Ga naar inhoud

Jaydee : 13 mei 2016 : Dr. Macaré


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Boekjoe:

Aah nee ..... wat vervelend dat je de drains nog steeds hebt.

En je bent dus ook niet tevreden. Gelukkig is dat vaker voorgekomen hier op het forum en is het eindresultaat nu gewoom nog niet te zien. 

Heb je al contact met je pc gehad?

Hoi Boekjoe

Ja, ik had al lang gedacht die drains kwijt te zijn. ... Maar het vocht blijft maar lopen. Maar goed. ... Aan de andere kant;  anders zou het allemaal in mijn lichaam terecht komen en dan zou mijn lichaam het op moeten ruimen. .... Dus dat scheelt weer een hoop opruimwerk :38:. Maar ik maak me meer zorgen om de borstplooi van mijn rechterborst. Ziet er echt vreemd uit. Ik hoop dat morgen mijn wondvocht wat vermindert en dat ik morgen langs kan bij de pc om de drains te laten verwijderen en dan laat ik gelijk naar die borstplooi kijken. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie
7 minuten geleden zei Nonky:

Ik heb eindelijk weer mn leven wat terug. Doe van alles voor zover dat lukt. Wel heel moe. Morgen mn hechtingen eruit halen, dan kan alles helemaal genezen. Het is heel kwetsbaaar. Zaterdqg ga ik een lingerie zaak bezoeken voor speciale siliconenprotheses. Eens kijken of ik daar iets moois kan vinden. En dan hoop ik dat ik ff vrij ben van alle gedoe..

xxx

Nou, Fijn dat het wat beter met je gaat en dat je het leven weer wat op kunt pakken. Dat heb je zo langzamerhand wel verdient. En dan alles lekker los gaan laten en er pas na oktober op terug gaan komen. Succes met het uitzoeken van de speciale prothese. Misschien kun je er gelijk een mooi lingeriesetje bij kopen :38:. Dan wordt het toch nog een leuk uitje. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Jaydee:

Hoi Boekjoe

Ja, ik had al lang gedacht die drains kwijt te zijn. ... Maar het vocht blijft maar lopen. Maar goed. ... Aan de andere kant;  anders zou het allemaal in mijn lichaam terecht komen en dan zou mijn lichaam het op moeten ruimen. .... Dus dat scheelt weer een hoop opruimwerk :38:. Maar ik maak me meer zorgen om de borstplooi van mijn rechterborst. Ziet er echt vreemd uit. Ik hoop dat morgen mijn wondvocht wat vermindert en dat ik morgen langs kan bij de pc om de drains te laten verwijderen en dan laat ik gelijk naar die borstplooi kijken. 

Xxx Jaydee

Zou fijn zijn als ze er dan uit mogen inderdaad! Lijkt me een maf gevoel die slangen uit je lijf,irriteert het erg of valt het mee. 

Hoe gaat het met slapen,lukt dat allemaal wat?vond dat best pittig de eerste twee weken...

Hoe werkt dat eigenlijk met een wissel,kost het dan weer evenveel tijd voor de protheses om te zakken zeg maar en op de juiste plaats te komen? Hoop echt dat je over een tijdje helemaal happy bent met je nieuwe boobies! Heb je ook foto's die ik mag zien?

Heel veel sterkte met je herstel meid,zal voor je duimen dat de drains er morgen uit mogen!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jaydee,

 

Balen zeg dat je nog zoveel wondvocht hebt dat je die drains nog hebt, ik hoop ook voor je dat ze morgen verwijderd kunnen worden. Ook ik zit nu na 4 maanden po nog steeds met een rare plooi onder mijn rechterborst....de ene dag is ie er wel en dan weer niet, met de 3 maanden controle dus niet, heb het wel gezegd tegen de pc maar die zei dat 't tot ruim 6 maanden kan veranderen, nog maar even 2 maanden afwachten dus...........

 

Jetje Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Bruisend:

Aaahhhh even het bekende baal momentje!! Wat ik kan zeggen is: de eerste twee weken heb ik ook gehad "oh my god wat heb ik gedaan". Maar na 2 weken kon ik mijn geluk niet op! Ik was nog niet 100% maar ik was wel blij met het resultaat (ondanks dat ze scheef waren). Dus even door bijten! Het zijn echt de langste paar dagen van je leven, maar ik beloof je als je er op terug kijkt dat de tijd zo voorbij is gegaan!

Ik hoop echt dat je gelijk gaat krijgen, Bruisend. En misschien gaat die ongelijkheid wel weg, maar van die borstplooi weet ik het niet hoor. Maar goed. ... we wachten af. Bedankt voor je opbeurende woorden. .. lief! 

Xxxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Jaydee said:

Ik hoop echt dat je gelijk gaat krijgen, Bruisend. En misschien gaat die ongelijkheid wel weg, maar van die borstplooi weet ik het niet hoor. Maar goed. ... we wachten af. Bedankt voor je opbeurende woorden. .. lief! 

Xxxx Jaydee

aahhhhh ook jij bent hier lang genoeg om bij zoveel meiden te hebben gezien dat alles nog bij trekt na weken! Dus het moet goed komen! Wanneer heb je je eerste controle??

