Ga naar inhoud

Ingrid k : 29 sept. '10 : Dr. Veroorbeek : Sint-Augustinus Ziekenhuis te Wilrijk


Ingrid k

Aanbevolen berichten

*** Dank jullie wel, ben ook heel trots :123: Ik kan er echt van genieten om mijn littekens met de speciale creme in te smeren, ben dan echt wel verliefd op mijn eigen boobies haha. Ja, wat een verschil met eerst he, ik had echt borsten net de mensen in arme landen... en nu borsten als een meid van 20 :68: Met de buik heb ik gewoon echt geduld nodig... en daar ben ik niet zo goed in eigenlijk pffftt... het is natuurlijk al een super verbetering met hoe het was, maar ik wil zo graag gelijk een superplatte buik hebben en dat is niet. Ik weeg nu wel ongeveer hetzelfde als voor de ok, en mijn buik zit nog vol vocht, dus in principe ben ik iets afgevallen.

Autorijden is net best wel gegaan hoor. Alleen met het in z'n achteruit te zetten voel ik het wel iets in de borst, maar niet pijnlijk ofzo. Ga ook echt maar kleine stukjes rijden, ff naar de winkel, en volgende week op controle in Brasschaat. Mijn moeder/schoonmoeder komen nog steeds een paar keer per week om te stofzuigen en het gras maaien enzo, dus dat is wel heel lief.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Ingrid,

Wow je borsten zijn echt super mooi aan het worden hoop dat die van mij ook zo mooi gaan worden :rolleyes:

Heb jij een vestje gekregen of een bh na de operatie? Ik krijg een bh(50 euro) die ik maar 14 dagen moet dragen staat in de papieren die ik net heb ontvangen.

groetjes,

saskia

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Saskia,

Ik moest zelf een sportbh meenemen, en die hebben ze na de operatie gelijk aangedaan. Ik had een 80 D triumph tri-action bij, en die zit perfect. Wel een beetje strak, maar dat is juist de bedoeling. Ik heb er een hema heavy-sport bh bij gekocht voor als de triumph in de was zit, en die zit ook zalig! Ik moet de bh 4 weken lang dag en nacht dragen, evenals de buikband. Volgende week de knoopjes eruit, dat zal wel lekker zijn want die trekken een beetje zo nu en dan.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Lesilla, leuk dat je eens langskomt, lang geleden joh! Hoe is het nu met jou? Is je lift nog niet gebeurt, omdat je vraagt naar de wachttijd bij mijn pc? Ik ben echt super-super-tevreden met mijn borsten en buik! De buik is nog wel wat gezwollen aan de rechtse kant, maar dat vocht, tja dat weten we vantevoren he, geduld (moeilijk he).

Ik zal je mijn ww via pb sturen! Ben benieuwd wat je ervan vind. Ik heb uiteindelijk 450 cc onder de spier gekregen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik zit even in een dipje... de laatste week begon ik rechts onderin de buik een grote bobbel te ontwikkelen. Het zag er vreemd uit omdat het maar aan 1 kant (rechter) is. Afgelopen donderdag op controle bij de pc. Het is een seroom (opgehoopt lymfevocht met oud bloed), en hij heeft geprobeerd het uit te zuigen met een grote spuit, wat niet lukte. Ik moest een echo laten maken, en evt. gelijk te punctueren. Ik kon gelijk savonds daarvoor terecht hier in mijn woonplaats. Maar de dokteres had geen materiaal en ervaring om te punctueren. Wel zag ze op de echo ook grijze vlekjes en dat zijn stolseltjes. Zolang het niet erger werd zei ze dat het beter zo kan blijven, want je lichaam lost dit zelf ook op, maar dat duurt erg lang. Maar gisteren ben ik wezen shoppen met mijn moeder, en achteraf was dat niet zo'n goed plan. Toen ik smiddags mijn buikband uitdeed stond het mega-gespannen, meer dan donderdag. Ik heb toen dus gelijk het ziekenhuis gebeld, en daar kan ik maandagochtend terecht om het eruit te laten zuigen onder echogeleiding.

