichaam het nog recht gaat trekken!

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei bigbooblover:

Hoi jaydee, 

gelukkig dat het wel goed geneest en ze al soepel worden! 

Wel vervelend dat je misschien een herstel operatie te wachten staat :(

we hopen hier denk ik allemaal voor je mee dat je lichaam het nog recht gaat trekken!

liefs xx

Dank je wel. .... lief van je :rolleyes:.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Olaa,

Fijn om te weten dat ze de komende 3 maanden nog gaan veranderen he ;) Dus laat de tweeling maar gewoon met ons meedoen en herstellen hihihi. En over je dubbele borstplooi gaan we ervan uit dat dit zich ook gaat herstellen de komende maanden. Voor nu rustig aan en fijn herstel verder.

vrijdag de 13e geloof ik niet in .... Geloof alleen in gezellige dagen :45: ...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei BrownieG:

Olaa,

Fijn om te weten dat ze de komende 3 maanden nog gaan veranderen he ;) Dus laat de tweeling maar gewoon met ons meedoen en herstellen hihihi. En over je dubbele borstplooi gaan we ervan uit dat dit zich ook gaat herstellen de komende maanden. Voor nu rustig aan en fijn herstel verder.

vrijdag de 13e geloof ik niet in .... Geloof alleen in gezellige dagen :45: ...

x

:45:........ Hier komt ie, BrownieG ; JE HAD GELIJK :101:

En nu maar hopen dat je ook gelijk krijgt over mijn dubbele borstplooi. En wat die vrijdag de dertiende betreft; Ik vond dat ook echt een keigezellige dag hoor. En mocht het nodig zijn. .... Dan maken we er bij de volgende operatie ook weer een leuke dag van :64:

Bedankt voor je berichtje. ... Heel lief :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeejtje wat vervelend dat je misschien weer onder het mes moet hopenlijk hersteld het zelf. Valt dat niet onder complicaties? Voor een complicatie kan je de ziektewet in hoef je geen vrij te nemen. Omdat je daar zelf niks aan kan doen. Las ik ergens tenminste. 

Wel fijn datverder alles er goed uit zag

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG, jaaaaaaa :45:. Maar dat vinden de pc's juist zo leuk. .... Want dan zeggen we juist van die gekke dingen. .. Dat maakt hun beroep juist zo leuk :D.

@jaino, ik hoop zelf ook dat het niet nodig is, maar ja. ... Ik ga me er nu nog maar niet druk om maken. .... Eerst lekker van de zomer genieten en daarna zien we wel weer. En bedankt voor je tip van die complicaties; maar mijn baas doet daar zowiezo niet zo moeilijk over. Ik wilde voor deze operatie ook vrij nemen, maar ik mocht me gewoon ziek melden. Maar ik vind het zelf gewoon heel vervelend. .. Ik meld me eigenlijk nooit ziek, dus ik voel me gewoon flink bezwaard als ik er weer twee of drie weken niet ben. Maar goed. ... Zoals ik al zei. ... Eerst lekker van de zomer genieten. :beach:

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was al benieuwd hoe het nu met je ging. ..

Wat balen dat je misschien weer onder het mes moet maar ik duim met je mee dat het gewoon zelf goed komt. In drie/vier maanden tijd kan er nog veel gebeuren.

Ik hoop dat je in de tussentijd wel kunt genieten van je boobs.

En vrijdag de dertiende? Nee dat brengt alleen ongeluk bij mensen die dat verdienen en daar val jij niet onder ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.