Ga naar inhoud

Famke : 3 januari 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo,

Zolangzamerhand wordt het voor mij een drama...

Ik zit inmiddels op mijn oude gewicht van tijdens de operatie (ruim 63 kg.) en nu begint ook links te plooien. Bovendien is bij aanspannen van de borstspieren nu een heel duidelijk verschil te zien. Ik baal hier zo van, ik ben zó teleurgesteld.

Nu is mijn grootste angst dat men in oktober zal gaan zeggen: "Mevrouw, dat is normaal, daar kunnen we niets aan doen en u zult ermee moeten leren leven."

Ik vind 't niet normaal, ik ben er niet blij mee en zeker niet met het verschil bij het aanspannen van de spieren. Ik ga deze week er ff foto's van mken, dan zien jullie wat ik bedoel. Ik voel me er onzeker onder, het maakt me ongerust, het maalt in mijn hoofd om en ik kán er gewoon geen vrede mee hebben. Het stoort mij enorm en ik vind het écht niet mooi. Dan waren zelfs de oude prothese met één enkele plooi nog mooier! Nooit gedacht dat ik dát zou vinden...

Komt nog bij: ik ben ziek-verkouden/koortsig, heb een beginnende blaasontsteking en voel me gewoon k*t!

Maarja, té duk in de salon en ik kan de klanten niet verzetten, want ik heb deze of volgende week gewoon geen enkel plekje meer. :(

Ben ff heeeeeel sieluuuuggggg....

Sterkte meid, heel rot dat je je zo voelt. Hoop dat er wel een goede oplossing voor je komt. Is wachten tot oktober echt noodzakelijk??

Beterschap met je verkoudheid!!

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 205
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Famke,

Wat jammer meid dat het zo is tegengevallen :147: , zoiets verwacht je natuurlijk niet bij een wissel. De bedoeling is verbetering te hebben en als het dan zo tegengaat is dat heel rot. Hoop dat je zult begrepen worden bij je pc en dat hun open staan om je te helpen de problemen op te lossen. Veel sterkte meid met de hele situatie en beterschap met de verkoudheid.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloooootjes,

Griepjes trekt weg, gelukkig. Paracetamol en ik zijn hele goeie vriendjes geweest, de afgelopen dagen. :)

Gister gebeld met het ACCZ, niet eerder dan 2 november ben ik aan de beurt (september vakantie, oktober al vol/kon niet, dan maar november).

Ben erg benieuwd wat ze ervan gaan maken.

Foto's van de verschillende plooien/vormen heb ik al gemaakt, zal ze vanavond even uploaden en in de galerij zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb net je foto's bekeken. Wat raar dat dat kan gebeuren zeg :unsure:. Maar aan de andere kant zonder aanspannen en rimpeltjes heb je wel prachtige borsten.

Heb je met van Onselen een afspraak? Ik heb zelf met Kruppa in september een afspraak, misschien kun je vragen om bij hem op gesprek te komen. Scheelt toch weer wat tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid :(

Je prothese lijkt wel gedraaid.

De punt zit niet meer boven.

Ik heb trouwens een vergelijkbare foto van mij zelf een anatomische prothese heeft zulke stugge randen dat je ze er bij een dunne huid gewoon door heen ziet.

Ik denk dus dat je prothese gedraaid zit en/of je een vorm van kapselcontractie hebt.

Je borst krijgt dan ook zo een rare verharde vorm.

Feit blijft dat ze er zonder aanspannen wel goed uit zien, dat is raar.

Kan ik ook niet verklaren, vind november wel een beetje te lang om je zo te laten zwemmen, kan je de fotos niet mailen naar ze?

Ik denk als zei dit zien je eerder terecht kunt.

Sterkte ermee,

1281694494-030.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's staan in de galerij, ik heb een 'vreemd' wegtrekkende linker prothese bij het aanspannen van de borsten.

Ik denk dat ik inderdaad maar ff de foto's ga mailen naar hun toe.

In 1e instantie wilden we het over de zomer heen tillen, maar ja... dan ga ik op vakantie, dan kwam het in oktober hun niet goed uit en ze zitten maar 2 maal per maand in Haren (voor mij het dichtste bij). Dus dan wordt 't niet eerder dan 2 november.

Maar, misschien dat we toch ergens eerder bij elkaar kunnen komen, want ja... ik ben blij dat ik van jullie hoor dat jullie dit ook niet normaal vinden.

Ik heb niet echt het idee dat de prothese gedraaid zit. Want in ontspannend stand heb ik gewoon mooie borsten (op de plooien na). De vorm en ronding zijn gewoon weg perfekt.

Maar, zodra ik ze aanspan, nou ja... dat kunnen jullie dus zelf zien... da's niet echt een fraai gezicht. Het voelt ook heel vreemd.

Wat ook vreemd is, ik heb vanaf het begin altijd last gehad aan de linker kant. Rechts écht geen centje pijn, alleen links. Maar dan ook alleen links. Ook niet eens een keertje rechts gevoelig of raar, gewoon helemaal nooit niets gevoeld. En nu blijkt dus dat links raar is. Laten we 't zo eerst maar noemen: ik heb een rare linker borst! :(

Ik hoop van harte niet dat het kapselcontractie is. Voel je dan ook in ontspannen toestand hardere protheses? Want die van mij zijn gewoon soepel en zacht. Het is echt alleen maar het raar wegtrekken bij aanspannen. Ik voel geen randen of harde protheses. Ze hebben ook een mooie vorm wanneer ik ze niet aanspan. En voor mij gevoel zit de punt van de anatomische prothese ook nog gewoon op dezelfde plaats als rechts.

