Ga naar inhoud

Famke : 3 januari 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey Famke,

Heb je topic net eens helemaal doorgelezen en ook je nieuwe picjes gezien, wow, mooi hoor, je bent er echt wel een stuk mee vooruit gekomen hoor met je wissel, dat wordt denk ik zeker wel een D!!! :123: En wat die band betreft, ik had dezelfde en die heb ik gewoon in de machine gewassen hoor, dat ding kan daar wel tegen, als ie zelfs heet water overleeft heeft bij Kim! Geen probleem hoor! Ik was wel meer dingen die niet in 't machine mogen toch, heb een hekel aan handwasjes, haha, steek hem gewoon in een netje en dat komt goed!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 205
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaaah... leuk verhaal: stoel-magnetron-truc.

Men neme een keukenkast van 175 cm hoog en plaatst hierboven op een magnetron. Men neme een blonde vrouw van 39 (vandaag!! :143: ) en 168 cm. lang die 10 dgn. terug een prothesewissel heeft gehad. Deze blonde vrouw heeft trek.

Hmmppfff, magnetron staat té hoog.

Ah, denkt blonde vrouw, laten we een stoel erbij zetten.

Blonde vrouw sleept met moeite stoel naar magnetron.

Blonde vrouw zal hierop gaan staan, maar ziet vriend aankomen.

Vriend van blonde vrouw (overigens ook blond) ziet gestuntel en verbiedt blonde vrouw om te slepen met en klauteren op stoelen.

Blonde vrouw wil nog wel eten.

Blonde vriend zet eten in magnetron en knuffelt blonde vrouw.

Blonde vrouw en blonde vriend knuffelen erg fijn en besluiten om het knuffelen maar boven op bedje voort te zetten.

Blonde mensen hebben veel fun in bed. :blush:

Blonde vriend vertrekt weer naar zijn eigen woning en blonde vrouw doet een tukje.

Blonde vrouw wordt wakker met luid rammelende maag.

Oja, denkt blonde vrouw, het staat in de magnetron. Was natuurlijk alweer koud.

Maarja... magnetron staat nog steeds te hoog. Blonde vriend is weer weg en maag rammelt steeds luider!

Blonde vrouw besluit om dan toch maar weer magnetron-stoel-truc toe te passen.

Heb overigens heeeeeeerlijk gegeten. Maar, ik had het toetje van te voren al gehad! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 10 dgn. PO.

Het gaat nog steeds wel vooruit, maar mij niet snel genoeg. Ik neem mijn rust, doe bij mijn beste weten niets verkeerd en nog steeds wil ik meer dan ik kan. En dat is erg FRUSTREREND!!!!!! :160::81::37::77::30::30::30::30:

Effe emmeren:

Mijn linker borst heb ik 't meeste last van. Het gevoel alsof ik stuwingen heb, gewoon een ongemakkelijk, bijna pijnlijk gevoel. Rechts wordt al zachter en soepeler.

Afgelopen nacht nog weer aan de ibuprofen gezeten, want ik werd wakker van de pijn. En dat, terwijl ik de afgelopen nachten nergens meer last van heb gehad.

Ik kan heel eventjes op mijn zij liggen, maar ik weet niet zeker of dat al mag. Dus ik doe 't maar niet zo hele lang.

Ik ben een rugslaper, maar mijn rug ligt me in 2en. Geen idee waarom, maar 't is nu gewoon niet meer lekker om zo te slapen.

De band vervloek ik inmiddels. Blééééh, klote ding.

De bh zit zooooo strak, ik heb complete striemen overal staan.

Zooooo.... klaar ermee!

Van de hechtingen heb ik helemaal geen last, maar dat kan ook komen omdat bij de 1e bv dat gebiedje al gevoelloos was (en dus nog steeds is?). Het gevoeloze gebied is wel wat groter geworden, maar gelukkig werken mijn tepels nog gewoon. :36:

Autorijden heb ik nog niet geprobeerd, lijkt me nog geen goed plan. Laat staan fietsen...