Ik heb er echt een potje om gejankt, gewoon uit frustratie en onmacht... waarom kan het bij mij nooit normaal gaan? Maarja, daar heb ik ook niks aan, en heb me opgepakt, en hoop dat ze er maandag wat uit kunnen halen.

Aan mijn borsten heb ik echt onderin een heel vreemd gevoel, net of de protheses er soms onderuit willen floepen ofzo. Nu heb ik het idee dat de band van de sportbh er zo strak in staat, dat die de onderkant van de prothese heeft ingedeukt. Ik heb vandaag de hele dag geen bh aangehad, en nu voelt het al een stukje beter. Soms nog wel een steekje, maar volgens mij heeft dat ook te maken dat de hechtingen er donderdag uit zijn gehaald ofzo.

Ik moest eigenlijk maandag beginnen op t werk, maar dat gaat nu niet, mijn buik voelt aan als een plank en ik kan echt niet rekken/strekken/bukken etc. Over anderhalve week terug op controle bij de pc, ik houd jullie op de hoogte. Er staan ook weer nieuwe foto's op mijnalbum, voor wie nieuwsgierig is, alleen de zwelling kan je daar niet zo heel goed op zien.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh Ingrid,wat lees ik nu,jeetje meid,dit zijn de minder leuke kanten van een bwc.

het is een hele risicovolle operatie he,vergis je je er niet in,en hij is alles behalve klein ook.

ik ga zeker duimen voor je dat je maandag goed geholpen word.

met je borsten,zou even niet weten wat je bedoeld,klinkt mij in elk geval niet bekend in de oren,kan je niet eerder op controle komen,omdat je nu wel wat vragen en opmerkingen hebt over je buik en borsten???

sterkte Ingrid,en hopen op een goed afloop,vind dit zo naar te lezen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** @Lesilla, ik denk juist dat mijn sportbh de omtrek te groot is. Hij zit dus niet onder de borstplooi, maar hij zit eigenlijk met de bovenkant van de stiek aan de onderste ronding van de borst zeg maar. Ik heb m al op het strakste haakje gezet maar dan nog kruipt ie wat omhoog. Misschien moet ik proberen om de schouderbanden iets losser te maken zodat ie niet zo snel omhoog schiet zeg maar. De steekjes komen volgens mij van de onderste hechtingen (onderaan het vertikale litteken) die eruit zijn gegaan, want als ik over dat stukje litteken ga dat ietsjes dikker is dan de rest dan voel ik dat t steekt.

@moontje, ik kan mijn pc gelukkig altijd mailen, dus dat ga ik ook doen zodra ik weer vragen heb, of om hem op de hoogte te houden na de punctie. Als ik eerder langs wil komen zal dat ook wel gaan hoor. We zullen zien!

Ja, het is ook een grote operatie, en ik ben best een harde, ik vind altijd dat ik best al wat kan. Ik ga niet grasmaaien en stofzuigen enzo omdat ik weet dat t niet mag. Maar zo'n dagje shoppen moet toch kunnen denk ik dan, en nu zie ik dus zelf dat ik het allemaal niet zo moet onderschatten...

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Oei, wat naar nou, hoop dat het maandag lukt in het ziekenhuis en je snel van dat seroom af komt. :84:

Denk ook dat je de bandjes van je sportbh wat minder strak moet zetten als je bh wordt omhooggetrokken, lijkt me inderdaad niet fijn zitten als die band op je boobs zelf komt te drukken.

Neem maar goed je rust en duim voor je dat het maandag in orde komt!

Liefs, :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Lieve Moontje en Lesilla, bedankt voor jullie lieve berichtjes! <_<

