Ga naar inhoud

Ingrid k : 29 sept. '10 : Dr. Veroorbeek : Sint-Augustinus Ziekenhuis te Wilrijk


Ingrid k

Aanbevolen berichten

Hi Ingrid

super te lezen dat het zo goed is gegaan zeg,valt allemaal best mee ook,gelukkig maar,zo min mogelijk hoesten en niezen dus :):P

450cc is een mooi aantal cc he,word mega mooi,en onder de spier,ja dat zal je wel even voelen ja,geloof ik meteen,maar zelfs dat word minder,na een dag of 4 a 5 heb je het ergste achter de rug,het beterd dan echt met de dag.

960gram huid en vet,is redelijk wat toch?bijna een liter zeg,is genoeg om die stap te hebben gemaakt toch?je bent nu een kilo lichter van vet en huid :6:

toch nog je spieren gereefd?was dit bedoeling niet dan?en waarom niet>en alsnog toch gedaan?

had hij dit van te voren niet goed ingeschat je spieren?(op consult)

nou meid,je zult een prachtige lady zijn na herstel,weet ik nu al :3:

beterschap en een vlot herstel toegewenst :71:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve Ingrid,

Klinkt als een heftige ingreep, zo lang! Wist niet dat dat zo lang duurde.

Wat naar dat je flauw bent gevallen, maar zo te horen zorgen ze wel goed voor je daar? Wanneer mag je nou naar huis?

En is je koorts al over? Veel vragen, maar ben benieuwd hoe het met je gaat.

En rot dat je zo'n last hebt van je borsten... maar blijf denken aan hoe mooi het straks allemaal zal zijn, dan kom je wel door de pijn heen!

Ik hou je in de gaten, sterkte met je herstel en hoop dat je je snel beter voelt.

Liefs, Margootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

Gefeliciteerd met de nieuwe jij :D:43:

Leuk je verslagje te lezen..

maar jeetje 2 keer flauw gevallen dat is niet niks!

Jij hebt dus ook 450 cc gekregen, join the club :D

Daar ga je zeker wel een mooie cup maat aan overhouden!

Rust maaar lekker uit en laat je verwennen..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje, de pc dacht inderdaad op consult dat mijn spieren eigenlijk nog helemaal goed waren, tijdens de ok zag hij dat ze toch iets of wat uiteen stonden dus heeft ie ze toch vastgehecht

Margootje, het zijn hier echt schatten de verpleegsters, niks is te veel

het is nog niet precies bekend wanneer ik naar huis mag, normaal zou da zaterdag zijn, maar als de drains nog veel blijven lopen wordt dat langer

vandaag heeft de linker 240 cc gelopen en rechts iets minder, ik heb wel t idee dat het niet echt veel meer wordt;Ik ga nog ff op de postoel en dan proberen te slapen vannacht: HEb een dafalgan gekregen en ga die toch maar innemen voor de zekerheid

Groetjes van Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Van harte gefeliciteerd!!! :64: Wens je vast een voorspoedig herstel, zal je inderdaad een mooie cupmaat opleveren 450cc, en straks kun je lekker gaan pronken met je superplatte buik! :43: Doe lekker rustig aan en laat je maar goed verwennen, nu nog in het ziekenhuis en straks thuis! Hoop dat het snel betert met de pijn!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

gefeliciteerd met je mooie nieuwe lichaam..!!

lijkt me heel naar 2 keer flauwvallen.. pff

gelukkig gaat verder wel alles goed.. :D

ik had ook minder last van mijn buis en meer van mijn borsten maar dat is echt alleen de eerste paar dagen

en volgende week word alles een stuk beter..:D

nu ff paar weekjes volhouden en dan lekker pronken.. :136:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay meiden

Na vanmorgen die pijnaanval aan de zijkanten van de borst heb ik een dafalgan gekregen en toen is het beter en beter gegaan

