Ga naar inhoud

Jaydee : 13 mei 2016 : Dr. Macaré


Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei Jaydee:

@BrownieG, jaaaaaaa :45:. Maar dat vinden de pc's juist zo leuk. .... Want dan zeggen we juist van die gekke dingen. .. Dat maakt hun beroep juist zo leuk :D.

@jaino, ik hoop zelf ook dat het niet nodig is, maar ja. ... Ik ga me er nu nog maar niet druk om maken. .... Eerst lekker van de zomer genieten en daarna zien we wel weer. En bedankt voor je tip van die complicaties; maar mijn baas doet daar zowiezo niet zo moeilijk over. Ik wilde voor deze operatie ook vrij nemen, maar ik mocht me gewoon ziek melden. Maar ik vind het zelf gewoon heel vervelend. .. Ik meld me eigenlijk nooit ziek, dus ik voel me gewoon flink bezwaard als ik er weer twee of drie weken niet ben. Maar goed. ... Zoals ik al zei. ... Eerst lekker van de zomer genieten. :beach:

XXX Jaydee

We gaan idd maar van het beste uit en eerst lekker genieten gelijk heb je meid! 

Wel super lief van je werk zeg heel fijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

@Boekjoe, Dank je wel. Lief van je. We gaan ervan uit dat het allemaal vanzelf goed komt. En anders;  komt tijd, komt raad.

:35:

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ans1808, Dank je wel. Lief van je. Ach. .. En als ik weer onder het mes moet, dan moet het maar gewoon. Als ze daar mooier van worden, dan heb ik het er graag voor over. Hoe is het met jou? De nieuwe boobs al naakt bewonderd?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2016 om 18:56 zei Jaydee:

Hoi dames, 

Hier even een update; Ik ben vandaag (17 dagen po) op controle geweest. Zoals jullie weten vind ik mijn borsten niet zo heel mooi, maar de pc zegt dat ze tot drie maanden nog kunnen veranderen en dat ik dus geduld moet hebben. Ze vond ze er zelf wel goed uit zien; mooie natuurlijke vorm, littekens genezen heel netjes en de borsten voelen al heel soepel aan.  Ze maakte zich (samen met mij) wel zorgen om de gekke borstplooi onder mijn rechterborst. Ze durft ook niet te garanderen dat dat uit zichzelf goed gaat komen. Ze heeft nu voorgesteld om het tot oktober aan te kijken (dan komt ze weer terug van zwangerschapsverlof) en als het er dan nog zo lelijk uitziet, om dan een hersteloperatie te doen. Dan gaat ze het litteken weer open maken, mijn borstplooi insnoeren en vasthechten aan mijn ribvlies. Schijnt na de operatie voor een nogal pijnlijk herstel te zorgen :(. En dat maakt me niet zoveel uit. ... Wie mooi wil zijn, moet tenslotte pijn lijden hè? :38:  Maar gewoon het feit dat ik weer onder het mes moet. ... Weer dat herstel. ... Weer vrij moeten nemen van mijn werk. ...pffffffff. Daar zit ik eigenlijk niet echt op te wachten.  Maar ja. .. Als het zo is, dan is het zo. Maar stiekem hoop ik dat mijn lichaam me niet in de steek laat en er nog hard aan gaat werken om het zelf op te lossen. Enuhhhhhh..... klopt het dan toch echt? ... Dat vrijdag de dertiende ongeluk brengt? :45:

Veel liefs, Jaydee

Heb eindelijk even je update bij kunnen lezen..
He verdorie, is er een soort van bottoming out dan, dat je die plooi hebt en dat ze je borstplooi gaat vasthechten aan het ribbenvlies?

Mijn borstplooien zijn ook op die manier gehecht, samen met de zijkanten, omdat ik eerst een te brede prothese had en mijn pocket dus verkleind moest worden.. Het is idd niet lekker, maar ach, wat tramadol nemen en het is wel te doen hoor. Dus zou me er geen zorgen over maken..