Vanmorgen eerst de echo. Het was nog een heel gedoe omdat ik eigenlijk geen afspraak had voor een punctie. Maar toen kwam er toch nog een arts en die ging dan toch punctueren omdat er iemand uit was gevallen. Hij dacht via de echo dat het wondvocht was, maar zodra hij het eruit ging zuigen scheen het allemaal bloed te zijn! En veel... hij trok er zo 90 cc uit, en heeft er ook nog wat in laten zitten omdat dat dieper zat en er toch nog wat tegendruk gewenst was voor als t een aktieve bloeding zou zijn. Hij heeft een verslag opgemaakt en ik heb gelijk mijn pc gebeld en kon een paar uur later langskomen. Gelukkig is het ziekenhuis vlakbij de privekliniek van de pc, dus we hebben lekker gelunched in de tussentijd. Bij de pc aangekomen was hij eigenlijk blij dat het "alleen" bloed was. Hij zag namelijk tijdens de operatie dat ik heel zwakke buikspieren had en hij zag de darmbewegingen dat eigenlijk niet normaal is. Hij was dus eigenlijk een beetje bang voor een buikbreuk, en dat de darmen erdoor waren gepuild ofzo, vandaar ook dat hij een echo voorschreef afgelopen consult. Hij wilde me niet ongerust maken dat hij dit niet had gezegd, maar was nu blij en opgelucht dat dit dus niet het geval was, en ik ook Nu mag ik 2 dagen totaal niks doen, buikband superstrak, en ice-packings erop. Nu mag er eigenlijk niks bijkomen, want dan is het een aktieve bloeding, en dan moet er wat aan gedaan worden. Hij kan geen bloed blijven uitzuigen, dan moet het toch terug open gemaakt worden en het bloedvat worden opgezocht was nalekt... maar hij verwacht het eigenlijk niet zo lang na de ok... maarja, ik heb altijd vreemde dingen (deze situatie is zowiezo niet normaal een paar weken post-ok).. zo'n lekkend bloedvat schijnt trouwens best nog moeilijk te vinden te zijn zei hij.

Maargoed, ff kijken hoe het evalueert dus nu, eerst de strikte bedrust, en hopelijk blijft de zwelling nu weg. Het beetje wat er nu nog zit (ik ben ineens een stuk platter ) lost het lichaam zelf op, maar dat duurt wel enige weken. Ik moet vandaag over 2 weken terug op controle bij de pc, tenzij het dus erger wordt. Voor de werkgever weer een nieuw briefje, mag voorlopig niet werken, nu ziekteverlof tot de 14e november.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Ingrid,klinkt ingewikkelt en niet best nee

wat goed dat je toch nu goed onder de loep bent genomen zeg,en zeker goed dat je optijd aan de bel hebt getrokken!

hoe voelt het nu van binnen? je voelt al platter zeg je,maar voel je nu ook minder druk van binnen?of is dat moeilijk te oordelen met je nu nog strakkere buikkband?

nou meid,echt je aan de regels houden nu dus,lekker luieren en niks doen,klinkt heerlijk maar is niet altijd makkelijk he.

wens je enorm veel sterkte toe en goede gezondheid,laat het nu maar is klaar zijn met die onweersbuien,laat nu de zon maar eens gaan schijnen voor je :71:

sterkte :53:

greetzz liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Hoop ook voor je dat het nu helemaal verder loopt zoals het hoort, gelukkig was het niet een buikbreuk maar enkel bloed, nu maar hopen dat de bloeding rustig blijft en ze niet op zoek moeten naar een lekkend bloedvat! :145: Dus ja, strikte bedrust is nu de beste optie, veel sterkte meis! :147:

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Vanmorgen met grote vrezen mijn buikband afgedaan, ik was echt wel nerveus van hoe het eruit zou zien. Maar gelukkig nog steeds geen nieuwe zwelling bijgekomen. Joepie!!! Ik verwissel de ice-packings nu elke 2 uur... brrr zo koud, stook de houtkachel maar lekker extra hoog :1:

Moontje, het voelt nu inderdaad veel minder gespannen, ook heb ik nu gewoon veel meer gevoel in dat gebied waar de zwelling zat. Het is nog niet superplat natuurlijk, maar het scheelt echt heel veel met gisteren. Ik kan nu zelf mijn litteken weer zien (en de blauwe plek die op t heupbot zit, dat duurt wel lang voor dat wegtrekt trouwens vind ik). Hopelijk gaat het nu de goede kant op, en kunnen de lagen op elkaar gaan hechten nu, want dat kon natuurlijk niet met dat bloed ertussen.