De pc kwam langs en zei dat ik echt meer uit bed moest proberen te komen en da geprobeerd, vanmiddag met ouders naar het cafetaria en da ging goed

Alleen ben ik vrij snel buiten adem met gesprekken, maar dat is natuurlijk ook ni gek na zon grote operatie en ik heb ook best veel bloed verloren via de drains, nu in totaal al bijna een halve liter

nu ik meer oploop stromen de drains ook iets harder, maar ik mag morgen toch naar huis, joepie

De drains moet ik zelf in de gaten houden, en als ze minder dan 30 cc per stuk per 24 uur lopen kan de huisarts ze verwijderen

De pc is zelf van t weekend op congres, maar ik mag altijd contact opnemen als er zich iets voordoet

Vandaag zijn de pleisters van de borsten gegaan, whowie wat een joekels en ik zie mijn eigen tepels weer Ze zijn natuurlijk nog helemaal gezwollen maar ik ben er al supertrots op, en op mijn buik ook

Ik heb t daarnet mijn ouders laten zien en die waren ook totaal onder de indruk, zo mooi, mooi geleidelijk litteken, echt zon verschil met hoe t was

Morgen ga ik thuis lekker douchen en dan ga ik zeker fotos maken, en natuurlijk plaatsen, nu mag iedereen t zien

Groetjes van Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet precies hoe blij je je voelt..!!

ik heb hetzelfde hahaha.. ben nog wel onzeker door mijn striemen maarja ik heb teminste een platte buik..:D

hopelijk mogen de drains er ook snel uit.. en morgen lekker douche hahaha das erg fijn..!!

en zou ook graag je foto's willen zien als je die hebt gemaakt.. ben erg benieuwd..:D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist alles gelezen over hoe alles gelopen is.

Wat ben ik blij te lezen dat alles zo goed verloopt en dat je nu al zo blij bent met het resultaat!!

Je voelt u wss direct al een gans andere vrouw, kan me dat helemaal inbeelden!!

Het is iedere euro waard he?

Nog veel succes met het genezings proces, tegen volgende zomer kan je pronken met uw nieuwe lichaam:)!

Veel liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik ben weer lekker thuis! Was nog ff spannend want vanmorgen bleek ik ineens 38.8 koorts te hebben. Gelukkig zakte die gelijk na 1 dafalgan en mocht ik toch naar huis. De drains van de buik zitten er nog wel in, die moet ik zelf in de gaten houden en als ze minder dan 30 cc op 24 uur lopen mag de huisarts ze eruit halen. Donderdag heb ik mijn controle bij de pc, en haalt ie ff de knoopjes op t einde van de wonde van de bwc eruit. Volgens mij is alles verder allemaal onderhuids gehecht. Qua pijn gaat het boven verwachting goed. De spierpijn is grotendeels verdwenen, alleen soms als ik hoest is het nog een beetje pijnlijk, maar valt goed mee. Ik krijg soms een steek ineens in de tepel of in de rechterkant van de buik. En als ik de sportbh ff uitdoe om foto's te maken en ff visite laten zien dan beginnen de tepels ook wel te branden. Er zitten ook een paar blaren op de huid van de kleefpleisters die er zaten. Hier zitten nu gaasjes met betadinezalf op. Ik heb nog 2 nieuwe foto's in mijn album gezet, 1 van de avond tevoren, en 1 van daarnet. Let wel het is allemaal nog super gezwollen, blinkt helemaal van vocht, buik en borsten. Ik heb ook nog steeds de steunkousen aan voor tegen de trombose, die moeten nog een paar daagjes aanblijven. Nu ik rondloop zegt iedereen ook dat het toch wel meevalt. Toen ik in het ziekenhuis op bed lag en alles was zo gezwollen dachten ze echt... amaai... zo groot. Maar het is wel in proportie allemaal straks als het vocht allemaal weg is vind ik. Alleen zo jammer van die lelijke armen naast die jonge meiden-tieten... ;-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:49: Wat een verandering, kan me voorstellen dat je er superblij mee bent! Zul je zeker een mooie cupmaat aan overhouden, en een superplatte buik straks als al het vocht en zwelling weg is. :56: Geniet ervan meid en nog een fijn herstel gewenst!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Gisteren zijn de drains verwijderd, en vanmorgen heb ik heerlijk mogen douchen, wat knapt een mens daar van op zeg!

