Ga naar inhoud

Famke : 3 januari 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Nee, het valt me niet tegen, het herstel. Ik had dit wel ongeveer verwacht. Het is alleen dat ik zelf sneller wil. Ik wil meer dan ik kan, dat is het frustrerende. Ik ben ook een type wat moeilijk iets uit handen kan geven, dus dan stoort het me enorm dat ik 't zelf niet kan doen.

Ik voel heel duidelijk dat mijn jongens wat zachter worden. Links blijft nog wat achter, maar die zal ook nog wel volgen. Ik zal binnenkort weer ff wat foto's in de galerij erbij zetten.

Helaas heb ik nog steeds last van stuwingen, stijve-hard aanvoelende plekken in mijn borsten. Met name als ik iets te veel heb gedaan (en dat is bij het minste geringste, voor mijn gevoel). Ik neem écht wel mijn rust, ik doe zo mijn best en dan nog heb ik het gevoel dat ik teveel doe. Maar, ik doe helemaal niet veel. Echt niet!

Ik snap 't gewoon niet... :unsure:

Kan iemand me vertellen hoe lang ik die stuwingen nog kan verwachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 205
  • Created
  • Laatste Reactie

famke,dat vrschilt echt van persoon tot persoon

en haal ook geen pijntjes door elkaar,het kan ook enorm goed je spier zijn,vergeet niet hoe pittig dual plane is hoor,er is mij toen goed uitgelegt en laten zien zelf(op video) hoe een dual plane operatie gaat en wat het inhoud,echt pittig dus!

de ergste pijntjes heb je pas echt achter de rug als je paar weken verder bent,ik heb zelf echt tot 4a 5 maanden enorme pijn gehad,maar goed,heb dan ook echt strakke borstspieren,zelfs me arts stond beetje appelig te kijken in de OK werd achteraf verteld aan me :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen worden de hechtingen verwijderd door dr. Van Onselen in Haren.

Ik had nog steeds die steri-pleisters erover. Heb zonet weer foto's gemaakt (staan in de galerij) en gewoon ook een pleister verwijderd. :36: Tot mijn grote verbazing ben ik daar nog geel onder!!! :17: Dat had ik helemaaaaal niet verwacht!

Mijn jongens doen 't prima, rechts wordt al heerlijk zacht en soepel. Loving it!! :57: Links blijft achter, nog steeds stuwingen (bij de minste geringste bewegingen: overeind komen om de afstandsbediening te pakken). Akelig en vervelend!! Die moet écht van ver komen.

Voor mij is het ook zo raar: rechts helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen last, nergens van. Links veel last. Twee uitersten. :84: Ik weet 't ook niet hoor. Zal wel normaal zijn.

Wat denken jullie: schrijft Van Onselen ook vitamine G (geduld) voor of zal ik voor vitamine V (vakantie) gaan? Of een soort van complexje vitamines? :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi...ik zou voor beidde vitamines's gaan...whaha :blush:

ik moet morgen ook weer aan de bak en heb r echt geen zin an!

over 4 wken heb ik weer 3 weken vak,maar zit te denken om mn vak op te schuiven naar het najaar!

kan ik nog ff doorsparen en kunnen we weer naar Florida!

maar vreemd is dat dat je aan je ene boob nog wel last hebt en de ander al heel goed vooruit gaat..alhoewel ik ook veel lees dat t 2 verschillende wonden zijn die op hun eigen tempo genezen!

dus denk dat je een overdosis vitamine G nodig heb en van vitamine V kan je natuurlijk ook nooit genoeg binnenkrijgen...hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey famke

ik ken het mijn linker borst loopt ook iets achter op mijn rechtse maar ze hebben me wel gezecht dat je maar aan 1 kant pijn heb

als het de ene keer aan de rechter kant is is het dan niet aan de linker kan en anders soms ook

dat is wat hij zij dus zal wel goed zijn

maar zat net na je foto's te kijken en zag er heel mooi uit

heeft hij weer netjes gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

:103:Jaaaaahh, kan niet anders zeggen dan dat ik heeeeeel tevreden ben over het resultaat.

