Ga naar inhoud

Ingrid k : 29 sept. '10 : Dr. Veroorbeek : Sint-Augustinus Ziekenhuis te Wilrijk


Ingrid k

Aanbevolen berichten

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Ingrid,

Hihi, hier nog een nieuwsgierig aagje! :118: Je silhouet komt heel mooi uit in je nieuwe jurkje! Kan me goed voorstellen dat je veel complimentjes hebt gekregen, en terecht ook! Je ziet er geweldig uit, en je boobs komen heel mooi uit zeg! En wat een lijntje!!! :136:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ingrid

ik ben uiteraard ook meteen naar je album gesnelt hihi

jeetje wat een mooi plaatje zeg! en die laarzen maken het echt af,en wat super die kersttak met bal erbij op de foto :5:

en nog een complimentje,wat ik ook meen,ik vind je prachtige benen hebben voor iemand die het dubbele heeft gewogen,je bent een mooie dame,zeker in dit jurkje :35::35::35:

wil je ook alvast fijne en gezellige dagen toewensen

00061.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

*** Hey Moontje,

Maandag word ik gelijk geholpen. De pc gaat een nacorrectie doen omdat mijn buik aan de rechterkant verkeerd op elkaar verkleefd zit. Dit komt door die nabloeding (hematoom) die ik heb gehad en doordat dat bloed ertussen zit is dat gaan verkleven. Ik heb dus links van de navel een mooi plat litteken en rechts drukt het wat naar binnen en vormt een kuil net bij het heupbot. Moet je maar eens kijken in mijn album kan je echt goed zien. Ook als ik naar beneden kijk zie ik een bult zitten aan de rechterkant van de navel. Dat is dat hematoom die er zit en is verhard, die gaat hij er gelijk ook uithalen. Het gebeurt allemaal onder plaatselijke verdoving in de prive-kliniek van de pc, dus hoef niet naar het ziekenhuis en onder narcose, vind ik wel heel fijn! Mijn man gaat mee, hoefde niet perse, want ik mag zelf gewoon gelijk weer autorijden, maar hij vond dat ook zo sneu. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken, hopelijk kan hij het nu helemaal mooi maken!

En nog bedankt voor je complimentje over mijn benen :1: In een jurkje is het inderdaad mooi. Maar ik vind de bovenkant van mijn binnenbenen echt heel erg lubberen, daar ga ik nog wat aan laten doen, ook mijn bovenarmen ga ik nog laten liften, kan geen truitjes aan met korte mouwen, moet altijd rekening houden dat de mouwtjes tot net boven de ellebogen zitten.

Vandaag bij de Wehkamp een stuk of 20 bikini's besteld van protest en oneill enzo met bijbehorende boardschorts. Dan kan ik die lelijke bovenbenen wat verhullen. Ga van de week eens lekker passen en degene die t mooist staan die hou ik dan.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ingrid

ja die ene kant van je heup was me bekend ja,klopt,zo zonde he

maar wel erg fijn dat je er dus as maandag een corectie voor krijgt,wist niet dat je die al in januari kreeg.

ja ik ga zeker weten dat het mooi word,vind je bwc verder erg mooi gelukt hoor,eerlijk waar

ja je benen en dat jurkje,nee echt heel mooi,is net of je naar een andere vrouw kijkt he,je bent echt totaal veranderd met die bwc en je nieuwe boezem,sta echt seeds verstelt als ik je foto,s zie weer :rolleyes::)

nou nog ff aftellen dus tot maandag,gelukkig niet lang meer.

ooh leuk joh,ben je ff flink los gegaan hihi doe ik ook vaak ja,de mooiste eruit pikken die goed zitten en mooi staan,de rest retour.....ben mega benieuwd naar je nieuwe bikini,s,leuk ook he met die shorts erbij,mooi en ook wat stoer :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Goh, ik dacht eigenlijk dat de laatste weken mijn buik eigenlijk niet meer veranderd was. Maar toen ik daarnet foto's op de pc zette van deze morgen en ik ze vergeleek met de vorige van 9 1/2 week po zie ik toch wel dat het al veel is verbeterd! De plooi is een heel stuk minder geworden, en minder zwelling. Maar ben toch heel blij met mijn nacorrectie morgen hoor, want bij de heup zit toch nog wel een kuil en als ik naar beneden kijk is er nog een bult naast de navel, en ik wil t natuurlijk perfect hihi.

Zie ook op de foto's dat mijn rechterborst echt wel lager zit dan de linker...