Wel is het echt balen dat je dan weer onder het mes zou moeten.. Je hoopt altijd dat het gewoon in 1 keer goed is na zo een operatie..
Maar goed, het is ook zoals je pc al aangeeft.. er kan nog een hoop veranderen... 
Geef het de tijd, en je hebt nu in ieder geval de zekerheid dat er wat aan gedaan wordt als het zou moeten :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

Heb eindelijk even je update bij kunnen lezen..
He verdorie, is er een soort van bottoming out dan, dat je die plooi hebt en dat ze je borstplooi gaat vasthechten aan het ribbenvlies?

Mijn borstplooien zijn ook op die manier gehecht, samen met de zijkanten, omdat ik eerst een te brede prothese had en mijn pocket dus verkleind moest worden.. Het is idd niet lekker, maar ach, wat tramadol nemen en het is wel te doen hoor. Dus zou me er geen zorgen over maken..

Wel is het echt balen dat je dan weer onder het mes zou moeten.. Je hoopt altijd dat het gewoon in 1 keer goed is na zo een operatie..
Maar goed, het is ook zoals je pc al aangeeft.. er kan nog een hoop veranderen... 
Geef het de tijd, en je hebt nu in ieder geval de zekerheid dat er wat aan gedaan wordt als het zou moeten :)

xx BB

Tja.... Ik vind het op een bottoming out lijken, maar mijn pc zegt van niet. Maar misschien dat ik, als het in oktober niet uit zichzelf weg is (wat ik zelf dus denk, want het ziet er zo gek uit. .. Volgens mij kan dat niet vanzelf goed komen), een consult aanvraag bij Nio voor een second opinion. Ff kijken wat hij ervan zegt en hoe hij het op zou lossen. Dan heb ik iig iets om mee aan te komen bij mijn eigen chirurg. En ik ben verder ook niet zo blij met de vorm van mijn borsten en de plaats van de tepels, dus misschien dat ik ook wel probeer of ze tegen betaling van nieuwe protheses ook gelijk nieuwe protheses wil plaatsen tijdens de hersteloperatie. Maar goed. ... Misschien loop ik een beetje hard van stapel en moet ik gewoon geduld hebben en kijken of ze nog "mooi" worden. De tijd zal het leren. 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jaydee:

@Ans1808, Dank je wel. Lief van je. Ach. .. En als ik weer onder het mes moet, dan moet het maar gewoon. Als ze daar mooier van worden, dan heb ik het er graag voor over. Hoe is het met jou? De nieuwe boobs al naakt bewonderd?

Xxx

Ja dat is ook zo als het daar mooier van wordt. Dan is het ook wel waard. 

Hier alles goed. Ik heb ze nog niet gezien. Morgen pas, kan niet wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Jaydee:

Tja.... Ik vind het op een bottoming out lijken, maar mijn pc zegt van niet. Maar misschien dat ik, als het in oktober niet uit zichzelf weg is (wat ik zelf dus denk, want het ziet er zo gek uit. .. Volgens mij kan dat niet vanzelf goed komen), een consult aanvraag bij Nio voor een second opinion. Ff kijken wat hij ervan zegt en hoe hij het op zou lossen. Dan heb ik iig iets om mee aan te komen bij mijn eigen chirurg. En ik ben verder ook niet zo blij met de vorm van mijn borsten en de plaats van de tepels, dus misschien dat ik ook wel probeer of ze tegen betaling van nieuwe protheses ook gelijk nieuwe protheses wil plaatsen tijdens de hersteloperatie. Maar goed. ... Misschien loop ik een beetje hard van stapel en moet ik gewoon geduld hebben en kijken of ze nog "mooi" worden. De tijd zal het leren. 