Heb zonet nog eventjes gemeten:

onder: 75 cm.

boven: 90 cm.

Nou breekt mij mijn klomp: VOLGENS DE SITE VAN HUNKEMOLLER HEB IK 75B, DAT HAD IK OOK VOOR DE OPERATIE! Trouwens, ook volgens de site van de Hema heb ik nu 75B.

Tsja.... € 3400,- uitgegeven voor een mooiere boezem (gelukt!), maar geen maat opgeschoten door van 260 cc naar 430 cc te gaan? Lijkt me toch errrrrg stug! :angry: Blijkbaar dus wel... Had toch graag wat groter willen hebben! :102::103::102::103: En echt waar, voor de wissel had ik ook 75B. Hmmpffff.... ik moet maar weer gaan sparen, geloof ik. :108:

Vandaag me weer heeeel rustig gehouden en 't ging wat beter. Morgen wat een drukkere dag voor de boeg: boodschapjes doen (zware dingen die een vriendin gaat doen), naar Haren toe om de hechtingen eruit te laten halen en 's avonds voor het eerst weer aan het werk.

Spannend, spannend!

Er zijn in de loop van de tijd voor deze week een aantal klanten uitgevallen. En die gaatjes heb ik niet meer opgevuld. Ik heb dus nu een zogenaamde gaten-kaas-agenda, maar ik pak gewoon die extra vrije momenten even deze week. Dan maar wat minder omzet draaien, mijn gezondheid gaat nu ff voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Famke,

No way dat jij nu nog in een 75 B past hoor!!! :blink: Moet niet alles geloven wat er in die tabelletjes staat, haha, zijn heel mooi al hoor je nieuwe boobs! :123:

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben erg blij met deze borsten. De vorm is stukken beter, geen rimpels meer van leeg-zwetende protheses en algeheel gezien: een veel mooiere borst.

Maar... het had wel wat groter gemogen! :unsure:

Want van een 75B nar een 75B was niet mijn wens. En dat heb ik ook uitgelegd, vandaag, toen de hechtingen eruit gehaald werden. Maar, het kan nog veranderen, kan nog meer hang in komen, vitamine G-verhaal, zeg maar....

Tsja... hang of niet, groter worden ze er niet van, lijkt mij! :139:

Sh*t!

Eerst de zomer maar eens door, kijken hoe ze aanvoelen en of ik écht tevreden ben. Misschien ebt 't allemaal nog wat weg. Maar, zo niet? Dan moet er weer gespaard worden. :124:

Het gaat trouwens wel goed met 'mijn jongens'. De assistente van de pc was erg tevreden, ze zijn al mooi soepel. Dat links meer problemen geeft als rechts is vrij normaal.

Wondjes zien er nu al top uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he famke...

dat kan toch niet kloppen..en die voor foto's van jou laten nou ook niet echt zien dat je erg los vel had ofzo...dus moet meer zijn dan 75B

heb je je oude bh's al gepast?

of bhmaat.nl al geprobeerd?

maar als jij duidelijk hebt aangegeven tijdens je consult dat je wel een maatje meer wilde dan zijn ze dus niet zo geworden als wat jou wens was...en dat betekend dat de kliniek iets niet goed heeft gedaan...vind niet dat jij in dat geval opnieuw zou moeten betalen!

zo wordt je vitamine G wel heel ernstig op de proef gesteld he... :121:

je zal nu wel aan t werk zijn...ben benieuwd hoe t gaat!

ik moets vandaag ook weer..had trouwens mn tepels met tape afgeplakt en dat werkt echt super :127:

dusss nog bedankt voor de tip!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee famke

Zit is even mee te lezen..jaa lees meer mee dan dat ik typ :rolleyes:

Maar wilde even zeggen da ik er ook niks van geloof een b..!

Mijn borsten zijn zeker te weten kleiner dan de jouwe en Ik ben bij de hunkemoller geweest en C daar vielen ze gewoon uit!!Dus moest een D.

