Ga naar inhoud

Famke : 3 januari 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey Famke,

Vind het echt erg voor je dat je nu toch weer plooien hebt ondanks de dual plane, echt onbegrijpelijk, hoop dat het toch alsnog zal wegtrekken met de tijd. Veel sterkte alvast! :147:

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 205
  • Created
  • Laatste Reactie

Dual plane is geen garantie tegen plooien hoor.

Alleen eens stukje aan de bovenkant kan je geen plooien krijgen waar de prothese tussen de spier zit.

De rest laten we zeggen 3 kwart is gewoon vrij en kan je dus gewoon de rimpels/vouwen zien.

Elke pc zal dit zeggen en hoort dit ook te zeggen.

Heeft hij dit niet gezegd van te voren?

Het enige wat je tegen plooien kan doen is achter de spier en dan nog kan dus de ene helft plooien ;)

En dan een heel afgevulde (98%) cohesieve prothese nemen.

Is dan dus wel stugger, maar zelfs dan kan het plooien, maar zo heb je de minste kans.

Iedere prothese plooit in meer of mindere mate, het is net hoe het met je eigen huid en vetweefsel is gesteld.

10 kilo aankomen dat helpt wel trouwens ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Omdat ik énorm baal van mijn borsten, ben ik steeds minder online.

De plooien zijn duidelijk zichtbaar en ik vind het moeilijk om deze te accepteren. Bovendien valt de projectie me écht tegen. Ik had een flinke vermeerdering verwacht en dat is (helaas) niet zo.

Jaja, de vorm is mooier, gevulder, ronder en natuurlijker, absoluut. Maar de projectie had (veel) meer gekund.

Ik heb laatst foto's gemaakt en ik ga deze week nogmaals foto's maken. En ik ga ook kijken of ik ze deze week in de gallerij kan krijgen.

Qua klachten: links is zo nu en dan vervelend nog. Rechts gaat gewoon goed.

Gisteravond een etentje en ik wilde heeeeeel graag een haltertop aan hebben, zodat mijn 'spleetje' goed uitkwam. Mmmhhh, mijn vriend kon maar moeilijk zijn ogen niet naar beneden laten dwalen, tijdens het dineren. :)

Hij vindt ze dan ook helemaal geweldig, gelukkig niet zo hele groot en past precies bij me. Maar ja, dat is zijn mening.

Maar goed, qua herstel gaat het goed. Ik kan weer autorijden (na 3 weken), kan weer wat langer op mijn zij liggen en kan over het algemeen alles, mits het maar niet té zwaar is (dekbedhoes wisselen wil dus nog niet).

Vandaag 5 wkn. po.

@GoldenGirl: ja hoor, je mag mijn borsten wel meenemen naar je consult.

@Butterfly: ik ben vorig jaar net 20 kilo afgevallen! Wil er liever niet weer 10 bij hebben... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Famke

wat sneu te lezen dat er op paar puntjes teleurstelling is.

ga je het nog met je arts bespreken?lijkt me wel?

en is de 20kilo te snel afvallen nu niet de boosdoener?is behoorlijk wat,20kilo en mischien zit je nu te veel onder je gewicht,waardoor je dus die plooien heb gekregen?

ik denk dat dit de arts ook moet en kan beoordelen?

sterkte meid,en hopenlijk komt er ene oplossing.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wendy80

idd doet slank zijn niet veel goeds voor je borsten :wacko:

kijk maar naar mijn foto in de galerij.ik was 80 kilo toen ik zwanger was van mijn zoontje 6 jaar geleden en weeg er nu 55.ik heb die rimpelingen ook gekregen toen ik zo "mager"werd.mijn pc heeft gezgd dat ik nu geen rimpelingen meer krijg omdat ze onder de spier zitten.ik ben benieuwd.

liefs wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Famke, hoe gaat het nu?

Had jouw borsten mee naar consult, de arts vond jouwe (van alle die ik mee had) de mooiste.

Ik krijg nu dezelfde operatie en zelfde aantal cc's als jij.

Hoop dat ze net zo mooi worden als in de galerij.

En ik hoop dat je je inmiddels beter voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

In de galerij heb ik wat foto's geplaatst, onder andere van mijn rechter-rimpel-borst.

Wat mij ook opvalt is, dat bij het aanspannen van de borstspieren ik 2 ongelijke borsten heb. De ene vervormt anders en de andere vrijwel niet. Alsof de ene wel dual plane geplaatst is en de andere niet. Ik heb er nog geen foto's van, maar die maak ik nog wel eventjes.

