Ga naar inhoud

Jaydee : 13 mei 2016 : Dr. Macaré


Aanbevolen berichten

Hey
Gefeliciteerd met je boobs zeg!!

Man, wat heftig eigenlijk dat ze je dan met die vrouwen met die mastectomie op de kamer leggen! Ik zou het bijna rot vinden voor die andere twee dames.. niet?
Ja klinkt misschien gek, maar dat zijn gekke dingen in een ziekenhuis... 

Anderzijds, je lekke prothese.. dat is wel ff shit.. maar gelukkig is ie er nu uit en hebben ze goed gespoeld. Dan zit dat vast wel weer helemaal goed :)

Een goed herstel gewenst!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi BB,

Thanks!  Nee. ... voel me eigenlijk helemaal niet bezwaard tegenover die dames. ..... We hebben kei goede gesprekken en uiteindelijk is mijn hoofddoel natuurlijk altijd geweest dat ik protheses heb laten plaatsen i.v.m. de kanker van mijn zus en dat blijft mijn hoofddoel; leuk dat ze ervan opgeknapt zijn, maar dat is voor mij maar bijzaak. En die dames snappen dat heel goed. En ze hebben beiden een goed perspectief;  geen uitzaaiingen en mijn naaste buurvrouw heeft vandaag haar prothese geplaatst gekregen ( na een half jaar een expander te hebben gehad). En de andere dame had geen uitzaaiingen in de poortwachter. Krijgt nu alleen nog uit voorzorg het traject " bestraling". Echt toffe dames. .... echte bikkels. 

En ja. ... Die lekkage was wel ff een tegenvaller. Van die linkerborst heb ik ook meer last. ... Maar ze heeft wel drie keer die borst gespoeld. Dus met die borst is meer " gerommeld " dan met de ander.

Maar ik heb vandaag echt als een feestje ervaren;  was totaal niet nerveus, voelde me gelijk na de operatie helemaal top ( nu nog steeds) en ben geen seconde misselijk geweest.  Dus voor mij nooit meer een negatief bericht over vrijdag de dertiende :38:.

Zo. .... Ik ga maar eens proberen te slapen. .... Hoop dat het lukt, want ben eigenlijk helemaal hyper :45:. Loop hier al weer vrolijk rond te stappen met mijn twee flessen wondvocht als handtasjes. Slaap lekker voor straks. 

:53: Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ank:

Hallo Jaydee.

Ik wil je een voorspoedig herstel wensen.

xx Ank

Dank je wel, Ank. Heel lief van je. 

:53: Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Nonky:

jeetje, lek! Wist je dat al? Nee toch? Nou zo zie je maar, gaat alles weer eens heel anders dan verwacht. Ik hoop dat je de nacht lekker doorkomt. Fijn dat je niet misselijk bent, echt super! 

Tot morgen! Xx

Hoi Nonk,

Nee, dat wist ik niet dat er eentje leek was. .. En de chirurg ook niet. Op de mammografie van augustus 2015 leek de protheses nog heel te zijn. Ik had het laatste half jaar wel steeds wat steekjes in die borst, maar niet echt noemenswaardig. Maar goed. ... Gelukkig is het weer opgelost. Het gaat tot nu toe allemaal super qua pijn en hoe ik me voel. Heb alleen de hele nacht nog niet geslapen; ten eerste vind ik het vreselijk om op mijn rug te slapen en ten tweede ben ik helemaal hyper. ... Ik barst echt van de energie..... Wat een raar mens ben ik toch :45:. Nou meis, slaap nog ff lekker. .... Ik hoop dat het mij ook lukt. En dan hopelijk in de ochtend de drains eruit en lekker naar huis. Ik heb het wel gezien hier in het ziekenhuis :38:.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Jaydee:

