Ga naar inhoud

Ingrid k : 29 sept. '10 : Dr. Veroorbeek : Sint-Augustinus Ziekenhuis te Wilrijk


Ingrid k

Aanbevolen berichten

Hii Ingrid,bedankt voor je altijd leuke en lieve reaktie in me topic :116:

heb weer even je album bekeken,ja je bent zeker mooi vooruit gegaan he als je de voor situatie bekijkt,die stap is dubbel en dwars geslaagt!

ook beken ik je ene kant dat die minder mooi is,ik zie op foto,s niet goed wat nu het probleem zou kunnen zijn,maar dat zie en voel jij wel,denk je echt dat dat stukje litteken op je heupbot verkleeft zit? voel je het trekken dan aan die kant?of op wat basseer je dat?

ooj wel netjes en fijn gevoel ook,dat je zeker dan een nacorectie krijgt,maar ook weer de mindere leuke kant eraan,want weer plannen,weer herstellen en dan ook maar hopen dat het wel mooi word natuurlijk.dus snap je ongerustheid enorm goed.

ooh in kleding zie je er wel strak uit he,super joh!! :35:

vind je borsten qua vorm ook echt mooi,mooi rond ook(hou ik zelf wel van) en je tepels,ja maar dat heb ik ook,dat de ene wat hoger is als de ander,zie je ook enkel echt pas als je er gefixeert naar kijkt,zo globaal kijken zie je dat niet,ik had het van me zelf ook al in me voorsituatie dus ja,dat wist ik nu dus ook,en bij jou???? was dat hiervoor ookal??

zou je niet al te druk maken hoor,want de geweldige maat en vorm komen meer naar voren dan die ene cm ongelijkheid :6:

ben benieuwd morgen als je bij je arts geweest bent,wat die ervan vind en zegt...

sucses morgen en wees maar trots op je boobs B)

greetzz liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Ingrid,

Succes morgen bij je pc, hoop dat het allemaal nog goedkomt zonder operatie, is je gegund, je hebt al meer dan genoeg pech gehad! Maar zo niet, hoop ik dat je zeker voor volgende zomer zo goed als nieuw bent! Je boobs zijn echt al heel mooi hersteld hé, zien er fantastisch uit!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pc heeft me gerust kunnen stellen dat het allemaal goed komt :43:

Het litteken zit inderdaad vast op het heupbot. Precies wat ik ook al dacht, en natuurlijk ook goed voel. Die plooi komt gewoon omdat dat omhoog wordt geduwd omdat het litteken zo vast zit. Ik heb nu 9 sessies fysiotherapie voorgeschreven gekregen om het litteken los te masseren. Tussendoor ook zelf wat masseren, en de pc denkt dat het litteken zo los te maken is. Zoniet, gene paniek zei hij, dan komt er gewoon een nacorrectie. Over 4 weken (9 december geloof ik) een nieuwe afspraak voor consult om te kijken hoe het is gevorderd. Er zit ook nog wel vocht en waarschijnlijk een deel bloed wat nog weg moet trekken. Enne... JOEPIE ik mag terug gaan sporten!! Ben ik echt superblij mee, ga woensdagochtend gelijk pumpen. Wel lekker rustig aan opbouwen met gewicht, maar ik mag weer lekker alles gaan trainen. Ik was vanmorgen 71 kilo op de weegschaal, schrok me rot! Maarja zolang niet trainen, en gisteren hadden we visite, en heb ik een hele fles wijn op. Het kon me niet schelen, was een beetje depri. Maar nu zie ik het weer allemaal zitten hoor :6: Morgenochtend om 8 uur smorgens kan ik al terecht voor mijn 1e sessie fysio!