Veel liefs, Jaydee

Second opinion is nooit weg.. En zo sta je wel sterker in je schoenen, als zij haar oordeel velt ;)
Dus daar ben ik zeker voorstander van..

Maar het is wel zo, dat er vaak veel kan gebeuren in de hersteltijd, het eerste jaar.. Heb eigenlijk niet gekeken of je het ook op foto hebt staan, als ik er aan denk, ga ik dadelijk ff kijken.. 
Geef het nog maar ff de tijd, meer kun je op dit moment helaas niet doen..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BoysMom, Dank je wel. Lief van je. Ik hoop idd dat het vanzelf goed komt. En anders wil ik sowieso vóór oktober een second opinion bij Nio. Kijken wat hij ervan te zeggen heeft. 

Liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames, 

Ik zit soms wel te zeuren tegen jullie over het feit dat ik niet tevreden ben met het resultaat van mijn wissel, maar dan wil ik het ook graag met jullie delen als ik wél goed nieuws heb...... en ik vind dat ik nu wel goed nieuws heb :D; ik heb namelijk bij mijn laatste controle gevraagd of mijn pc een machtiging in wilde dienen bij mijn zorgverzekeraar om zo te proberen een vergoeding te krijgen voor mijn lekke prothese. Tijdens de operatie bleek namelijk dat de prothese in mijn linkerborst flink lek was en dat de vloeibare siliconengel zo mijn borst in liep. Ze heeft tijdens de operatie die borst ook drie keer moeten spoelen om alle plakkerige troep eruit te krijgen. Eigenlijk had ik niet verwacht een vergoeding te krijgen, maar mijn motto was ; Niet geschoten is altijd mis :38:. En wat denken jullie? Eergisteren kreeg ik een bericht dat de machtiging is goedgekeurd door de zorgverzekeraar. Dat betekent dus dat ik een vergoeding krijg :35:. Ik weet nog niet hoeveel, maar alle kleine beetjes helpen toch? Ik zat er eigenlijk flink doorheen door mijn huidige complicatie, maar zulke berichten geven de burger weer moed. Dat geeft me ook weer wat met mogelijkheden voor mijn hersteloperatie, die ik na oktober waarschijnlijk moet ondergaan. De hersteloperatie wordt vergoed door het ziekenhuis en met de bijdrage van de zorgverzekeraar kan ik me misschien wel nieuwe grotere protheses veroorloven. Ja....... ik zie het weer helemaal zitten. 

Xx veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Jaydee:

Hoi dames, 

Ik zit soms wel te zeuren tegen jullie over het feit dat ik niet tevreden ben met het resultaat van mijn wissel, maar dan wil ik het ook graag met jullie delen als ik wél goed nieuws heb...... en ik vind dat ik nu wel goed nieuws heb :D; ik heb namelijk bij mijn laatste controle gevraagd of mijn pc een machtiging in wilde dienen bij mijn zorgverzekeraar om zo te proberen een vergoeding te krijgen voor mijn lekke prothese. Tijdens de operatie bleek namelijk dat de prothese in mijn linkerborst flink lek was en dat de vloeibare siliconengel zo mijn borst in liep. Ze heeft tijdens de operatie die borst ook drie keer moeten spoelen om alle plakkerige troep eruit te krijgen. Eigenlijk had ik niet verwacht een vergoeding te krijgen, maar mijn motto was ; Niet geschoten is altijd mis :38:. En wat denken jullie? Eergisteren kreeg ik een bericht dat de machtiging is goedgekeurd door de zorgverzekeraar. Dat betekent dus dat ik een vergoeding krijg :35:. Ik weet nog niet hoeveel, maar alle kleine beetjes helpen toch? Ik zat er eigenlijk flink doorheen door mijn huidige complicatie, maar zulke berichten geven de burger weer moed. Dat geeft me ook weer wat met mogelijkheden voor mijn hersteloperatie, die ik na oktober waarschijnlijk moet ondergaan. De hersteloperatie wordt vergoed door het ziekenhuis en met de bijdrage van de zorgverzekeraar kan ik me misschien wel nieuwe grotere protheses veroorloven. Ja....... ik zie het weer helemaal zitten. 