Hallo lieve dames allemaal, 

Het is achter de rug hoor. Ik heb net al twee boterhammen en koffie op en ben helemaal niet misselijk. ..... Ik weet gewoon niet wat ik meemaak;  normaal lig ik twee dagen te kotsen. Mijn linker prothese was gescheurd. ... daardoor heeft de operatie bijna tweeënhalf uur geduurd, omdat mijn borst ook gespoeld moest worden... En nog een keer. .. En nog een keer. Ze dacht wel dat alle lekkende siliconengel nu weg was. Ik heb twee drains en moet wel blijven vannacht. Ik heb het idee dat ze qua grootte nog net zo zijn als ze waren. Maar lig hier op zaal met twee dames die een mastectomie hebben gehad en dan ben ik zo blij met wat ik heb. Ik krijg zo bezoek, dus ik ga nu stoppen. Het operatieverslag volgt denk ik vanavond of morgen. Nogmaals dank voor al jullie lieve berichten. ..... Heel lief! :55:

Xxx Jaydee

Hee lieverd hoe gaat het nu met je?

wow dat verwacht je ook niet dat de een gescheurd is! 

Weten ze hoe dat kan? 

Doe maar lekker rustig aan! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, 

Hier dan eindelijk mijn operatieverslag. Vrijdagochtend om half acht de wekker gezet. .... Ik moest me om kwart over tien melden, dus ik had nog lekker de tijd om ff te douchen en om een bakkie thee te drinken. Ik was totaal niet nerveus en rond tien uur gingen we vrolijk op weg. Ik kreeg een intakegesprek op de afdeling, maar dat liep een half uur uit omdat de computer het niet deed (vrijdag de dertiende? ??). Na het intake gesprek werd ik naar zaal gebracht, alwaar ik mijn operatiekloffie, inclusief de papieren sexy onderbroek aan mocht trekken. Toen ik daarmee bezig was, ineens een heel hard kletterend geluid; de infuuspaal van de overbuurvrouw viel om, rakelings langs haar hoofd, op de grond (vrijdag de dertiende? ??). Om half één kwam het telefoontje van beneden, dat ik naar de holding gebracht mocht worden. De broeder en zuster vertelden in de lift nog over hun lekke band en val van de trap (vrijdag de dertiende? ??) en toen ik eenmaal in de holding kwam ging het heel snel; er werd infuus geprikt, ik werd afgetekend door de chirurg en om klokslag één uur werd ik de ok in gereden. Ik mocht op de heerlijk verwarmde operatietafel gaan liggen en een droom uitzoeken. Voordat ik het wist, was ik vertrokken. Om half vier werd ik wakker toen ik met mijn bed van de ok naar de uitslaapkamer gereden werd. Wonder boven wonder was ik niet misselijk en voelde ik me prima. Ik kreeg een ijsje en daarna kwam de pc haar verslag even uitbrengen; de operatie had een uurtje langer geduurd dan verwacht, omdat de prothese in mijn linkerborst lek was en ze daardoor mijn borst drie keer had moeten spoelen tijdens de operatie. Omdat ik zo goed wakker was mocht ik daarna gelijk naar zaal. Daar lekker twee boterhammen gegeten met een kop koffie erbij en daarna kwamen manlief en de kinderen op bezoek. Ik moest wel een nachtje blijven. En ik had in iedere borst een drain zitten, die er waarschijnlijk de volgende dag weer uit zouden mogen. Die nacht maar anderhalf uur geslapen.... Ik was helemaal hyper en ik ben nou eenmaal geen rugslaper. Zaterdagochtend kwam de pc langs;  helaas lekte ik nog teveel wondvocht, waardoor de drains er niet uit mochten. En rond één uur zaterdagmiddag mocht ik eindelijk naar huis. ... mét drains. Als de drains eenmaal minder dan 50cc in de 24 uur per borst wondvocht afgeven, dan mag ik terug naar het ziekenhuis om de drains te laten verwijderen. Mijn man en mijn zoon (studeert verpleegkunde) hebben zojuist de wonden waar de drains naar binnen gaan ontsmet en gekeken hoeveel cc ik per borst verloren ben de afgelopen 24 uur;  de ene borst 80cc en de andere borst 70cc.... Dus helaas mogen de drains er nog niet uit. Ik heb 560cc protheses gekregen, maar voor mijn gevoel zijn ze niet veel groter dan ze al waren. Maar dat zal waarschijnlijk nog gaan veranderen. Tot zover mijn verslag. .... Ik ga zo weer ff lekker een tukkie doen, want de narcose heeft er wel in gehakt. ... Ik ben doodmoe. Iedereen nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes..... Jullie zijn toppertjes.

