Ga naar inhoud

Ingrid k : 29 sept. '10 : Dr. Veroorbeek : Sint-Augustinus Ziekenhuis te Wilrijk


Ingrid k

Aanbevolen berichten

*** Hallo, ik wil me even voorstellen, ik ben Ingrid, bijna 38, en ben de afgelopen jaren 76 kilo afgevallen (door gezond te eten, en veel te sporten). Voorheen had ik een 95 E cup, en nu is daar nog een 70-75 B van over, en dan nog van boven niks en van onder een klutsje zeg maar... Halverweg februari ben ik naar een pc geweest, en is er een operatiedatum vastgesteld, 1 september krijg ik een borstlift met prothese (denk nu 350 cc, wil terug een goedgevulde D cup), en ook tegelijktijd een buikwandcorrectie!! Het is allemaal erg spannend, en ben nu al bezig hoe ik het dan allemaal ga regelen :-))Ik krijg echt veel hulp. De eerste week heeft mijn man verlof genomen (ik word woensdag geopereerd en mag zaterdags waarschijlijk het ziekenhuis verlaten), en daarna komen mijn moeder en schoonmoeder afgewisseld ieder een paar dagen meehelpen en voor mijn zoontje zorgen (die is 9 1/2 en kan al veel zelfstandig natuurlijk).

Ik zal hier eens flink gaan snuffelen, zal hier vast een heleboel info kunnen verzamelen! :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Ingrid,jeee wat een stap zeg,jij gaat echt een metamorfose aan

echt leuk! en erg spannend natuurlijk.

en erg prettig dat je zoveel hulp hebt ook,maakt het allemaal net wat eenvoudiger natuurlijk.

en wel erg knap zeg,zoveel afgevallen,je moet er tenslotte hard voor werken hoor om zulke dingen te behalen.

nou het aftellen kan dan beginnen natuurlijk.....

sucses

veel post en lees plezier op het forum

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Dank jullie wel voor de reakties!! Het zal inderdaad allemaal wel heftig zijn, maar ik heb het ervoor over! Volgens mijn pc valt het eigenlijk nog best mee, want mijn buikspieren hoeven niet gereeft (is aan elkaar gehecht) te worden. En de prothese gaat waarschijnlijk boven de spier (omdat ik veel train, bodypump).

Lesilla, jij ook een mommy make-over, leuk! Ben benieuwd hoe het jou vergaat!

Nog een vraagje, kan ik hier ook ergens foto's bekijken? Ik ben wel heel benieuwd hoe een 350 cc boven de spier er uit ziet eigenljk, al weet ik wel dat het bij iedereen anders uitvalt. Ik heb met mijn eerste consult een 350cc gepast, 1 die kleiner was en 1 die groter was (weet de precieze cc's niet), en twijfel nu een beetje tussen die 350 of toch die grotere..

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

*** Eventjes een up-dateje :-)

Vorige week voor het laatste (3e) consult bij de pc langs geweest. Weer een hele waslijst aan vragen gesteld, ben weer bijna een uur binnen geweest. Hij neemt echt alle tijd voor je, goed gevoel!

Ik had van allerlei foto's bij met wat voor borsten ik mooi vond (oa die van prinsesje) en die ik niet mooi vond. Hij snapt dus helemaal wat ik bedoel nu, ik houd van wat grotere borsten hihi. We hebben besloten voor 400 cc. high profile (ik geloof van Mentor), die passen qua diameter ook helemaal goed. Of ik het op of onder de spier krijg gaat hij tijdens de operatie bekijken. Je had 2 cm. nodig om het voor de spier te kunnen doen, en het schuifmaatje klikte tussen 1.8 en 2 cm. Dus eigenlijk iets te weinig om het voor de spier te doen. Hij kijkt nu tijdens ok of je de randen van de prothese dan zult zien, en anders beslist hij dan om het toch erachter te doen. 400 cc. klinkt misschien best veel, maar omdat ik eigenlijk bijna geen eigen klierweefsel meer heb, en er ook nog overtollig huid wordt weggehaald met de lift komt de hele vergroting alleen door de prothese.

Van de buik gaat hij echt heel veel weg kunnen halen, en hij zegt al dat het mooi gaat worden omdat ik niet zo heel veel straie heb boven de navel, joehoe. Het meeste straie gaat dus allemaal weg! Hij gaat zelfs huid tot boven de navel wegdoen, maar aan gewicht zal het niet zo heel veel zijn, omdat ik niet zoveel vet meer heb, het is voornamelijk huid. Hij schat het op zo'n 2 kilo. Ik heb ook met klem gezeg de snede zo laag mogelijk te houden. Mijn schaamheuvel wordt nu ook gelijk gelift, en daardoor komt de haargrens wel veel hoger te liggen. Dat ga ik dan daarna wel weg laten laseren.