Xx veel liefs, Jaydee 

Dat is toch niet zeuren wat je doet, je hebt alle recht hoor!;):71:

Maar wat een goed nieuws! Dat zou natuurlijk hardstikke fijn zijn! en helemaal mooi als je daarmee nieuwe protheses zou kunnen regelen. Wat heb je nu kwa grootte en wat zou je dan willen?

Daar ben je dan ook wel even aan toe wat positief nieuws, het is je gegund!

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eline33, Dank je wel. Lief van je. Ik heb nu 560cc hp, en ik wil naar 750CC links en 800cc rechts EHP. Maar eerst maar ff afwachten en kijken of dat allemaal wel haalbaar is. Maar er zit iig schot in de zaak, nu ik weet dat ik een vergoeding krijg :35:.

Gaat het goed met jou? Fijn dat je wonden eindelijk beginnen te helen. Uiteindelijk komt het met ons allebei wel weer goed :38:... het duurt alleen iets langer bij ons.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dit is de situatie op dit moment. Het lijkt eerder erger dan beter te worden. Maar komt uiteindelijk goed... is het niet op de ene manier, dan wel op de andere. We houden moed meis. 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎7‎-‎6‎-‎2016 om 22:08 zei Jaydee:

@BoysMom, Dank je wel. Lief van je. Ik hoop idd dat het vanzelf goed komt. En anders wil ik sowieso vóór oktober een second opinion bij Nio. Kijken wat hij ervan te zeggen heeft. 

Liefs, Jaydee 

Second opinion kan idd nooit geen kwaad!

Sterkte ermee x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een tijdje wat afwezig geweest, dus dit helemaal gemist..wat balen Jaydee! Ik had geen idee! Maar wel fijn dat je een deel terug kan krijgen....

 

Wat je zegt, houdt moed, uiteindelijk komt het wel goed. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, Tessa. Daarom... we houden gewoon moed. :35:

Bedankt voor je berichtje. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Breakie breakieeee :P ( je snapt hem wel he :45: ) 

Fijn dat je zorgverzekering meewerkt tot een vergoeding. Ik ging er eerlijk gezegd ook wel vanuit in jouw situatie maar dat is dus blijbaar niet zo als ik het zo lees. Tja, je foto..vind het idd wel een verschil met je eerste foto. Ik hoop echt dat ie goed daalt en je weefsel zich eromheen gaat sluiten. Begin nu zelf ook wel te twijfelen met dat dubbele borstplooi verhaal eigenlijk als ik je foto nu zie!! ( zeuren doe je niet hoor xx) 

Je kan uiteraard een so bij Nio doen, waarom niet! Zou ik ook doen en zeker als je sowieso groter wenst. Vraag mij alleen af wanneer men eigenlijk kan vaststellen dat bottoming out hier ter sprake is. Lees namelijk bij sommige topics dat men dit al vaststelt  tussen 3-6 maanden? Vind een jaar dan zo lang?? 

Nou Jaydee, laten we hopen dat je borst nog steeds hard werkt tot een goed resultaat! Duim met je mee  :53:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo meis wat een super goed nieuws he! Normaal zijn ze daar niet zo van, zomaar vergoeding afgeven, doen daar altijd erg moeilijk over. Maar zo zie je maar! En jij had het natuurlijk ook gewoon verdiend.

wanneer krijg je te horen hoeveel je vergoed krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2016 om 23:56 zei BrownieG:

Breakie breakieeee :P ( je snapt hem wel he :45: ) 