Het is nu wel allemaal echt heel erg gespannen... mijn taille-omtrek is normaal 72 cm. en vanmorgen 86... veel vocht erin dus. Gisterenavond nog wel veel pijn gehad na het verwijderen van de drains, een trekkend gevoel in de rechterlies, maar vandaag is dat weer over gelukkig. Ik doe in huis al best wel wat, voor de zwaardere klussen is mijn schoonmoeder hier nu in huis, die maait t gras en stofzuigt enzo. En ik maak lekker koffie op zijn tijd, kook het eten, ruim de vaatwasser in (bovenste laatje, onderste gaat nog niet). Bukken en b.v. mijn schoenen aandoen gaat nog niet zo goed, daar helpt ze ook mee. Mijn schoonmoeder heeft net mijn moeder afgelost die de eerste paar dagen is geweest. Wel gezellig allemaal zo hoor :-)

In mijn album heb ik ook weer een stel nieuwe foto's weggezet, ook met kleren aan. Ik ben er echt blij mee, na de ok schrok ik best van de maat, maar nu vind ik het allemaal prima in proportie! :1boobs:

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Lekker dat je van die vervelende drains af bent en heerlijk hebt kunnen douchen! Zo te lezen verloopt je herstel best goed, fijn ook dat je zoveel hulp hebt van je familie!

Ook je foto's eens gaan spieken en is echt een hele verbetering hé, zul je wel trots op zijn, is zeker mooi allemaal in verhouding nu! Hoop dat het vocht snel wegtrekt voor je, in ieder geval zie je er al heel goed uit zowel zonder als met kledij! Dus straks als je je oude tailleomtrek terug hebt zal het nog veel beter zijn!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Vanmorgen weer nieuwe foto's in mijn album geplaatst van 2 weken po. Met mijn borsten ben ik superblij! Volgende week donderdag gaan de laatste knoopjes eruit. De korstjes beginnen nu echt goed af te vallen en op sommige plekken is het littekentje al flinterdun. De buik is echt nog wel heel veel gezwollen, vooral aan de rechterkant. Ik heb alleen nog last van de buikspieren met rechtkomen vanuit lighouding en met lachen en niesen enzo. Verder heb ik eigenlijk nagenoeg geen pijn meer, ben alleen nog vrij snel moe. Vandaag ga ik eens proberen om auto te rijden.

Ik ben benieuwd wat jullie er nu van vinden :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ingrid,

heb natuurlijk meteen nieuwschierig ene blikje geworpen in je album,en meid,wat een verandering al he?jeetje,echt mooi om te zien hoor.

ik zie wel aan de foto,s dat je nog niet volledig rechtop kan staan,logisch met je buik die nog erg gevoelig is,maar ik weet zeker als je eenmaal rechtop kan staan,het echt wel plat en strak is he,en je borsten zijn erg mooi,past qua maat goed bij je hoor,je ziet de 450cc er niet af,maar de maat misstaat je zeker niet.

ze zien er ook rustig uit,je buik ook,ziet er niet echt rommelig uit,juist mooi rustig,en ja dat autorijden,zou ik maar even voorzichtig aanpakken.

wees maar trots :116:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Je boobs zien er al heel mooi uit zeg :01: , je littekens zijn echt al mooi aan het genezen, ook je buik gaat de goede kant op! Mag je heel trots op zijn! :116: Blij dat je ook al bijna pijnvrij bent!

Veel succes met het autorijden, hoop dat het je al zal meevallen, maar niets forceren hoor!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.