De hond hoef ik gelukkig nog niet uit te laten, die logeert nog lekker bij mijn exman en zijn vriendin. En volgens de telefoontjes heeft'ie het prima naar de zin. Hij probeert zelfs vriendjes te worden met Lizzy de kat, terwijl hij bang is voor katten! Hoe ouder, hoe gekker, zullen we maar zeggen!

Vandaag ben ik jarig :43: , maar heb aangegeven aan vrienden en familie: ik vier volgend jaar dat ik 40 word. Nu ff niets. Prompt een tante die langs kwam, een schoonmoeder die aan de deur staat, mijn moeder die net voor 't eten binnen valt en mijn zusje/zwager en kids die net na etenstijd aan kwamen. GEZELLIG!

Gelukkig had ik er wat rekening mee gehouden en toch wat gebak gekocht.

Maar, ben nu wel moe. Ik ga vanavond ook lekker vroeg naar bedje toe. In mijn eigen bedje, vriendlief slaapt maar ff alleen (of bij mij, maar dat doet'ie liever niet, want dan zijn zijn katten de hele dag alleen, is zielig). Ik zie (voel :66: ) 't wel.

Heb nog wel ff een vraagje: mijn hechtingen worden er (pas) na 15 dgn. (!!!) uitgehaald. Is dat niet wat aan de té lange kant? Ben bang dat het vast gaat groeien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Famke,

Erg rot allemaal... ik had dat ook hoor, paar dagen niks gevoeld en dan ineens weer overal last van krijgen :angry:

Mijn BH en de band zitten me ook niet lekker...

Ik begin overal te vervellen, oksels, rug zijkant van mijn borsten en eigenlijk overal waar die band en mijn bh mijn huid aanraken :146:

De hechtingen zijn er bij mij ook pas na 14 dagen uitgehaald en dat is echt niet erg hoor, die groeien niet vast.

Heeft het in ieder geval genoeg tijd om dicht te groeien...

Beter als dat je huid na het minste geringste weer open springt :125:

Nou we slepen elkaar er wel doorheen met al die kwaaltjes....hahaha komt wel goed

Liefs Natalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Nog gefeliciteerd!! (Shit, 7 minuten te laat haha)

Hahaha wat een grappig verhaal, maar kijk wel uit he! Met je gestuntel :7:

Ik heb ook even je foto's bekeken.... en wat ziet het er super mooi uit bij jou! Echt, een geslaagde BV!

Beterschap nog!

:116:

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ladies!

Gister ff een emo-dagje, geloof ik.

Vandaag begint de dag beter. Ik sta niet op erg goede voet met de weegschaal sinds de operatie, maar 't moest dan toch maar weer eens efkes. En zowaar: 64 kg!

Ikke heppie! :4: Want voor de operatie was ik 63 kg en ik heb in de week bij mem (= fries voor moeder) toch mezelf lekker laten verwennen met koekjes, gezonde warme maaltijden, gister gebak en natuurlijk geen normale beweging/geen hond uitlaten 3 x per dag 30 min/geen Zumba.

Bovendien hebben ze er toch ook wat meer cc in gedaan, hahahaha. Dus ja... ik mocht ook wel wat zwaarder zijn.

En weet je, vorig jaar ben ik meer dan 20 kg. afgevallen, dus dat wil ik er never nooit niet meer aan hebben. Dus zodra ik nu ook maar een kilootje groei, heb ik meteen al zoiets: OOWWWW HELLUP!! Paniek, weg ermee!

Ow, ik bedenk me net: in mijn linker borst zit ook nog steeds vocht en natuurlijk nog op andere plaatsen, hihihihi. Als dát dan ook nog weg is, ben ik misschien wel lichter dan voor de operatie? Ach ja, een mens mag dromen blijven houden, niet waar? :3:

Heb een goede nacht gehad. Nog efkes op mijn zij gelegen, zalig!