Nu ga ik niet meer voor consult voor de ok, we houden contact via mail hoe het gaat en hoelaat ik precies binnen moet zijn enzo, ik vind het wel heel spannend allemaal, denk er iedere dag wel een paar keer aan :rolleyes:

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend allemaal:)

Ik krijg ook een lift met wissel, alleen ik heb al een bv gehad 9 jaar terug.

Waarschijnlijk heb ik door het afvallen zelf ook een B over, ik heb nu 440cc maar wil naar 345 of als het niet past 310.

Spannend je buik ook, zou ik ook wel willen, maar ja eerst maar sparen hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Butterfly,

Voor jou ook superspannend dus! Ik ga je volgen hoor, er zijn er hier op t forum niet echt veel met een borstlift he. Het is eigenlijk meer een bvk en bv bij elkaar :-) Het zal vast heel mooi worden hoor.. maar eng is het inderdaad. Mag jij dezelfde dag al naar huis of moet je een nachtje blijven?

Ik kreeg 1000 euro korting omdat ik beide operaties tegelijk laat doen trouwens. Maar dan nog is het veel geld.. (6200 euro eigen bijdrage, en dan komt de ziekenkas nog gedeeltelijk tussen).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee weinig verder met lift :(, lesillia krijgt wel een lift en bwc net als jij.

Mijn fotos staan trouwens in de gallerij.

De kliniek heeft net veranderd dat je niet meer hoeft te slapen gelukkig, ik heb nogal heimwee namelijk ;)

Ik moet 5310 betalen voor prtohese wissel en lift ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had van allerlei foto's bij met wat voor borsten ik mooi vond (oa die van prinsesje) en die ik niet mooi vond.

Supergaaf dat je mijn foto's mee hebt genomen! :1boobs:

Ik ben echt heel benieuwd naar hoe het bij je gaat worden! Ben zo blij dat ik het achter de rug heb. Tijdens de eerste weken van het herstel heb ik me echt weleens afgevraagd: "waarom heb ik dit gedaan?! Waar ben ik aan begonnen?!" enz. Maar ik heb echt geen spijt achteraf! Het kost allemaal tijd; maar wat zijn nou een paar maanden op die vele jaren dat je er zo blij mee gaat zijn!!!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Supergaaf dat je mijn foto's mee hebt genomen! :1boobs:

Ik ben echt heel benieuwd naar hoe het bij je gaat worden! Ben zo blij dat ik het achter de rug heb. Tijdens de eerste weken van het herstel heb ik me echt weleens afgevraagd: "waarom heb ik dit gedaan?! Waar ben ik aan begonnen?!" enz. Maar ik heb echt geen spijt achteraf! Het kost allemaal tijd; maar wat zijn nou een paar maanden op die vele jaren dat je er zo blij mee gaat zijn!!!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Helaas gaat mijn ok 1 september niet door...

Ik ben dinsdag teruggekomen uit Turkije, heb daar anderhalve week in het ziekenhuis gelegen met een amoebe-besmetting, zware dikke darmontsteking en buikvliesontsteking. Gelukkig hebben ze geen stoma moeten zetten, daar was eerst sprake van omdat een heel deel darm genecrotiseerd was. Nu is het dus heel erg aansterken en conditie terug opbouwen voor de bwc en borstlift. Hopelijk begin oktober nu??? Ik baal wel omdat ik natuurlijk al een half jaar uitkijk naar deze ok, maar snap ook wel dat ik eerst de oude moet worden.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee, Ingrid, wat erg zeg, hoop dat je er niets blijvends aan over hebt gehouden, klinkt niet zo positief, genecrotiseerde darm, komt het nog helemaal terug goed? :147:

Maar inderdaad beter eerst weer goed aansterken, is ook niet niets zo'n mommy-make-over.

Gezien je datum voorlopig nog een beetje onzeker is zal ik alvast wel je titel een beetje aanpassen, goed?

Veel beterschap!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Meiden bedankt voor jullie lieve reakties!

