Ga naar inhoud

Famke : 3 januari 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hai hai..

Zit zo is even je topic te lezen..!

Fijn dat alles goed is gegaan..!

Alles voor een goed doel idd en voor je het weet ben je die pijn ook weer vergeten!

Maar ik wilde even zeggen..Ik had dat ook heel erg een vette huid in me gezicht!

Dus denk wel dat die narcose er mee te maken heeft! Heb ik wel een week ofso last van gehad.

Nou succes nog met het herstel..!

Liefs Dees

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 205
  • Created
  • Laatste Reactie

Hebben ze je helemaal niet verteld dan wanneer de band af mag?

Misschien wel verteld, maar niet opgeslagen op mijn persoonlijke harde schijf in mijn koppie. Staat ook niet in de nazorg papieren. Wel dat de bh 6 weken dag en nacht om mag blijven. Maar, dat wist ik nog wel van de vorige keer.

In de band zitten wat jodiumvlekken. Hij mag niet in de wasmachine. Vanochtend heeft mijn moeder geprobeerd om het op de hand er uit te wassen, maar da's niet gelukt. Iemand tips? Het lijkt zo vies... :99:

Ik begin de pijn en het niets doen nu aardig zat te worden. Jaja, geduld is een schone zaak, maar geduld in combinatie met mij is niet altijd even handig. :36: Maandag geopereerd en nu al ongeduldig... :67:

En onzeker...

Heb de bh van de kliniek tijdens het douchen afgehad en toen kwam ik er achter dat het een 75c is. Nu zitten mijn borsten nog vol vocht, als dat weg is, zou ik dan weer op een 75B uitkomen? Want dat zijn alle moeite, pijn en centjes voor niets geweest. Dat had ik voor de operatie ook!! :16:

Ik mag toch verwachten dat ik toch wel een cupmaatje groei als ik van 260 cc naar 430 cc ga, of niet dan?

Hihihi, ik weet ook wel dat alles nog moet dalen, nestelen en z'n plekkie moet vinden, maar toch.... onzekerheid slaat genadeloos toe! :74:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Nee de bh moet echt aan blijven. En als je twijfelt, moet je ff bellen naar ACCZ

Waarom mag de bh niet in de wasmachine? Ik had die zwarte met een band, heb jij die ook? Ik heb die ook een aantal keer gewassen, in een netje op 30 graden. Anders loop je 6 weken met dezelfde bh (ieuw) :P

Ohh ik denk niet dat je op een B uitkomt. De sportbh die ik heb is ook 75C, maar mijn bh maar is 75D.

Het kan toch niet zijn dat je met bijna 200 cc meer erop achteruit gaat? Denk dat de bh gewoon strak zit, misschien heb je ook een D :7:

Heb je nog wel veel pijn? Hahaha ja je bent wel ongeduldig, je bent 3 dagen PO en nu al ongeduldig :4:

Succes ermee!!

:116::119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa, dat weet ik, dat de bh aan moet blijven, dag & nacht voor de komende weken. <_< Nou ja, op 't wassen na dan...

Ik had 't over de band, die mag volgens het label niet in de wasmachine... maar de jodiumvlekken gaan er met de hand niet uit. En dat begin ik onsmakelijk te vinden! :(

Je zult vast wel gelijk hebben qua cupmaat... en toch blijf ik twijfelen! Ook door het weer houd ik gewoon vocht vast en als dat weg is, blijft er vast niets meer over (voor mijn gevoel) hahaha, zit ik straks weer met een b cuppie! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn dual plane ervaring was dat ik bh en band beide 6weken moest dragen,dag en nacht :wacko:

ik zou als ik jou was,even belletje doen,weet je het zeker hoe lang je hem moet dragen.

ik lees namelijk ook wel eens dat sommige maar 2weken die band om moeten maar.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaaaaai...

heb net ff je topic doorgelezen..moest erg om je lachen...je hebt leuke humor!!

