Ga naar inhoud

Famke : 3 januari 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Famke,

Ik werd herinnert aan dit forum door een mailtje en toen ben ik even verder gaan snuffelen om te kijken hoe het met iedereen gaat. Maar wat goed dat je de hersteloperatie bent gegaan. Gefeliciteerd weer ;). Laat maar snel iets van je horen.

Groetjes

ArNa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 205
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 months later...

Sowwwwwwwwwwwwwww, ben ik ff een poos uit de lucht geweest!!!

:123: Maar, nog steeds happy in love! :wub:

Qua herstel is het één en ander best heel goed gegaan. We zijn nu ruim 5 maanden na de operatie en als je me vraagt ben je tevreden??

Eh... niet voor de volledige 100%.

HUH? :blink:

Jep... 't is mooier geworden, breder, voller, ronder, groter...

MAAR, als ik mijn linkerborst aanspan komt er nog steeds een ietwat vlakker stuk in. De borst trekt niet meer zo erg weg als voor de laatste operatie, maar 't is nog wel steeds anders van vorm.

Da's nu niet eens het ergste. Het meest vervelende vind ik dat ik nog steeds niet goed mijn linker borstspier kan gebruiken. Bij wat zwaarder tillen (bijvoorbeelde een volle boodschappentas) krijg ik een vervelend gevoel in de borst. Ook heb ik regelmatig nog last van stuwingen links. Niet pijnlijk, maar wel vervelend en akelig.

Heb nog niet weer contact gehad met Dr. Van Onselen. Het ontbreekt me aan de tijd. <_< Het is erg druk in de salon en ik ben bezig met allerlei cursussen.

Zal er toch 's een emailtje met foto's heen sturen, misschien dat zij raad weten?

Ach ja, foto's....

Komt wel hoor, ooit!

Enneh... de maat?

75E! :1bouncingboobs:

Me so happy with that!!!! :126:

Jammer genoeg kan ik niet beloven om snel weer 's te komen snuffelen op het forum. Maar, wil je contact met me hebben, mail me dan eventjes!

Thnx voor alle support. :59:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Inmiddels zijn we een hééééééle poos verder en ik ben niet meer zo hele actief op dit forum. I'm sorry for that.

Nog steeds enorm gelukkig in de liefde, da's het belangrijkste.

En mijn 'jongens'?

Ja, mmmmmmhh.... dussssss.....

Je raad het al: nog steeds niet 100% tevreden.

Jammer, maar ik laat het wel zo.

Er zit links nog steeds een dikke rimpel in de aanzet bij het decolleté en ook die kant trekt nog steeds een beetje weg. Okay, niet zo erg als voor de hersteloperatie, maar nog wel steeds een beetje.

En nog steeds last van stuwingen. Niet zo erg als in den beginne, maar ze zijn er nog wel. Een zware boodschapperstas tillen gaat niet, de hond die aan de riem trekt ook niet. In een kart racen, moeilijk. Geeft gewoon een k*t gevoel. :(

Cupmaat is super, nog steeds. Als ik mezelf op vakantiefoto's terug zie, denk ik: Jeetje, zijn die echt van mij? Is die foto echt niet bewerkt?

Nee, super tevreden!

Of ik nog contact met dr. Van Onselen ga zoeken? Nee, ben er wel klaar mee. Beter dan dit wordt het toch niet tenzij ik weer onder het mes ga. En daar heb ik geen trek in.

Is dat raar? Voor mij niet. Het is goed zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo allemaal,

Het is nu bijna 13 maanden na de hersteloperatie. Het gaat nog steeds goed, de ´klachten´ blijven gelijk, maar ik heb geleerd om er mee te leven.

De foto is van afgelopen oktober in Mexico. :beach:

Mijn 'jongens' zijn qua grootte naar volle tevredenheid (hahaha, met de nadruk op volle!)

En ja, ook in de liefde is nog alles toppie! :55:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.