Eefje, mijn darm komt in orde! De darmwand heeft 3 lagen, en de binnenste en spierlaag was genecrotiseerd, de buitenste wand was nog goed. Die buitenwand gaat nu weer aangroeien en vormt zo weer een nieuwe goede darm, maar dat heeft zo'n 4 weken nodig voordat het weer goed is. Ik mag nu wel gewoon eten, maar licht verteerbaar, en geen volkorenproducten enzo om de darm te ontlasten. Slik nu ook nog 2 weken antibiotica. Het was wel heel eng en eenzaam allemaal in een ziekenhuis in Turkije, ver weg van mijn familie, en 2 uur rijden iedere dag voor man en zoon omdat die 120 km. verderop in een huis zaten.

De littekens van de laparascopie zijn nu een beetje ontstoken, dus dat trekt nog wat, en waar de drain heeft gezeten is een hele kuil in mijn buik, maar gelukkig gaan die littekens straks toch allemaal weg met de bwc :D

Prima dat mijn titel is aangepast, zo te hopen voel ik me snel weer hersteld en kan ik een nieuwe datum prikken!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Meiden bedankt voor jullie lieve reakties!

Eefje, mijn darm komt in orde! De darmwand heeft 3 lagen, en de binnenste en spierlaag was genecrotiseerd, de buitenste wand was nog goed. Die buitenwand gaat nu weer aangroeien en vormt zo weer een nieuwe goede darm, maar dat heeft zo'n 4 weken nodig voordat het weer goed is. Ik mag nu wel gewoon eten, maar licht verteerbaar, en geen volkorenproducten enzo om de darm te ontlasten. Slik nu ook nog 2 weken antibiotica. Het was wel heel eng en eenzaam allemaal in een ziekenhuis in Turkije, ver weg van mijn familie, en 2 uur rijden iedere dag voor man en zoon omdat die 120 km. verderop in een huis zaten.

De littekens van de laparascopie zijn nu een beetje ontstoken, dus dat trekt nog wat, en waar de drain heeft gezeten is een hele kuil in mijn buik, maar gelukkig gaan die littekens straks toch allemaal weg met de bwc :D

Prima dat mijn titel is aangepast, zo te hopen voel ik me snel weer hersteld en kan ik een nieuwe datum prikken!

Groetjes van Ingrid.

Oh, gelukkig maar! Ja lijkt me inderdaad maar een nare ervaring zover van huis in een vreemd ziekenhuis en dan ook nog eens zover van je gezin vandaan. Niet meteen wat je verwacht op vakantie. :23: Maar goed, je bent nu weer thuis in je vertrouwde omgeving en aan de beterhand en uitstel is geen afstel hé! Hoop dat je spoedig hersteld bent en weer een datum hebt om naar uit te kijken! :32:

Dikke knuff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik had de pc gemaild om een nieuwe datum te prikken, omdat hij een wachtlijst heeft van min. 2 maanden, dus ik zag mijn beurt al voorbij gaan als ik opgeknapt zou zijn... Ik kreeg net een mailtje terug dat hij nog maar 2 data voor het najaar heeft, 29 september of 10 november. Ik heb gelijk 29 september vastgezet, want met die latere datum zit ik in de knoop met de herstelperiode en de drukte voor kerst op m'n werk. Dus ik heb een nieuwe datum, joepie!! Hopelijk dat ik dan weer een super conditie heb!

@Moontje, die amoebe is eigenlijk een 3e wereld-infectieziekte, ik heb het opgelopen (denk ik dan) omdat ik vegetarier ben, en voorbereide koude groentehapjes en salade heb genomen. Het is daar niet zo hygienisch als hier, en die dingen staan misschien al te lang in de koeling (als er al voldoende koeling is). De dokter daar zei, altijd alleen maar dingen eten, waarvan je weet dat het vers bereid is, warme gerechten, gekookte groenten, gebakken vlees, mayonaise is ook heel gevaarlijk om te eten schijnt, daar nestelen ook veel bacterien in en gaan niet in de koeling, maar van tafel naar tafel. Mayo heb ik niet op trouwens.

Ik zeg nu dat ik nooit meer ver op vakantie ga, heb hele gevoelige darmen, heb in Oostenrijk ook al eens met een voedselvergifting in het ziekenhuis gelegen en in Tunesie is de dokter gekomen en was het met een paar spuiten klaar. Deze keer ben ik echt heel ziek geweest, had ook buikvliesontsteking en ben met loeiende sirenes weggevoerd en dacht echt dat ik de avond niet zou halen.. pffttt was echt wel eng. Voortaan maar lekker naar Zeeland de eerstkomende jaren :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.