:53: Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat je ook een beetje moe bent van het niet slapen van afgelopen nacht? :45:;) 

Fijn dat bij jou wel alles zo goed ging haha.. wat een vrijdag de dertiende praktijken om je heen zeg... B)

Je hebt nog mazzel dat ze aangeven dat ze er met 50 cc uit mogen. meestal wordt 30 cc zoiets aangehouden ;)

En fijn dat je het zo goed kon vinden met je buurvrouwen, dat waren idd andere berichten dan ik verwacht had.. Maarja, als de een al een expander gehad had en nu haar prothese kreeg en de ander een schone poortwachter had, dan zijn dat idd wel de betere verhalen gelukkig :35:

Slaap lekker!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Misschien dat je ook een beetje moe bent van het niet slapen van afgelopen nacht? :45:;) 

Fijn dat bij jou wel alles zo goed ging haha.. wat een vrijdag de dertiende praktijken om je heen zeg... B)

Je hebt nog mazzel dat ze aangeven dat ze er met 50 cc uit mogen. meestal wordt 30 cc zoiets aangehouden ;)

En fijn dat je het zo goed kon vinden met je buurvrouwen, dat waren idd andere berichten dan ik verwacht had.. Maarja, als de een al een expander gehad had en nu haar prothese kreeg en de ander een schone poortwachter had, dan zijn dat idd wel de betere verhalen gelukkig :35:

Slaap lekker!!

xx BB

Thanks BB...... komt helemaal goed. 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-5-2016 om 09:32 zei bigbooblover:

Hee lieverd hoe gaat het nu met je?

wow dat verwacht je ook niet dat de een gescheurd is! 

Weten ze hoe dat kan? 

Doe maar lekker rustig aan! 

Xx

Hoi hoi, 

Mijn protheses zaten er al ruim 21 jaar in, dus vandaar waarschijnlijk de lekkage. .. Na 21 jaar werd het gewoon echt tijd voor een wissel:38:. Als deze nou ook 21 jaar mee gaan, dan ben ik 70.... En dan hou ik het voor gezien. .... Op mijn 70ste laat ik echt geen nieuwe protheses meer plaatsen. ....Anders zou ik een oud uitgezakt lijf hebben met van die strakke boobies......:45:..... Dat vind ik niet zo'n strak plan. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Boekjoe:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!

Hopelijk mogen de drains er snel uit!

Succes met herstellen.  Laat je maar lekker verwennen.

X bkj

Dank je wel, Bkj. Komt vast helemaal goed. Die drains zijn ff vervelend, maar aan de andere kant; als ik zie wat er allemaal voor troep in die flesjes zit. ..... Nu loopt het er zo uit, en anders had dat allemaal door mijn lichaam zelf opgeruimd moeten worden. En mijn pc zei dat dit beter was i.v.m. overmatige kapselvorming. Dus zo'n ramp is het eigenlijk niet als je drains hebt. Je bent alleen wat beperkt in je bewegingsvrijheid, omdat je de hele dag die twee flesjes mee moet dragen.... Maar als dat het ergste is, dan valt het wel mee toch? 

Liefs,  Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

Dank je wel, Bkj. Komt vast helemaal goed. Die drains zijn ff vervelend, maar aan de andere kant; als ik zie wat er allemaal voor troep in die flesjes zit. ..... Nu loopt het er zo uit, en anders had dat allemaal door mijn lichaam zelf opgeruimd moeten worden. En mijn pc zei dat dit beter was i.v.m. overmatige kapselvorming. Dus zo'n ramp is het eigenlijk niet als je drains hebt. Je bent alleen wat beperkt in je bewegingsvrijheid, omdat je de hele dag die twee flesjes mee moet dragen.... Maar als dat het ergste is, dan valt het wel mee toch? 

Liefs,  Jaydee

Ja dat is het positieve! Ze zitten er niet voor niets :)

En kapselvorming wil je niet.....

Met enkele dagen ben je er vast vanaf. Zal ook wel niet makkelijk slapen denk ik.

Daar zie ik wel echt tegenop. Ik ben een echt rugslaper.... Ik probeer nu soms al ter voorbereiding op mijn rug in slaap te vallen maar na tien minuten geef ik het al op haha.