Weet iemand of dat al weer mag, 11 dgn. PO?

Thanks Moontje, voor je antwoord op het verwijderen van de hechtingen. Ik had al hele waanvoorstellingen van draadjes die vast gegroeid zitten en die los getrokken moeten worden met veel pijn en moeite. IIEEKKSS!

En natuurlijk thanks voor de felicitaties. Sow heeeej, zit ik nu in mijn 40e levensjaar! Hemeltje!!!! :20::9: Mijn leven begint dus pas volgend jaar? Hmmpff... ben ik er klaar voor: afgevallen en nieuwe borsten! Laat maar komen dan!!! :63:

Mijn vriend en ik zaten gisteren ff te brabbelen: als ik 40 word, dan is hij 'nog maar' 27. Enorm verschil in ene keer! :4: Het is 'maar' 12 jaar wat er tussen zit, maar zo klinkt het wel veeeel meer! :1:

Vandaag maar weer rustig aan doen. Heb niets op de planning, behalve een heel stuk administratie nog wegwerken. Bléh!

Ik heb inmiddels wel contact gelegd met een collega pedicure die eventueel wat dagen/dagdelen over wil en kan nemen. Want zoals mijn herstel nu gaat, zie ik het nog niet zitten om volgende week volledig weer aan de slag te gaan. Mijn herstel gaat deze week een stuk langzamer dan ik had verwacht, helaas. :74:

Ik moet nog maar ff afwachten... :79:

En nu ga ik douchen!!!! Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij mag je niet op je zij, maar ja soms kan je het gewoon niet tegen houden.

Ik ben een buikslaper zie er dus tegen op om weer 6 weken op mijn rug te moeten liggen :(

Ik heb ook een obsessie met mijn weegschaal :146:

Ik trek zelfs 900 gram eraf ivm protheses :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens het consult met dr. Van Onselen (ACCZ) heb ik gevraagd of ik de oude protheses zou mogen hebben. Zijn reactie: "Natuurlijk, die zijn van jou. Je hebt er tenslotte ook voor betaald."

Vandaag ook weer foto's in de galerij geplaatst. Ben nu 11 dagen PO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond 't wel grappig dat het kon. Ik laat ze nu ook aan belangstellenden zien (familie/vrienden/kennissen) en allemaal vinden ze 't wel leuk. Totdat ik zeg: "Ja, je hebt nu mijn oude borsten in je handen." Over het algemeen liggen ze dan vrij snel weer op de tafel! :rolleyes:

Foto's van vanochtend, 11 dgn. PO staan nu ook in de galerij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis

Nou ik weet ook nog dat ik op mijn zij wakker werd, en me kapot schrok! Had het nagevraagd bij Van Onselen toen ik daar kwam voor de hechtingen en ze zeiden daar toen ook dat ik beter zo lang mogelijk op mijn rug moest slapen, maar als ik wakker werd op mijn zij, dan gaf mijn lichaam niet aan dat het fout was, dus dan kon het.

Zo raar, want ik sliep altijd op mijn buik.. en ik had zo'n rugpijn de 1e week, en nu slaap ik alleen nog maar op mijn rug en zij. Ik kan nog niet op mijn buik :unsure: Beetje jammer, maar helaas!

Dus je vriend is 12 jaar jonger? Hahaha je hebt een toyboy! :7: bij ons zit er ook 12 jaar tussen, alleen ben ik 12 jaar jonger als hij. Ik 24, hij 36.

Er zal idd ook wel wat meer vocht zitten ja! Ik vond mijn buik toen zo dikkig. Heb jij dat ook?

:116:

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was altijd een buikslaper, tot mijn 1e bv. Na de tijd een zijslapen, maar word altijd wakker op mijn rug. Met mijn handen boven mijn hoofd en een kat in het haar (tsja... die gaat daar liggen, erg gezellig).