Tsja... heb ik weer... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker mailen dan kunnen ze je tenminste per email of telefonisch laten weten wat dit kan zijn.

En hoef jij niet 3 maanden nog te gissen.

Ik weet ook echt niet wat je hebt.

Je zou dan denken draaien en kapselcontractie valt af je zou dan ook zonder aanspannen wat merken lijkt mij?

Dus zou je denken het komt door de spier hij doet het immers alleen bij aanspannen.

Maar goed dual loopt schuin langs het bovenste gedeelte van je borst, hoe kan hij dan overal zo erg vervormen?

Ik heb weleens gezien dat met achter de spier ze met aanspannen weg schuiven, maar dan nog krijg je niet dit effect.

Je zou hem ook eens hier in de pc vraagbaak kunnen zetten of als ze geen tijd voor je hebben bij je kliniek een andere pc om advies vragen.

Ik zou toch wel graag willen weten hoe het komt, en ook of het hier bij blijft.

Ik had het dus ook maar iets minder erg zoals je zag op de foto.

Ik had hem toen voor de spier en had het verder niet met aanspannen ofzo.

Ook staand niet enkel als ik op mijn zij ging liggen zag je de stugge randen van de anatomische prothese er door prikken.

Mischien heb jij dat ook wel dat je hem daardoor gaat zien?

Sterte ermee :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De e-mail staat klaar voor het ACCZ, nu kijken of we qua planning bij elkaar kunnen komen. Ik weet dat zij het énorm druk hebben en mijn agenda staat ook vol met afspraken voor cliënten (eigen pedicure/schoonheidssalon).

Maar... ik heb een aantal data gegeven waarop de salon minder druk is en waarop ik kan schuiven met de afspraken.

Ik ben heel benieuwd wat hier uit komt.

Wordt vervolgd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had binnen een uur een telefoontje van ze: het wordt nu 9 september in Zevenaar. Ik moet er om 11.30 uur zijn. Tsja... dan maar 2 uur heen en 2 uur terug rijden, maar ik wil gewoon weten wat zij hiervan vinden. Ik ben écht heel benieuwd hoe dit verhaal een staartje krijgt.

Eigenlijk wil ik van te voren nog naar een andere plastisch chirurg toe, gewoon voor second opinion. Maandag maar eens bellen met een andere kliniek (Heerenveen ofzo). Kijken of ze voor 9 september nog plaats hebben (hahaha, of op 9 september, dan nog mooi ff van te voren, ik rij er toch langs!).

Mijn moeder vond mijn klachten allemaal maar een beetje overdreven, totdat ik het haar liet zien. Jaaahhhh, toen zag ze ook wel dat dit niet onder de noemer normaal valt. Nou is het al moeilijk om mij daar onder te plaatsen, maar goed... da's dan weer een heeeeel ander verhaal! ;)

Vanmiddag ff wezen shoppen, eerst nog maar geen bh's meer gekocht. Heb me gestort op de strings! Tsja, moet toch wat, niet waar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt niet alleen aan hun dat ik niet eerder kan. Ook ik heb een zeer druk bezette agenda en kan helaas niet zomaar vrij plannen omdat ik bijna geen ruimte heb om de cliënten weg te boeken op een andere dag/avond.

Maar, 9 september vind ik dat wel weer redelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje Famke, Ik heb mezelf weer even ingelezen en naar je foto's gekeken. Zonder dat je je borstspieraanspant zijn ze echt geweldig. Maar wat een verschil als je je spieren aanspant.

Ik ben echt heel benieuwd wat jou klniniek maar ook al die andere klinieken ervan zullen zeggen.

Sterkte meid de komende tijd en hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik van 1 plastisch chirurg een antwoord terug gekregen.

Volgens de pc van het Aesthetic Beauty Centrum komen de plooien door te veel ruimte/slappe huid.

Als dat inderdaad zo is, dan is de pocket dus te ruim gemaakt en zit de prothese dus té los in de pocket, waardoor mijn huid de ruimte krijgt om te plooien (beredeneer ik dat goed?).

Ik heb wel een dunne huid, maar geen slappe huid (volgens mij). Maar, verbeter me hierin als je denkt dat het wel eens zo zou kunnen zijn.

Het vervormen van de prothese komt, volgens deze pc, doordat de borstspier bij de onderbinnenzijde (bij het borstbeen) niet voldoende los gemaakt is. Dit kan wel hersteld worden.

Ik heb hier en daar nog meer mailtjes heen gezonden, dus afwachten óf er op gereageerd wordt en wat de antwoorden dan zullen zijn. In ieder geval weet ik nu dat het niet aan mij ligt dat ik zo ben (geworden).

Toch ook wel weer een opluchting, moet ik zeggen. Geeft meer duidelijkheid en rust.

Butterfly heeft ook nog een aantal mailtjes voor me verzonden, kijken wat daar de reacties op gaan zijn.

Donderdag 9 november om 11.30 uur moet ik naar het ACCZ, ben heel benieuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.