ik heb johan ook 4 dagen op mn borst gehad..sinds vandaag is ie spoorloossss...eindelijk..whaha :152:

moest ook ff een traan wegpinken...je hondje..klote is dat! :24:

ik moet mn band weer inleveren volgende week...ik heb voor de spier..maar heb m toevallig in een sopje liggen!

heb m met vlekkendepper en wipp in kokend water gegooid en laat je wel even weten hoe die daar uit komt!! :154:

ik kwam er tot mn verbazing achter dat mn sportbh maatje S is..staat niet eens een cupmaat in..dus ik ga ervan uit dat je een kleinere bh hebt gekregen vanwege de steun die het je dan geeft!

nou geniet van t mooie weer!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kim: thanks voor je complimentje!

Ja, het is heel verdrietig dat boxer Noah is gestorven. Rationeel gezien kan ik 't wel plaatsen: boxers worden gemiddeld tussen de 8 en 10 jaar oud. Noah is ruim 11 geworden. Ik wist wel dat het er aan zat te komen, maar mijn meissie is voor mij toch nog onverwachts weggevallen. Gelukkig heel snel en pijnloos, 't was binnen 1 minuutje voorbij. Emtioneel gezien is het een heel ander verhaal... Het zal tijd nodig hebben om dit een plaatsje te geven. Ze was een hele grote boxer, ruim 30 kilo. Ze dacht nog steeds dat ze 3 maanden en 3 kilo was, zo graag zat ze bij me op schoot. Geen gezicht natuurlijk, veel blauwe plekken aan over gehouden, maar owwww... ik zou er nog een miljoen blauwe plekken voor over hebben om haar nog eens bij me op schoot te kunnen voelen.

Johan wordt al minder zwaar, moet ik zeggen. Ik donder 'm ook wel eens even een minuutje af. Even geen druk, heerlijk!

Ik baal er stevig van dat ik niet zelfstandig op kan staan. Verdorie... dat weerhoudt me ervan om weer naar mijn eigen woning te gaan. Jaja, ik kan verder alles wel weer, behalve opstaan. Toch wel handig om een dag te beginnen...

Pijn heb ik nagenoeg niet meer, behalve bij het opstaan. Net alsof mijn lichaam ff moet wennen aan een ander zwaartepunt, ofzo.

Vandaag ff in een drukke winkel geweest, dát was eng! Ik was echt hardstikke bang dat ze tegen me aan zouden gaan lopen. Ik was er ook zo weer uit, moet ik je bekennen.

En wat ik zonet ook al in het 'sex-topic' schreef: ik heb zin in mijn vent(je, hij is 12 jaar jonger) :blush: .

Maar ja... hij heeft 't druk met de verbouwing van zijn huis en ik logeer bij moeders. Ik geloof niet dat het een goed idee is om hier wat op de bank te gaan zitten prutsen, terwijl moeders in en uit loopt. :rolleyes:

En eigenlijk daarom wil ik ook graag in mijn eigen bedje slapen/vrijen. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje een boxer van 30 kilo,dat is idd een flinke meid!

ik heb een kruising tussen een bullmastiff en een am.staff van nu bijna 7maanden en hij weegt nu al bijna 40kilo...

ook hij zit heeeeel graag op schoot..ook dat ziet r niet uit,maar is wel superlief!

ik snap heel goed dat je dat mist!

johan ligt nu in de zon te drogen :152: en de wipp,vlekkerdepper en kokend water hebben best wel geholpen!!

dat niet zelfstandig op kunnen staan dat zal idd wel behoorlijk klote zijn..ik had daar gelukkig na 1 dag niet meer zo'n last van,maar ik heb een vermoeden dat dat aan de plaatsing ligt!

nog ff volhouden komt vanzelf goed!

ik wilde eigenlijk ook wel ff shoppen vande week,maar mn moeder kwam net aanzetten met 3 volle tassen kleding..ze had even voor me geshopt in de stad..nog een kado voor mn nwe boobs..hoop dat alles past..dus dat ga ik zo ff proberen!!