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Eline33:

Zou fijn zijn als ze er dan uit mogen inderdaad! Lijkt me een maf gevoel die slangen uit je lijf,irriteert het erg of valt het mee. 

Hoe gaat het met slapen,lukt dat allemaal wat?vond dat best pittig de eerste twee weken...

Hoe werkt dat eigenlijk met een wissel,kost het dan weer evenveel tijd voor de protheses om te zakken zeg maar en op de juiste plaats te komen? Hoop echt dat je over een tijdje helemaal happy bent met je nieuwe boobies! Heb je ook foto's die ik mag zien?

Heel veel sterkte met je herstel meid,zal voor je duimen dat de drains er morgen uit mogen!

liefs

Hoi Eline,

De slangetjes irriteren niet echt. Het begint een beetje te jeuken nu. En in de nacht is het nog wel eens lastig als ik moet plassen. ... Dan ben ik erg slaperig en loop ik weg zonder mijn flessen op te tillen. ....dommmmmmmm!

En wat het zakken betreft.... Geen idee. Maar ik had een double bubble en de pc heeft nu lagere pockets gemaakt. Dus mijn borsten zitten best al wel laag nu. ... Ik hoop niet dat dat nog meer gaat zakken. Kijk, ik word in juli 50, dus ik hoef heus niet van die hoge jonge meisjesborsten meer, maar ik hoef ze ook niet op mijn navel te hebben hangen (bij wijze van). Ik heb je ff een pb gestuurd met foto's. Kun je zien wat ik bedoel. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jetje60:

Hoi Jaydee,

 

Balen zeg dat je nog zoveel wondvocht hebt dat je die drains nog hebt, ik hoop ook voor je dat ze morgen verwijderd kunnen worden. Ook ik zit nu na 4 maanden po nog steeds met een rare plooi onder mijn rechterborst....de ene dag is ie er wel en dan weer niet, met de 3 maanden controle dus niet, heb het wel gezegd tegen de pc maar die zei dat 't tot ruim 6 maanden kan veranderen, nog maar even 2 maanden afwachten dus...........

 

Jetje Xxx

Nou, dat schept weer wat hoop. Ik zal ook maar gewoon geduld hebben, maar als ik de pc zie (bijvoorbeeld met het verwijderen van de drains), dan ga ik haar er wel even naar laten kijken. Bedankt voor je geruststelling, Jetje. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ladies,

Even een update; Ik zat de afgelopen 24 uur op 40cc wondvocht. Heb net het ziekenhuis gebeld en eigenlijk zou de assistente de drains verwijderen, maar ik heb een consult aangevraagd i.v.m. de rare borstplooi bij de rechterborst. Ik word om kwart voor twee straks verwacht. Word vervolgd. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Jaydee:

Hallo ladies,

Even een update; Ik zat de afgelopen 24 uur op 40cc wondvocht. Heb net het ziekenhuis gebeld en eigenlijk zou de assistente de drains verwijderen, maar ik heb een consult aangevraagd i.v.m. de rare borstplooi bij de rechterborst. Ik word om kwart voor twee straks verwacht. Word vervolgd. 

:53:

Jeej! Ben je die in ieder geval vast kwijt! Heb de foto's bekeken en begrijp wat je bedoeld met die plooi. Heb er helaas te weinig verstand van om te weten of dit uit zichzelf nog wegtrekt...Vind ze verder wel heel mooi hoor! ^_^Fijn dat je nu meteen een consult kunt krijgen, ben benieuwd wat ze er over gaan zeggen.

Heel veel succes!

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Eline33:

Jeej! Ben je die in ieder geval vast kwijt! Heb de foto's bekeken en begrijp wat je bedoeld met die plooi. Heb er helaas te weinig verstand van om te weten of dit uit zichzelf nog wegtrekt...Fijn dat je nu meteen een consult kunt krijgen, ben benieuwd wat ze er over gaan zeggen.

Heel veel succes!

Liefs Eline

Ja. .... Gelukkig wel. ... Ben ze echt zo zat. En ben idd benieuwd wat ze gaat zeggen over die borstplooi. Ben zelf bang dat het een nieuwe operatie gaat worden. Maar laat ik nog maar niet op de zaken vooruit lopen. ...ff afwachten maar. Bedankt voor je berichtje. Lief! 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's niet gezien, maar als je borstplooi inderdaad verlaagd is, duurt het nog wel even voordat je oorspronkelijke borstplooi weg is. Je bent nog erg kort PO, dus er moet nog heel erg veel veranderen. In het begin heb je dus als het ware twee borstplooien. 

Ik zou het zeker in de gaten houden (maak foto's in dezelfde houding, bij dezelfde achtergrond), maar ook zeker nog niet op de zaken vooruit lopen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Love_boobies:

Ik heb je foto's niet gezien, maar als je borstplooi inderdaad verlaagd is, duurt het nog wel even voordat je oorspronkelijke borstplooi weg is. Je bent nog erg kort PO, dus er moet nog heel erg veel veranderen. In het begin heb je dus als het ware twee borstplooien. 