Over mijn borsten ben ik hoe langer hoe meer tevreden, de littekentjes gaan echt zo mooi genezen. Eergisteren heb ik nog 2 draadjes uit de tepels getrokken (daar waar de knoopjes waren afgeknipt kwam er een stukje draad naar buiten, het is oplosbare hechting, maar ik heb m er met een pincet toch maar uit getrokken, was een stuk van zo'n 10 cm. ofzo!) Ze worden nu ook al veel ronder. Mijn maten gisteren ook nog ff opgemeten, en dat was onder 80 cm. en boven 103 cm. Ze zijn tot nu toe 1 cm. gegroeid :6:

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh fijn te lezen Ingrid,ik geloof je meteen dat je een minder gespannen gevoel hebt van binnen,lucht toch op he

mij lijkt he tin jou situatie ook wat eng je buikband uit te doen,terwijl ik hem zelf maar al te graag uitdoe,ik kan helaas niet wennen aan dat korset,word er soms gewoon gek van en chago,het zit zo strak en hij drukt zo op me beurse plekken,ik heb natuurlijk rondom alles gehad en de bovenkant drukt enorm op me borstwondjes :unsure:

maar ik zet ijverig door!

ooh en je borsten op 103 dat beloofd enorm veel goeds,jij hebt het niet voor niks gedana en dat is al een super gevoel,ja leuk te zien he,hoe dat langzaam veranderd,zeker als je foto,s naast elkaar legt,dan zie je dat zo goed,terwijl je soms in de spiegel weinig verandering ziet.

ik vind het super te lezen dat het de goede kant op gaat :43::43::43:

en ga gauw weer eens je foto,s bekijken,ben benieuwd!

ja je kan zo een draadje er zelf idd uithalen,ik deed vorige keer ook me eigen draadjes verwijderen,nu had de arts liever dat ike ven langs kwam,omdat ik ook kleine draadjes heb van de lipo op me billen en buik,en hij wou meteen kijken hoe alles reilt en zeilt met genezing.

het komt goed met ons Ingrid, :38::51::35:

greetzz liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ingrid,hoe ist met jou en je buik en borsten?

en gaat slapen al wat beter,op je zij?of lukt dat nog niet?

ik wel,slaap al 2nachten op me zij,heerlijk!

als je weer nieuwe foto,s hebt,geef je dan een gil,ben benieuwd naar je buik en borsten,weet wel dat jou stap enorm goed gelukt is :1bouncingboobs:

greetzz liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Moontje, nou om eerlijk te zijn heb ik ff in een flinke dip gezeten...

De zwelling van de nabloeding is nu ver weggetrokken, en nu ziet het er helemaal verwrongen en scheef uit aan de rechterkant. Ik vrees dat het litteken vast is gaan zitten op het heupbot ofzo. Het ziet er maar raar uit. Er zit nog wel een klein beetje zwelling rechts dat wel, maar volgens mij komt dit zomaar niet goed. Links ziet het er allemaal prachtig uit, litteken ook mooi soepel enzo. Morgenmiddag moet ik op consult bij mijn pc, ik ben benieuwd wat die ervan te zeggen heeft. Ik denk dat het zeker wel een na-correctie zal gaan worden over een tijdje. Misschien dat hij dan ook gelijk wat aan de dogear kan doen. Ik heb nieuwe foto's in mijn album geplaatst, kan je het zelf zien.

Nu gaat het al wel weer wat beter hoor. In kleding ben ik nu best strak al zeg ik het zelf haha, en ik denk maar zo dat het over een tijdje allemaal wel goedkomt, wil het voor de zomer wel in orde hebben. Maar ik vertrouw mijn pc echt wel dat hij daarvoor zal zorgen!

Ik heb trouwens in de gallerij foto's van mijn borstlift gezet, onder dat kadertje ook, stond nog niks in :D

Op de foto lijkt rechts wat lager te zitten, dat is in het echt ook wel zo, maar niet zo erg als de foto doet vermoeden, het valt niet echt op. De tepel van rechts zit volgens mij ook ietsjes hoger dan links. Maar als je die foto ziet naast die van voor de operatie :5::43:

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.