Ik heb inmiddels twee voedingskussens in huis. Die vond ik tijdens de zwangerschap ook prettig.

Hoop dat jij een goede nacht kunt maken straks.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boekjoe:

Ja dat is het positieve! Ze zitten er niet voor niets :)

En kapselvorming wil je niet.....

Met enkele dagen ben je er vast vanaf. Zal ook wel niet makkelijk slapen denk ik.

Daar zie ik wel echt tegenop. Ik ben een echt rugslaper.... Ik probeer nu soms al ter voorbereiding op mijn rug in slaap te vallen maar na tien minuten geef ik het al op haha.

Ik heb inmiddels twee voedingskussens in huis. Die vond ik tijdens de zwangerschap ook prettig.

Hoop dat jij een goede nacht kunt maken straks.

X

Van de drains heb ik geen last met slapen, want daar zitten zo'n lange slangetjes aan, dat de flesjes gemakkelijk naast mijn bed kunnen staan, zonder dat ik last heb van de slangetjes. Maar met het op mijn rug slapen heb ik ook erge moeite. .... Ik ben een echte zijslaper namelijk. Maar dat komt allemaal wel weer goed. .. is maar tijdelijk hè. Wanneer ben jij aan de beurt voor je wissel? Of ben je nog bezig met verschillende consulten? Is een beetje raar, maar de tijd voor de operatie is zo spannend, dat ik me nu, zo na de operatie een beetje "leeg" voel, omdat de spanning ineens weg is. Heel gek eigenlijk. Ik mis dat gevoel een beetje.

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee

Fijn dat je geen last van de drains hebt met slapen.

In principe is het inderdaad tijdelijk dat je niet op je zij kunt slapen maar sinds mijn vorige bv heb ik tijdens slapen een kussentje voor mijn borst waar ik mijn arm over leg. Heel irritant maar zonder dat kussentje kan ik niet in slaap komen. Dan komt mijn arm tegen mijn borst aan en dat vind ik geen prettig gevoel. (En dan heb ik vrij kleine protheses hihi). Verder heb ik nooit last van mijn borsten trouwrns.

Ik heb eergisteren en gisteren een consult gehad. Bij nio en verdonck. Ik ben nu die informatie aan het plaatsen en probeer uit te vinden waar ik dan op uit kom en wat mijn correct heeft. Ze raden allebei heel wat anders aan namelijk.  Ik heb verdonck gemaild met wat vragen en ik wil nog een tweede consult bij nio. 

Operatie wil ik de eerste week van augustus laten plaatsvinden. Dan hebben we drie weken vakantie.

Heel grappig dat je dat zegt.  

Ik snap je helemaal. Je hebt al die tijd iets om naar uit te kijken. Je kan aan de ene kant niet wachten maar het geeft ook een vrolijk en spanningsveld dat het binnenkort gaat gebeuren.

En als het dan achter de rug is dan heb je nieys meer om naar uit te kijken. Heel herkenbaar! 

Toch maar weer snel voor een wissel gaan. Whaha nee hoor grapje:P.

Ik denk dat dit gevoel wel weg gaat. Je bent zo kort po en narcose doet ook wat met je hoor!

Maar hoe is het resultaat bij jou geworden? Voor zover je dat nu al kunt zien en zeggen. Je kreeg 700 cc toch of ben ik in de wat met iemand anders?:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hoi allemaal, 

Hier weer even een update van mij;  Ik ben nu vier dagen po en ik heb nog steeds drains. Ik mag het ziekenhuis bellen om de drains te laten verwijderen als ik minder dan 50cc wondvocht per borst produceer in de 24 uur. Maar helaas zit ik daar nog steeds boven (50/60cc). Ik heb vanochtend het ziekenhuis gebeld, omdat mijn antibiotica pillen op waren. De antibiotica moet ik nemen zolang ik de drains heb. Ik heb weer voor vier dagen nieuwe antibiotica gekregen. Ik vind dat gedoe met die drains nu wel lang duren. De flessen raken ook steeds voller. ... Ze geven nu allebei bijna al 350cc elk aan. Ik voel me verder best wel goed, ik heb weinig pijn, maar ben gewoon niet zo mobiel door die drains. En daarbij vind ik mijn borsten dus echt niet mooi. .. Ze zijn ongelijk, mijn tepels staan niet gelijk en volgens mij heb ik aan de rechterborst een bottoming out. Laat ik het zo zeggen; Ik heb me zeker wel eens happier gevoeld :(. Hoop maar dat dit nog goed komt. 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh? Bottoming out, nu al? Dat kan haast niet.. Dan zou het verkeerd geplaatst zijn...