Over mijn borsten is de pc ook supertevreden, en ikzelf ook! Ben zoooo blij dat hij tijdens de ok toch heeft besloten om er 450 cc in te doen ipv 400, hij heeft heel goed naar me geluisterd hoe ik het precies wilde!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, Ingrid, dat klinkt heel goed!!! Ben zo blij voor je, nu hopen dat het allemaal met de fysio goed komt en je niet opnieuw onder 't mes hoeft, maar ook dat komt in orde mocht het zo niet lukken, dus helemaal geweldig!!! :136:

En fijn dat je terug mag gaan sporten!!! :104: Dat zal je ook meer dan deugd doen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit bericht lezen we graag Ingrid,wow,super hopen dat het gaat werken dat fysio en maseren zeg,zou een pak van je schouders wezen.

en een zalig gevoel,mocht het niet minder worden en of weggaan,een nacorectie,erg goede service dus :)

en nu lekker maseren en sporten,zal je zeker goed doen,dubbel en dwars als je zelf al staat te springen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Amaai da masseren is nog best pijnlijk! Natuurlijk omdat het zo vast zit bij dat bot. De kinesist voelde ook meteen waar het vast zat. Ik heb ook nog speciale buikspieroefeningen meegekregen die ik regelmatig over de dag moet herhalen om het vanbinnen uit ook losser te maken. Heb ook nog 10 minuten aan zo'n elektro-stimulatie apparaat gelegen, brr raar gevoel zeg, train mn spieren liever zelf ^_^

Vandaag voor t eerst een gewone bh aan, kreeg groen licht van de pc, dus ben nu zonder buikband en zonder sportbh, ff wennen maar toch wel zalig. Ik moet dringend nieuwe bh's gaan shoppen. Die ik nu aan heb is een Sapph, E cup (had die nog liggen van vorig jaar, mijn borsten zijn echt in 1 jaar zoveel geslonken), de omtrek was geloof ik 80 of 85, maar mijn moeder heeft daar een stuk tussenuit gehaald aan de achterkant zodat die goed zit nu. Zo zonder sportbh lijkt het allemaal wel een stukkie groter he, had niet gedacht dat dat zoveel zou schelen B)

A.s. zondag ga ik voor t eerst weer werken, ik ben blij dat ik weer wat onder de mensen kom, ben het thuis zitten nu echt wel beu (nog wel snel mijn boek uitlezen haha).

Groetjes van ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ingrid

jee wat vervelend dat het zo pijnlijk was,zal zeker minder worden met de tijd?hou je aan die gedachten vast :)

en heerlijk he,een vrijheid blijheid gevoel he,zonder bh en buikband :3: al is het even onwennig eerste dag(en).

ja zonder sportbh lijkt het groter he,die sportbh drukt alles plat :4:

geniet er maar van ,en hopenlijk gauw minder pijn na paar masage,s :)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

*** Ja hoor Moontje, heerlijk zo met gewone bh te lopen overdag. Ik moet hoognodig gaan shoppen voor nieuwe bh's (en strings :43: ) De bh die ik vorige week kocht is een 80 E. Qua omtrek was 75 iets te krap zei de verkoopster, maar nu heb ik weer een beetje spijt dat ik toch 80 heb gepakt, want die zit vrij lossig, ik heb t liever iets strakker, en dan gaat ie ook wat langer mee ivm uitrekken. De 75 was een F, maar dat is allemaal wel van Sapph, en dat valt vrij klein he? Van Primadonna heb ik een bh in maat 75 E en die past ook perfect. Mijn ondermaat is 80 cm, en boven 103 strak gemeten, los 104 cm.

Ik vind t vooral heerlijk om zonder bh te kunnen lopen zonder dat het heen en weer flapt...

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid .. ik heb je topic met heel wat interesse gelezen . Ben hier sinds kort op het forum .

Jeetje wat heb jij een moeilijke periode voor en na doorstaan . Gelukkig komt alles allemaal goed en evolueert alles toch in de positieve richting ,

ondanks je al een hele lijdensweg hebt afgelegd , zelfs voor je operatie .

Wat ben jij een moedige meid waar heel wat vrouwen een voorbeeld aan kunnen hebben .

Ik heb even naar je foto's gekeken op de galerij ... jeetje .. wat een mooie borsten heb je .. deze heb je meer dan verdient na zo'n harde tijd die je zo moedig hebt doorstaan .

Mijn respect meid :35: !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Dank je wel Emotion :blush: altijd leuk om te horen dat anderen het ook mooi vinden. Was best wel huiverig voor een lift, maarja, het kon gewoon niet anders dan heeeeel erg veel opknappen bij mij, ik had ECHT theezakjes..