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Jeeeee, het verschil is wel groot hé, sta er van te kijken, hoeveel het nog verbetert is ondertussen! Dat belooft voor je nacorrectie morgen, komt vast helemaal goed en heb je eindelijk je perfecte body!!! :136: Succes!!! :101:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Ingrid

ik vind op je 9,5 week po foto idd ietsjes verschil van borsten,maar kijk ik naar je nieuwe foto,zie ik echt totaal bijna niks aan verschil.

je heup is idd enorm veranderd zeg,je ziet op de foto zelfs haast geen verschil meer,ga met goed staren en kijken,dus dat is wel een enorm goed teken zeg!en tuurlijk ben je blij me tje nacorectie morgen,je hebt er al genoeg voor over gehad en doorstaan met de hele stap naar een bwc,dapper hoor.

wens je heel veel sucses morgen en ben razend benieuwd naar je verslagje :71::71::71:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Zo, ben weer thuis hoor En het was zoooo gaaf om te zien!

Ik werd eerst verdoofd (deed soms een beetje zeer), bij de heup deed het het zeerst, daar zit bijna geen vlees bij mij, zit recht op het bot. Toen ging hij eerst met zijn mes een stuk litteken eruit snijden wat ie vantevoren afgetekend had. En dan met zo'n brander dieper snijden, op een gegeven moment zag hij dus precies de holte waar de bloeding in heeft gezeten, er was daar allemaal kapselvorming. Ik mocht ook kijken, hij merkte wel dat ik het reuze interresant vond Heel die lap dus naar boven om mij in dat gat te laten kijken, en dan zag je echt zo'n wit vlies zitten (net als je soms weleens aan vlees ziet zitten) en dat was t kapsel (datzelfde gebeurt bij de prothese in de borsten). Er zat geen bloed meer in. Omdat het zo glad is heeft hij er met zijn brander/mes een soort van dambord op gemaakt zodat het was stugger was, dan hecht de andere laag er beter aan vast dan aan die gladde structuur. Je zag ook zo het heupbot en soms een beetje oranje stukjes, dat was vet. De operatie heeft bij elkaar met verdoven erbij zo'n anderhalf uur nog geduurd, en het is best ver open geweest, heb nu een snee van zo'n 15 cm. ongeveer. Ik moet toch wel weer rustig aan doen, het heelproces begint voor die kant weer opnieuw nu. Zeker 2 weken niet sporten en eigenlijk hoefde ik ook niet te gaan werken, maar heb gezegd dat ik toch maar wel ga, want mijn baas doet wat moeilijk. Ik doe dan wel heel licht werk alleen! Moet ook weer een week of 4 de buikband aanhouden. Over 10 dagen op controle komen. Het is wel al een strakke verbetering zo te zien op het eerste oog. Maar zie ook dat het langzaam ook volloopt met vocht.

Jammer dat het een beetje zeer deed dus zodra hij aan t zijkantje kwam, maar verder vond ik het helemaal cool om mee te maken! T was een veel grotere operatie als ik me had voorgesteld eigenlijk. De pc zei al dat hij t eigenlijk liever onder narcose doet, maar had volgens mij ook niet verwacht het zover open te moeten maken, hij doet de patienten niet graag pijn. Het is wel echt een schatje hoor

Als de hechtpleisters eraf mogen misschien een foto-update.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte Ingrid,met je heroperatie,dat is ook weer achter de rug.

en wat cool, dat je het hebt mee mogen maken in een live act van je arts hihi

zou niks voor mij zijn hoor,brrrr

ben razend benieuwd zeg,naar je nieuwe foto,s straks!

beterschap en hopenlijk niet te veel na pijn :71:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Stoer hoor meid! :104: Je eigen operatie meevolgen hihi! Dus toch nog wel een stuk zwaarder als gedacht, gelukkig heb je het weer achter de rug, wel vervelend natuurlijk dat je nu weer dat hele herstel door moet met zwelling en al, maar zal er straks als beloning weer veel beter uit zien dus dat geeft wel op! Wens je toe dat het nu voorspoedig mag genezen en je niet te veel ongemak en pijn ervan hebt! :101:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

*** Weer ff een update :) , ik moest gisterenmiddag voor controle komen, de pc vond t toch ook wel erg gezwollen, en heeft er zijn spuit nog eens bijgepakt. Eerst kwam er eigenlijk niks maar na nog een paar keer prikken heeft ie er toch 30 cc bloed uit getrokken. Ik ben dus iemand die gewoon erg nabloed schijnt, en daarbij dus veel wondvocht aanmaakt. Hij doet veel buikwandcorrecties (omdat hij reconstructief pc is, en veel borstreconstructies doet van buikflappen) en ik ben de eerste patient die seroom/hematoom aanmaak bij hem! Maarja, er is dus weer een gedeelte uit, en de rest lost vanzelf wel weer op, moet ik echt geduld voor hebben. Het litteken zit in ieder geval mooi los, dus dat euvel is wel verholpen. Moet nu echt goed masseren om alles mooi los te houden en de buikband de eerste weken zeker blijven dragen en rustig aan blijven doen, en niet sporten. Niet zulke hele erge leuke berichten dus

Maar wat wel leuk is is dat ik een kwartier te vroeg was en hij was er nog niet, dus ff de BjornBorg winkel ingeweest, en daar een superleuk strak grijs jurkje aan 50 % gekocht (in 5 minuten tijd, nog nooit zo snel geslaagd hihi) :D

Over 4 weken terug op controle komen, mits de zwelling niet erger wordt, dan maak ik een foto om te laten beoordelen via mail hebben we afgesproken.