zooo 12 jaar jonger...voel je als t goed is nix van toch.. :45:

whahaha...kan me voorstellen dat je moeder daar ook niet zo'n behoefte aan heeft..hihi

ik zal voor je duimen adt je snel weer naar je eigen huis kan en kan vozen op je eigen bank!! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn vriendinnen ben ik erg modern bezig: een (12 jaar) jongere vriend :55: hebben schijnt erg populair te zijn. :152:

En wat je zegt: ik voel er idd niets van! :152::45::11:

Hij heeft ze alleen nog maar op mms gezien en de 1e keer was aardig schrikken voor 'm, geloof ik. :19: Hij belde en zei meteen: "Eh... ze worden toch nog wat kleiner, niet waar?". Hahahaha, ik denk niet dat hij er straks nog over klaagt.

Moet jij die band weer inleveren, Kim? Heb ik niets over gehoord. Maar, thuis gooi ik 'm nog wel ff in de biotex. En met ossegalzeep behandelen. Moet goed komen!

Voor de spier heb ik de 1e x gehad, ben je inderdaad veel sneller weer op de been. Kun jij je hond alweer uitlaten dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

IIIEEHHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Het is me vanochtend gelukt om:

1. zelfstandig uit bed te komen, vraag me niet hoe, maar het ging!

2. mijn eigen bh om te doen!

Met andere woorden: ik ga vanmiddag lekker naar mijn eigen woning en vanavond pizzaatjes bestellen en nog wat leuke 'oefeningen' :36: doen..... hahahahahaha! :blush: Ik heb mijn vriend :57: al eventjes gewaarschuwd dat hij vandaag niet al zijn energie in de verbouwing moet gooien! :125::131::11:

En ik ben ook ff aan het meten geslagen: onder 75 en boven ..... ra-pa-paaaaaa.... 93! :lol: Dat zou volgens maattabellen inhouden: 75D. En daar doe ik 't voor!!! :43::wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga thuis ff foto's maken en in de galerij zetten.

Heb ik vanmiddag mooi de ruimte en tijd voor! Komt helemaal goed. :rolleyes:

Enneh.... met mijn vriend ook wel. Hij heeft nog niet gereageerd op mijn smsje, maar goed... misschien slaapt'ie wel lekker uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Famke !!

Leuke topic hier zeg ! 4.gif

Wel erg van je hondje ...

hihi wel grappig, mijn man heet Johan .

Wat goed dat het al heel wat beter gaat met je ! Gaat eigenlijk toch best snel allemaal he .

Laat je vanavond dan maar eens goed gaan 130.gif , of is hij der al...? 152.gif Maar wees toch voorzichtig nog he .

Ben ook benieuwd naar je picjes 1bouncingboobs.gif

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi hi hi... om half 4 was ik thuis. Om half 5 kwam mijn vriend thuis en om half 7 zijn we de (vanuit bed bestelde) pizza gaan eten. :-)

Laten we het er maar op houden dat de kennismaking met mijn jongens erg aangenaam was. :125::66::67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heee famke,

sorry voor de late reactie maar ik had gisteren een beroerde dag! :122:

hele dag onder een deken op de bank gelegen want ik heb zaterdag toch even teveel van het goede gedaan...was ook erg emo.. :wacko::102:

joehoeeeeee....eindelijk zelf je bed uit gekomen :125:

das toch wel fijn he...haha!!

ja ik had alweer mn hond uitgelaten en nou ging dat wel goed...hij liep niet zo aan de riem te trekken...maar al die andere dingen had ik nooit moeten doen...wasjes draaien en ophangen enzo!! :139:

dus je vriend was erg te spreken over je nwe aanwinsten...whahaha :154:

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaahhh, vriend-lief was erg tevreden over het resultaat. En dat was ook wel te merken. :blush:

Maar, als hij er aan komt, dan ben ik zooooo bang dat het pijn gaat doen. Gelukkig is hij heel voorzichtig.

Heb ook ff nieuwe foto's gemaakt, ze staan in de galerij.

