Ga naar inhoud

Ingrid k : 29 sept. '10 : Dr. Veroorbeek : Sint-Augustinus Ziekenhuis te Wilrijk


Ingrid k

Aanbevolen berichten

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste Reactie

ooh klinkt zeker ernstig zeg,jee wat zul je afgezien hebben :139:

blij dat het nu stukken beter met je gaat en erop tijd was zeg.

ooh zeeland op vakantie,nou dan ben ik atijd op vakantie hihi woon er zelf namelijk,zie het niet als vakantie,omdat ik het gewoon ben hier,maar vrienden van me vinden het hier ok erg leuk te komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

***@ Eefje, bedankt voor de datum aan te passen, je bent altijd zo attent!!

@ Moontje, ah leuk dat je in Zeeland woont. Mijn ouders en broer wonen er ook, mijn ouders in Kamperland en mijn broer in Kortgene. Bij mijn ouders staat er altijd een logeerbed voor ons klaar, dus zodra het lekker weer is zijn wij in Zeeland te vinden. We gaan altijd naar het strand bij de Banjaard, heerlijk strand vind ik het daar! Waar woon jij ergens in Zeeland?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwend nest Moon! ja ik kwam er vaak met de boot van me ouders ,altyd 6 wkn Zeeland,ken t uit me hoofd,vandaag is zeilmeisje Laura vertrokken ,blij dat mijn dochter die wens niet heeft (die is 2 aug 15 geworden)............rolleyes.gif

Tis heerlijk genieten in Zeeland,lkkre frisse lucht ..mm,heb ooit op t punt gestaan erheen te verhuizen.

Maar goed vanauit rdam best aan te rijden,woon alleen nu verder weg....angry.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

***Vandaag 1 september, normaal zou ik nu geopereerd worden... ik kan goed janken dat het nu niet doorgegaan is, keek er al een half jaar naar uit. Maar aan de andere kant zou het ook nog niet gaan. Ik voel me hartstikke goed maar ben nog mega-snel moe. Van t weekend de verjaardag van mijn zoontje gevierd, en dan ben ik savonds echt bekaf. Dus qua conditie ben ik nog niet toppie, wel kan ik nu alles weer eten. (ben ook alweer wat aangekomen, want was op een gegeven moment echt te mager geworden, nu moet ik gaan uitkijken dat ik niet boven de 70 uitkom! Volgende week probeer ik gewoon weer lekker 4 keer te gaan sporten, met niet te zware gewichten. Ik moet toch echt aan die conditie werken...

Hopelijk gaat 29 september wel door, ik heb de pc al een keer gemaild en gebeld om het te verifieren, maar hij is gisteren pas teruggekomen van verlof, dus vandaag gelijk weer een mailtje gedaan, ik wil nu wel graag wat zekerheid.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Ga voor je mee duimen dat het lukt de 29ste! :35: En wens je verder nog een voorspoedig herstel en dat je goed mag aansterken. Gelukkig kun je terug alles eten, zal ook vast helpen om snel weer op krachten te komen en goed idee om vast nog wat te sporten om je conditie weer wat op peil te brengen. Komt vast allemaal wel goed!

Dikke knuff!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super te lezen dat je nu alles weer kan eten,wel lastig he,dat je conditie nog niet helemaal top is,afbreken gaat snaller als het opbouwen.

dus ik geloof je direkt als je nog snel moe enzo bent.

leuke verjaardag gehad?

ja ik ga zeker voor je meeduimen dat je nu de 29ste toch wel kan?zal toch wel?

het is je gegunt en je hebt het verdiend ook dan :rolleyes:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Gisteren te horen gekregen dat de 29e zeker genoteerd staat voor mij :-)