Vanmorgen uit bed was het trouwens al weer een stuk minder gezwollen, joepie! en op de weegschaal was er ook meer dan 1 kilo af :12:

Hopelijk gaat t nu de goede kant op.

Groetjes van Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Oh jammer dat je toch weer een hematoom hebt aangemaakt! :( Gelukkig dat je litteken deze keer nog mooi los zit, en het vanmorgen toch ook al weer minder gezwollen was! Duimen dat het verder de goede kant op gaat! :35:

Hihi, leuk dat je een mooi jurkje hebt kunnen scoren op 5 min tijd, dat was een recordaankoop hihi is het moment nu hé met de solden! :D

Veel beterschap in ieder geval!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

*** Weer ff een update-je :)

Het gaat hier hartstikke goed! De bloeding is echt voorbij, en het begint al echt te slinken. De zwelling is vooral smorgens al veel minder, eigenlijk al heel erg plat smorgens, ik ben er helemaal blij mee. Het littekentje is ook weer een mooi dun streepje, alleen zit het bij de na-correctiekant (rechts) iets hoger dan links. Er zijn ook nog een paar kleine plooitjes aan de heupkant, hopelijk trekt dat nog weg. Bij de grote ok trok dat ook als laatste weg, dus ik heb nog wel hoop.

Mijn borsten zijn ook iets meer gelijk gekomen heb ik het idee, links is ook wat lager gaan zitten zodat er niet zoveel verschil meer in zit. Wel heb ik soms links als ik een bh aan heb gehad een heel klein plooitje huid onderaan zitten. Maar als ik de bh wat langer uit heb trekt dat langzaam weg.

Ik ben echt superblij met mijn nieuwe figuur, ook al is het met hobbels gegaan, zou het achter elkaar weer doen!!! :D Mijn man is ook blij met mijn borsten, hij kan er niet vanaf blijven hihi. Ik begin ook weer gevoel in mijn tepels terug te krijgen. Voor de operatie mocht hij er niet aanzitten, dan waren ze supergevoelig, en nu kan ik het goed verdragen, eigenlijk dus meer een pluspuntje ook dat ze minder gevoelig zijn geworden ;)

Eefje, en Moontje, bedankt weer voor jullie leuke reakties over mijn foto's, doet goed! Eind februari heb ik weer een controle bij de pc, hopelijk voorlopig de laatste! Ik zeg voorlopig want ik wil mijn armen en bovenbenen (en evt. de rug) ook nog laten liften, maar moet daar eerst heel hard voor sparen (staat nog veel op het verlanglijstje wat mijn man belangrijker vindt...auto, verwarmingsketel etc..).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Wat fijn te lezen, allemaal positieve berichten dus! Ben blij voor je dat het helemaal goed is gekomen, en gelukkig ben je ook snel van de zwelling af en kun je al pronken met een superplatte buik!!! :136: Geniet ervan meid!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja, ik vind het ook leuk staan. Ik ga denk ik alleen ff dat rode touwtje boven de cups eraf knippen, want dat zit best strak, en dan krijg je een rollade-effect ;-)

Gisteren bij de hunkemoller in de solden nog een nachtkleedje gekocht voor maar 6 euro. Heb de foto in mijn avatar geplaatst. Voel me er echt vrouwelijk in :D Ik had echt nooit durven dromen dat ik zulke mooie dingen ooit nog zou dragen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

*** Donderdag moet ik weer op nacontrole bij de pc.

Mijn rechterborst is als ik langs de zijkant kijk een beetje afgeplat onder de tepel, en dan onderaan floept er een soort bult onderuit. Volgens mij zit die prothese een beetje raar ofzo. Aan de voorkant zie je het niet alleen als ik schuin voor de spiegel sta zeg maar. Die kant heeft altijd wat meer gehangen, en dat flubje zat er ook al, maar dat het nu wat vlak is was eerst nog niet denk ik. Ik ga het hem wel even laten zien, kijken wat hij ervan zegt. Aan de linkerborst heb ik soms een heel klein plooitje huid onderaan zitten, als ik gestrekt sta is het weg maar sta ik een beetje gebogen dan is het er weer. Misschien wil ik wel teveel perfectie. Versta me niet verkeerd, ik ben echt superblij met mijn boobies hoor!! Maar ben gewoon ff benieuwd hoe dit komt.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.