Het zal ook echt wel per merk bh verschillen..!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis

Hoe weet je zo zeker dat je een 75B hebt? Want die maten lijken bij mij ook niet echt te kloppen.

En als jouw borsten in de sportbh passen die ik je gestuurd heb, hoe komt 't bij mij dan op een 75D? Dat kan toch niet, een B'tje?

Maar dan erbij, als verder wel tevreden bent, denk je niet dat je je teveel rot staart op de cup maat? Bedoel... ze zijn mooi geworden en zeker wel gegroeid zo op je foto's te zien, en STEL dat ze een B zijn (ik geloof er niks van hoor hahah :4: ) maar stel, gaat het dan puur en alleen om de B? Wat als je nou een D wou, dan had je misschien nog grotere gehad, die niet bij je staan.

Ik denk dat je gewoon morgen tijdens je gatenkaas agenda even naar de lingerie zaak moet lopen en daar eens een bh moet passen :3: Sowieso omdat het supr is om lekker te shoppen en te passen, en omdat ik denk dat je never nooit van een B naar een B gaat met 200 cc meer :9:

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja... ik weet ook niet hoe 't allemaal kan. Maar, als ik de cijfertjes geloof, dan val ik dus in een 75B. Ik zie ook wel dat ze mooier, ronder en voller zijn, maar qua projectie ben ik er geen ene drol mee opgeschoten. :blink:

Ik ga vandaag of morgen ff fotootjes maken met mijn oude bh's aan.

Jammer genoeg heb ik geen foto's van voor in dezelfde bh's, niet aan gedacht om die te maken.

@ Excella: in jouw bh heb ik ruimte over, zeg maar. De cup rimpelt hier en daar wat. Heb ik ook in de mijne. Dus dan zijn ze net geen C, denk ik.

Wat jullie zeggen, straks maar 's efkes naar Livera/Hunkemöller en kijken wat ze daar zeggen. Misschien loop ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel happy de winkel uit en meet ik gewoon hardstikke verkeerd!

Verder gaat 't wel goed, ook met werken. Ben nog wel snel moe (narcose?) en ik maak nog wel 's een verkeerde beweging, waardoor ik onmiddellijk weer een stuwing links heb.

Maar, goed rustmomentjes pakken en een pas op de plaats doen, dan komt 't vast wel goed.

Rechts gaat goed! Heerlijke borst, wordt steeds soepeler, geen greintje pijn of last. Links is ander verhaal, maar dat hoort er gewoon bij.

Vandaag heb ik wat extra vitamine G ingenomen, dus voor vandaag zit ik wel snor! :141:

Ladies, thanks voor de lieve, opbeurende woorden. Jullie helpen zeker mijn onzekerheid wat neer te slaan met betrekking tot de cupmaat. :119: Jullie zijn toppers.

Ik vind dit forum gewoon écht fijn! :127:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Famke,

Moet je zeker eens gaan doen laten opmeten! Moet haast wel zo zijn dat je verkeerd meet! Kan echt geen B zijn aan de hand van je foto's! :rolleyes: Ik zit op 70C (wat dus overeenkomt met een 75B) en de jouwe zijn echt wel groter!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk en huiver.... In de galerij staan een lading nieuwe foto's. Ook met bh's die ik voor de operatie ook droeg (en die toen ook goed pasten!).

Okay, ik meende dat ik altijd een 75B droeg, maar schijnt toch iets anders te zijn geweest. Als ik alles omrekenen zal het nu een 75C/D zijn.

Jullie hadden gelijk!!!

En ik zag verkeerd.

Ik moet nog laten opmeten in een lingeriezaak, maar dat komt nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Famke,

Heb wat reacties bij je foto's geplaatst, ben er wel wijzer van geworden moet ik zeggen! Je hebt wel degelijk zeker 75 D, die 75 C bh, die geruite, is te klein (schrijf er in je album ook bij waarom) dus je ziet je bent er zeker op vooruit gegaan!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou weet ik dat de bh maat maar een cijfertje/lettertje is, maar ik ben toch zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij dat ik 't verkeerd had.