Jammer van de printjes van de bh. Dat ding zit ook zo loei-strak. Ik heb gemeten, ik kom uit op een 75D en ze proppen me in een 75C. Geen wonder dat mijn borsten eruit zien als een schatkaart! :angry:

In jouw topic had ik ook al ff gereageerd, ook ik had gister een emo-dag. Jemig... natuurlijk eerst al naar huis gebracht, dingetjes weer op z'n plaats zetten/beker pakken die net iets te hoog staat, vaatwasser was al een week klaar, dus die uitgeruimd, nog een wasje draaien en (laag!) ophangen, :145: toen maar naar bedje... PIJN! Tsja... toen kwam vriend-lief thuis en die was natuurlijk eerrrrrrg nieuwsgierig (hij had ze nog niet 'live' gezien, alleen via mms). Hihihi, van het één kwam 't andere. Ging op zich hardstikke goed, was super heerlijk, maar jemig... meteen er na de tijd maar een pijnstiller ingegooid.

Vanochtend ook een soort van stuwingsgevoel links, was ook wat dikker, valt nu weer mee.

Heb wel last van mijn nekspieren. Rot bh drukt daar ook constant op. Om maar niet te praten over die kl*teband! Blééééééh!:blink:

Effe mekkeren hoor: alles doet zeer, niets lukt en ik kan zelfs mijn eigen eten niet opwarmen, we zijn vergeten de magnetron naar beneden te halen.

Ojasses... AARRRGHHHH.... honger!

Moah, straks maar ff proberen om op een stoel te klimmen en dan de magnetron te gaan gebruiken.

De hond heb ik nog niet uitgelaten. Had er 2, maar eentje is net voor mijn operatie overleden. De andere heeft een 'halti' om. Een soort van neusriem. Die trekt zichzelf achterstevoren als hij gaat trekken en dat voelt niet prettig.

Op dit moment heeft mijn exman 'm nog onder zijn hoede. Mocht wel een aantal weken duren, wat hem betrof. Zijn vriendin is dol op de hond, dus dat zit wel snor. :lol: Ja, we kunnen heeeeeeel goed door 1 deur, dus dat treft echt.

Qua werk: ik vermoed wel dat het gaat lukken. Nog ruim een week en als alles zo door gaat zoals 't nu gaat, komt dat goed. Gelukkig! Ik zag er als een berg tegenop om weet-ik-hoeveel-klanten te verzetten. Want ik heb later ook helemaal geen plaats! :44:

Ik ga stoeien met stoelen en magnetrons, kijken of ik wat hongergevoel weg kan werken.

En ik maar van alles willen en lang niet alles kunnen. Ik baal daar wel van hoor. Gatver... Jajaja, ik roep het bij ieder ander topic: geduld hebben. Maar, jemig.... wat is dat moeilijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Famke !

Heb net je foto's gezien ...

123.gif WAAAAUUUUUW zo'n mooie borsten ! En van het verschil in hoogte zie ik niet , je foto is ook niet rechtgetrokken ! hahaha

Van mooie borstjes komen ook mooie borsten !

Mag je heeeel erg trots op zijn , echt mooi joh !

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Famke,

Ook ik heb even bij je foto"s gekeken ( had je topic ook wel gevolgd maar nog niet gereageerd),meid,wat een prachtwissel,nu al!

Ik kan het helaas niet laten om bij foto"s te kijken,is niet goed voor me eigenlijk,want snap werkelijk niet waarom dit bij mij niet is gelukt met mn 4 bv"s,..

Maargoed,deze zijn te mooi om niet op te reageren.

Succes met je herstel,

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

:1big_boobs:Dank jullie wel. Ook ik ben erg blij met mijn nieuwe boezemvriendjes. Of klinkt dat heel erg raar? Ik ben er gewoon trots op. :lol:

Maar, ik denk dat degenen die ook een bv of wissel hebben gedaan, dat zich wel voor kunnen stellen (behalve Moontje en jij dan). :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.