Een e-mail met foto's is zojuist naar het accz gegaan, kijken wat zij er van (willen/kunnen) maken.

Vandaag lekker voor het eerst de super-sonisch-bh-met-band uit gehad. Heeeeerlijk. Officieel mag dat pas morgen, maar ik ging 't water op en in bikini met dit weer, dus dan lekker mijn jongens ff vrij in het zonnetje. Nee, niet topless, ivm de littekentjes. Zo rood als een kreeft, but who cares? I had fun!!!!!!

En mijn zwager vind ze mooi! Mijn exman was er ook bij, met zijn vriendin, en ook zij vonden ze mooi!

Ik ook, behalve.... bla bla bla!

Oja, sinds de operatie ben ik 5 kilo gegroeid, maar de plooien verdwijnen niet (helaas).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Idd een rimpel..moet zeggen dat ik je boobs verder wel erg mooi vind! Heb ik ook bij 1 foto gezet.

Maar daar heb je nu weinig aan,hoop dat ze je antwoord geven over die rimpel.

Die heb ik trouwens ad zijkant van mn rechterborst als ik voorover buig, en eveneens zijn mijn borsten ongelijk als ik ze aanspan,maar gelukkig maak ik me over deze zaken geen zorgen en neem ze voor lief.

Maarja,als jij decollete draagt en naar voren bukt kan ik me voorstellen dat je baalt als daar een plooi te zien is.

Ben benieuwd naar de reactie van accz.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stomme rimpels ook altijd :(

Ook ik ben rimpelgevoelig.

Je heb een hoop dingen die je er aan kan doen maar dan nog kan je het nooit 100% voorkomen.

Ok al neem je de stugste anatomische prohese achter de spier dan nog kunnen ze gaan rimpelen.

Vaak wel in mindere mate als voor de spier met vloeibare protheses, maar het kan wel..helaas :(

Vaak zie je wel dat het nu 1 dikke rimpel aan de bovenkant wordt en met vloeibare veel meer rimpeltjes.

En nu je 5 kilo bent aangekomen heeft dat zelf niet geholpen, wat balen.

Alle protheses kunnen rimpling geven, leg een prothese maar in je hand op zn zijkant ze rimpelen allemaal, de 1 veel meer dan de ander.

Als je een prothese 100% zou afvullen zou je geen rimpels hebben alleen wel keiharde tennisballen ;)

Vaak zit rimpling niet bij de garantie en vergoed het ziekenfonds dit ook niet (meer).

Hopen dat je pc meegaand is ;)

Dat vervormen zou dat geen kapselcontractie kunnen zijn?

Gradatie 1 of 2 ofzo, want je heb geen pijn toch verder?

Dan wordt vaak ook 1 borst harder en gaat vervormen.

Succes meid ermee, ik vind ze ook mooi hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is erg sneu ja die rimpel.

en dat de ene anders lijkt te verschieten dan de andere tijdens inspanning,KAN komen door niet goed inkapselen,

ik was een keer op nacontrole bij me vorige arts,en daar zat nog een dame in de wachtkamer,en die vertelde mij dus per toeval dat ze ook dat zelfde had en daarom al voor de 4x terug zat daar om eens te praten met de arts,en die heeft na nader onderzoek toch bevestigd dat ze toen 1borst had die niet ingekapselt was,snapte ze beide niks van,want ze had toch echt dr eigen netjes aan de regels gehouden,maar goed,het kan dus zeker gebeuren ookal hou je je netjes aan de regels tijdens herstelperiode.dat wa sgewoon pure pech die ze had,we hebben erna nog eens mail contact gehad en toen vertelde ze mij,dat de arts haar wel tegemoet kwam,niet volledig uiteraard,maar goed,het werd wel weer ene heroperatie enzo,zit je ook niet op te wachten vanuit onverwachtse hoek,

hoop dat het goed opgelost word en dat het mischien te acepteren valt anders.

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Famke

Wat erg zeg die rimpel, :23: ik heb je foto gezien in de galerij.

ik hoop dat je gauw dit met je pc kunt bespreken om er een

oplossing voor te vinden.Ik vind je borsten super mooi en qua grote geweldig hoor!

Heb je ook pijn dan?aan die borst?

In ieder geval heel veel sterkte ermee en dat het snel opgelost gaat worden.

Btw. op mijn foto in me album heb ik bij 1 borst een soort rand die zichtbaar aan het worden

is,balen dus!!Op foto's zie je het dus heel goed,ook als ik me boobs

tegen elkaar duw zie je het en ook hier ga ik mee terug!