Dus vandaag precies nog 3 weekjes!! Ben zo blij dat ik nu eindelijk zekerheid heb. Donderdag de 23e ga ik nog eens op consult (de 4e inmiddels..), en die week moet ik ook ff bloed laten prikken, hopelijk alles goed dan. Ik slik voor de zekerheid nu ook supradyn en een drankje met extra ijzer, omdat ik nog steeds best snel moe ben.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je je al laten prikken op je ijzergehalte? want ik weet uit ervaring dat te veel ijzer bij inname dat dat averechts kan werken.

afijn wil me ook niet bemoeien hoor,vroeg het me gewoon af.

gefeliciteerd met je datum nu Ingrid :43::43::43:

nu is het echt oficieel en nu is het echt aftellen geblazen voor je,en spannend he,nog maar 3weken,dat is zo voorbij :35:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** He Moontje,

Nee, ik heb niet laten prikken op ijzer. Maar men zegt als je zo moe bent dat dikwijls ijzertekort is. Ik ben vegetarier, dus bouw het ook niet zo heel snel op. In Turkije heb ik 4 zakken bloed gekregen, heb erg veel bloed verloren met de diaree. Toen ik daarvan thuis kwam was mijn bloed verders ok. Maar ik had meer zoiets van baat het niet dan schaadt t niet, maar dat gaat volgens jou dan niet op? Nog maar minder dan 3 weken!! Ik weet dat t achteraf allemaal zo voorbij lijkt, maar soms kan je de klok wel vooruit kijken he :) Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal wordt! Je hebt toch een bepaald beeld voor je hoe het wordt, en hopelijk is het allemaal volgens verwachting. Ik vind die lift toch ook wel eng eigenlijk hoor, hoe zullen de littekens uitvallen? Maarja, nu zitten mijn tepels gewoon veel te ver naar onderen, en dat is ook heel lelijk, dus het zal altijd veel verbetering geven. En die littekens van de borsten schijnen dan ook weer best snel te vervagen meestal, dus...spannend allemaal hoor hihi.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ingrid,ja goed,ik ben ook een dame die snel ijzertekort heeft,en ik nam dan op eigen houtje ook vaal ijzertabletjes,maar dat is toch niet goed volgens mijn arts,je kan ook te veel tot je nemen,en dat zou averechts werken,ijzer tekort kan men goed nakijken door ene simpel prikje in de vingertop,kan zelfs de assi van de huisarts even tussendoor doen,dus ik zou zeggen,bel eens en vraag of je dat even kan komen prikken?dan wee tje het zeker.tipje he,je bent niks verplicht!

ja ik begrijp je zekers wel,en je ziet ook echt uiteenlopende resultaten als het om een borstlift gaat,dus ik snap je nieuwschierigheid wel maar ook een beetje je angst en onzekerheid,maar je hebt ene goede arts,komt dus helemaal goed,en erop vooruitgaan doe je zoiezo.

ja het aftellen lijkt soms eeuwen te duren,net als het herstel,dan denk je ook,jeetje wel 6weklen dit en dat niet doen,maar echt,voor je het weet is dat ook al voorbij,het is net een roes,voor je je ogen opend,is het al weken verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Gelukkig heb je nu zekerheid! Nog maar even aftellen voor je, spannend! :101: Logisch dat je je een beetje zorgen maakt over de lift, is ook best spannend hoe het er allemaal zal uit komen te zien, maar 't word zeker beter dan nu!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb net een album aangemaakt bij mijnalbums, en de link staat ook al in mijn handtekening hier, maar ik wil graag dat die link direct aanklikbaar is, zoals bij jou Eefje, wat doe ik verkeerd?

Groetjes van Ingrid.