Als ik maar tevreden ben met de vorm en grootte, niet waar?

Nou ja, een slag groter was mij ook goed geweest. Maar, dit past ook mooi bij mijn lichaam. En het is voller, mooier, ronder en ook daar ben ik super blij mee!

OWWWWW, WAT IS MIJN DAG TOCH GOED!!!

Wat zeg ik?

Mijn hele weekend!

Nu NL nog ff winnen met 2-0 van Japan en dan is het een super weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, geen 2-0 maar toch gewonnen met 1-0! Wat een fijn weekend zul je hebben hahahah

En raar he, je borsten worden niet groter nu je weet dat het een C/D cup is, maar het zit denk ik tussen je oren! Als ik nu een B zou hebben zou ik ook licht teleurgesteld zijn, terwijl het toch eigenlijk om het resultaat gaat, en niet om de cupmaat. Maar nu WEET je gewoon dat ze echt groter zijn, 2 maten ofzo hahaha

Ik ga gelijk even in de galerij kijken, ben benieuwd!

Hoe gaat het nu met je? Pijn al helemaal weg enzo?

:116:

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja.... en toen zat ik weer helemaal in de put. Grrmmbbllll!!!!!

Wat nou weer?

Er vallen weer plooien in mijn borst!

Hoe kan dat nou?

Weer op dezelfde plaats als eerst. Zou dat dan mijn huid zijn? Deze plooien zijn groter, dieper (prothese is ook groter en hoger natuurlijk).

Wie o wie heeft dit ook gehad/gezien bij zichzelf?

Vriendlief vind ze nog steeds erg mooi.

@ Excella: rechts is voorbeeldig. Nu, na een week werken merk ik wel dat ik té veel heb gedaan. Wat spierpijn en wat een vreemd gevoel wat ik eerst niet had (overbelasting?). Links is nog steeds erg onrustig: stuwingen, pijnlijker, onrustiger, kan er minder mee en wil er zoveel mee doen. 't Is nu tenslotte ook 3 weken terug en hop, alles moet weer werken (vind ik, hahahaha)

Vandaag maar rustig aan. Misschien ff proberen om te autorijden. 'K weet nog niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo wat balen van de plooien weer!

Iedere prothese kan plooien/rimpelen, de 1 meer dan de ander dat dan weer wel.

Je heb waarschijnlijk een dunne huid?

Op 1 foto van mij zie je ook een plooi.

Dat is gewoon een vouw in de prothese helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Een paar dagen ben ik ff niet aktief geweest, ik had 't eventjes helemaal gehad met mijn borsten. Links wil niet meekomen, nog steeds stuwingen, harde plekken en pijnlijk. Rechts is gewoon super.

Mijn plooien in mijn rechterborst storen mijn enorm. Ben ook best wel teleurgesteld dat ze er (weer) inzitten. Men heeft bij mij gekozen voor dual plane omdat het een mooier resultaat zou geven, maar ik verwacht dan ook dat die plooien weg zouden gaan.

Juist daarom heb ik mijzelf laten helpen...

De spier valt toch gedeeltelijk over de prothese heen? Mocht de prothese dan een plooi vormen, dan kan de spier dat toch opvangen/verbloemen?

Bij het consult om de hechtingen te laten verwijderen, heeft men mij verteld dat het (toen) nog maar een dikke 2 weken geleden was dat ik de wissel heb gehad en dat ik de zomer maar af moest wachten. Alles leuk en aardig, maar die plooien zullen niet weggaan, de borsten zullen niet groter worden, naar mate ze soepeler worden...

Ik denk dat ik mijn bevindingen/ervaringen tot zover maar op papier ga zetten en er een brief van maak voor de kliniek. Ik wil de zomer best afwachten en kijken wat de tijd me brengt, maar dan hebben ze in ieder geval een notitie in het dossier van hoe 't nu is en wat ik er nu van vind.

Ik ga binnenkort wel weer eventjes foto's maken voor de gallerij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.