Lijkt er wel een beetje op of de protese te klein is of dat ik verkeerde beugel bh draag die te

strak zit waarmee ik vervorming krijg ofzo,misschien dat het nog wegtrekt?

Groetjes Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rimpelen doet geen pijn hoor :)

Het ziet er alleen niet fraai uit.

Je ziet namelijk dan meteen dat iemand een bv heeft laten doen.

En niet iedereen wil dat iedereen dat weet ;)

Bij Famke valt het nog mee hoor ;)

Ze zijn nog steeds mooi :136:

Zo kan het ook:

http://www.implantinfo.com/photocenter/visitors/RDs-Breast-Augmentation-Revision-1660.aspx

http://www.implantinfo.com/photocenter/Rippling-Breast-Implant-Replacement-2257.aspx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Halloootjes allemaal,

Omdat het enorm druk is in de salon (kan de cliënten amper nog kwijt ondanks dat ik extra en langer werk), zit ik veel minder op het forum dan ik eigenlijk zou willen.

Maar goed... om op mijn rimpelverhaal e.d. terug te komen:

Ik heb ACCZ een e-mail gezonden met foto's en daar werd niet op gereageerd. Een dikke week later heb ik dezelfde e-mail uitgeprint, met de foto's en een begeleidend schrijven naar hun toe gezonden en daar werd gisteren over gebeld. Ze vinden het heel vervelend dat ik niet tevreden ben en willen alles in het werk stellen om dit te verhelpen, bla bla bla.

Maar, zoals ook al eerder was aangegeven door hun en wat ik ook zelf wil: eerst de zomer verder afwachten en dan kijken in oktober hoe en wat verder. Ik ga ze in september bellen dat ik een laatste controle afspraak in oktober wil hebben, zodat we dan het één en ander gaan bekijken.

Inmiddels ben ik bij Livera geweest en heb een aantal mooie Sapph bh's en slips op de kop kunnen tikken. De maat?

75D en die van hun eigen merk een 75E.

En tóch is me de projectie naar voren niet naar de zin. Tijdens het eerste consult waren ze gewoon groter qua cupmaat. Ben ik nu aan het zeiken?

't Weet niet...

Kijk, als je naar de VW-dealer toe gaat en je besteld een Passat en je krijgt vervolgens een Polo geleverd, dan trek je ook aan de bel. Ik hoef geen cup G, absoluut niet, maar een handje meer had ik wel gehad willen hebben. En net dát kleine beetje meer mis ik nu, terwijl het me wel voorgespiegeld is.

Ja, ik ben blij met de vorm en de ronding. Erg blij zelfs!!! Maar nu de grootte nog, dan ben ik helemaal happy.

De linker borst trekt nog steeds anders weg bij het aanspannen van de borsten en de rechterkant blijft nog steeds staan, alsof die niet goed onder de spier zit. Ook de rimpelvorming wordt dan erger. Maar goed... dat laat ik dan in oktober ook gewoon zien en het is nu een kwestie van afwachten wat men er dan van maakt.

Intussentijd is mijn vriend best wel gek op mijn borsten, ik draag nu ook lager uitgesneden topjes en vooral bij haltertops lijken ze huge! :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat vervelend allemaal.

Ook raar dat ze niet op je email hadden gereageerd, maar goed alsnog toch nog gelukkig.

Volgens mij zit op de groote geen garantie, rimpels meestal ook niet.

Hoop voorals nog dat ze je wel verder willen helpen.

Maar ja dan moet er wel een oplossing zijn uiteraard.

Maar je heb nu een E wat had je hiervoor dan?

Ik moet ook in oktober terug komen..ver weg nog he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens mijn eerste consult is mij verteld dat bij het verwisselen van de protheses de rimpels zouden verdwijnen, omdat deze zouden zijn ontstaan door het doorzweten van de oude prothese en omdat er een grotere prothese zou worden geplaatst, zou de plooivorming wegvallen.

Tijdens dat consult heb ik protheses gepast in een bh waarbij de projectie groter leek dan nu is uitgevallen.

Het rare is nu dat ook bij het aanspannen die borsten niet gelijk zijn.

Ik heb veel geld moeten betalen voor iets waar ik niet tevreden over ben. Men heeft destijds aangegeven aan mijn verwachtingspatroon te kunnen voldoen. En nu achteraf blijkt het toch anders te zijn. Dat valt gewoon tegen.

In het ondertekende contract staat niets over garantie over de grootte of over plooien. Alleen over kapselvorming.