Handen boven 't hoofd lukt nu nog niet en mijn rug ligt me in 2en omdat ik de héle nacht op de rug lig. :wacko: Gisteravond ff op bed een boekje lezen, ben in slaap gevallen en toen mijn vriend thuis kwam heeft'ie me wakker gemaakt: "Mag jij al op je zij liggen? Nee toch?" Oei, toch wel een hele poos zo gelegen...

Nou goed, doet niet zeer ofzo. Ligt juist zááááálig!!!

Op mijn buik heb ik nooit meer kunnen slapen na de 1e bv. En nu ze nog groter zijn, kan ik dat helemaal wel vergeten, vermoed ik. :141:

Mijn buik was idd vorige week ook dik. Had voorheen, toen ik zwaarder was, een buikkwab en die was terug. Helluppppp! Gelukkig vocht, want het zakt al af. Pfieuw...

Gisteren een hele goede dag gehad en natuurlijk naar kunnen wat dingetjes gedaan. Gisteravond dat moeten bezuren: weer stuwingen. Bah! Gaat dat nooit meer weg?

Ze worden wel zachter en soepeler en voelen al wat minder aan als stenen ballen. Zo nu en dan ff met bio-oil insmeren, heeeeeel voorzichtjes. En lekker voorzichtig krabben over de striemen van de bh en band. Heeft mijn vriend vanochtend op mijn rug ff gedaan, heeeeeeerlijk gevoel!

En... vanochtend de dag beginnen met hem: nnjmaammmmmmmmmmmie!!! :36::66::68:

@ Excella: hij zit top! Thanks!!!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip: autorijden 11/12 dgn PO is geen goed idee! :blink:

Afgelopen nacht heerlijk geslapen, vanochtend zalig wakker geworden en ik ga me aankleden: prompt weer stuwingen. Zowel links als rechts! En ik heb helemaal niets anders dan anders gedaan! Verd*mme... wanneer houdt dat eens op? :160:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeh super!

Wel grappig, echt dezelfde maat enzo. Ik zag de band trouwens van jou, zo'n witte! Is ook niet echt mooi op elkaar afgestemd qua kleur :blink:

Alleen bij de zwarte band, krult dat laatste stuk omhoog he? Ik zag 'm wel es door een truitje heen. Zo'n bobbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alle duidelijkheid: ik heb de 'oude' compressie bh van Excella te leen, zodat ik kan wisselen met mijn eigen. We hebben nl. dezelfde maat bh. En, ik hoop, straks ook dezelfde maat borsten! :106:

Ja, het einde van de band krult om, maar och.. jammer dan. Ik zit net te denken, ik kan de band natuurlijk ook omdraaien (binnenkant naar buiten toe). Dan heb je dat bobbeltje niet... hahaha, 't is nu net alsof ik daar 'iets' heb zitten.

Die van mij is idd wit, lelijk!!!! Hoe bedenken ze dat. Ik was dan ook aangenaam verrast dat die van jouw zwart is. Veeeeel mooier! Maar ja, onder mijn witte praktijk kleding is dan de witte weer handiger.

Ik ga een ticker instellen totdat ik je de bh + band weer terug mag zenden. Jemig, wat heb ik toch een pokkehekel aan dat ding. :104:

Edit: heb net de band omgedraaid: bobbeltje-probleem opgelost! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh ik voel me ineens een beetje stom dat je de band om hebt gedraaid, want daar had ik nog niet eens aan gedacht!! :blush::4::75: Hahahhaha

Haha ik hoef geen ticker te zien wanneer ik 'm terug krijg, voor mij part over 7 of 12 weken :7:

Maar hoe gaat het verder met je? Want eerst viel 't je een beetje tegen allemaal volgens mij? In ieder geval in vergelijking met de 1e BV... gaat het al beter? En zie je al dat de boel verandert?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.