Ik zou het zeker in de gaten houden (maak foto's in dezelfde houding, bij dezelfde achtergrond), maar ook zeker nog niet op de zaken vooruit lopen.

xx

Thanks love _ boobies. Ik ben net terug van de pc en deze zegt dat daar idd ook nog heel veel vocht zit. Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. En de drains zijn er gelukkig ook uit. Ik ging wel bijna 'out' .....pffffff..... Links gaf heel veel weerstand, dus daar moest ze heel hard trekken. .... En toen hoorde ik ineens haar stem heel ver weg en toen zag ik sterretjes en alles ging in een soort van slow motion...... Toen heeft ze me snel neer gelegd met natte doeken op mijn hoofd en toen kwam ik weer in de bewoonde wereld. Maar ik zal je een pb sturen met een foto. ... Dan kun je zien wat ik bedoel met die borstplooi. Bedankt iig voor de geruststelling. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Jaydee,

Wat naar dat je bijna out ging, maar gelukkig ben je nu ook van die drains af!! Dat samen met het feit dat je ook even gezien bent en je bezorgdheid over die plooi hebt kunnen uitspreken, lijkt mij een hele opluchting! Nu op naar een heel goed en voorspoedig herstel:71: vannacht kun je gewoon zonder je flessen uit bed stappen:131: haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Niesje:

Lieve @Jaydee,

Wat naar dat je bijna out ging, maar gelukkig ben je nu ook van die drains af!! Dat samen met het feit dat je ook even gezien bent en je bezorgdheid over die plooi hebt kunnen uitspreken, lijkt mij een hele opluchting! Nu op naar een heel goed en voorspoedig herstel:71: vannacht kun je gewoon zonder je flessen uit bed stappen:131: haha..

Nou. ... is idd heerlijk. Ik ben weer " vrij" :35:. En vooral 's nachts, als ik slaapdronken was, vergat ik vaak dat ik "vast zat" aan die flessen. Met als gevolg dat die over het laminaat achter me aan kletterden:93:. Gevolg; een hoop nachtelijke herrie en dat terwijl ik juist heel zachtjes probeerde te doen om mijn hubbie niet wakker te maken. ....truuk misluukt :45::45::45:. Maar ik ben blij dat het allemaal mee viel. ... Nu ga ik lekker genieten van mijn roze wolk(en).

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Alexandra:

Fijn dat je zo snel op consult kon komen en dat je bevrijd bent van je drains.

Succes met je herstel.

Dank je wel. ..... voelt heerlijk zonder die klotsende flessen de hele dag. Voel me als herboren. Want pijn heb ik eigenlijk helemaal niet. ..... Ik heb vandaag nog geen enkele pijnstilling op en voel niks. ... zelfs niet met niezen. Fijn hoor. ... Heel verschil met 21 jaar terug. :35:.

8 minuten geleden zei jaino:

Oh wat vervelend dat je je niet goed voelde. Lijkt mj ook geen pretje.  Gelukkig zijn ze eruit meis!alles komt vast helemaal goed

Bedankt voor je berichtje, Jaino. De pc zei dat ik nog geluk had, want dat ze ze soms wel eens twee weken laten zitten. ...pfffffff.... Ik vond vijf dagen al zo lang. Maar nu ben ik er lekker vanaf en ga ik lekker genieten. Hoe is het met jou, Jaino? Heb je veel pijn? Ik wens je iig een fijn herstel toe, meis. 

:53: Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, wat fijn dat ke van die flessen af bent zeg! Nu kun je er eindelijk van gaan genieten! 

Ik kan alleen niet bij je foto's heb je een prive album? En zo ja mag ik dan ook kijken?:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei jaino:

Wow das lang zeg gelukkig voel je je goed verder das fijn  

Ik mag niet klagen denm ik vooral mn ribben heb ik spierpijn verder niet tis goed te doen

Nou. ... Gelukkig maar. Ik wens je een heel fijn en voorspoedig herstel toe. En doe lekker rustig aan.... niet omdat het moet. ... Maar omdat het kan :45:.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mamalisa:

Hey meis, wat fijn dat ke van die flessen af bent zeg! Nu kun je er eindelijk van gaan genieten! 

Ik kan alleen niet bij je foto's heb je een prive album? En zo ja mag ik dan ook kijken?:43:

Ik stuur je wel een pb, want heb me nog steeds niet verdiept in het plaatsen van foto's :blink:

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Mamalisa:

Haha valt best mee hoor is niet zo moeilijk. En je hoeft niet speciaal voor mj foto's te gaan sturen hoor meis (al ben ik wel errrrug nieuwschierig :46:)

Verstuurd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff terug gelezen en wat vervelend dat je bijna out ging maar wat fijn dat de PC je gerust hebt weten te stellen!

Zou ik ook een foto mogen zien? Want ben wel benieuwd naar wat je precies bedoelt. Als je bedoelt dat je twee borstplooien hebt (een nieuwe en een oude) dan trekt dat idd gewoo weg! Alleen bij de een wat sneller dan bij de ander. Heb iemand (weet naam niet meer) die had er ook een half jaar last van en uiteindelijk toch helemaal weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.