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Joehoe, nou de pc zei gelijk dat mijn buikie zo niet goed was en dat hij dat even ging nacorrigeren Het kan gewoon in zijn prive-kliniek onder plaatselijke verdoving, de hematoom haalt hij er ook uit (met liposuctieapparaat of gewoon met de vingers :rolleyes: ). Maandag 10 januari om 12 uur gaat t gebeuren, ik kan zelf terug naar huis rijden, even een weekje wat rustiger aan doen, maar kan wel gewoon gaan werken na een paar dagen. Wel weer even de buikband omdoen voor wat extra steun. Nou pak van mijn hart alweer. Borsten heeft ie nog bekeken, ziet er allemaal prima uit, de ene hangt iets meer dan de andere maar daar kan hij niks aan doen (hoeft ook niet van mij). Ik heb trouwens ook gevraagd van die vouw tussen neus en wangen, dat kan met eigen vet worden opgevuld, kan evt. straks samen met de arm-en dijbeenlift. Die 2 liften kunnen trouwens ook samen in 1 operatie. Helemaal tevreden dus weer hier :7:

Groetjes van Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Lesilla,

Die arm en dijbeenlift gaat hier ook nog wel ff duren hoor! Mijn man wilt eerst een nieuwe auto en geld opzij zetten voor een nieuwe verwarmingsketel. Hij vind t ook een beetje onzin, maar snapt wel dat ik er mee zit. Ik kan geen shirtjes met korte mouw aan, als ik voorover buk dan plooit de bovenarm helemaal, net een oud vrouwtje. Zo ook de bovenkant van de dijen, deze zomer ga ik maar voor een boardshort (bikini), heupmodel, toch lekker sportief..

Borstfotos komen over een tijdje weer, ik vind de littekentjes een ietsje roder nu, heb ik ook nog tegen de pc gezegd en dat is normaal zegt hij, tot aan de 3 maanden worden ze roder, en daarna gaan ze goed vervagen.

Ik ben ook echt blij dat hij gelijk uit zichzelf zei dat hij het ging nacorrigeren, ben echt supercontent met mijn pc :136:

Groetjes van Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Oh zeg, wat fijn dat je pc zelf die nacorrectie voorstelde, en 10 jan das al bijna hé! SPANNEND!!! Ben echt blij voor je, dat zal dan helemaal weer goed komen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Een dag of 2-3 denk ik Lesilla. Ik ben het haast alweer vergeten... Ja, toen ik na 3 dagen naar huis mocht ging het al een heel stuk beter. Alleen de eerste dag na ok heb ik echt barstens veel pijn gehad, en daarna ging het eigenlijk met het uur beter. Maar dat was volgens mij puur het oprekken van de spier door de prothese wat ik voelde, meer het gevoel of er een baksteen op mijn longen drukte. Heb je zoveel pijn Lesilla? Goed je pijnstillers ook nemen he als je pijn hebt. Ik heb alleen de eerste 2 dagen pijnstillers genomen, daarna ging t bij mij al prima zonder.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Balen hoor dat je zoveel pijn hebt Lesilla... Kan je niet ff je pc bellen hoeveel ibu je mag nemen enzo, spaart je een consult met de huisarts uit. Hopelijk betert het heel snel!

Ik heb inderdaad een kei-mooi jurkje voor de kerst gekocht. Een gebreid strak zwart jurkje van Benneton, staat echt supermooi en laat alle rondingen goed uitkomen zonder dellerig te zijn :6: Ga het zondag naar de kerstbrunch van zijn man zijn werk dragen, ben heel benieuwd naar de reakties :18: Vorig jaar dacht mijn man zijn baas dat hij een nieuwe vriendin bij hem had haha (omdat ik natuurlijk zoveel afgevallen was), en nu met een platte buik en mooie ronde borsten....

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik zal mijn man zondag een foto laten nemen, die zet ik dan wel in mijn album. Ik verheug me nu al op de reakties van mijn man zijn collega's en hun vrouwen hihi. Ik had eerst een bustier aangehad, wilde mijn man dat ik hem pastte, maar daar voelde ik me net een call-girl in, nee dat durf ik echt niet, da was meer een ding voor in bed ;)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.