jeetje wel veel vocht hè...350 cc.. Maar goed dat dit in ieder geval uit je lijf is. Ik kan me wel goed voorstellen dat je daar wel klaar mee bent...

irritant he al die onverwachte momenten. Warom ga je nou niet gewoon slapen, nieuwe tieten erin en weer gaan.... Gewoon ff tussendoor....maarja helaas....

nou lieve Jaydee, ik hoop maar dat die dingen er snel uit mogen en dat alles een beetje bijtrekt...

liefs Nonky xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah nee ..... wat vervelend dat je de drains nog steeds hebt.

En je bent dus ook niet tevreden. Gelukkig is dat vaker voorgekomen hier op het forum en is het eindresultaat nu gewoom nog niet te zien. 

Heb je al contact met je pc gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Nonky:

Huh? Bottoming out, nu al? Dat kan haast niet.. Dan zou het verkeerd geplaatst zijn...

jeetje wel veel vocht hè...350 cc.. Maar goed dat dit in ieder geval uit je lijf is. Ik kan me wel goed voorstellen dat je daar wel klaar mee bent...

irritant he al die onverwachte momenten. Warom ga je nou niet gewoon slapen, nieuwe tieten erin en weer gaan.... Gewoon ff tussendoor....maarja helaas....

nou lieve Jaydee, ik hoop maar dat die dingen er snel uit mogen en dat alles een beetje bijtrekt...

liefs Nonky xxxx

Dank je wel, Nonky. Ik hoop maar dat het goed komt. Ik mis mijn double bubble bijna. Hoe is het met jou? 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eindelijk weer mn leven wat terug. Doe van alles voor zover dat lukt. Wel heel moe. Morgen mn hechtingen eruit halen, dan kan alles helemaal genezen. Het is heel kwetsbaaar. Zaterdqg ga ik een lingerie zaak bezoeken voor speciale siliconenprotheses. Eens kijken of ik daar iets moois kan vinden. En dan hoop ik dat ik ff vrij ben van alle gedoe..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, Jaydee said:

Hoi, hoi allemaal, 

Hier weer even een update van mij;  Ik ben nu vier dagen po en ik heb nog steeds drains. Ik mag het ziekenhuis bellen om de drains te laten verwijderen als ik minder dan 50cc wondvocht per borst produceer in de 24 uur. Maar helaas zit ik daar nog steeds boven (50/60cc). Ik heb vanochtend het ziekenhuis gebeld, omdat mijn antibiotica pillen op waren. De antibiotica moet ik nemen zolang ik de drains heb. Ik heb weer voor vier dagen nieuwe antibiotica gekregen. Ik vind dat gedoe met die drains nu wel lang duren. De flessen raken ook steeds voller. ... Ze geven nu allebei bijna al 350cc elk aan. Ik voel me verder best wel goed, ik heb weinig pijn, maar ben gewoon niet zo mobiel door die drains. En daarbij vind ik mijn borsten dus echt niet mooi. .. Ze zijn ongelijk, mijn tepels staan niet gelijk en volgens mij heb ik aan de rechterborst een bottoming out. Laat ik het zo zeggen; Ik heb me zeker wel eens happier gevoeld :(. Hoop maar dat dit nog goed komt. 

Veel liefs, Jaydee

Aaahhhh even het bekende baal momentje!! Wat ik kan zeggen is: de eerste twee weken heb ik ook gehad "oh my god wat heb ik gedaan". Maar na 2 weken kon ik mijn geluk niet op! Ik was nog niet 100% maar ik was wel blij met het resultaat (ondanks dat ze scheef waren). Dus even door bijten! Het zijn echt de langste paar dagen van je leven, maar ik beloof je als je er op terug kijkt dat de tijd zo voorbij is gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.