Oktober is nog een heel eind weg, maar dat vind ik ook wel ok. Dan kan alles rustig settelen en tegen die tijd is alles hersteld en geheeld.

Hiervoor had ik een kleine B cup. Nu een D/E cup. Ik vind niet dat ik nu in maten moet gaan meten, omdat het formaat wat men tijdens het eerste consult liet zien bij mij, niet in cupmaat is gezegd. Dr. Van Onselen denkt ook niet echt in cupmaten, vertelde hij, maar meer in wat mooi zou zijn bij mijn lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is bijzonder knap van ze dat ze van te voren zeggen dat de rimpels gingen verwijnen.

Dan vind ik inderdaad dat je daar werk van moet maken en meer rechten heb dan een ander.

Nieuwe protheses kunnen ook rimpelen, heeft verder dan niks met zweten te maken.

Als je een nieuwe prothese in je handpalm legt en je houd je hand vlak rimpelen ze allemaal, zelfs een stugge 410.

Is logisch want geen 1 prothese is voor 100% afgevuld je zou dan harde ballen hebben ;)

Vind dat ook dat ze je van te voren blij hebben gemaakt met iets wat je nog helemaal niet kunt weten.

Zelfs met een cohesieve achter de spier is er nooit 100% kans op rimpelvrij.

Je heb waarschijnlijk gewoon een hele dunne huid en weinig vetweefsel zodat je het toch weer gaat zien.

Wel kan het in veel mindere maten als eerst zijn omdat je wel dingen kunt aanpassen eraan.

(cohesieve voor 96% afgevuld en dan achter de spier is altijd minder erg dan voor de spier en een vloeibare die maar voor 80% is afgevuld).

Heeft verder ook niks met de grote te maken, juist een grotere prothese gaat meer inzakken.

Nee er staat eigenlijk meestal alleen wat over kapselcontractie in het contract omdat de rest eigen risico is.

Maar wat gek dat je ene borst vervormd?

Zou hij achter de spier geplaatst zijn? of last van kapselcontractie hebben?

Maar ik weet hoe je je voelt hoor ik heb de laatste keer ook 5310 euro betaald en is ook niet geworden wat ze toegezegd hebben.

Ik ben nu 10.000 euro verder met nog hangborsten en platte bovenkant:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Famke

leuk weer eens wat van je te horen,en je maat lijkt serieus vooruit te zijn gegaan,maar ik snap je wel hoor,een bh maat zegt ook niks verders.

wel erg fijn dat ze je serieus nemen en de boel gaan bekijken in oktober,hoop dat het dus ook goed word opgelost voor je,en het is te hopen dat je er zelf goed achter staat en dat je mischien zelfs keuze hebt ook nog,zou helemaal goed maken.

ik bedoel,stel je moet onder het mes weer,is het jou volle recht te vragen om een maatje meer,omdat dit je nu toch ook tegenvalt.

idd lekker nu genieten van de zomer en je salon en probeer het even naast je te leggen tot najaar.

zou fijn zijn als je daar ook een antwoord op krijgt,waardoor je ene iets wegspringt,andere niet.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo,

Zolangzamerhand wordt het voor mij een drama...

Ik zit inmiddels op mijn oude gewicht van tijdens de operatie (ruim 63 kg.) en nu begint ook links te plooien. Bovendien is bij aanspannen van de borstspieren nu een heel duidelijk verschil te zien. Ik baal hier zo van, ik ben zó teleurgesteld.

Nu is mijn grootste angst dat men in oktober zal gaan zeggen: "Mevrouw, dat is normaal, daar kunnen we niets aan doen en u zult ermee moeten leren leven."

Ik vind 't niet normaal, ik ben er niet blij mee en zeker niet met het verschil bij het aanspannen van de spieren. Ik ga deze week er ff foto's van mken, dan zien jullie wat ik bedoel. Ik voel me er onzeker onder, het maakt me ongerust, het maalt in mijn hoofd om en ik kán er gewoon geen vrede mee hebben. Het stoort mij enorm en ik vind het écht niet mooi. Dan waren zelfs de oude prothese met één enkele plooi nog mooier! Nooit gedacht dat ik dát zou vinden...

Komt nog bij: ik ben ziek-verkouden/koortsig, heb een beginnende blaasontsteking en voel me gewoon k*t!

Maarja, té duk in de salon en ik kan de klanten niet verzetten, want ik heb deze of volgende week gewoon geen enkel plekje meer. :(

Ben ff heeeeeel sieluuuuggggg....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.