Fijn dat je zorgverzekering meewerkt tot een vergoeding. Ik ging er eerlijk gezegd ook wel vanuit in jouw situatie maar dat is dus blijbaar niet zo als ik het zo lees. Tja, je foto..vind het idd wel een verschil met je eerste foto. Ik hoop echt dat ie goed daalt en je weefsel zich eromheen gaat sluiten. Begin nu zelf ook wel te twijfelen met dat dubbele borstplooi verhaal eigenlijk als ik je foto nu zie!! ( zeuren doe je niet hoor xx) 

Je kan uiteraard een so bij Nio doen, waarom niet! Zou ik ook doen en zeker als je sowieso groter wenst. Vraag mij alleen af wanneer men eigenlijk kan vaststellen dat bottoming out hier ter sprake is. Lees namelijk bij sommige topics dat men dit al vaststelt  tussen 3-6 maanden? Vind een jaar dan zo lang?? 

Nou Jaydee, laten we hopen dat je borst nog steeds hard werkt tot een goed resultaat! Duim met je mee  :53:

 

 

Hey Brownie,

Dus jij vindt ook dat het erger geworden is? Nog niemand heeft de term "bottoming out " genoemd hoor.... maar ik ben er zelf eigenlijk bijna van overtuigd dat dit een bottoming out is. Maar goed; ik ben geen chirurg hè. En het maakt niet uit hoe het genoemd wordt.... een blinde kan nog zien dat hier iets helemaal niet klopt. Maar wat bedoel jij met "ik vind een jaar zo lang"?

Bedankt iig voor het duimen hè, meis. Ik hoop dat het helpt. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2016 om 05:39 zei Mamalisa:

Zoooo meis wat een super goed nieuws he! Normaal zijn ze daar niet zo van, zomaar vergoeding afgeven, doen daar altijd erg moeilijk over. Maar zo zie je maar! En jij had het natuurlijk ook gewoon verdiend.

wanneer krijg je te horen hoeveel je vergoed krijgt?

Hey meis, 

Ja, fijn hè, dat de machtiging goed gekeurd is. Hoeveel ik terug krijg, dat weet ik nog niet. Ik moet nu van de week eerst de nota parturen naar de zorgverzekeraar en dan maar afwachten wat we binnenkort terug gestort krijgen. Ik had er eigenlijk niet op gerekend, dus alles wat ik krijg is meegenomen en ga ik gebruiken voor nieuwe protheses, als ik toch weer geopereerd moet worden. Dus ik ben benieuwd. 

Bedankt voor je berichtje en jij heel veel succes hè, van de week. Fijn hoor voor je, dat je al zo snel je nieuwe boobies krijgt. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was even benieuwd hoe het met jou ging en keek even in je topic :)

Wat fijn dat je een vergoeding krijgt.  Dat zijn de goede berichten!

Hoe gaat het verder met je? Zag je foto ..... het is nog niet veel beter geworden hè? 

Houd moed! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Boekjoe:

Ik was even benieuwd hoe het met jou ging en keek even in je topic :)

Wat fijn dat je een vergoeding krijgt.  Dat zijn de goede berichten!

Hoe gaat het verder met je? Zag je foto ..... het is nog niet veel beter geworden hè? 

Houd moed! 

X

Hoi @Boekjoe,

Gaat goed met me hoor. Alleen nog snel moe. Ik denk dat de narcose nog niet helemaal uit mijn lijf is. Maar verder voel ik me prima. Zat alleen een beetje in een dip door die rechterborst, maar met de vergoeding van de zorgverzekeraar in het verschiet, heb ik de mogelijkheid om grotere protheses te laten plaatsen tijdens mijn hersteloperatie, dus nu zie ik het weer helemaal zitten. Ik kijk de komende tijd gewoon niet meer in de spiegel, want daar word ik wel depri van. Ik probeer vóór oktober ff een consult te plannen bij Nio voor een second opinion en dan ga ik in oktober weer terug naar mijn eigen pc. Dus er is weer licht aan het eind van de tunnel :38:.

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.