Hey Ingrid,

Bij het in je handtekening zetten van je albumlink, moet je niet enkel kopiëren en plakken, maar gebruik maken van de knop naast de smileyknop waar als je met je muis erover heen gaat 'voeg link toe' verschijnt. Je plakt dan gewoon je link bovenaan, en onderaan kun je je link zelf de naam geven die je wilt (bvb. foto's, of gewoon ingrid.mijnalbums.nl enz.). Succes! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Tjonge jonge, soms voel ik me echt superblont hahaha

T is wel gelukt, maar amaai.. had ik mijn ticker weer verwijderd enzo pffttt... ik had wel een wachtwoord ingevoerd. Komt het omdat ikzelf mijn eigen foto's bekijk ik die niet hoef in te voeren, moeten jullie dit wel? (want dat is wel de bedoeling, dat niet iedereen zomaar de foto's kan bekijken).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, voornaamste is dat het gelukt is, hihi ^_^ . Zie het van je ticker, je fotootje is weg, is ook allemaal niet zo simpel hé, die handtekening aanpassen, heb er ook op gezwoegd in het begin zeg, nu gaat het allemaal al vlotter gelukkig. Oja, je ww-beveiliging werkt hoor, dus bij deze zou ik hem mogen? :36:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ingrid,het hield me toch een beetje bezig,dat je vertelde dat je op eigen houtje ijzertableten inneemt,ik loop zelf geregelt bij de assistente van me huisarts om me ijzer even te checken,omdat dit geregelt te laag is.

ik heb vele malen te horen gekregen van me huisarts dat je nooit op eigen houtje ijzer tot je mag nemen,behalve als het je voor geschreven word.dit is me altijd bijgebleven,mede omdat me echt op het hart is gedrukt dat te veel aan ijzer zelfs giftig is voor je.

dus ben eens aan uitpluizen geslagen,hoeveel mg we nu daadwerkelijk nodig hebben.

ik heb een tabelletje gevonden,dit plak ik hier even op voor je,kijk er maar eens in,het is een heleboel bla bla over allerlei vita,s en als je helemaal onderaan scrolt,kom je uit bij ijzer,en dan zie je een schema van mannen en vrouwen,met leeftijden erbij,en dan zie je het aantal mg ijzer wat je per dag nodig hebt,ik heb zelf dus 15mg per dag nodig(blijkbaar) kijk even wat jij nodig hebt,en neem aub niet meer dan dat,is giftig,wil je niet bang maken,wil je enkel wegwijs helpen op het gebied ijzertekort en wat men kan doen eraan,en hoe dit op telossen.

hoop dat ik niet al te bemoeierig overkom,zo wel,sorry dan,bedoel het goed :6:

http://www.voedingscentrum.nl/nl/eten-gezondheid/voedingstoffen/vitamines-en-mineralen/hoeveel-heb-je-nodig.aspx

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** hey Moontje,

Nee joh, vind je niet bemoeial-lerig over komen hoor. Lief juist dat je meedenkt! Ik was echt heel bang voor ijzertekort omdat ik me zo moe voelde (en je niet geopereerd wordt met een te laag hb!). Ik heb in het tabelletje gekeken en had 15 mg nodig, en dat zit dan ook in die floradix die ik neem. Maar ik neem dus ook die supradyn en daar zit volgens mij ook nog 8 mg in (ferrum is ijzer neem ik aan).. Daarbij haal je natuurlijk ook nog uit de voeding, dus zal wel iets te veel zijn vrees ik. Ik ben wel vegetarier en tijdens menstruatie bloed ik wel heel hevig (maar 2 dagen dan is het over). Dat zijn wel bijkomende factoren waardoor ik iets extra's mag hebben lijkt me. Ik ga nu wel met dat drankje stoppen, en neem dan alleen nog de supradyn.

Vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest, en die heeft bloed afgenomen voor een pre-okscreening. Donderdag kan ik die uitslag meenemen naar de plastisch chirurg. Ik heb voor de zekerheid even gevraagd hoe mijn ijzer stond toen we net terugkwamen uit Turkije, en dat was goed toen (ik heb daar dan ook 4 zakken bloed gekregen). Dus eigenlijk maak ik me nu niet echt meer zorgen over een te laag hb.

Het komt nu echt wel dichtbij, nog maar 1 week wachten na vandaag!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.